Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23576
0 Brugere, 662 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kilmenjerAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Akademikerne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Bloggen er:
Meget god
9 (45%)
God
10 (50%)
Acceptabel
0 (0%)
Under middel
0 (0%)
Dårlig
1 (5%)
Meget dårlig
0 (0%)
Antal Stemmer: 20
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
6
Forfatter
Emne: Akademikerne (Læst 11874 gange)
cube
Manager
Sv: Akademikerne
«
Svar #15:
24 Jul 2006, 11:13 »
En taktfast rytme
Som jeg skrev sidst har resultaterne været lidt svingende, og hvem kan bebrejde os det? Vi er trods alt ikke et tophold (som vores fans på det sidste ellers har givet udtryk for). Derfor har jeg det også fint med at de svingende resultater i den seneste tid har fortsat.
I betandwin.com ligaen er der spillet 8 kampe siden sidst, altså er 23 runder af sæsonen fuldført. Det har været 10 svære kampe, men også kampe, der har givet mig masser af erfaring mht. coaching. Det er blevet til 4 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag.
De to største resultater var uden tvivl mod Benfica og Boavista. Først slog vi et af ligaens tophold, Benfica, med 2-1 og i den 8. kamp slog vi Boavista med overbevisende 1-3, selvom vi havde været langt fra overbevisende.
Til gengæld har vi tabt til Maritimo og E. Amadora, hvilket, omstændighederne taget i betragtning, må anses som skuffende.
Hvad vi manglede af skarphed i ligaen, supplerede vi glimrende for i cupturneringen. Efter at have vundet den første kamp sikkert, som jeg nævner tidligere, med 7-0, mødte vi Sertanense. Et hold fansene også forventede vi slog grundigt, og det var lige, hvad vi gjorde. 6-0 lød sejren på denne gang.
Det betød 16-dels finaler og her skulle vi møde P. Ferreira fra landets bedste række. Et hold, der dog ikke havde imponeret igennem sæsonen.
På trods af god modstand fra P. Ferreiras side slog vi dem med 1-0 og var klar til kvartfinalen.
Her mødt vi Vit. Guimãres - et af ligaens tophold, og det skulle vise sig at blive overordentlig svært. De dominerede kampen næsten fra start til slut, men alligevel formåede Teixeira at sætte et af sine mange sæsonmål ind til endnu en 1-0-sejr.
Semifinalen, here we come!
Zé Castro har længe villet væk fra klubben, men da jeg ikke solgte ham i starten var det nok en fejl. Han nægtede nemlig efterfølgende at forlænge sin kontrakt, hvilket har resulteret i, at han måtte gå på fri transfer til Roma. Der røg lige 25 mio kr. i vasken.
"Selvom det går godt i ligaen, tror jeg ikke at jeg skal lægge min fremtid i denne klub. Jeg vil gerne udvikle mig mere internationalt," sagde den karismatiske forsvarsspiller.
«
Seneste Redigering: 24 Jul 2006, 11:56 af cube
»
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
SirToby
Manager
«
Svar #16:
24 Jul 2006, 12:51 »
Fin blog og glimrende resultater.
Fortsæt det gode arbejde.
cube
Manager
«
Svar #17:
24 Jul 2006, 12:52 »
Kommet for at blive
Det er fantastisk at opleve den opmærksomhed pressen giver os. Alle beskriver os som "årets positive overraskelse" og vores fanskare er vokset betydeligt på det sidste, selvom, der stadig ikke kommer mere end 15,000 tilskuere til vores kampe i snit.
Der er spillet 7 kampe i ligaen siden sidst. Resultaterne ser således ud:
2-1 Gil Vicente
: Vi spillede ikke en overbevisende god kamp, men alligevel formåede vi at vende et truende nederlag til sejr. Stor kredit til gutterne for det.
3-2 Nava
l: Vi skulle slå Naval, og det lykkedes da også, men som i den foregående kamp, var det ikke specielt prangende. Et mål i kampens døende minutter sikrede os sejren.
2-0 Belenenses
: Denne gang var det os, der var underdogs, men vi formåede at skabe sensationen ved at slå topholdet Belenses med overbevisende 2-0 i en kamp, hvor Pedro Silva scorede sit første mål for klubben.
1-2 Sporting CP
: Ingen havde forventet at vi ville slå Sporting, og det lykkedes heller ikke. De var bare bedre.
1-1 Penafiel
: Til gengæld havde mange forventet at vi slog Penafiel. Det gjorde vi ikke, men resultatet var for mig tilfredsstillende, da vi var helt nede i sækken i store dele af kampen.
1-3 Porto
: At slå Porto kunne have været en fantastisk bedrift. De ligger klart nr. 1 og strækker armen ud efter titlen. Det så man tydeligt i denne kamp, hvor vi ikke fik et ben til jorden.
2-0 Rio Ave
: En tæt kamp blev vundet med 2-0 og Serjão cementerede sin position som holdets topscorer.
Alt i alt en ganske god periode, hvor vi vandt de kampe vi skulle, med undtagelse af Penafiel-kampen, og tabte knebent til topholdene - sågar slog et af dem.
Den helt store oplevelse i disse kampe har uden tvivl været venstrefløjen, Fernando, som har vist stor stabilitet og er den spiller på holdet med flest målgivende afleveringer. Ydermere spår medierne ham til at vinde prisen som Årets spiller i Portugal. Det kunne være stærkt for en Académica spiller at vinde en sådan hæder.
Kampene, og især de tre første, har vist at vi har en ganske særlig evne. En evne til at vinde de kampe, hvor vi er nedspillet. Vores modstandere styrer spillet, mens vi lever på de hurtige kontraer som vi snildt putter i kassen. Der er lidt Grækenlands EM 2004 over det, men det er effektivt, og det er dét, der er det vigtigste.
I ligacuppen hed vores semifinalemodstande
r Benfica. Det ville blive en ufatteligt svær kamp.
Fabrizio Miccoli bragte dem foran kort inde i kampen, inden han senere brændte et straffespark. Vi havde ikke mange chancer i kampen, men med lidt held kunne vi have udlignet føringen. Det skete dog ikke og kampen blev tabt med 1-0.
Når alt kommer til alt var det nu ret godt at vi nåede semifinalerne. Det var alle spillerne enige med mig i.
Men hvorfor har jeg så valgt at kalde overskriften 'Kommet for at blive'? Jo, bestyrelsen har været så storsindede at tilbyde mig en kontrakt, der løber hele 4 år frem. Lønnen lyder på 85,000 kr. om ugen - altså en lille lønnedgang for de tidligere 92,500 kr., men det synes jeg er til at leve med.
Siden jeg kom til har jeg fået klubben op på ligaens 5. plads, solgt de overskydne spillere, købt et stortalent og fordoblet klubbens økonomi.
Det har bestyrelsen belønnet med et transferbudget på 28 mio kr.
Lønbudgettet ligger på 450,000 kr. om ugen, og vi betaler i øjeblikket blot 285,000 kr. i løn i alt hver uge.
KasperPyndt.dk
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #18:
24 Jul 2006, 13:04 »
KUTGW Cube
og endnu engang tillykke med du er blevet Crew
Come On You Spurs
COYS
lurking
cube
Manager
«
Svar #19:
24 Jul 2006, 13:21 »
Citat af: Mijitrix 24 Jul 2006, 13:04
KUTGW Cube
og endnu engang tillykke med du er blevet Crew
Jo tak
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #20:
24 Jul 2006, 13:52 »
Et år er omme
...Og hvilket år. Vi sluttede sæsonen af som vi havde spillet hele vejen. I sidste ende kunne vi endda erobre 4. pladsen med en sejr over Vit. Setúbal, og da vi kom foran med 2-0 på 2 mål af Serjão, så det grangiveligt godt ud. Men så faldt Vit. Setúbals hammer, og den faldt hårdt. En reducering i 1. halvleg og 2 scoringer i 2. halvleg sikrede hjemmeholdet en overraskende sejr og vi måtte tage til takke med ligaens 5. plads.
Alligevel var fans, bestyrelse, jeg selv og spillerne ellevilde.
Årets spiller blev kåret, men desværre blev det ikke vores egen Fernando, der havde vist så stor klasse med præcise indlæg og flair. Istedet var det Benficas Marcel, der vandt prisen - Fernando blev nr. 2.
Vi opnåede en 5. plads i ligaen, selvom vi var spået deltagelse i nedrykningskampen. 5. pladsen betyder at Académica nu skal spille UEFA Cup.
Vi blev blandt de 4 bedste, og nåede derved semifinalen, i ligacuppen.
Alt i alt en fantastisk debutsæson med opløftende spil.
Vurdering
Jeg har valgt at vurdere de startende elleves sæson, spiller for spiller. Talene i parantes er en karakter på 13-skalaen:
(7) Joeano
: Spillede en acceptabel sæson, dog uden at være prangende. Han scorede 8 mål i 21 kampe.
(9) Serjão
: Var holdets es i front, og blev med 16 mål i 39 kampe også holdets topscorer.
(10) Filipe Teixeira:
Han havde et overskud jeg sjældent har set, og hans mange mål gjorde ham til holdets mest scorende midtbanespiller.
(11) Fernando:
Var ganske enkelt i en klasse for sig. Hans hurtige spil og utallige indlæg gjorde ham til en trussel for selv den mest garvede forsvarsspiller.
(6) Luciano:
Højrekanten Luciano var anderledes anonym. Han følte sig ikke tilpas på positionen og kom ofte på mellemhånd.
(10) Roberto Brum:
Var en af holdets bærende kræfter med sin rutine og velovervejede spillestil. Stor klasse.
(9) Ezequias:
Venstrebacken Ezequias var altid godt spillende, men blev skadet lidt for ofte.
(6) Zé Castro:
Holdets ubetingede stjerne havde en forfærdelig sæson, hvor intet lykkedes for ham. Han reddede dog lidt af æren med et par gode kampe mod slutningen.
(8) Hugo Alcántara:
Var langt bedre end Zé Castro, men imponerede stadig ikke. En stabil indsats.
(7) Pedro Silva:
Var meget anonym, men med et kolossalt løbearbejde i offensive raids byggede han alligevel grundlaget for enkelte kontramål.
(10) Dani:
Vores målmand spillede en rigtig god sæson og især den første halvdel var imponerende. Han var i øvrigt den spiller, der med 4 kåringer, blev kåret flest gange til kampens spiller.
Nu ser mange af holdets profiler desværre ud til at være på vej væk. Det er stensikkert at Zé Castro skifter til Roma, men også Filipe Teixeira, Roberto Brum og Fernando vil ikke forlænge deres kontrakter, da de søger nye udfordringer. Formentlig kan jeg få en god sum penge for disse talentfulde spillere.
«
Seneste Redigering: 24 Jul 2006, 13:59 af cube
»
KasperPyndt.dk
SirToby
Manager
«
Svar #21:
24 Jul 2006, 13:57 »
Flot første sæson. Tillykke med UEFA Cup-pladsen.
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #22:
24 Jul 2006, 14:01 »
jamen der ser meget fornuftigt ud
Come On You Spurs
COYS
lurking
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #23:
24 Jul 2006, 14:11 »
Tillykke med Uefa cup-pladsen.. God sæson
BLUE ARMY
Gæst
«
Svar #24:
24 Jul 2006, 15:27 »
glædeligt at Braga endte over de onde Academicas!!!!
Møller
Gæst
«
Svar #25:
24 Jul 2006, 19:31 »
Så fik
jeg
læst din blog igennem cube.
Og jeg gentager mig fra de andre blogs du har haft. Hvilken evne du dog har til at skrive disse blogs. Dine blogs er nemme, sjove og spændende at læse.
Fortsæt med det.
Tillykke med at du nu er Crew, min ven
cube
Manager
«
Svar #26:
24 Jul 2006, 22:29 »
Handel
Så er der for alvor blevet solgt spillere. Mange følte ikke de havde en fremtid i klubben, som de mente var for lille.
Derfor er følgende spillere blevet afgivet.
+17 mio
Filipe Teixeira til GAK.
+23 mio
Fernando til Basel.
+22 mio
Hugo Alcântara til Atlas.
+10 mio
Ousmane N'Doye til Benfica.
+8,5 mio
Roberto Brum til Elche.
Zé Castro til Roma på fri.
+7 mio
Ezequias til Braga.
+5 mio
Vitor Vinha til Braga.
+5 mio
Ito til Leiria.
Dermed er samtlige spillere, der ikke ville forlænge deres kontrakt blevet solgt. Så kom ikke og sig at jeg ikke tager konsekvensen.
Jeg ønsker dem alt muligt held og lykke og håber de vil være ligeså succesfulde i deres respektive klubber som de har været for os. Især en tak til Teixeira, Fernando, Ezequias, Zé Castro og Alcântara, der alle var stamspillere i truppen og løftede holdet til mange flotte resultater. Forhåbentlig kan de nye indkøb klare det endnu bedre.
"Jamen, hvilke indkøb," tænker du sikkert. De nye spillere i klubben ses nedenfor, og der er en portugisisk landsholdsspiller iblandt - et navn, der har fået fansene til at juble:
-4 mio
Jaime (OMC) fra Braga: Brasilianeren Jaime har meget lidt erfaring på allerhøjeste niveau og har spillet under 10 kampe for Braga og Leiria i den bedste række. Alligevel ser jeg den 27-årige spiller som værende meget dygtig og alsidig.
-3,5 mio
Alberia (OMVC) fra Leiria: Han var kommet i overskud i Leiria, der glædeligt solgte ham. En spiller, der kan man spille mange positioner og som jeg forventer bliver en stærk indskifter.
-6 mio
Filipe Oliveira (OMH) fra Maritimo: Jeg har længe kigget på det 22-årige stortalent, men Maritimo nægtede at sælge ham. Nu har de ombestemt sig.
-2,5 mio
Jorge Ribeira (FV) fra Dynamo Moskva: En erfaren spiller, der vil fungere som reserve på venstreback pladsen.
-1,5 mio
Paulo Sousa (DMC) fra Boavista: 1,5 mio. for en så dygtig spiller var ganske enkelt et scoop. Paulo Sousa skal erstatte den bortrejste legende, Roberto Brum.
-4 mio
Litos (FC) fra Málaga: En dygtig og stabil spiller med stor international erfaring.
-5 mio
Nuno Valente (FV) fra Everton: Hvem skulle have troet det? Nuno Valente i Académica. Men det er altså faktum og den 31-årige landsholdsspiller bliver uden tvivl holdets profil.
-7 mio
Dodô (Bo) fra Botafogo: Dodô er 32 år gammel, men stadig superskarp. Et godt køb, forhåbentlig.
-10 mio
Alberto (FH) fra Udinese: Vi manglede desperat en højreback og der sås Alberto som den ideelle løsning.
fri transfer
José Delfim (DMC) fra Marseille: En mand, der har været med i den absolutte top. Med erfaring og et godt tag om de unge spillere, kan Delfim blive en god spiller for klubben.
-16 mio
Nilson Sergipano (Bo) fra Maritimo: Vores dyreste køb under min ledelse. Han skal danne duo med Dodô.
fri transfer
Ricardo Fernandes (OMC) fra APOEL: Fernandes er kendt for sit hurtige spil og sine skarpe driblinger. En god indskifter at have.
-4 mio
César Belli (FC) fra Tenerife: Belli er en særdeles stabil midterforsvarer. Han har mange år på bagen og vil med sin rutine, forhå bentlig, være med til at løfte holdet.
-10 mio
Andrey (Mm) fra Figueirense: En overordentlig dygtig målmand, der ikke er mere end 22 år gammel. Han vil erstatte Dani, når han slutter sig til klubben d. 1. januar.
Alt i alt ser det meget opløftende ud med disse indkøb.
Nuno Valente om skiftet: "Académica er en klub på vej frem. Jeg er sikker på jeg har gjort det rigtige ved at skifte til portugisisk fodbold."
Truppen
Der er sket ufatteligt mange ændringer siden sidste år. Alle de bærene kræfter er væk, ja faktisk er hele startopstillingen, med undtagelse af Dani, blevet skiftet ud, og nye spillere er kommet til, forhåbentlig med potentialet til at gøre det endnu bedre.
(Angribere) Nilson Sergipano, Dodô
(Midtbanespillere) Bjarne K. Ingebretsen, Jaime, Paulo Sousa, Filipe Oliveira
(Forsvarsspillere) Nuno Valente, Litos, César Belli, Alberto
(Målmand) Dani
Bænken:
(Angribere) Gélson, Joeano
(Midtbanespillere) Zada, Alberoni, Ricardo Fernandes, Luciano, José Delfim
(Forsvarsspillere) Nuno Luis, Danilo, Jorge Ribeiro, Lira
(Målmænd) Eduardo
«
Seneste Redigering: 24 Jul 2006, 23:16 af cube
»
KasperPyndt.dk
Møller
Gæst
«
Svar #27:
24 Jul 2006, 22:33 »
Nice Indkøb og kanont du ialt (Efter mine regneevner) får 87 mio. ud af spillere som kørte på sidste år af deres kontrakter
KUTGW cube glæder mig til næste update !
cube
Manager
«
Svar #28:
24 Jul 2006, 22:44 »
En ny be
g
yndelse
Overskriften siger det hele. Jeg har startet med et næsten helt nyt mandskab. Et mandskab jeg har meget tiltro til.
Spillerne har vist sig rigtig gode under træningen, jeg håber bare de kan vise det samme i kampene og ikke lader sig tynge af presset.
Vores titelodds er blevet betydeligt bedre end sidste år, hvor de lå på 100-1. Nu ligger de på 33-1, så med en god portion held kan vi blande os i toppen, mener pressen. Det er fint med mig, da det ikke ligger alt for meget af det føromtalte pres på mine spillere.
Det var absolut ikke den letteste modstander vi skulle op imod i årets første kamp. Belenenses havde spillet en god sæson og syntes i god form. Det var da også dem, der kom foran med 1-0, men så strammede en af de mange debutanter, Dodô, grebet og scorede 2 kasser inden vi lukkede kampen med et mål fra Alberoni, der erstattede en skadet Jaime.
Bestyrelsen efter kampen: "Vi er meget stolte at råde over en så talentfuld træner. At sætte et helt nyt sammen og derefter slå Belenenses med 3-1, og endda uden de fik et ben til jorden, er en imponerende præstation. Vi støtter alle op om Kasper Pyndt Rasmussen, og håber og tror på den gode form vil fortsætte."
Dodô sagde følgende om sin debut: "Jeg er meget stolt over at score 2 mål i min debut, men det var holdet, der skabte grundlag for målene. Jeg glæder mig til at spille flere kampe for klubben."
Hvad jeg glemte at skrive sidst omhandler økonomien. Efter salg og køb er vi oppe på ca. 75 mio kr. i klubkassen og egenkapitalen er altså næsten blevet firedoblet siden jeg kom til.
«
Seneste Redigering: 24 Jul 2006, 22:54 af cube
»
KasperPyndt.dk
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #29:
24 Jul 2006, 22:48 »
Fantastisk start
Håber Dodô er manden der skal føre dig til tops. Det skal også siges at du har gjort det framragende som træner. Flot du næsten har firedoblet klubbens egenkapital. KUTGW
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »