home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Magpies
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: The Magpies  (Læst 3629 gange)
Bovski
Reserveholdsspiller

Sv: The Magpies
« Svar #30: 12 Jul 2006, 00:28 »

Man må sige det virkelig kører fremragende.. og en virkelig god blog du har fået på  benene læste også den gamle...

tænkte på om det stadig er den samme taktik du kører med eller om du har fundet på noget nyt?

SirToby
Manager

« Svar #31: 12 Jul 2006, 19:46 »

Man må sige det virkelig kører fremragende.. og en virkelig god blog du har fået på  benene læste også den gamle...

tænkte på om det stadig er den samme taktik du kører med eller om du har fundet på noget nyt?

Jeg har skrottet den gamle taktik og været i det kreative hjørne, hvilket har resulteret i denne taktik:

SirToby
Manager

« Svar #32: 13 Jul 2006, 11:47 »

Fejl.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2006, 16:48 af SirToby » Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 13 Jul 2006, 18:43 »

må jeg gratulere med første pladsen

Come On You Spurs
COYS

lurking

Dusty78DK
Manager

« Svar #34: 13 Jul 2006, 19:39 »

Det ser godt ud for Newcastle. Måske bliver det til mere end UEFA Cup i næste sæson. I hvert fald ser det lovende ud med hensyn til at gøre det Nordengelske hold til en fast bestanddel af toppen i England. 

SirToby
Manager

« Svar #35: 14 Jul 2006, 16:48 »

3. december 2006
Blackburn – Newcastle (Premiership, 16. runde)
Der var kun mit mandskab, der havde noget at byde på i første halvleg, det blev dog ikke til nogen mål. Kort inde i anden halvleg, kom der så mål, da Blackburn udnyttede et straffespark. To minutter inde i overtiden lukkede Blackburns Morten Gamst Pedersen kampen, og sæsonens første Premiership-nederlag var dermed en realitet.
2-0

6. december 2006
Newcastle – Wolves (League Cup 4. runde)
Selvom mit hold havde kæmpe chancer igennem hele kampen, endte den ordinære spilletid 0-0. Også i den forlængede spilletid havde mit hold store chancer, men i stedet fik Wolves scoret i det 110. minut på deres første chance i kampen. Luque fik dog udlignet til den forlængede spilletids slutresultat, 1-1. I straffesparkkonkurr encen trak Wolves det længste strå og vandt 3-1.
1-1s

10. december 2006
Leeds – Newcastle (Premiership, 17. runde)
Kampen var 16 minutter gammel, da Leeds bragte sig foran på et flot langskud. Mere skete der ikke i den omgang, og en lige første halvleg endte dermed 1-0. I anden halvleg sad mit hold bedst på kampen, og det var da også til to mål scoret af Kerlon og Owen.
1-2

14. december 2006
PAOK – Newcastle (UEFA Cup gruppe F)
Det var ikke nogen speciel underholdende kamp, der her blev vundet 2-0 af mit hold på et mål hver fra Owen og N’Zogbia. Med sejren endte vi på 2. pladsen i gruppen, tre point efter nr. 1, Betis.
0-2

17. december 2006
The Magpies trækker Monaco
Der blev i dag trukket lod til den første knockoutrunde i UEFA Cuppen. Vi trak franske Monaco, og kom vi i den situation at gå videre, skal vi møde vinderen af kampen imellem Sampdoria og Shakhtar.

17. december 2006
Newcastle – Man. United (Premiership, 18. runde)
United gik til pause med 2-0-føring, og min back, Carr var samtidig blevet udvist. I anden halvleg øgede de til 3-0, og Ruud van Nistelrooy rundede fire mål, da han i overtiden scorede yderligere to mål.
0-5

Stillingen

SirToby
Manager

« Svar #36: 15 Jul 2006, 22:01 »

23. december 2006
Charlton – Newcastle (Premiership, 19. runde)
Charlton bragte sig foran efter tyve minutter, og derefter havde mit hold er par kæmpe chancer for at udligne, men skarpheden manglede. I stedet for en udligning, øgede Charlton 21 minutter før tid.
2-0

26. december 2006
West Brom. – Newcastle (Premiership, 20. runde)
Uret havde kun lige rundet de 17 sekunder, da Owen skød bolden i nettet. N’Zogbia øgede efter godt et kvarters spil, og nedturen fortsatte for West Bromwich, da de kort før pausen fik en mand udvist. West Bromwich pakkede sig i anden halvleg, kampen endte dermed 0-2.
0-2

30. december 2006
Newcastle – Arsenal (Premiership, 21. runde)
I vigtig kamp skulle spilles, da jeg skulle op imod nr. 2, Arsenal. Der var blot gået tre minutter, da Carlos Magno fik bolden i nettet. Kort før pausen øgede Kerlon fortjent til 2-0, men Henry fik med en hurtig reducering Arsenal med i kampen igen. Der var spillet fem minutter af anden halvleg, da begge mandskaber havde fået scoret et mål yderligere. Ti minutter senere fik Arsenal desværre udlignet, og et kvarter før slutfløjtet kom de foran. Med en anelse mere skarphed i vores afslutninger, havde vi vundet denne kamp.
3-4

1. januar 2007
Wigan – Newcastle (Premiership, 22. runde)
Efter at mit hold havde domineret startminutterne, kom Wigan meget bedre med. Men da de kort inde i anden halvleg fik en mand udvist, så det svært ud. Det blev det dog ikke, da de sidste minutter fik scoret to mål. Et minut før tillægstiden pyntede Owen på resultatet.
2-1

Stillingen

« Seneste Redigering: 21 Jul 2006, 15:07 af SirToby » Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010