home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Billede af sig selv.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 113 Udprint
Forfatter Emne: Billede af sig selv.  (Læst 313786 gange)
Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1530: 19 Nov 2012, 15:58 »

Må jeg gætte på en anden kur?

"Ja det må du godt"
- Tak!

Den er kaldet photoshop max muscle gain 3000 vol. 47,5. Den gør ikke alene at du får større muskler og dine fjender bøjer sig for dig i dit nærvær - nej ikke alene det - den får selv non-living objekter til at bøje sig, bogstavelig talt:



Her bør i notere jer hvordan plankeværket er yderst skræmt af disse store muskler og forsøge at vriste sig fri af skruerne der holder dette sammen, så de kan løbe væk fra eventuelle øretæv. Stenmuren virker også yderst bange og bøjer sig for personen. Metalstangen i baggrunden føler sig heller ikke helt sikker, selvom den er på tydelig behørig afstand af den imponerende tyrenakke som photoshop max muscle gain 3000 vol. 47,5 giver.

- Kom ned fra hesten Batman og få dit Photoshop niveau op på højere end lvl -10 hvis du skal forsøge på sådan noget.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1531: 19 Nov 2012, 16:00 »

Aner ikke, om du har krudtet den eller ej - men derfor er det stadig en vild form, du har! Det kræver sgu mange års hårdt arbejde.

Tror jeg har spurgt dig før, men kunne godt tænke mig at se dig i nogle standard bb-poseringer, selvom det nok virker lidt ligegyldigt og mærkeligt på et FmF-forum. Grin

Dog ser dine underarme mikroskopiske ud i forhold til dine massive gunz, skuldre, traps og pecs.

"og vigtigt meget lidt alkohol som man indtager med omhu! Helst intet."

Siger du og står med en flaske vodka eller noget, håber du indtog den med omhu over flere dage. Lidt sjovt. Peace



Hehe ja. Men var på ferie der og der gav jeg den gas og tænkte ikke på det og ja jeg tog krudt da jeg skulle på den ferie op til i 3 måneders kur. Men ellers drikker jeg yderst sjældent. Det er meget skidt for træningen, en dåseøl siger jeg plejer være 1 times træning den tager, det hjælper på motivationen..
Og til den ferie havde jeg virkelig trænet op, jeg træner stadigvæk vildt meget, men er trappet lidt ned og motionere mere og bare holder musklerne ved lige.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 16:04 af TMazz » Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1532: 19 Nov 2012, 16:01 »

Må jeg gætte på en anden kur?

"Ja det må du godt"
- Tak!

Den er kaldet photoshop max muscle gain 3000 vol. 47,5. Den gør ikke alene at du får større muskler og dine fjender bøjer sig for dig i dit nærvær - nej ikke alene det - den får selv non-living objekter til at bøje sig, bogstavelig talt:



Her bør i notere jer hvordan plankeværket er yderst skræmt af disse store muskler og forsøge at vriste sig fri af skruerne der holder dette sammen, så de kan løbe væk fra eventuelle øretæv. Stenmuren virker også yderst bange og bøjer sig for personen. Metalstangen i baggrunden føler sig heller ikke helt sikker, selvom den er på tydelig behørig afstand af den imponerende tyrenakke som photoshop max muscle gain 3000 vol. 47,5 giver.

- Kom ned fra hesten Batman og få dit Photoshop niveau op på højere end lvl -10 hvis du skal forsøge på sådan noget.

Psss.. Misundelse er en grim ting. Så kom ned fra dit lort med alt det photoshop crap.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1533: 19 Nov 2012, 16:03 »

Må jeg gætte på en anden kur?

"Ja det må du godt"
- Tak!

Den er kaldet photoshop max muscle gain 3000 vol. 47,5. Den gør ikke alene at du får større muskler og dine fjender bøjer sig for dig i dit nærvær - nej ikke alene det - den får selv non-living objekter til at bøje sig, bogstavelig talt:



Her bør i notere jer hvordan plankeværket er yderst skræmt af disse store muskler og forsøge at vriste sig fri af skruerne der holder dette sammen, så de kan løbe væk fra eventuelle øretæv. Stenmuren virker også yderst bange og bøjer sig for personen. Metalstangen i baggrunden føler sig heller ikke helt sikker, selvom den er på tydelig behørig afstand af den imponerende tyrenakke som photoshop max muscle gain 3000 vol. 47,5 giver.

- Kom ned fra hesten Batman og få dit Photoshop niveau op på højere end lvl -10 hvis du skal forsøge på sådan noget.

Hahahahahaha, jeg skal ikke kunne sige, om du snakker sandt. Men det er sgu meget sjovt skrevet. Grin crazy

"shoveitupyourass.pn g" Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1534: 19 Nov 2012, 16:04 »

HAHAHAHAHHAHA TMazz!!!!!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1535: 19 Nov 2012, 16:04 »

Jeg misunder bestemt ikke dine evner i photoshop (paint.net?), for de er nærmest ikke eksisterende kan jeg se, der vil jeg klassificere min som værende noget bedre - og måske også derfor jeg spotter disse rimeligt tydelige beviser for manipulation - men flyv du bare videre på Aladdins flyvende tæppe mod Ønskeøen.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1536: 19 Nov 2012, 16:06 »

Ja ja.. Tro hvad i vil. Behøver ikke bruge så meget tid på at overbevise drenge herinde. I er velkommne i Fitness World Waves i hundige hvis i vil se.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1537: 19 Nov 2012, 16:08 »

Ja ja.. Tro hvad i vil. Behøver ikke bruge så meget tid på at overbevise drenge herinde. I er velkommne i Fitness World Waves i hundige hvis i vil se.

Tag et hurtigt billede af dig selv (eventuelt i spejlet, hvis du er alene), så burde den skid være slået.  Cool
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1538: 19 Nov 2012, 16:09 »

Gerne.. Kan tage et i aften, når jeg er hjemme efter job.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1539: 19 Nov 2012, 16:09 »

Gerne.. Kan tage et i aften, når jeg er hjemme efter job.
Husk lige at træne 2-3 timer inden.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1540: 19 Nov 2012, 16:12 »

Så ses vi i aften - og for at gøre det troværdigt for dig selv, så gør det med nogle genstande bagved, møbler etc. ikke bare en hvid væg - for ellers så er det ganske simpelt lige at strække lidt som du har gjort Wink
« Seneste Redigering: 19 Nov 2012, 16:14 af Raben » Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1541: 19 Nov 2012, 16:16 »

Så ses vi i aften - og for at gøre det troværdigt for dig selv, så gør det med nogle genstande bagved. Møbler etc. ikke bare en hvid væg - for ellers så er det ganske simpelt lige at stræke lidt som du har gjort Wink

Haha. Du sq en sjov fætter, dine indslag hænger allerede på Nyrnberggade 31 på Amager hvor DBFF (Dansk Bodybuiilder og Fitness Forbund) er af og til samlet. De kan godt lide dig.
Logged

Raben
Mikroputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1542: 19 Nov 2012, 16:19 »

Haha. Du sq en sjov fætter, dine indslag hænger allerede på Nyrnberggade 31 på Amager hvor DBFF (Dansk Bodybuiilder og Fitness Forbund) er af og til samlet. De kan godt lide dig.
Okay? Det må da være en ambivalent følelse at udstille sine egne manglende evner og fejltagelse, men hver sin smag selvfølgelig.
Og hvis det nu er fordi du ikke mener jeg aner en rygende fis omkring det jeg buster dig for hér, så tro om igen - har snart arbejdet med det i 5 år.

EDIT:
Btw. er du en af dem i banneret?
http://www.dbff.dk/
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1543: 19 Nov 2012, 16:21 »

Det er også fint nok du har den mening, fred være med det. Er ret ligeglad hvad der bliver sagt og skrevet på et FM forum.

Mr. Funny guy..
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billede af sig selv.
« Svar #1544: 19 Nov 2012, 16:25 »

Btw. er du en af dem i banneret?
http://www.dbff.dk/
Hahahaha! Nej, nok ikke - de har ikke været nok igennem Photoshop. Peace
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 113 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010