Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 585 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
25
Forfatter
Emne: HSV -> Villarreal & Danmark (Læst 63098 gange)
MisterFCK
Gæst
Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
«
Svar #150:
29 Jun 2006, 21:26 »
Citat af: Mikkellas 29 Jun 2006, 21:16
Hvornår kommer den laaaaaange update?
Tja......jeg har indtil videre fået skrevet om 7 kampe men jeg lave den så lang som jeg kan så den kommer nok engang sent i aften.
Men glæd jer. Måske kan i nå at få afgørelsen på mesterskabet med
Mikkellas
Gæst
«
Svar #151:
29 Jun 2006, 21:27 »
Ok, glæder mig allerede, faktisk lige så meget som til juleaften
MisterFCK
Gæst
«
Svar #152:
29 Jun 2006, 21:30 »
Citat af: Mikkellas 29 Jun 2006, 21:27
Ok, glæder mig allerede, faktisk lige så meget som til juleaften
Det skal du også!!!! Der er lagt meget arbejde iden
Mikkellas
Gæst
«
Svar #153:
29 Jun 2006, 21:30 »
Ok, så glæder jeg mig. Bare rolig.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #154:
29 Jun 2006, 21:59 »
Citat af: Mikkellas 29 Jun 2006, 21:30
Ok, så glæder jeg mig. Bare rolig.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #155:
29 Jun 2006, 23:10 »
28. Februar 2006
DFB Cuppen, Kvartfinale - HSV VS Kaiserslautern
De eneste skader i truppen tilhører Puhac og Mahdavikia. Det betyder at Takyi tager sig af højrekanten mens Trochwski spiller på venstre midtbane. Aílton er ikke med i truppen da vi højst må have 3 ikke-EU spillere med og allerede har 3 andre med der spiller fra start. Det er Atouba(FH), Ledesma(DMC) og Guerrero(AC). Efter 18 minutters godt spil fra vores side, får vi vores belønning. Det er van der Vaart der scorer på et langskud. Det var en af de eneste ting der skete i første halveg. Efter 65 minutter blev Guerrero skadet og blev erstattet af Kluivert. Han gjorde det godt fra start og efter 79 minutter scorede han sit første mål for klubben. Kun 3 miutter efter kom Lauth også på scoringslisten efter flot at have lobbet bolden over målmanden. Det blev kampens sidste mål i en god kamp. Jeg håber Kluiverts mål gav ham selvtillid til at ville score flere mål. i semifinalen skal vi op mod Bielefeld. Dem burde vi slå.
3-0
5. Marts 2006
Bundesligaen - HSV VS FC Bayern
Opstillingen er den samme som sidste kamp pånær en ting. en skadet Guerrero erstattes af Kluvert i angrebet mens Aílton tager sig af Guerrero's ikke-EU plads på bænken. Det bliver en meget svær kamp men hvis vi spiller lige så godt som sidste gang mod dem tror jeg vi vinder. VI spiller en meget god første halveg hvor vi ikke giver dem en change og samtidig selv kommer frem til en del. Den største må være en change hvor Lars Jacobsen løber ned ad højrekant, trækker ind i banen og skyder på mål. Kahn får dog lidt heldigt reddet bolden. Derfor var stillingen lige ved pausen. I anden halveg kommer Bayern bedre med og kampen er meget lige. Den ender også lige da ingen af holdene formår at score.
0-0
9. Marts 2006
UEFA Cuppen, 2. Knockoutrunde, kamp 1 - Zenith Peterburg VS HSV
Der er lavet en del ændringer i truppen siden sidste kamp. Hvis vi starter i forsvaret er Demel kommet ind for at erstatte en skadet De Jong. På den deffensive midtbane er Ledesma blevet skadet og da Flamini ikke er registreret til turneringen må Leschinski spiller der. Mahdavikia er blevet klar efter sin skade og kommer ind på højemidt igen. I angrebet er Guerrero blevet klar igen og erstatter en ikke-registreret Kluivert. På bænken er Bailly ikke registreret og han erstattes af Fromlowitz. Da Demel og Leschinski bruges fra start overtager Wicky og Reinhardt deres pladser på bænken. Da Kluvert og flamini, somsagt ikke er registrerede overtager Takyi og Mac Donald deres pladser på bænken. De to sidste bænkepladser har Aílton og Jarolim. Nå lad os få gang i den kamp vi burde vinde på trods af de mange udskiftninger. Efter kun 3 minutter får vi straffespark og en af deres mænd bliver udvist. Lars Jacobsen gør dog noget så sjældent som at brænde og Trochowski's opfølger røg over mål. 6 minutter efter bringer Lauth os dog foran med halvegens eneste mål. I anden halveg gik det stille an det meste af tiden. Der kom dog et par changer men de blev ikke udnyttet så vi vandt og har dermed et godt udgangspunkt til returkampen.
0-1
12. Marts 2006
Bundesligane - Hertha BSC VS HSV
De eneste ændringer op til dagens kamp er, at Bailly, Flamini og Kluivert erstatter Fromlowitz, Mac Donald og Reinhardt på bænken. Jeg forventer en sejr idag. Hertha BSC kom bedst fra start men fik ikke noget ud af deres changer. Jo længere vi kom hen i første halveg jo bedre kom vi med og til sidst styrede vi kampen. Vi fik dog ikke scoret hvilket Hertha BSC heller ikke gjorde. Efter kun 30 sekunders spil af anden halveg bringer de sig foran. Det bliver desværre kampens eneste mål og vi får vores kun 2. nederlag til et af ligaens ikke så gode hold.
1-0
16. Marts 2006
UEFA Cuppen, 2. Knockoutrunde, kamp 2 - HSV VS Zenith Peterburg
Vi vandt 1-0 i første kamp og kamp derfor nøjes med uafgjort. Vi går dog efter en sejr. Som jeg har sagt så mange gange før er Kluivert, Flamini og Bailly ikke registreret til turneringen, så de erstattes af Fromlowitz, Reinhardt og Mac Donald. Jeg har nu meget store problemer på DMC-pladsen. Både De Jong og Ledesma er skadede mens Flamini jo ikke er registreret. Jeg har derfor kun en tilbage. Det er Leschinski og hvis han bliver skadet har vi et stort problem. Efter kun et kvarters spil bringer de sig selv i front. I det 36. minut får Lauth dog udlignet med halvegens sidste mål. Et kvarter inde i anden halveg bringer indskiftede Aílton os i front med kampens 3. og sidste mål. Vi går videre til kvartfinalen hvor vi skal møde Ajax. Det er vores sværeste modstander hidtil i UEFA Cuppen, pånær Roma i gruppespillet. Alligevel tror jeg godt vi kan slå dem. Der er også blevet trukket lod til semifinalerne og hvis vi vinder over Ajax i kvartfinalen skal vi mod enten Olympiakos eller Inter.
2-1
19. Marts 2006
Bundesligaen - HSV VS Wolfsburg
Både De Jong og Puhac er kommet tilbage fra deres skader. Det betyder at De Jong hopper ind i midterforsvaret og bænker Demel mens Pulhac hopper ind på vestremidt og bænker Trochowski, men da Mahdavikia er skadet overtager Trochowski bare højrekanten. Bailly, flamini og Kluivert erstatter Fromlowitz, Wicky og Mac Donald på bænken. Jeg forventer en sejr i dagens kamp. I første halveg bliver der ikke scoret på trods af dominans fra vores side. 5 minutter inde i anden halveg bringer Lauth os foran med at flot mål. I overtiden bliver vores sejr cementeret af den offensive midtbanemand Rafael van der Vaart. Han scorer kampens sidste mål.
2-0
Jeg har valgt at dele den lange update op i to dele. Jeg er dog næsten færdi med 2. del allerede så i må vente lidt med et SS af ligaen
Mikkellas
Gæst
«
Svar #156:
29 Jun 2006, 23:13 »
Ok, blev lige bange for at det var den laaange update det der
MisterFCK
Gæst
«
Svar #157:
29 Jun 2006, 23:28 »
Citat af: Mikkellas 29 Jun 2006, 23:13
Ok, blev lige bange for at det var den laaange update det der
I får også lov at få UEFA-Cup kvartfinalen med
MisterFCK
Gæst
«
Svar #158:
30 Jun 2006, 00:22 »
25. Marts 2006
Bundesligaen - HSV VS Frankfurt
Ledesma er blevet klar igen efter sin skade men da han ikke er helt i topform starter han på bænken. Derfor kan Aílton ikke være med, grundet det der højst 3 ikke-EU'ere halløj. Jeg har iøvrigt valgt at sætte Flamini ind på den defensivem midtbane istedet for Leschinski. Ellers er der ikke noget ændret. Jeg forventer en sejr idag. Først efter 41 minuttters spil kommer kampen rigtigt igang. Vi får straffespark og det scorer van der Vaart sikekrt på. Kun 2 minutter efter udbygger vi føringen med en scoring af Lauth. Der skete ikke mere før pausen. Efter 70 minutters spil bliver venstrebacken Atouba skadet. Jeg sætter Puhac ned på hans plads, trochowski over på venstremidtbane og Takyi ind på højrewing. Samtidig erstatter Kluivert Guerrero oppe i front. Med 3 minutter tilbage af kampen får de en mand vist ud men det ændrer ikke på stillingen.
2-0
30. Marts 2006
UEFA Cuppen, Kvartfinale, Kamp 1 - AJax VS HSV
Flamini, som jo ikke kan være med i UEFA Cup-kampe, bliver erstattet af Ledesma på den defensive midtbane. Da Atouba er skadet rykker Puhac ned på venstreback, Trochoeski rykker over på venstremidt og Takyi kommer ind på højremidt. Barbarez tager Takyi's bænkeplads. Kluivert og Bailly, der ikke kan være med af samme grunde som Flamini, bliver erstattet af Fromlowitz og Mac Donald. Dette bliver den måske sværeste kamp vi har spillet i UEFA Cuppen indtil videre men det betyder jo ikke at vi ikke kan vinde. Vi har mange changer for at bringe os foran men scorer ikke på dem. Efter 33 minutters spil kommer den ultimative change så. Vi får straffespark men det formår van der Vaart at brænde. 4 minutter efter scorer Lauth heldigvis. Målet blev halvegens sidste. Efter 74 minutters spil af anden halveg scorer Wesley Sneijder. Hedigvis for os var det et selvmål. I overtiden scorer Guerrero også. Med dette gode resultat er jeg ret sikker på at vi går videre til semifinalen.
0-3
31. Marts 2006
HSV tilbyder Tidemand ny kontrakt
Idag har jeg så fået tilbudt en ny kontrakt, gældende for 2 år med DKK 270.000 p/u. Jeg ville få DKK 40Mio til inkøb og DKK 3,5Mio p/u til lønninger. Jeg har valgt at prøve at sætte transferbudgettet op på DKK 60Mio og dermed lønningerne lidt ned, fordi ellers har jeg ikke råd til sommerens køb af Kapo. De ville de gerne gå med til så jeg kan nu se frem til yderligere 2 år i Tyskland. Både bestyrelsen og flere af spillerne er glade for at jeg har skrevet under. Det mest bemærkelsesværdige er at Jarolim roste mig til skyerne fordi jeg bliver. Det er lidt underligt da vi for ikke så mange uger siden havde et langt skænderi om, om han skulle starte inde.
2. April 2006
Bundesligaen - Mainz VS HSV
De eneste ændringer op til denne kamp er at Kluivert, Flamini og Bailly erstatter Fromlowitz, Barbarez og Mac Donald på bænken. Jeg forventer en sejr i dagens kamp. Efte3 11 minutters spil får vi straffespark. Denne gang er van der Vaart mere sikker og scorer. 4 minutter efter scorer Guerrero kampens andet mål. 3 minutter før halvegen scorer Trochowski men kort efter får de reduceret med halvegens sidste mål. I det 77. minut reducerer Mainz til 2-3. Det bliver kampens sidste mål på trods af en kæmpe change til Kluivert i overtiden.
2-3
6. April 2006
UEFA Cuppen, Kvartfinale - HSV VS Ajax
Mahdavikia er kommet tilbage fra sin skade men da han ikke er helt i kampform må han nøjes med at tage Flamini's bænkeplads.Også Kluivert og Bailly må side over. I ved vel efterhånden hvorfor De bliver erstattet af Fromlowitz og Mac Donald. Ellers er der ingen ændringer. Jeg forventer at vi går videre da vi jo vandt 3-0 på udebane i den første kamp, og derfor burde vi ikke smide sejren væk. I første halveg dominerer vi men vi får ikke scoret, hvilket Ajax heller ikek gør. Anden halveg er en tro kopi af første, pånær at Ajax har flere changer for at scorer. Der bliver dog heller ikke scoret i denne halveg og vi er videre til semifinalen hvor vi skal møde Inter, der, ligesom os,sammenlagt vandt 3-0 over Olympiakos. Jeg er dog lidt skuffet over at vi ikke vinder på hjemmebane.
0-0
9. April 2006
Bundesligaen - HSV VS Duisburg
Rafael van der Vaart er blevet skadet og erstattes af Jarolim. Jarolims plads på bænken overtages af Flamini. Bailly og Kluivert overtager Fromlowitz og Mac Donald's pladser på bænken. Mahdavikia, der sad på bænken i sidste kamp, kommer ind på højremidt igen og bytter plads med Takyi. Efter en halv time før de en mand udvist og 7 minutter efter scorer Lauth halvegens første og eneste mål. Efter 74 minutters spil scorer Lauth sit andet mål i kampen. Det viser sig at blive det sidste mål i kampen og vi vinder fortjent.
2-0
12. April 2006
Bundesligaen - Dortmund VS HSV
Der er ikke lavet nogen ændringer i truppen siden sidste kamp. Jeg forventer en meget lige kamp som vi forhåbentlig vinder. i det 14. minut sørger Guerrero for at score kampens første mål. Efter 34 minutters spil udligner Nuri Sahin for Dortmund med halvegens sidste mål. Anden halveg halveg blev en intens kamp for at få det vindende mål. Den "kamp" vandt vi. Det sørgede Lauth nemlig for med 2 mål efter henholdsvis 88' og 89' minutters spil.
1-3
15. April 2006
Bundesligaen - Bielefeld VS HSV
Jarolim er blevet skadet op til kampen men da van der Vaart er blevet fit for fight igen går han direkte ind og erstatter Jarolim. Det er den eneste ændring siden sidste kamp. Jeg forventer en sejr i denne kamp. Van der Vaart står for kampens første mål, der kommer i det 8. minut. Det ser længe ud til at blive halvegens eneste mål og det bliver det også. Vi styrer spilelt i anden halveg men i overtiden sker der det eneste der bare ikke må ske! De udligner!!!!!! ØV! Vi når ikke at scorer mere. Ufortjent at de scorer til sidst.
1-1
Det var så slut på anden del af den "lange update". Nu tager jeg på ferie så i kommer i ikke til at høre mere fra mig før om ca. 3 uger. I er dog stadig meget velkomne til at smide kommentarer og ønsker om SS's. I skal dog ikke snydes for et liga SS. Med 5 kampe igen og et så stort forspring tror jeg det er rimeligt sikkert, at vi vnder ligaen.
PS: Med hjælp fra AlexSN har jeg oprettet en afstemning om hvor jeg skal forstærke mig til sommer. Så husk at stem. Og i må også gerne ligge en kommentarer hvor i forklarer jeres valg
JEG VENDER TILBAGE NÅR I MINDST VENTER DET!!!!!!!!!! MUHAHAHA
bachpoulsen
Førsteholdsspiller
«
Svar #159:
30 Jun 2006, 16:31 »
Citat
JEG VENDER TILBAGE NÅR I MINDST VENTER DET!!!!!!!!!! MUHAHAHA
Åhh nej!!
jeg kan ikke vente!
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
MisterFCK
Gæst
«
Svar #160:
20 Jul 2006, 21:13 »
Citat af: bachpoulsen 30 Jun 2006, 16:31
Åhh nej!!
jeg kan ikke vente!
Så er venetiden ovre!!!!!!!!!!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #161:
20 Jul 2006, 21:25 »
Citat af: MisterFCK 20 Jul 2006, 21:13
Så er venetiden ovre!!!!!!!!!!
Yes!
MisterFCK
Gæst
«
Svar #162:
20 Jul 2006, 21:27 »
Citat af: Dusty78DK 20 Jul 2006, 21:25
Yes!
Nemlig. Nu har jeg så stadig tre ugers sommerferie tilbage så i skal nok høre mere fra mig. Ved diog ikke om der ko0mmer noget iaften da jeg er ret træt efter at have kørt i nbil hele dagen
MisterFCK
Gæst
«
Svar #163:
22 Jul 2006, 16:02 »
20. April 2006
UEFA Cuppen, Semifinale, Kamp 1 - HSV VS Inter
Der er ingen ændringer i startopstillingen til denne vigtige kamp. Til gengæld må Bailly, Flamini og Kluvert som sedvanligt lade pladsen på bænken til fordel for Fromlowitz, Barbarez og Mac Donald. Det bliver en meget svær kamp men med lidt held kamp vi godt vinde. Vi havde mange gode changer for at scorer i første halveg. Det havde Inter dog også men alligevel blev der ikke scoret inden pausen. Kun 12 sekunder inde i anden halveg scorer vores angriber Guerrero et flot mål. Men kun 7 minutter efter udligner Inters Martins til 1-1. Inter kommer mere med og styrer faktisk tingene. Heldigvis for os får de ikke scoret mere så kampen ender uafgjort. Det er ikke det bedste resultat at tage med til Italien.
1-1
23. April 2006
Bundesligaen - HSV VS Köln
Mahdavikia er igen blevet skadesfri og erstatter Takyi på højrekanten.Fromlow
itz, Barbarez og Mac Donald er igen røget ud i kulden til fordel for Bailly, Flamini og Kluivert. Ellers er der ikke blevet ændret noget i truppen. Vi kommer godt fra start og efter kun 6 minutters spil bringer Lauth os i front. Efter 18 minutter udbygger vores defensive midbanespiller, Ledesma, føringen. Efter en halv times spil scorer Lauth sit andet og kampens tredje mål. Der kom ikke flere mål før pausen. Trods flere store changer i anden halveg formår vi ikke at score så kampen ender med en fortjent 3-måls sejr.
3-0
27. April 2006
UEFA Cuppen, Semifinale, Kamp 2 - Inter VS HSV
Det bliver en svær kamp på San Siro efter at vi kun formåede at spille 1-1 på hjemmebane. Jeg tror dog på at vi, med godt spil og held, kan vinde og dermed gå videre. De eneste ændringer til kampen er at Bailly, Flamini og Kluivert som sedvanligt bliver udskiftet til fordel for Fromlowitz, barbarez og Mac Donald. Efter et kvarters spil scorer van der Vaart et flot mål. De så længe ud til at blive halvegens eneste mål men efter henholdsvis 39 og 42 minutter scorer Martins 2 mål. Kort inde i anden halveg fuldfører Martins sit hattrick efter et langskudsmål. Efter 66 minutters spil reducerer inskifteren Barbarez men det hjælper ikke så meget da der ikke bliver scoret mere i kampen. Vi er derfor ude af UEFA Cuppen. ØV!
3-2(4-3)
30. April 2006
Bundesligaen - Schalke 04 VS HSV
Lauth er blevet skadet optil kampen og erstattes af Aílton oppe i front. Kluivert tager så Ailtons bænkeplads, mens Flamini og Bailly erstatter Fromlowitz og Barbarez på bænken. Det bliver en svær kamp idag men vi kan godt vinde. Vi har kun 4
kampe tilbage af sæsonen og 9 points ned til Bayern München på 2. pladsen. Det betyder at hvis Bayern taber deres kamp Gladbach og vi enten får uafgjort eller vinder, kan vi løfte mesterskabspokalen. Desværre tvivler jeg på at Bayern taber til Gladbach. Vi kommer bedst fra start og efter 14 minutters spil bringer van der Vaart os i front. Præcis 10 minutter senere scorer van der Vaart igen. efter godt en halv time scorer Ailton kampens 3. mål. 3 minutter efter reducerede Schalkes angriber kuranyi men det stoppede ikke van der Vaart der kort før pausen fuldførte sit hattrick med et frisparksmål. I halvegens sætter jeg Flamini og Lechinski ind i stedet for henholdsvis Ledesma og Kompany. Det skulle vise sig at være dumt. Shalke fik mange flere changer og efter 72 minutter scorer Asamoah. 7 minutter efter scorer Ernst også og det ligger til en udligning. Heldigvis scorer de ikke og vi vinder en vigtig sejr. Utroligt nok vinder Gladbach over Bayern så vi kan kalde os for mestre for første gang siden 1983. WE ARE THE CHAMPIONS!!! Jeg har derfor ikke tænkt mig at gå meget i dybten med de sidste 3 kampe i Bundesligaen.
3-4
3. Maj 2006
DBF Pokalen, Semifinale - Bielefeld VS HSV
Opstillingen er den samme som sidste kamp. jeg forventer en sejr. Efter ligaen er vundet er mit næste "lille" mål at vinde DBF-pokalen i år. Vi kommer bedst fra start og efter 18 minutters spil scorer Ailton. Det blev dog halvegens sidfste mål. Bielefeld kom mere med i anden halveg og efter 53 minutter udlignede de. 13 minutter får slutfløjtet bragte Guerrero os dog i finalen med et flot hovedstødsmål. Vi er videre til finalen hvor vi skal møde Schalke.
1-2
6. Maj 2006
Bundesligaen - HSV VS Hannover
De ligaen jo er afgjort har jeg valgt at stille med nogle reserver fra start f.eks. Bailly, Flamini og Kluivert. På trods af at vi dominere hele kampen igennem scorer de et heldigt mål og vinder derfor meget heldigt.
0-1
13. Maj 2006
Bundesligaen - Gladbach VS HSV
Grundet en del skader stiller jeg op med mange reserver til dagens kamp. Vi taber dog også 2-1. Van der Vaart scorer vores mål mens Oliver Neuville og Kompany(selvmål) scorer deres 2 mål.
2-1
20. Maj 2006
Bundelsigaen - HSV VS Nürnberg
Nu er det tid til sæsonens sidste Bundesligakamp. Vores hold består mest af reserver så jeg forventer en kamp der minder om de to foregående. Vi vinder en sikker 3-0 sejr på 2 mål af Lauth og et af Guerrero.
3-0
23. Maj 2006
Bundesligapriser
Der er blevet uddelt nogle priser efter bundesligaens sæsonafslutning. De kommer her.
Årets spiller:
1: Nelson Valdez(Dortmund)
2:
Christian Ledesma(HSV)
3: Miroslav Klose(Werder Bremen)
Årets Unge Spiller:
1: Lukas Podolski(FC Bayern München)
2: Per Mertesacker(Hannover 96)
3: Marc-André Kruska(Dortmund)
Årets Målmand
1: Tim Wiese(Werder Bremen)
2: Oliver Kahn(Bayern München)
3: Christian Fiedler(Herta BSC)
Årets Træner:
1;
Frederik Tidemand(HSV)
2: Felix Magath(FC Bayern München)
3: Mirko Slomka(FC Schalke 04)
Topscorer:
1:
Benjamin Lauth(HSV) - 26 mål
2: Nelson Valdez(Dortmund) - 25 mål
3: Jon Dahl Tomasson(Stuttgart) - 24 Mål
Årets Mål:
1: Marcelinho(Hertha BSC) - Mod Köln
2:
Rafael van der Vaart(HSV) - Mod Werder Bremen
3: Johan Micoud(Werder Bremen) - Mod Hannover 96
Årets Hold:
B. Lauth(HSV) J. Guerrero(HSV)
C: Pulhac(HSV) C. Ledesma(HSV)
N. Sahin(Dortmund) P. Owomoyela(Werder B.)
Dédé(Dortmund) V. Ismaël(FC Bayern) P. Mertesacker(Hannover)
N. De Jong(HSV)
Tim Wiese(Werder B.)
Bænk:
O. Kahn(FC Bayern)
D. Zuraw(Hannover)
R. van der Vaart(HSV)
J. Micoud(Werder B.)
Nelson Valdez(Dortmund)
Jeg er fint tilfreds med priserne da jeg jo blev Årets Manager og samtidig havde vi nr. 2 i årets spiller og nr. 2 i årets mål. Jeg syntes dog det er lidt underligt at når Nelson Valdez blev kåret til årets spiller, hvorfor han kun er på bænken på årets hold. Ellers er jeg godt tilfreds med at vi har hele 6 spillere på holdet.
27. Maj 2006
DFB-Pkalen, Finale - Schalke 04 VS HSV
Så er det blevet tid til den aller sidste kamp i denne sæson. Vi skal spille mod Schalke som vi for ikke så mange kampe siden slog 4-3. Opstillingen er blevet ændret meget fra sidste kamp så i kan se den [url=http://img150.imageshack.us/img150/8048/taktikxu6.jpg]her.[url] Bænken består af: Fromlowitz, Demel, Leschinski, Wicky, Jarolim, Ailton og Kluivert. Jeg satser hele butikken for at vinde idag da jeg jo ikke skal spille flere kampe i sæsonen. Efter kun 6 minutter får vi straffespark. Det scorer van der Vaart sikkert på. Efter 12 minutter udbygger trochowski føringen. Efter en halv times spil reducerer Altintop for Schalke med halvegens sidste mål. I anden halveg fik vi ikke scoret mere. Det gjorde de til gengæld. Efter 71 og 83 minutter scorer henholdsvis Kobiashvili og Kuranyi. Derfor taber vi desværre finalen.
3-2
7. Juli 2006
UEFA Golden Boot of the Year
Så er topscoreren i Europa fundet. Sjovt nok er det præcist den samme som i Bundesligaen. Den ser således ud:
1:
Benjamin Lauth(HSV) - 26 mål
2: Nelson Valdez(Dortmund) - 25 mål
3: Jon Dahl Tomasson(Stuttgart) - 24 Mål
Det var alt for denne gang. Næste update omhandler status over sæsonen der er gået.
«
Seneste Redigering: 22 Jul 2006, 16:56 af MisterFCK
»
MisterFCK
Gæst
«
Svar #164:
22 Jul 2006, 22:45 »
Status for sæsonen 2005/2006
Nu vil jeg gennemgå min første sæson i HSV. Det er både resultatmæssigt, transfermæssigt osv. Vi starter med hvordan det er gået i de forskellige turneringer.
Bundesligaen:
Vi vandt jo som bekendt ligaen i år. Vi spillede en meget flot sæson og jeg er derfor meget tilfreds. Vi har ialt spillet 34 kampe. Det er blevet til 4 nederlag, 4 uafgjorte og hele 26 sejre. Det betyder at vi havde et forspring på 8 points til nr. 2, Bayern München, og 15 point til Werder Bremen på 3. pladsen. De tre hold der røg ud af den bedste række var Duisburg, Frankfurt og Kaiserslautern. Lidt overraskende var det at Dortmund røg helt op som nr. 4. Schalke blev nr. 6 mens Stuttgart tog sig af 7. pladsen. I kan se et SS af slutstillingen
her.
DFB-Pokalen:
Vi nåede til finalen men måtte se os slået af Schalke 04 3-2. Det gik ellers rigtig godt i forhold til mine forventninger. Jeg prioterede alt andet højere end denne turnering så jeg er tilfreds med at være nået så langt. Undervejs i turneringen slog vi bla. Kaiserslautern 3-0, St. Pauli 4-0 og Erfurt 5-0.
Intertoto Cup:
Vi vandt Cuppen og gik derfor videre til UEFA Cuppen. Målet var også at vinde så målet er nået. Undervejs vandt vi samlet 5-0 over Young Boys, 4-2 over Roda JC og 4-2 over Lens. Jeg er også meget tilfreds med insatsen her i turneringen.
UEFA Cup:
Vi nåede helt til semifinalen hvor vi desværre blev slået ud f Inter 4-3 sammenlagt. Ellers spillede vi rigtig godt i Europa. Vi kom sikkert videre fra gruppespillet, på en førsteplads,hvor vi bla. skulle møde Roma og Brügge. I de næste runder vandt vi igen over Bügge, over Zenith Petersburg og Ajax, før vi i semifinalen tabte Inter. Alt i alt er jeg tilfreds med vores første europatogt under min ledelse.
Spillerstatistik:
Flest kampe:
Vincent kompany - 62 kampe
Flest mål:
Benjamin Lauth - 41 mål
Flest assist:
Jose Paolo Guerrero - 30 assist
Flest gange MoM:
Rafael van der Vaart - 8 gange
Flest gule kort:
Nigel de Jong - 8 gule kort
Flest røde kort:
Ingen røde kort
Bedste gennemsnitskarakter:
Cristian Ledesma - 7.78
Køb og Salg:
Der er købt 6 spillere til en samlet værdi af DKK 115Mio. De købte spillere er F. Fromlowitz(DKK 15Mio), C. Pulhac(DKK 11Mio), L. Jacobsen(DKK 22Mio), L. Bailly(DKK 7Mio), P. Kluivert(DKK 26Mio) og M. Flamini(DKK 34Mio). De fleste af dem har levet op til mine forventninger, dog ikke Kluivert, der nok vil blive solgt igen hurtigst muligt.
Der er solgt samme antal spillere dog til en samlet værdig på hele DKK 130Mio. Der er tale om S. Beinlich(DKK 14Mio), K. Boulahrouz(DKK 43Mio), N. Takahara(DKK 29Mio), C. Benjamin(DKK 12Mio), S. Kirschstein(DKK 11Mio) og R. Klingbeil(DKK 21Mio). Det giver i alt et lille overskud på DKK 15Mio, hvilket jo er meget godt.
Næste sæson:
I næste sæson skal jeg spille i Champions League. Jeg forventer at gå videre fra gruppespillet også sætter jeg nye mål derfra alt efter modstander. Jeg forventer at gentage succesen i Bundesligaen næste år og det er også målet. Jeg har ikke de store forventninger til DFB-Pokalen men den skal vindes før jeg rejser fra HSV.
Det var alt for nu. Næste update handler om optakten til den nye sæson bla. med spillerhandler venskabskampe osv. Desværre skal i nok vente længe inden den update kommer da jeg skal en uge op til mine fætre i morgen.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »