home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  At. Madrid, et tophold !
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: At. Madrid, et tophold !  (Læst 5228 gange)
Eric Cantona
Gæst

Sv: At. Madrid, et spansk hold ?
« Svar #15: 27 Jun 2006, 15:07 »

Spændende blog. Bliver mere spændende for hver gang der kommer en update. Fortsæt med det Eric Cantona Thumbs Up

Tak, hvis i har noget at klage ober eller nogle spillere i gerne vil se, så skriv.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #16: 27 Jun 2006, 23:25 »

Svingende insatser.
           Januar er kommet.

Atletico Madrid er igen kommet ind i en lille krise. Holdet startede denne periode med at tabe 3 kampe. 2 store nederlag hvorefter fansne var ved igen at miste deres tiltro til byens hold. De 2 store tab mod Valencia i Valencia hvor holdet fik smæk med hele 7-0. En kamp holdet hurtigst muligt skulle glemme. og 2 uger efter i Barcelona med 4-0. Det hele startede egentlig med at holdet hjemme tabte 1-3 til Mallorca en kamp hvor Pablo blev smidt ud meget tidligt. Holdet også fik 2 røde kort i kampene mod Valencia og barcelona, dette kan have en skyld i nederlagene.

Der havde være receptionist skifte på hotellet nu var det en aldrende mand, han var også stor Atletico Madrid fan der havde taget over. Ham og jeg havde mange samtaler sammen. Vi snakkede som regel Atletico Madrid og deres kampe, ham og jeg så alle Madrids udekampe, deriblandt de 3 ydmygende resultater. Han var ligesom jeg selv var og er stor fan af Peño. Når man ser kameraerne zoome ind på ham under en kamp, lige meget om vi så er bagud som i Valencia og intet vil lykkedes sidder manden bare stille og roligt inde i hans boks og tænker. Han er derimod meget højrystet når de scorer eller vinder. Det er derfor jeg er en kæmpe fan af den mand og derfor jeg tog denne opgave. Yderligere er der spillet 9 succerige kampe.

Vi har nu overstået den første derbykamp mellem Real Madrid - Atletico Madrid. Jeg havde hårdt tilkæmpet mig en billet nede ved Atletico fansne, jeg stod sammen med receptionisten som jeg efterhånden er blevet meget gode  venner med. Der er kun spillet 19 minutter, Robinho slipper for første gang i kampen, igennem et stærkt forsvar. Han scorede dog ikke, han ventede for længe. I det næste angreb er det Zidane der er tæt på, det lugter af Real sejr. Stadig 0-0. Atletico havde efter 35, 37, 48 og 59 nogle kæmpe chancer, og yderligere i de døende minutter havde de et par 100% chancer. Kampen endte 0-0.

Det største resultat i Alberto Del Peños Atletico Madrid karriere kom i besøget på El Madrigal. Jeg så kampen ved baren med receptionisten som er blevet min makker når det gælder om at se Atletico Madrid. Vi sad der, regnede med en smal sejr. Der gik hele 16 minutter før vidunderdrengen Torres slog til med sit første mål i den kamp. Villarreal var helt væk i kampen. 63 minutter senere stod der så 7-0. Hattrick af Torres og angrebsmakkeren Kezman og en enkelt pind af Ibagaza. Receptionisten havde i den time mod sin vilje vist en ny beboer på hotellet sit rum og da han hørte en af kommentatorerne råbte "Atletico Madrid ahora está en frente con siete ceros" som på dansk betyder Atletico Madrid er nu foran med 7-0. Spænede en meget glad receptionist så hurtigt ned ad trapperne han næsten væltede han fór hen til baren og råbte ud over det hele "Doy una cerveza a todos" som på dansk betyder jeg giver en øl til alle. Og det sjove ved dette var at der kun var ham og jeg i receptionen, så det er nok grunden til han gav. Men tilbage til kampen som har været Atleticos bedste hidtil under Peño.

Januar måned begyndte transfermarkedet åbnede igen. Sammentidig med dette skete var der pressemøde i Atletico. 2 nye angribere blev præsenteret. Den ene er ikke klar til førsteholdstruppen endnu det var Mikel Dañobeitia som var hentet i baskerklubben Athletic, det tidligere Athletico Bilbao. Han kommer fra deres andethold med 17 mål i 18 kampe i bagagen en pæn stak som han senere hen vil forhåbentligt lave i Atletico Madrid. Den anden var David Aganzo hentet i Racing har dog været lejet ud til israilske B. Jerusalem hele denne sæson hvor han ligeledes havde scoret mange mål, med hele 18 i 21 kampe er det også en slat. Han er dog efter Peños bedømmelse klar til en reserveplads i førsteholdstruppen.

Herunder ses Aganzo og Dañobeitia

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #17: 28 Jun 2006, 00:40 »

Godt du vandt til sidst Må jeg få et SS af stillingen?

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #18: 28 Jun 2006, 00:48 »

Godt arbejde indtil videre Smiley

cube
Manager

« Svar #19: 28 Jun 2006, 01:57 »

Ligner godt nok min Schalke-blog lige lovlig meget layout-mæssigt, men okay - det tar' jeg som et kompliment.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Eric Cantona
Gæst

« Svar #20: 28 Jun 2006, 02:02 »

SS af stillingen komme imorgen Smiley Når jeg spiller igen Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #21: 28 Jun 2006, 02:03 »

Cube jeg elsker din Schalke blog, og håber virkelig du desker op med en magentil Smiley kom da msn !

Rooland
Manager

« Svar #22: 28 Jun 2006, 11:42 »

Så har du også gang i En Atletico Madrid blog som jeg selv.
Så dropåper jeg bare min Blog og laver en ny da jeg ikke syntes at der skal være 2 af de samme.

Flot skrevet.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #23: 28 Jun 2006, 13:30 »

Juller som lovet SS af stillingen hvor du desværre kan se vi har lukket enormt mange mål ind Skuffet

Eric Cantona
Gæst

« Svar #24: 28 Jun 2006, 16:19 »

Resultaterne kommer, målene forhøjet.

Humøret på min kære ven receptionisten bliver højere og højere, han kommer af med flere og flere penge for hver gang han
giver en omgang, hvilket er sket tit inde for de sidste 8 kampe hvor det kun er blevet til et enkelt nederlag 4 sejre og 3 uafgjorte kampe. Hvilket er skyld i at Atletico og Peño nu ligger nr. 4. Den helt store spiller i mine øjne er nyindkøbet den 25 årige David Aganzo, manden laver nogle eminente afleveringer både med hovedet og fødderne til hans angrebsmakker Torres og i få tilfælde Kezman som nu må tage plads på bænken og være indskiftningsspille r. Allerede i Aganzos debut hvor han kun fik 10 minutter nåede han at lave en bold i dybden til Torres som gav mål til slutresultatet 0-2 i Sevilla. Også Zaragoza og Cádiz blev slået i denne periode. Atletico måtte se sig slået i deres besøg på Mallorca med 1-3. Uafgjort fik de mod Racing, Athletic og Espanyol.

Den mest iøjnefaldende kamp i de sidste 8 kampe var klart kampen hjemme mod på daværende tidspunkt nr. 3 Valencia. Atletico Madrid havde tidligere på sæsonen fået tæsk på hele 0-7 da de besøgte Valencia. De var opsatte på at det nu var Valencias tur til at få den slags tæsk. Holdets forsvar fungerede bare i denne kamp, også uden den vigtige Pablo som to kampe før mod Cádiz fik en skade der holdte ham ude i 3 uger. Et stort tab som bl.a. kostede 2 point mod Racing hvor forsvaret desværre til sidst gav dem 1-1 målet. Men tilbage til Valencia kampen, der gik dog længe før kampn for alvor gik igang, jeg så kampen fra stadion og fansne var ualmindeligt spændte da en sejr ville bringe dem min. op på fjerdepladsen og i bedste tilfælde en tredje plads. En målløs første halveg var færdig det lignede en kamp uden mål eller en smal sejr til et af holdene. Men i pausen kom serbiske Mateja Kezman ind istedet for en træt Torres. Han scorede både til 1-0 og 2-0 inden
for de første 10 minutter af anden halveg. 10 minutter efter jublede vi igen Ibagaza havde gjort det 3-0, fansne var ellevilde og ville ikke stoppe deres jublen. Kampen skulle dog helt hen til de sidste minutter før der igen sketet noget, Aganzo scorer til 4-0, kampen er slut, fansne hører resultaterne og hører at de nu er på fjerdepladsen. Målet var fra starten en top 10. Men nu er disse mål forhøjet til en UEFA cup plads minimun.

Da jeg kom tilbage til hotellet var det egentlig planen at jeg skulle op og sove, men selvfølgelig gav receptionisten Miguel Gustav en omgang som sædvanligt. Der var nu kommet flere og flere kunder de sidste par uger, de pleger at komme når succesen kommer til Atletico. Og det kan man da vidst godt sige den er nu. Cerezo kan nu være lettet over at han ansatte Alberto Del Peño. Tiltroen til Del Peño er steget gevaldigt fra at han var "Yt" til nu at være "In".

Næste gang jeg er tilbage er efter sæsonen hvor i får af vide hvordan det endte. Vinder Atletico guld, sølv eller bronze eller ryger de helt ned og ind i en krise igen ? vent og se

Adiós, Manuel

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #25: 28 Jun 2006, 16:43 »

Godt at se du er ved at få nogle gode resultater...

God blog du har skrevet.  KUTGW Thumbs Up

Eric Cantona
Gæst

« Svar #26: 28 Jun 2006, 16:47 »

Godt at se du er ved at få nogle gode resultater...

God blog du har skrevet.  KUTGW Thumbs Up

Ja heldigvis.

Tak Smiley vvil jeg gøre Peace

MisterFCK
Gæst

« Svar #27: 28 Jun 2006, 17:00 »

Det ser ud til at gå godt Thumbs Up

Eric Cantona
Gæst

« Svar #28: 28 Jun 2006, 20:33 »

Afgørelsens time.

Så kom afgørelsens time. Miguel Har i den sidste måneds tid været helt ude af sig selv. Han har været nervøs, bange og stresset. Han ser alle Atleticos kampe på stadionsne. Jeg følger ham og ser om han klarer den. Det har han så gjort og nu er sæsonen forbi. Hvilken position Atletico endte på kommer længere nede. Men jeg kan fortælle at Miguel er blevet en del
fattigere. Holdet lagde ud med en uafgjort 2-2 i Celta. Så kom kampen hjemme mod mestrene fra Barcelona. Tribunerne var fulde og sangene kimede hele kampen igennem. Kampen var ikke mere end 12 minutter gammel før Leo Messi slipper igennem og gør det flot til 0-1. Yderligere 8 minutter skulle der gå før det stod 0-2 ved Samuel Eto'o med et flot hovedstødsmål. Sidst var det Deco der 3 minutter inde i anden halveg scorede kampens sidste mål på et flot langskud hamrer han den i netmaskerne 0-3. Kampen endte 0-3 og mesterholdet viser deres kæmpe styrke endnu en gang. Betis var næste modstander hvor holdet endnu engang fik en uafgjort denne gang på 1-1, det ligner meget at holder er ved at få gummiben.

Endnu et lokalderby var nær. Real kom til vores del af byen, første kamp på Santiago Bernabeu endte 0-0 hvor Atletico egentlig fortjente alle 3 point. Denne kamp var ikke mindre spændende en fantastisk kamp med ikke andet end chancer. Allerede efter 13 minutter havde der været en del 100% chancer som var blevet brændt. Det gjorde Ibagaza ikke på den chance han fik og hamrer den i kassen 1-0 hjemmepublikummet gik amok, Champions League var en mulighed med en sejr idag. Og da der var spillet 20 minutter blev jublen ikke mindre da Ibagaza igen scorer til 2-0. Real havde spillet de næste 10 minutter men de skulle kun bruge 8 minutter før Roberto Carlos scorer til 2-1. Der var håb for Real. Lige indtil Helguera laver en ulovlig takling udenfor feltet og får rødt kort. Reals fans blev straks tavse, dette var 3 minutter inde i anden halveg. Der kom ikke flere mål kun chancer som blev brændt, Atletico havde ikke tabt til Real i år.

De næste 5 kampe blev 4 vundet og 1 uafgjort holdet havde fundet den eminente form og spillet var nu fundet, hodlet viste nu deres kæmpe styrke som ikke blev mindre med sejre. Selvtilliden var høj, når jeg kiggede fra min terrassemed den brændende sol ned på træningen. Blev jeg imponeret over den selvtillid og at spillerne og Peño havde det store og gode humør. Ligegyldigt hvor sort det har set ud i år har de holdt humøret højt og kæmpet. Miguel receptionisten i ved. Han er glad for tiden. Atletico Madrid kunne nemlig med en sejr i Deportivo komme til at spille i Europas fornemmeste turnering for klubhold Champions League. Jeg valgte at blive hjemme og se kampen i baren sammen med en masse Atletico fans, de havde pungene klare til alle at give en omgang tror jeg, men nogle havde champagne med.

Søndag d. 14 Maj
Afgørelsens time.
Deportivo - Atletico Madrid
Skal Atletico i Champions League næste sæson ?

KICK OFF !. Det lovede godt for Deportivo og skidt for os da vi så Deportivo have flere gode chancer indenfor de første 5 minutter. Og efter 14 minutter skete det så, Ibagaza mistede den på midten af banen også gik det stærkt Valeron, Duscher
og Tristan MÅÅÅÅÅL råbte kommentatoren 1-0 til Deportivo årets topscorer Tristan gjorde det onde mod os. Efter 17 minutter får vi vores første chance det var Torres men et stykke væk fra mål. Minuttet efter, ja Pablo, Torres, Ibagaza og Aganzo JA, NEJ Munua redder. Tæt på og godt spil, første gang vi ser det i denne kamp. Vi skal helt ind i anden halveg før vi igen fik en stor chance, godt gennemspillet angreb som ender ved en helt blank Generelo, men igen redder Munua. 10 minutter før slutfløjtet troede vi det var forbi, Tristan scorer, men heldigvis blev der dømt offside. Næste angreb, indskiftede Kezman spiller Torres, han skyder langt ude fra, den rammer en Deportivo mand og snyder Munua, DER VAR UDLIGNET. Kommentatoren var tavs og sagde ligeså stille og roligt, 1-1 Torres. I overtiden, Molinero spiller Generelo fuldstændig fri der var ikke offside, han er i det lille felt, HAN SCORER 1-2, straks råber Miguel selvfølgelig "¡CLA CERVEZA LIBRE TODA LA NOCHE DESEA!" som på dansk betyder, "FRI BAR HELE NATTEN!". Jeg sagde straks til ham at han ruinerer sig selv, han svarede nej vi er i Champions League. Slutfløjtet Champagnepropperne flyver rundt om mig. Der er fest i gaderne, tilskuere på banen i A Coruña. Atletico skal spille Champions League bold næste sæson. Vi ender med at vinde bronzen. Vores mål var en top ti, nu fik vi en tredje plads. Alle råbte både i cafeen og i A Coruña "Peño er GUD !".

Da holdet kom hjem til Madrid var der fest i alle Madrids gader. Real havde vundet sølv ikke godt nok men så kunne de bare se på de glade Atletico fans, hvor jeg selv var iblandt. Sådan byen er malet rød og hvid. Atleticos farver. Det må da give klubben nogle penge.

Ikke mere herfra jeg skal feste videre. Næste update er med sommerenstilgang, træningskampene og måske starten på Laliga og Champions League.

Adiós, Manuel

Eric Cantona
Gæst

« Svar #29: 28 Jun 2006, 20:36 »

Lige stillingen til jer der alligevel havde spørgsmålet Smiley

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010