home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  West Ham United - tilbage til fordums styrke...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: West Ham United - tilbage til fordums styrke...  (Læst 3366 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: West Ham United - tilbage til fordums styrke...
« Svar #15: 06 Jul 2006, 15:48 »

Så kom der gang i kampene   Smiley   Dejligt, så mangler vi bare at spille om pointene.
Glæder mig til at følge blog'en

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 06 Jul 2006, 16:51 »

Spændenden læsning, fortsæt på den måde  Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #17: 09 Jul 2006, 12:46 »

Lyn duo præsenteret i West Ham
- 27. juli 2005

Kevin Larsen og Bjarne K. Ingebretsen er fra dags dato en del af et af Premier League-mandskaberne fra London, nemlig West Ham United.

De to norske fløjspillere er blevet købt for den sølle pris af £240.000, og det ventes derfor, at West  Ham United endnu ikke er færdige med at handle.

Forventninger til de to nye spillere er høje, og ikke mindst på Kevin Larsens skuldre er presset tungt. 19-årige Kevin Larsen forventes at skulle gå direkte ind i startopstillingen mod de store engelske forsvarsspillere, og samtidig forventes det også, at Bjarne K. Ingebretsen vil være en solid backup sæsonen igennem.

Kevin Larsen: En drøm er gået i opfyldelse
- 28. juli 2005

”En drøm er gået i opfyldelse. Jeg har altid drømt om at komme til en engelsk klub, og med den nuværende trup er jeg sikker på, at vi snart er at finde i europæisk fodbold” udtalte en ovenud tilfreds Kevin Larsen, som samtidig også takkede manageren Martin Frederiksen for at give ham selv, men også Bjarne K. Ingebretsen chancen hos London-klubben.

”Jeg er utrolig glad for, at Martin Frederiksen har valgt at give os chancen i West Ham United, og jeg er sikker på, at han ikke vil fortryde sit valg. Bjarne og jeg fungerer utrolig godt sammen – både socialt og på banen, og jeg er sikker på, at vi kan hjælpe West Ham i deres stræben for europæisk fodbold – og om at undgå nedrykning i første omgang”.

Kevin Larsen blev hentet som den dyre af de to nordmænd til en pris af 130.000 pund, mens prisen på Ingebretsen skulle ligge på 110.000.

James Morrison vil gerne være Hammer
-30. juli 2005

”Om jeg kan se mig selv i West Ham-trøjen? – Selvfølgelig!”. James Morrison tøver ikke, da jeg spørger ham, om han er et muligt indkøb hos London-klubben, men han ligger samtidig heller ikke skjul på, at intet ligger fast på nuværende tidspunkt.

”Jeg er ikke sikker på, at jeg indgår i Middlesbroughs planer for den kommende sæson, men manageren kan på nuværende tidspunkt ikke love mig en plads blandt de elleve startende – en plads, jeg er nødt til at have, for at udvikle mig mest og bedst muligt”.

Den unge højrefløjs forcer ligger i hans utrolig skarpe driblinger, hvor han kan afslutte hans ture ned af fløjen med et utrolig præcist og godt sparket indlæg. En ting, som er en mangelvare hos flere ellers habile fløjspillere – ja, som danskere kan vi jo bare tage et kig på vores egen Rommedahl.

James Morrison er ikke i tvivl – bliver det ikke en plads i Middlesbroughs startopstilling, ja så er den talentfulde spiller ikke at finde i Middlesbrough truppen ved sæsonstart.

”Middlesbrough er en dejlig klub – jeg elsker klubben af hele mit hjerte, men jeg bliver samtidig nød til at tænke på min udvikling som spiller, og der betyder en fast plads på banen utrolig meget” lyder det fra den ambitiøse engelske spiller.

West Ham skulle eftersigende være interesseret i den engelske højrefløj, men vil Middlesbrough sælge? Vi kan kun afvente situationen, men står det til Morrison, ja så er han jo stort set væk..

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dusty78DK
Manager

« Svar #18: 09 Jul 2006, 13:15 »

Gode køb og en spændende måde du skriver om dem på. Lad os så se om det virker  Rullende Øjne  Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #19: 09 Jul 2006, 18:07 »

Sidste West Ham transfer en realitet
- 5. august 2005

Så skete det. Steve McLaren kunne ikke love James Morrison en fast plads i startopstillingen - det kunne Martin Frederiksen, og det blev den afgørende faktor for Morrison, der pr. 5/8 er nyeste og sidste indkøb fra West Hams side.

"Vi har ledt med lys og lygte efter en forstærkning til højrefløj, så Benayoun kan udnytte hans kvaliteter i den centrale del af banen. James er en ung, engelsk spiller som passer perfekt ind i vores filosofi - han kan gøre forskellen - og så har han fremtiden foran sig" udtalte en glad og tydeligvis lettet Martin Frederiksen, hvorefter assistenten Peter Grant fortsatte: "James er en lovende spiller - og alle i klubben er glade for at tilknytte en så talentfuld spiller til truppen. Både Billy Jones og James Morrison er unge engelske spillere, og sammen med Anton Ferdinand, Nigel Reo-Coker og Mark Noble skal de være grundstammen på det nuværende og fremtidige West Ham hold.

James Morrison - som i følge trænerteamet hos West Ham er deres sidste køb denne pre-season - kostede London-klubben 3,7 millioner pund.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Brodtgaard
Manager

« Svar #20: 20 Jul 2006, 15:23 »

Jeg savner en lille update....    Wink

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

KF
Landsholdsspiller

« Svar #21: 17 Aug 2006, 23:11 »

Nå, så kommer der vist en update. Lad os håbe, at jeg kan fortsætte :-P.

Scandinavian Hammers: Martin Frederiksen var det rigtige valg
- 31. august 2006

Formanden for Scandinavian Hammers Gjermund Holt udtrykte i dag sin tilfredshed med West Ham Uniteds nye danske manager Martin Frederiksen. ”Vi kan kun være tilfredse med klubbens præstationer i august. Martin Frederiksen har bygget videre på det, Alan Pardew er bagmanden bag – og det er jo hidtil gået ganske godt”.

West Ham United har i august spillet tre kampe, hvilket har resulteret i 6. point og en foreløbig 5. plads. Dean Ashton og Roy Carroll har været to af nøglespillerne i The Hammers’ første måned med Martin Frederiksen ved roret. Dean Ashton har scoret 4 mål, mens Roy Carroll har stået nogle brandkampe.

Premier Leagues første kamp var for West Hams vedkommende ude på St. James’ Park mod Newcastle. På oplæg af nye Kevin Larsen og anføreren Nigel Reo-Coker kunne Dean Ashton nette to gange og dermed skyde de tre første point ind på kontoen – på trods af Albert Luques udligning i det 13. minut. Det var bestemt ikke fortjent, men takket være kampens bedste spiller Roy Carroll kunne West Ham altså fejre sæsonens første sejr, en sejr som Martin Frederiksen beskrev som en drømmestart.

Dean Ashton var igen i næste kamp på pletten for West Ham, hvor han i det 9. minut gjorde det til 1-0 på oplæg af en veloplagt James Morrison. I det 23. minut lukkede Kevin Larsen kampen med et fremragende mål, hvor Mark Noble virkelig viste, at hans stamplads på holdet er fortjent på trods af hans unge alder.

Månedens sidste kamp var en kedelig affære, hvor Everton velfortjent slog West Ham United 2-1. Målet for West Ham blev (selvfølgelig..) sat ind af Dean Ashton som er startet som lyn og torden.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010