home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 63153 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
« Svar #165: 22 Jul 2006, 23:56 »

Jeg vil meget gerne have nogle kommentare på bloggen. Det må om halndle lige fra Hvordan bloggen er sat op til hvordan selve spillet går. Eller noget helt 3. Smiley

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 23 Jul 2006, 10:24 »

KUTGW MisterFCK... skide god blog!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

MisterFCK
Gæst

« Svar #167: 23 Jul 2006, 10:46 »

KUTGW MisterFCK... skide god blog!

Tak...Jeg håber at kunne få et inlæg op om nogle af sommerens inkøb meget snart.

MisterFCK
Gæst

« Svar #168: 23 Jul 2006, 11:07 »

ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØ VFØVØVØVØVØVØVØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ticked off Jeg havde skrevet inlægget og også postet det her på siden også glemmer jeg at gemme spillet!!! Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off Græder Fuck hvor er jeg dum!!!!!!!!!!!!

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #169: 23 Jul 2006, 11:20 »

hehe det kan ske for os alle sammen men stadig surt sjov

Come On You Spurs
COYS

lurking

ZhotLog
Gæst

« Svar #170: 23 Jul 2006, 13:14 »

ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØ VFØVØVØVØVØVØVØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ticked off Jeg havde skrevet inlægget og også postet det her på siden også glemmer jeg at gemme spillet!!! Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off Græder Fuck hvor er jeg dum!!!!!!!!!!!!

Ja

Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #171: 29 Jul 2006, 13:15 »

Så har jeg fået updaten op igen. Her vil jeg lige komme med lidt om 1. Juli, hvor der er blevet købte en del spillere. Så lad os gennemgå dem.

Oliver Kapo
Han forventer jeg mig meget af. Han er købt til at konkurrere med De nye på venstrekanten og  og samtidig give van der Vaart konkurence om hans OMC-plads. Han er købt for hele DKK 57,5Mio i Italienske Juventus.

Roger
Anden spiller vi fik købt er venstrekantspillere n Roger. Han er købt til at konkurrere med de øvrige venstremidtbane spillere. Han er hentet i Villarreal på fri transfer.

Alvaro Recoba
Så fik vi hentet Inter-veteranen Recoba, også på fri transfer. Han er købt som reserve til OMV, OMC og angriberne.

Denilson
VI har fået fingre i den tidligere Betisspiller Denilson. Han er kommet til fra Bordeaux på fri transfer. Han spiller dog også kun venstremidt så jeg har tænkt mig at sælge ud på den plads.

Michaël Landreau
En 27-årig målmand som jeg ligeledes har fået på fri transfer. Han er hentet i PSG og forventes at kæmpe om målmandsposten med de øvrige målmænd. Det betyder at der nu skal sølges en målmand.

Morten Nordstrand
Så har jeg hentet succeangriberen fra min Lynge-blog til klubben. Han skal i første omgang spille med hos reserverne også håber jeg at han udvikler sig godt. Jeg forventer mig meget af han i fremtiden.

Michael Copra og Niel Mellor
Da et par af mine angribere var lånt af andre klubber i denne sæson og nu er vent tilbage til deres gamle klubber har jeg valgt at investere i to unge Engelske angribere. Den første er Michael Copra der er hentet på fri transfer i Newcastle. Anden spiller er Niel Mellor der ligeledes er hentet på fri transfer, dog i Liverpool. Jeg forventer mig meget af de tog halvunge angribere.

Özgür Kart
Vi havde lånt ham sidste år og i de få kampe han spillede gjorde han det godt, så da jeg kunne snuppe ham gratis slog jeg hurtigt til. Han er hentet i Burghausen.

Patrick Mtilinga
Et dansk talent som jeg hentede i Feyenoord for DKK 1,3Mio. Han kan spille alle pladser i venstre side, hvor jeg også forventer han skal kæmpe om en plads. Jeg syntes dog nu jeg har så mange venstre midtbane, så jeg vil sælge et par stykker.

10 nye spillere i alt. Og jeg betalte ikke mere end DKK 60Mio!!! Da den nye sæson netop er begyndt har jeg jo også fået et nyt transferbudget. Det betyder at jeg stadig kan købe spillere for hele DKK 80Mio!!! Så i skal regne med at jeg køber et par spillere mere.
Nogle af mine spillere  har jeg dog ikke forlænget med så de er gået frit væk til enten en anden klube eller er blevet klubløse.

Ken Reichel -> Kaiserslautern

Vyacheslav Hleb -> Dortmund

Bastian Reinhardt ->Kaiserslautern

Sergey Barbarez -> Ingen klub

Volker Smith -> Ingen klub

Ikke de store tab mener jeg, men det er nu lidt trist jeg ikke fik nogle penge for dem. Jeg regner ikke med at jeg er færdig med at sælge da jeg, som skrevet før, har planer om et salgt af nogle venstrewings og Kluivert.

Så kommer der ikke mere denne gang. Der kommer dog mere meget snart.

MisterFCK
Gæst

« Svar #172: 30 Jul 2006, 20:21 »

Så er der mere fra Hamborg. Det vil denne gang omhandle størstedelen af venskabskampene og evt. nogle køb og salg.

5. Juli 2006
Argentinsk målmaskine til HSV
Vi har idag sikret os endnu en ny angriber. Der er dog ikke tale om en lille spiller men selveste Hernan Crespo. Han er hentet på fri transfer, da Chelsea ikke fornyede hans kontrakt. Selvom han er halvgammel(31 år) ved jeg at han sagtens kan scorer og det forventer jeg også at han gør. Salget betyder at Kluivert ryger helt ned som 7. angriber.

9. Juli 2006
Venskabskamp - Queen's Park VS HSV
Så er det blevet tid til sommerens første venskabskamp. Under normale omstændigheder ville jeg være sikker på at vinde. Det er jeg ikke idag da vi stiller med 11 nye spillere i startopstillingen og samtidig en helt ny bænk. Grunden til alle ændringerne er, at alle spillerne fra sidste sæson er på ferie. Derfor stiller jeg med nyindkøbene samt et par "grå" spillere. Her er opstillingen. Til jer der ikke ved det er de grå spillere S. Seifert, P. Fischer, M. Wolf og M. Graf. På grund af manglen på højrewings må recoba tage sig af pladsen da han er den bedst egnede. Bænken består af de 3 angribere Chopra, Kart og Mellor, samt Roger og "grå" Brinkmann. <efter 17 minutters spil slår Crespo til med sit debutmål. Efter en halv time scorer vi igen. Igen er det Crespo der står for målet. Kort efter reducerer de og i overtiden af første halveg udligner de. Efter 73 minutter scorer inskifteren Mellor men der bliver dømt offside. Kort efter scorer han dog igen. Denne gang bliver hans mål godkendt. Med 8 minutter igen scorer Roger kampens sidste mål der gør at vi vinder.
2-4

9. Juli 2006
VM 2006 færdigt
Idag blev finalen spillet og her blev Holland slået 2-0 af ingen ringere end.............DAN MARK!!!! Så det er altså ikke kun Dusty78DK der kan få landsholdet til at vinde noget. De gik videre som 2'er i deres gruppe efter Elfenbenskysten. I ottenedelsfinalen slog de spanien på straffespark efter 2-2 i ordinær spilletid. I kvartfinalen vandt de så over Italien, igen på straffespark, efter 1-1 i den ordinære spilletid. I semifinalen slog de bronzevinderne fra England ud med en 2-0 sejr og i finalen vandt de altså 2-0 over Holland. Imponerende! En del af de andre landsholdsmanagere er blevet fyret og jeg vil søge alle stillingerne og så se hvad der sker.

12. Juli 2006
Tysker til HSV
Idag har vi sikret os e forstærkning til midterforsvaret. Der er tale om den tyske klippe, Robert Huth. Han er blevet købt for DKK 42Mio i Abramovich's hær, Chelsea. Han har skrevet under på en 4-årig kontrakt så vi har sikret ham helt til 2010. Det forventens at den 21-årige forsvarsspiller skal kæmpe med De Jong og Kompany om pladserne i det centrale forsvar men i første omgang må han nøjes med en bænkeplads. Han får nr. 4 på rykken.

12. Juli 2006
Venskabskamp - Falkirk VS HSV
Alle spillerne er vendt tilbage fra ferie, pånær Kapo Denilson og lauth, der har fået en uge ekstra. Jeg stiller derfor i hvad jeg mener er stærkeste opstillingen. Jeg ville dog foretrække Lauth til fordel for Crespo og Kapo til fordel for Roger, hvis de havde været klar til at spille. Opstillingen består af: MM: Wächter FH: Jacobsen FV: Puhac FC: Kompany & De Jong DMC: Ledesma MH: Mahdavikia MV: Roger OMC: Van der Vaart AC: Guerrero & Crespo. Jeg lover dog ikke at dette bliver den endegyldige startopstilling. Guerrero sørger for kampens første mål, med sin scoring efter 25 minutter. Det bliver halvegens eneste mål, trods mange changer til os. Efter 59 minutters spil scorer Guerrero så igen og kun 2 minutter senere scorer Crespo. Det bliver kampens sidse mål. Insatsen er godkendt men jeg mener vi burde have vundet større.
0-3

15. Juli 2006
Venskabskamp - Aberdeen VS HSV
Opstillingen er den samme som i sidste kamp og jeg forventer en sejr. Andet er der ikke at sige om dagens kamp. Efter kun 49 sekunder bringer Crespo os foran og 5 minutter efter udbygger Guerrero føringen med at hovedstødsmål. Vi havde mange store changer i 1. halveg men formåede ikke at udnytte dem. Til gengæld gav vores forsvar ikke Aberdeen en eneste change. Heller ikke i anden halveg formåede vi eller Aberdeen og os at score så vi vinder kampen i de første 5 minutter.
0-2

19. Juli 2006
Slovenier væk fra HSV
Den unge Slovenier Misco brecko er idag blevet solgt til Basel. Vi fik hele DKK 18Mio + 30% af et evt. videresalg for den 22-årige back. Han var ikke med i mine fremtidsplaner så da jeg kunne få penge for ham slog jeg hurtigt til.

21. Juli 2006
Venskabskamp - Besiktas VS HSV
Lauth, Kapo og Denilson er tilbage fra deres forlængede ferie og er derfor med i truppen. De starter dog på bænken. Det bliver ikke en let kamp men jeg forventer en sejr. Efter mange mislykkedes forsøg på at score lykkes det endelig for Guerrero efter 33 minutter. Det bliver desværre annuleret. 3 minutter efter scorer vi dog et gyldigt mål. Det er et selvmål fra
tyrkernes Asik Emre. Det blev sidste mål inden pausen. Kort tid inde i anden halveg får vi straffespark. Det udnytter inskiftede Recoba flot med sit debutmål. Efter 64 minutters spil scorer endnu en inskifter. Der er tale om Benjamin Lauth. I overtiden faldt kampens sidste mål. Det var igen os der scorede målet. Efter en flot solotur fra midten kunne den unge dansker Nordstrand score et flot mål.
0-4

24. Juli 2006
Venskabskamp - Levski Sofia VS HSV
Lauth og Mellor starter i front i stedet for Crespo og Guerrero og Kapo erstatter Roger på venstrekanten. Det er de eneste ændringer op til kampen idag. Efter kun 19 sekunder(!!!!) scorer van der Vaart på et flot langskud. Efter 29 minutters spil scorer Mellor og kun 3 minutter efter går han det igen. Det blev sidfste scoring inden pausen. 10 minutter inde i anden halveg scorer Denilson et flot mål. Det blev kampens sidste.
0-4

26. Juli 2006
Atouba til Schalke
Vores 24-årige venstreback Tímothée Atouba er idag blevet solgt til rivalerne Schalke 04. Han var ikke med i mine planer for næste sæson så jeg syntes salget var positivt. Camerouneren indbringer os DKK 28Mio.

26. Juli 2006
Liga-Pokal, Semifinale - HSV VS Bayern München
Det bliver en svær kamp men jeg mener sagtens vi kan vinde. det er derfor mine krav til denne kamp. Vi stiller med samme opstilling som sidste kamp. Efter et kvarters spil får vi straffespark. Det scorer Kapo sikkert på. 5 minutter efter udbygger Mahdavikia føringen. Efter 38 minutter scorer van der Vaart halvegens sidste mål på frispark. Med 4 minutter igen af kampen reducerer Bayern's Podolski men det nytter ikke noget. Vi vinder fortjent kampen.
3-1

29. Juli 2006
Venskabskamp - Darmstadt VS HSV
Så er det tid til vores sidste venskabskamp. Mine krav til dagens kamp er en sikker sejr. Vi stiller med samme hold som sidst. Efter 20 minutters spil markerer sidste års bundesliga-topscorer Lauth sig ved at scorer på et flot hovedstød. Efter 28 minutter blev Darmstadt's Thiam udvist. Der skette ikke mere i 1. halveg. I anden halveg markerede indskifterne sig. Først scorede Crespo 2 mål efter henholdsvis 46' og 54 minutter. 3 minutter senere scorede Flamini, og 1 minut før tid fuldendte Crespo sit hattrick med kampens sidste mål.
0-5

Nu er der ikke mere for nu. Der kommer dog forhåbentlig mere senere idag. Smiley Vi ses

ZhotLog
Gæst

« Svar #173: 30 Jul 2006, 21:03 »

Gode venskabskampe, gode handler og fuck hvor fedt med Danmark!!!

(P.S: Kan jeg få et SS af Morten Nordstrand som han er i dit Lyngby-spil?)

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #174: 30 Jul 2006, 22:26 »

Cool I´m watching you.... Opstemt

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

MisterFCK
Gæst

« Svar #175: 30 Jul 2006, 22:58 »

Gode venskabskampe, gode handler og fuck hvor fedt med Danmark!!!

(P.S: Kan jeg få et SS af Morten Nordstrand som han er i dit Lyngby-spil?)

Tak & tak. Og ja, vildt af danmark når man kun er i 2006. Jeg overvejer at skrive vær gang der sker noget spændende med landsholdet. Er det en god ide?

Her er nordstrand i mit Lyngbyspil:(det var det nyeste jeg lige kunne finde fordi jeg ikke gad åbne spillet.)

Og bare for at det er lettere at sammenligne(hvis det er det du vil) så er han også fra dette spil:(HSV)

Som man kan se er han meget bedre i lyngby spillet men der er vi jo også 1 år længere fremme i spillet. Det skal dog siges at han er blevet bedre i begge spil, især med lyngby da jeg jo har spillet et år mere.

Cool I´m watching you.... Opstemt

Peace crazy Djævel Wink

cube
Manager

« Svar #176: 31 Jul 2006, 02:28 »

Vil ikke sige at Nordstrand er god nok - eller bliver det for den sags skyld - til HSV, men lystkøb er som altid velkomne. Han bliver i det mindste spændende at følge.

God blog Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #177: 31 Jul 2006, 09:31 »

Fedt gået af Danmark!  Hævet Øjenbryn

Jeg er enig med Cube om at Nordstrand ikke ser imponerende ud. Jeg må også indrømme jeg har tjekket ham i alle mine spil - også juveblog'en, men jeg er en smule skuffet over ham. Nogle gange er spillere overvurderet i FM, andre gange er de åbenbart en smule undervurderet.

Men fedt at have dig tilbage som blogskriver!  Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #178: 31 Jul 2006, 11:47 »

Vil ikke sige at Nordstrand er god nok - eller bliver det for den sags skyld - til HSV, men lystkøb er som altid velkomne. Han bliver i det mindste spændende at følge.

God blog Smiley
Jeg har også haft ham i nogle andre spil og med god træning et års tid plejer han at blive fantastisk. Ellers må jeg jo sælge ham.

Tak Smiley

Fedt gået af Danmark! Hævet Øjenbryn

Jeg er enig med Cube om at Nordstrand ikke ser imponerende ud. Jeg må også indrømme jeg har tjekket ham i alle mine spil - også juveblog'en, men jeg er en smule skuffet over ham. Nogle gange er spillere overvurderet i FM, andre gange er de åbenbart en smule undervurderet.

Men fedt at have dig tilbage som blogskriver! Thumbs Up

Nemlig fedt af danmark. Da jeg skrev det havde jeg lige læst at de vandt i din blog så det syntes jeg var ret sjovt at skrive.

Og tak Wink

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #179: 31 Jul 2006, 12:36 »

God Blog. Dejligt at du har skrevet mere. Glæder mig allerede til næste update Grin

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010