home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 362827 gange)
plutonium
Manager

Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1125: 07 Mar 2009, 01:30 »

Uhhh, FCK88!

Skal vi til at tale om væltede grønt paller? Der kan jeg også være med! Et hint: mosede vindruer og peberfrugter er IKKE et kønt syn crazy

Men så har vi vist også dækket alle skandaler jeg har lavet i Netto crazy

Men kan mange sjove historier om mine kolleger! Vi har det skide skægt Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #1126: 07 Mar 2009, 01:30 »

det er da intet Opstemt .. da jeg arbejdede i Føtex var jeg med i et rimelig stort styrt af mælkekasser fyldt med Fløde og mælk ! Vi skulle ind i elevatoren, og der er et lille bump man skal over, og BANG sagde det, og så lå der ellers bare 4-5 mælkekasse på jorden, og fløde og mælk i hele elevatoren og gulvet udeforan .. Føj hvor det stank, og det tog 30 min at få tørret det op igen! og det kunne bare lugtes flere dage efter alt den blanding af mælk og fløde  funny

!!  Supra Societatem Nemo  !!

FCK88
Manager

« Svar #1127: 07 Mar 2009, 01:31 »

Uhhh, FCK88!

Skal vi til at tale om væltede grønt paller? Der kan jeg også være med! Et hint: mosede vindruer og peberfrugter er IKKE et kønt syn crazy

Fortæl Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1128: 07 Mar 2009, 01:32 »

Haha hvorfor er ALLE færringe sådan der ?? Totalt kogern .. Haha da jeg gik på efterskole boede jeg i hus med en der hedder Pætur .. Og han er simpelthen den største ABE jeg har mødt i bogstavelig forstand Opstemt hahahah hold kæft hvor har jeg dog grint af nogle af de sindssyge ting han ku finde på Opstemt hahaha

Hver gang han sku slå en skid satte han sig af uransagelige årsager på gulvet og sked .. haha har aldrig oplevet noget så weird i mit liv Opstemt hahahah

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #1129: 07 Mar 2009, 01:33 »

Haha hvorfor er ALLE færringe sådan der ?? Totalt kogern .. Haha da jeg gik på efterskole boede jeg i hus med en der hedder Pætur .. Og han er simpelthen den største ABE jeg har mødt i bogstavelig forstand Opstemt hahahah hold kæft hvor har jeg dog grint af nogle af de sindssyge ting han ku finde på Opstemt hahaha

Hver gang han sku slå en skid satte han sig af uransagelige årsager på gulvet og sked .. haha har aldrig oplevet noget så weird i mit liv Opstemt hahahah
Han må have fejlet et eller andet ham gutten der  crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #1130: 07 Mar 2009, 01:35 »

Uhhh, FCK88!

Haha paller er en skidt ting kan jeg høre også for mig Grin... Da jeg arbejde i irma for nogle år siden tabte jeg en palle hvor der var stablet 3 kasser med æbler, som selvfølgelig røg udover hele gulvet hvor kunderne kom ind og gik ud af butikken... Ups Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1131: 07 Mar 2009, 01:36 »

Der kan ske masse sindsyge ting her  Hævet Øjenbryn
Men du har det måske med at møde de forkerte mennesker  crazy

19-18!

plutonium
Manager

« Svar #1132: 07 Mar 2009, 01:38 »

Fortæl Opstemt

Tjooo...

Der var én fra arbejdet, der har en sjov mani med at sack-slappe (slå i kuglerne) andre, og han hamrede en ny fyr i butikken, så han faldt sammen på jorden, mens han lå og jamrede. Vi andre var flade af grin. Offeret havde kun været i butikken i lidt over en uge Opstemt

En anden gang gik vi i butikken rundt ved højlys dag og snakkede som børnehavebørn med skingre stemmer og hele lortet. De fleste af kunderne kiggede på os som om vi var handicappede alle sammen. Det lyder måske ikke så sjovt, men i min erindring var det hyle morsomt!

Så var der en, jeg faktisk også går i gymnasiet med, der efter en lidt lang fredag nat med fest og ballade, hvor han skulle møde på arbejde næste dag. Så han troppede op klokken 6 i butikken, hvor han blev lukket ind af sou-chefen. Derefter lagde han sig på toiletpapiret og sov ude i butikken. De andre kunne ikke finde ham, så han blev ikke vækket før en kunde tog fat i ham crazy

Det var tre små uddrag Opstemt

det er da intet Opstemt .. da jeg arbejdede i Føtex var jeg med i et rimelig stort styrt af mælkekasser fyldt med Fløde og mælk ! Vi skulle ind i elevatoren, og der er et lille bump man skal over, og BANG sagde det, og så lå der ellers bare 4-5 mælkekasse på jorden, og fløde og mælk i hele elevatoren og gulvet udeforan .. Føj hvor det stank, og det tog 30 min at få tørret det op igen! og det kunne bare lugtes flere dage efter alt den blanding af mælk og fløde  funny

Lyder sjovt  funny

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager

« Svar #1133: 07 Mar 2009, 01:40 »

Mere plutonium.. har lige ligget flad på gulvet af grin.. Grin

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #1134: 07 Mar 2009, 01:40 »

Så var der en, jeg faktisk også går i gymnasiet med, der efter en lidt lang fredag nat med fest og ballade, hvor han skulle møde på arbejde næste dag. Så han troppede op klokken 6 i butikken, hvor han blev lukket ind af sou-chefen. Derefter lagde han sig på toiletpapiret og sov ude i butikken. De andre kunne ikke finde ham, så han blev ikke vækket før en kunde tog fat i ham crazy
Genialt af ham  Grin andet kan jeg ikke sige

plutonium
Manager

« Svar #1135: 07 Mar 2009, 01:45 »

Jeg kan ikke komme med flere lige på stående fod, men jeg skal nok komme med updates efterhånden som jeg kommer på dem Opstemt

enged
Gæst

« Svar #1136: 07 Mar 2009, 01:47 »

Pluto, hvordan kan du skrive så mange indlæg i denne tråd, uden du selv har postet et billede? crazy

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #1137: 07 Mar 2009, 01:47 »

Jeg kommer lige med en mere  Wink

Den tidligere chef i grønten var altid klar på en gang fis og ballade når os ungarbejde kom på arbejde. Man kunne alt med ham. Stå og bokse med ham midt i butikken, selvom kunder kom og sagde at det ikke var passende at gøre det i butikken, så var han fuldstændig ligeglad, da han jo "var" chef der  Cool
Men det sjoveste med ham var altid ved lukketid, når kunderne var væk og der skulle trækkes for i mælken og frosten, for der kom han altid snigende med noget frugt i hånden og så blev der ellers bare leget skydekrig med frugter  Djævel

En anden gang efter arbejde, hvor jeg havde fået klædt om, og ville gå op og sige farvel til ham og tage et stykke æble og kyle efter ham, så blev han så rasende (på den gode måde) at han jagede mig hele vejen ud af centeret og ude på vejen, hvor politiet uheldighvis lige var, og da jeg løber i normaltøj og han i arbejdstøj, så satte de jo lige sirenen på og fik stoppet mig  Huh men vi fik en god snak med politiet, hvor vi måtte fortælle hvad vi lige præcis lavede  Peace

Det har været mine højdepunkter på mit gamle arbejde

FCK88
Manager

« Svar #1138: 07 Mar 2009, 01:49 »

for satan jakob.. det med politiet er fandeme fedt.. Grin

plutonium
Manager

« Svar #1139: 07 Mar 2009, 01:49 »

Jeg kommer lige med en mere  Wink

Den tidligere chef i grønten var altid klar på en gang fis og ballade når os ungarbejde kom på arbejde. Man kunne alt med ham. Stå og bokse med ham midt i butikken, selvom kunder kom og sagde at det ikke var passende at gøre det i butikken, så var han fuldstændig ligeglad, da han jo "var" chef der  Cool
Men det sjoveste med ham var altid ved lukketid, når kunderne var væk og der skulle trækkes for i mælken og frosten, for der kom han altid snigende med noget frugt i hånden og så blev der ellers bare leget skydekrig med frugter  Djævel

En anden gang efter arbejde, hvor jeg havde fået klædt om, og ville gå op og sige farvel til ham og tage et stykke æble og kyle efter ham, så blev han så rasende (på den gode måde) at han jagede mig hele vejen ud af centeret og ude på vejen, hvor politiet uheldighvis lige var, og da jeg løber i normaltøj og han i arbejdstøj, så satte de jo lige sirenen på og fik stoppet mig  Huh men vi fik en god snak med politiet, hvor vi måtte fortælle hvad vi lige præcis lavede  Peace

Det har været mine højdepunkter på mit gamle arbejde

GRINAGTIGT  funny funny funny

Deltidsarbejdere har det bare sjovere end fuldtids når det kommer til supermarkedkæder  crazy

Pluto, hvordan kan du skrive så mange indlæg i denne tråd, uden du selv har postet et billede? crazy

Kan jo være det kommer inden længe  crazy Gider ikke lige nu, da jeg faktisk har været på vej i seng i 50 minutter  Opstemt
Der er bare så mange indlæg at svare på!

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 113 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010