home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 63046 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
« Svar #120: 28 Jun 2006, 18:55 »

1. Januar 2006
Målmand til HSV
Idag er Logan Bailly så ankommet til klubben. Når jeg kigger nærmere på ham kan jeg se at han nok skal starte helt nede som 4. målmand hvis ikke jeg får solgt Kirschstein. Han er en 20-årig belgier. Han er købt i Genk for DKK 7Mio.

1. Januar 2006
Ekstra transferpenge
Bestyrelsen har idag hevet vores transferbudget fra DKK 33Mio til DKK 92,5Mio på grund af den forbedrede økonomiske situation. Derfor regner jeg med at være lidt mere aktiv på julemarkedet i år(som du sagde jeg skulle ZhotLog Opstemt).

5. Januar 2006
To spillere solgt
Idag har vi solgt to spillere. Den første er vores højrefløj Benjamin. Skotske Hearts bød DKK 12Mio for ham og da han er på reserveholdet kunne jeg ikke sige nej. Han er 27 år og med hans ringe stats ville han alligevel ikke få spilletid så længe jeg er ved roret i klubben.
Den anden er vores normale 2. målmand Sasha Kirshstein til Kaiserslautern. Vi fik en fin pris på DKK 11Mio + 40% vidersalgsklausul. Jeg solgte ham da vi allerede råder over to gode og yngre målmænd.

8. Januar 2006
To spillere til HSV
Vi har idag købt Patrick Kluivert fra Valencia. Vi måtte betale hele DKK 26Mio for den 29-årige angriber. Han er ment som reserve til de to faste angribere Guerrero og Lauth. Så må ham og Aílton kæmpe om reservepladsen. Han har fået en 1-årig kontrakt og så må vi se om han kan præstere. Han har spillet 80 landskampe for holland og scoret 40 mål.
Den anden spiller er franske Olivier Kapo der dog først ankommer til sommer. Derfor vil jeg vente med info og SS osv.

10. Januar 2006
Klingbeil til Werder B.
Vi har idag solgt vores højre/venstre back René Klingbeil til Werder Bremen for hele DKK 21Mio. Han har spillet godt når han har fået changen, men da vi har andre godt alternetiver til back pladserne har jeg valgt at lade ham gå. at vi ovenikøbet får en god sum penge kan det ikke blive meget bedre.

11. Januar 2006
Endnu en målmand til HSV
Vi har idag sikret os den franske målmand Michaël Landreau. Han spiller til dagligt i PSG i den bedste franske liga. Da hans kontrakt udløber til sommer kunne vi skrive kontrakt med ham gratis. Derfor ankommer han også først til sommer. SS og mere info må i vente med.

11. Januar 2006
Arsenal-spiller til HSV
Vi har idag købt det franske talent Mathieu Flamini i Asenal. Den 21-årige franskmand var sat på transferlisten så vi udnyttede changen og købte ham for DKK 34Mio + 30% videresalgsklausul. Han skal ind og konkurrere med Ledesma på den deffensive midtbane. Han starter dog som udskifter for lige at lære holdet at kende.

17. Januar 2006
3 spillere til HSV til sommer
Vi har idag skrevet kontrakt med 3 spillere. De kommer alle tre til sommer. Den første spiller der er tale om er Spanieren Roger fra Villarreal. Han er  29 år og spiller venstrewing.
Den anden spiller hedder Denilson. Han kommer fra Real Betis også gratis. Han er fra Brasilien og spiller også i venstre side. Brasilianeren er 28 år.
Den tredje og sidste spiller, og den mest kendte, er Inters Álvaro Recoba. Han er 29 år og kommer fra Uruguay. Han kan også spille Venstrewing men udover det kan han også spil offensiv central midtbane og angriber.
Da jeg, med købet af Kapo, til sommer råder over hele 5 venstrekanter(og recoba) regner jeg med at sælge 2 stk. hvilket nok bliver Trochowski og enten Roger eller Denilson. Roger og Denilson burde jeg nemlig kujne få penge for så de hjælper mig også økonomisk.

i næste update starter ligaen op igen med kampe mod bla. Werder Bremen og Stuttgart. Smiley Glæd jer

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #121: 28 Jun 2006, 19:10 »

Det gør vi så Smiley Nu har du da osse fået gang i indkøbene så det vælter ind ad døren Peace

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #122: 28 Jun 2006, 19:24 »

Det går jo godt både i ligaen og i UEFA Cuppen og på indkøbs siden selvom jeg ikke helt for står hvad du vil med Patrick Kluivert. Virker mere som om at han er købt på hans navn da han heller ikke får en længer kontrakt..

Men ellers ser det jo rigtig godt ud Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #123: 28 Jun 2006, 19:40 »

Det gør vi så Smiley Nu har du da osse fået gang i indkøbene så det vælter ind ad døren Peace

Tja de fleste kommer jo først til sommer Smiley

Det går jo godt både i ligaen og i UEFA Cuppen og på indkøbs siden selvom jeg ikke helt for står hvad du vil med Patrick Kluivert. Virker mere som om at han er købt på hans navn da han heller ikke får en længer kontrakt..

Men ellers ser det jo rigtig godt ud Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Kluivert er købt fordi jeg ikke har nogle reserver der kan spille på dette nivau hvis Lauth, Guerrero og Aílton er skadede. Barbarez kan godt men han er ved at være olding. Kontraktlængden skyldes udelukkende at han ikke ville have mere. Smiley

og tak Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #124: 28 Jun 2006, 19:55 »

Okay.. Han er jo også en gifti herre at have siddende på bænken må man sige.. men nu får vi se om han bomber.. ellers er det jo fint med den lille kontrakt..

MisterFCK
Gæst

« Svar #125: 28 Jun 2006, 20:01 »

Okay.. Han er jo også en gifti herre at have siddende på bænken må man sige.. men nu får vi se om han bomber.. ellers er det jo fint med den lille kontrakt..

Jeg kan afslører så meget at han ikke scorer i sin debut Rullende Øjne Skuffet

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #126: 28 Jun 2006, 20:09 »

Gode spillere du får til Sommer. Kunne du ikke få en masse andre angribre der var bedre

MisterFCK
Gæst

« Svar #127: 28 Jun 2006, 20:36 »

Gode spillere du får til Sommer. Kunne du ikke få en masse andre angribre der var bedre

Faktisk ikke. Smiley Jeg gik efter de billige på salgslisten. Der var Crespo og Nihat også og de var bedre, men de gad ikke til Hamborg Sur

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #128: 28 Jun 2006, 21:04 »

Dumme spillere...kender ikke deres overmagt og kan ikke se hvem der bedst Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #129: 28 Jun 2006, 21:17 »

Dumme spillere...kender ikke deres overmagt og kan ikke se hvem der bedst Opstemt

Grin

MisterFCK
Gæst

« Svar #130: 28 Jun 2006, 23:05 »

28. Januar 2006
Bundesligaen - Kaiserslautern VS HSV

Der er ingen skader i truppen men da Demel og Atouba er til landskamp stiller vi ikke helt i stærkeste formation. Jeg har valgt Bailly som 2. målmand frem for Fromlowitz. Pulhav er blev rykket ned på venstreback mens Trochowski tager sig af venstrewing. På bænken er navne som Flamini, Kluivert og Aílton. Det er det mest bemærkelsesværdige. Ellers ligner truppen sig selv. Efter bare 3 minutter affyrer van der Vaart et skud uden for feltet der sejler over forsvaret og ind i målet. Kun 2 minutter efter udbygger Guerrero føringen. Efter 13 minutters spil reducerer Kaiserslautern og 5 minutter senere udligner de så. Effter 33 minutter scorer van der Vaart halvegens sidste mål. I pausen skiftede jeg angrebsduoen, Lauth-Guerrrero, ud med en anden duo, Kluivert-Aílton. 10 minutter inde i anden halveg scorer Mahdavikia et flot mål. Med 10 minutter igen får de reduceret. Med 8 minutter igen fuldfører van der Vaart sit hattrick med endnu et flot mål. Det blev det sidste af en lang række mål.
3-5

5. Februar 2006
Bundesligaen - HSV VS Werder Bremen
Dette bliver en meget svær kamp men jeg mener godt vi kan vinde. Vi stiller med samme hold som sidste kamp så det burde ikke blvier et problem at score. Midt i første halveg bliver Lauth skadet og jeg sætter Kluivert ind. Vi spilelr godt resten af halvegen men det bliver ikke til nogen mål. Vi fortsætter samme stil uden at score i anden halveg. Kampen ender derfor målløst. Ærgeligt da vi burde have scoret et par gange.
0-0

11. Februar 2006
Bundesligaen - Stuttgard VS HSV
Mahdavikia er blevet skadet op til denne vigtige kamp og Takyi, et talent der er rykket forbi Jarolim i kampen om højrekanten, erstatter ham. Ellers ligner opstillingen sig selv. Efter 14 minutter minutters spil netter lauth for 24'ende gang i denne sæson, til stor jubel for vores fans. Han scorer igen 11 minutter efter og det skaber ikke mindre begejstring hos tilhængerne. Den stilling holder til pausen. I anden halveg blev der ikke scoret yderligere og vi vandt fortjent.
0-2

16. Februar 2006
UEFA Cuppen, 1. knockout runde, kamp 1 - Brügge VS HSV
Atouba er kommet tilbage fra sin tur med landsholdet og smutter ind på venstreback. Derfor kan Pulhac igen rykke op på venstremidt og bænke trochowski. 4 spillere(L. Bailly, M. Flamini, V. Hleb og P. Kluivert) er ikke registrerede og bliver erstattet af 4 andre spillere(F. Fromlowitz, G. Demel, S. Barbarez og S. Mac Donald) på bænken. Ellers er der ikke flere ændringer op til denne vigtige kamp. Vi vandt over dem i gruppespillet og jeg tror også på en sejr idag. Efter 21 minutter scorer Lauth efter et kraftfuldt skud fra kanten af feltet. Ti minutter efter får vi endnu en change. Denne gang er det Guerrero der for muligheden for at bringe sig på måltavlen og den mulighed udnytter han godt. Lige inden pausen scorer van der Vaart så halvegens sidste mål. I anden halveg blev der ikke scoret så vi vinder fortjent.
0-3

19. Februar 2006
Bundesligaen - HSV VS Bayern Leverkusen
Vi skal idag spille mod det eneste hold jeg har tabte til i min tid som HSV manager. Det bliver derfor ikke nogen let kamp. F. Fromlowitz, G. Demel, S. Barbarez og S. Mac Donald må igen give afkald på deres pladser på bænken til fordel for L. Bailly, M. Flamini, B. Leschinski og P. Kluivert. Ud over det er der ingen ændringer i truppen til denne vigtige kamp. Efter 16 minutters spil bringer Guerrero os foran og kun 5 minutter efter udbygger Lauth føringen. To-måls føringen holder helt til halvegen, hvor jeg igen prøver lykken ved at skifte de to scorende angribere ud og sætte Aílton og Kluivert ind. Med ti minutter igen af kampen scorer den ene af indskifterne, Aílton, kampens sidfste mål. Vi vandt sikkert, flot og fortjent.
3-0

23. Februar 2006
UEFA Cuppen, 1. Knockoutrunde, kamp 2 - HSV VS Brügge
Vi vandt 3-0 i den første kamp så jeg ser store muligheder for at gå videre. L. Bailly, M. Flamini og P. Kluivert er somsagt ikke registreret til denne turnering og erstattes af F. Fromlowitz, D. Jarolim og S. Barbarez. Ellers ligner det hel sig selv. Første halveg starter kedeligt uden nogle changer til nogle af holdene. Første store change kommer i overtiden af første halveg og den sørger Guerrero for at score på. Det blev halvegens eneste mål. Anden halveg blev en tro kopi af første bortset fra at der ikke blev scoret. Vi går derfor videre til 2. knockout runde, hvor vi skal møde Zenith Peterburg. Det er en kamp vi skal vinde.
1-0(4-0)

Det var alt for denne gang. I skal dog ikke slippe for et SS af ligaen.

I næste update kommer der kampe mod bla. Bayern München, Zenith Peterburg og Herta BSC. Glæd jer Thumbs Up

En lille ekstra detalje jeg lige vil vise jeg er at jeg har fundet en bomber på mit u/19-hold. Nick Proschwitz er navnet og han scorer utroligt mange mål, på trods af hans dårlige tal i afslutninger.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #131: 28 Jun 2006, 23:12 »

Det går fortsat fremad og mesterskabet nærmer sig kraftigt. KUTGW Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #132: 28 Jun 2006, 23:16 »

Det går fortsat fremad og mesterskabet nærmer sig kraftigt. KUTGW Opstemt

Tak Thumbs Up Det må efterhånden være det mest brugete ord i bloggen Thumbs Up
« Seneste Redigering: 28 Jun 2006, 23:18 af MisterFCK » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #133: 28 Jun 2006, 23:31 »

Det nærmer sig det mesterskab som du har fortjent. Framragende MisterFCK. 12 point ned til FC Bayern er flot.. KUTGW Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #134: 28 Jun 2006, 23:33 »

Det nærmer sig det mesterskab som du har fortjent. Framragende MisterFCK. 12 point ned til FC Bayern er flot.. KUTGW Thumbs Up

Danke. Ich bin gut................ .eller noget crazy

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010