home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Cristiano Ronaldos nedtur
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldos nedtur  (Læst 5873 gange)
Tribute
Reserveholdsspiller

Cristiano Ronaldos nedtur
« : 09 Jul 2006, 17:58 »

Jeg er en stor Man Utd fan og jeg kan ikke forstår hvorfor at Cristian ronaldo er er så hadet i england... jeg kan godt se at det lidt ondt overfor hold kammerat rooney... meeeen Rooney var sgu selv ude om det rødekort i englang portugal kampen
Så nu siger vi højest sandsynligt farvel til Man Utd bedste spiller Igen Lissom vi gjorde med Staam, Beckham og Keane

BOYKOT EA GAMES!

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Cristiano Ronaldos nedtur
« Svar #1: 09 Jul 2006, 18:01 »

jeg er selv stor united fan.. syntes det er fint han smutter hvis han gør hvilket alt jotyder på han gør.. han filmer alt alt for meget og arbejder ikke for holdet.. kæmper ikke nok for bolden når han har tabt den.. det er også derfor de ikke kan lide ham i england.. i england kan man ikke lide spiller der filmer og falder alt alt for nemt hele tiden.. nej så selv ham og køb en som vil arbejd for holdet..

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 09 Jul 2006, 18:08 »

JEg er helt vildt United fan og syns virkelig det ser sort ud for united hvis de lader ronaldo blive endnu en i rækken af stor spillere der forlader united, først og fremmest fordi jeg mener at ronaldo er verdens største talent og at han og Rooney er de to der kan føre united til nye storhedstider igen Smiley

Selvfølgelig er Christiano endnu ikke en komplet fodboldspiller og ofte er meget svingende men jeg er sikker på alt dette kommer med alderen og hvis united træner ham ordentlig kan han udvikle sig til at blive lige så vigtig som Ronaldinho er for barca..

Giver dog donthomas ret i at United skal købe nogle spillere der arbejder mere for holdet end ronaldo, dog ikke i stedet for ham men så man giver ham mere plads til de offensive udfoldelser...

Berendt
Manager

« Svar #3: 09 Jul 2006, 18:15 »

lad mig sige det med det samme... jeg er ikke United-fan... men tror at et hvert hold vil være kede af at miste en spiller som ronaldo... men kan godt forstå ham...

og jah , han filmer alt alt for meget, men det vil jeg så også give Scorlari og sir Alex noget af skylden for, for som hans trænere er det dem der skal gøre det klart for ham, at man ikke gider se på det, og at det ikke er til gavn for holdet. Og en spiller der elsker spillet så meget, som han gør, burde så bare sidde over et par kampe, på den måde er jeg sikker på at han nok tænker lidt mere over det.

Som Bovski siger, kan han blive mere stabil, både i spillet og benen Wink, med tiden, problemet er bare at han næsten er et pop-idol for nogen, så det at han filmer, smitter af på fremtidensspillere. .. ihvertfald nogen af dem...

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 09 Jul 2006, 18:20 »

JA Cristiano Ronaldo Filmer. Men hvem gør ikke Det ? han filmer meget men han ved også godt at Han Bliver savet over hvis han ikke smider sig... og jeg forstår ikke at englands Vm fiasko skal gå ud over Ronaldo. jeg føler mig meget inspireret af ham men jeg kan ikke holde med ham hvis han ska skifte Real Madrid.

BOYKOT EA GAMES!

Berendt
Manager

« Svar #5: 09 Jul 2006, 18:28 »

Hvorfor VM-fiaskoen skal gå ud over ham?... Det er problemet med England... Jeg må ærligt indrømme at jeg er skuffet over denne slutrunde... Ikke mindst de taktiske udlæg i kvartfinaler, og derefter... Det har været alt for inspireret af norsk-pakke sammen-fodbold-og-så-håbe-på-man-før-et-mål... Men tilbage til England...

I England, har man aldrig kunne forstå at holdet ikke vinder altid, derfor har man altid kigget efter en man kunne give skylden, de fleste kan vel huske det med Beckham i '98... I år blev det så bare Ronaldo's skyld, fordi han siger et eller andet til dommeren... Hvilket får Rooney til at skubbe til ham.

Thore
Manager

« Svar #6: 09 Jul 2006, 18:31 »

Ronaldo filmer alt for meget, det er næsten vammelt og se på. Jeg er lidt United fan, men har ingen problemer med at han smutter...
Hvorfor skal det gå ud over Ronaldo at England røg ud? Ja for det første mener englænderne jo selv de er kæmpe farvoriter i disse slutrunder, og tja når det så ikk køre er der jo en eller anden der skal have skylden, og der passer Ronaldo jo perfekt ind, da det ikk lige er den type spiller man holder af i England.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 11 Jul 2006, 15:32 »

JA Cristiano Ronaldo Filmer. Men hvem gør ikke Det ? han filmer meget men han ved også godt at Han Bliver savet over hvis han ikke smider sig... og jeg forstår ikke at englands Vm fiasko skal gå ud over Ronaldo. jeg føler mig meget inspireret af ham men jeg kan ikke holde med ham hvis han ska skifte Real Madrid.

Hvordan kan du sige at han bliver savet over hvis han ikke smider sig... Hvis du så deres kamp mod Frankrig, så smed han sig adskillige gange så snart bolden nærmede sig, eller så snart han var i en god position til et frispark. Manden er et symbol på alt usportsligt, og hvis jeg var Man Utd fan, ville jeg være flov over ham, og glad for at han smuttede.
Han lader sig falde i luften uden at være rørt, og ligger og flæber over det i et par minutter indtil bolden bliver sparket ud af spil. Ronaldo får én til at ønske at han virkelig BLIVER sparket ned under en kamp, så han kan få et frispark han faktisk har fortjent, og faktisk tude fordi det gør ondt. Vel er han en god spiller, men de fleste af hans "smarte tricks" gør han uden at der er nogen i nærheden af ham, og som regel fører de ikke til noget. Når de så endelig fører til noget, har han denne "jeg er Gud" attitude, som får ham til at prøve at afdrible 7 spillere, for derefter at hakke den ind fra 45 meters afstand. Jeg behøver vel ikke at fortælle at dette sjældent lykkes?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #8: 11 Jul 2006, 16:27 »

Hvordan kan du sige at han bliver savet over hvis han ikke smider sig... Hvis du så deres kamp mod Frankrig, så smed han sig adskillige gange så snart bolden nærmede sig, eller så snart han var i en god position til et frispark. Manden er et symbol på alt usportsligt, og hvis jeg var Man Utd fan, ville jeg være flov over ham, og glad for at han smuttede.
Han lader sig falde i luften uden at være rørt, og ligger og flæber over det i et par minutter indtil bolden bliver sparket ud af spil. Ronaldo får én til at ønske at han virkelig BLIVER sparket ned under en kamp, så han kan få et frispark han faktisk har fortjent, og faktisk tude fordi det gør ondt. Vel er han en god spiller, men de fleste af hans "smarte tricks" gør han uden at der er nogen i nærheden af ham, og som regel fører de ikke til noget. Når de så endelig fører til noget, har han denne "jeg er Gud" attitude, som får ham til at prøve at afdrible 7 spillere, for derefter at hakke den ind fra 45 meters afstand. Jeg behøver vel ikke at fortælle at dette sjældent lykkes?

Hvor ringe er du? Jeg laver den tit..  crazy Ej, til det seriøse. Som mange andre siger, så synes jeg også han filmer ekstremt overdrevet. Ronaldo får skyld for Rooneys røde kort og uanset hvem der får skylden for det, så er det Rooney der dummer sig. Kan I huske for 4 år siden, hvor Sydkorea spillede mod Italien og slog dem ud? Der var der en Koreaner der sendte Italien ud også blev han sat af holdet i sin Italienske klub. Det er nogenlunde det samme. Man giver en anden spiller skylden, fordi holdet fejlede, præcis som Thore skriver..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 11 Jul 2006, 19:34 »

Så du er også flov over Henry? Over Reyes? Over Eboué? Vil du også have dem solgt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 12 Jul 2006, 15:33 »

Så du er også flov over Henry? Over Reyes? Over Eboué? Vil du også have dem solgt?

Øh nej, Henry og Wenger af nogen af fortalerne imod film, og det er sjældent at jeg ser Henry filme. Jeg ved ikke lige hvorfor du nævner Eboué. Reyes synes jeg bliver hakket ned utroligt tit, men ja, han falder også nogle gange, og det er da irriterende at se på. Men det er ikke nær 10% af hvor ... klam Ronaldo er. Men hvis Reyes bliver solgt, vil jeg da ikke brokke mig, han har ikke spillet ret godt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst

« Svar #11: 12 Jul 2006, 16:24 »

Vil gerne havde at Ronaldo forlader United (Jeg er Man Utd. fan), han er en artist der høre hjemme i et cirkus. Jeg kunne da godt tænke mig at man fik Beckham igen. Han er nemlig en farlig fyr.
Det er heller ikke godt sportsmanship og agumentere mod ens venner.

Kort sagt:
Rooney er fin - Ronaldo er til grin

-KNM-
Manager

« Svar #12: 12 Jul 2006, 17:37 »

Hvor imod det er godt sportsmandship at træde en anden i kuglerne?

United-styrer
Gæst

« Svar #13: 12 Jul 2006, 17:52 »

Efter hans udtalelser om at han hellere vil til Real Madrid samt hans opførsel over for Rooney, håber jeg, han ryger så hurtigt som muligt. Sådan en spiller gavner ikke holdet længere. Ærgeligt, for han bliver ekstremt god, men han ryger, og det er i orden. United er dog alvorligt på røven, hvis ikke de henter en god erstatning.

vesperGT
Manager

« Svar #14: 12 Jul 2006, 18:55 »

Vil gerne havde at Ronaldo forlader United (Jeg er Man Utd. fan), han er en artist der høre hjemme i et cirkus. Jeg kunne da godt tænke mig at man fik Beckham igen. Han er nemlig en farlig fyr.
Det er heller ikke godt sportsmanship og agumentere mod ens venner.

Kort sagt:
Rooney er fin - Ronaldo er til grin
  funny  funny  funny  funny HAHAHAHAHAHAHA..... ..... Beckham, en farlig fyr........ HAHAHAHA  funny  funny  funny  funny

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010