home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HSV -> Villarreal & Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: HSV -> Villarreal & Danmark  (Læst 62959 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: HSV - Hamburger Sport-Verein
« Svar #60: 26 Jun 2006, 23:58 »

Du må give ham nogle piller så han vokser, så han kan komme ind i midten Thumbs Up

Kunne jeg jo godt. Men du må vente med at se om jeg giver haqm piller til næste update. Hvis i kan nøjes med 4 kampe i næste update mangler jeg kun at sættede billeder ind og rette bloggen til. Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #61: 27 Jun 2006, 00:04 »

Det kan vi sagtens Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #62: 27 Jun 2006, 00:06 »

SÅ burde updaten komme omkring nu Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #63: 27 Jun 2006, 00:14 »

10. September 2005
Bundesligaen - Leverkusen VS HSV
Dette bliver ikke en let kamp men med vores rigtig gode start på sæsonen burde vi sagtens vinde. vi har ingen skader i truppen hvilket styrker vores selvtillid endnu mere. Efter et kvarters spil havde vi haft 2 friløbere som begge blev brændt. Det tændte åbenbart for maskines "Leverkusen" og bare 10 minutter senere var de foran 2-0. Den stilling holdt til halvegen hvor jeg valgte at lave nogle taktiske ændringer og spille mere offensivt. Kun et halvt minut inde i anden halveg reducerer van der Vaart med et flot skud. Med et kvarter tilbage fik de dog scoret 3-1 og jeg besluttede at spille meget mere offensivt. Vi fik dog ikke scoret mere på trods af et par store changer og vi må indkassere vores første nederlag indtil videre.
3-1

15. September 2005
UEFA Cuppen, 1. runde, kamp 1 - HSV VS Germinal Beerschot
Jeg har forventninger om en sikker sejr i denne kamp. Jeg har aldrig i mit l liv hørt om holdt så vi skal bare gå videre. Vi kommer desværre bagud for anden kamp i træk efter 23 minutters spil. 10 minutter senere får Ailton dog udlignet, med halvegens sidste mål. 20 minutter inde i anden halveg får Lauth en friløber som han sikekrt scorer på. Ailton bliver desværre slemt skadet kort før tid og må tages ud. Lauth socrer igen kort før tid og vi vinder trods store problemer i forsvaret. Jeg tror ikke mit salg at Boulahrouz var særligt klogt afligevel. Skuffet
3-1

20. September 2005
DFB-Pokal, 2. runde - St. Pauli VS HSV
Efter defensiven har vist svaghedstegn i de sidste kampe efter salget af Boulahrouz, har jeg valgt at sætter Jacobsen ud på højre back igen, Nigel De Jong ned i midterforsvaret og Christian Ledesma ind på den defensive mditbane. Vi kommer godt fra start da Guerrero, der erstatter en skadet Ailton, scorer efter kun 6 minutters spil. Derefter går spillet lidt i stå men kort før halvegen bliver en af vores spillere nedlagt i feltet og vi får straffespark. Lars Jacobsen skal skyde og scorer ligeså sikkert, som IRl for FCK. 10 minutter inde i anden halveg får vi så igen straffespark og Jacobsen scorer igen, ligeså sikkert som første gang. Med et kvarter tilbage af kampen falder det sidste mål. Det står Guerrero for. Vi vinder sikkert og fortjent og jeg er tilfreds med defensiven idag. Vi gav næsten ikke modstanderen en change. Vi er videre til 3. runde. iøvrigt blev den nye DMC Ledesma kampens spiller og jeg er også meget tilfreds med ham.
0-4

24. September 2005
Bundesligaen - FC Bayern VS HSV
Bayern er klare favoriter til denne kamp men med godt spil kan vi muligvis få et par points med hjem til Hamburg. Vi spiller med samme opstilling som sidste kamp. Vi kommer, trods alle odds, hurtigt foran på et flot mål af Lauth i det 3. minut. Efter et kvarters tid fører vi så 0-2. Det er Guerrero der står for målet. Kort før halvegen er lauth så på pletten igen med sit andet mål i kampen og halvegens sidste mål. 5 minutter inde i anden halveg bringer Guerrero os foran med hele 0-4. Efter det mål fik de meget bedre fat i os men fårmår dog ikke at score nogen mål. Vi spiller en super kamp idag og det er en fortjent sejr.
0-4

Mikkellas
Gæst

« Svar #64: 27 Jun 2006, 00:16 »

Fantastisk sejr over Bayern, gode resultater. Guld til HSV Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #65: 27 Jun 2006, 00:19 »

For sytten da! Det kører bare for fedt for det nordtyske hold! Sådan, snup så det guld!!  Thumbs Up

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 27 Jun 2006, 00:22 »

Det ser sgu godt ud for dig..   
KUTGW og mesterskabet kommer i hus Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #67: 27 Jun 2006, 10:43 »

Fantastisk sejr over Bayern, gode resultater. Guld til HSV Thumbs Up

Tak Smiley

For sytten da! Det kører bare for fedt for det nordtyske hold! Sådan, snup så det guld!! Thumbs Up

jeg skal nok prøve Wink

Det ser sgu godt ud for dig..
KUTGW og mesterskabet kommer i hus Wink

Tak Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #68: 27 Jun 2006, 11:00 »

Framragende sejr over Bayern. Fortsæt det samme spil, så du kan få mesterskabspokalen hjem i dit skab Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #69: 27 Jun 2006, 11:11 »

Har boet i Hamborg lige ved siden af stadion, det er dog 7 år siden,
men dengang spillede de sku ikke lige så godt som du for dem til. Wink
KUTGW Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #70: 27 Jun 2006, 11:12 »

Framragende sejr over Bayern. Fortsæt det samme spil, så du kan få mesterskabspokalen hjem i dit skab Thumbs Up

Har boet i Hamborg lige ved siden af stadion, det er dog 7 år siden,
men dengang spillede de sku ikke lige så godt som du for dem til. Wink
KUTGW Thumbs Up

Tak & Tak

MisterFCK
Gæst

« Svar #71: 27 Jun 2006, 12:43 »

29. September 2005
UEFA Cup, 1. runde, kamp 1 - Germinal Beerschot VS HSV
VI vandt første kamp 3-1 på hjemmebane men vi ved at denne kamp ikke bliver let. Vi stiller med samme hold som sidst mod Bayern. Efter en halv times spil bringer bomberen Guerrero os foran og sig selv tættere på en fast plads. Kort efter bliver vores målmand Wächter desværre skadet og må skiftes ud. I første halvegs overtid får Kompany en stor muglighed men den misbruger han og 0-1 ved pausen. I anden halveg gik tingene lidt mere stille and. Vi fik dog nogle changer og det samme gjorde de. Ingen af holdene fik dog udbytte af deres changer og vi er videre til Gruppespillet.
0-1(1-4)

29. September 2005
UEFA Cup Gruppespil udtrukket
Idag er gruppespillet til UEFA Cuppen blevet udtrukket. Vi er kommet i gruppe med Roma, Brügge, Basel og M. Petach-Tikva. Roma er nok vores bedste modstander men jeg tror godt at vi kan hive en sejr hjem overfor dem. Brügge og Basel mener jeg vi skal vinde over men det bliver ikke let. M. Petach-Tikva har vi spillet mod i en venskabskamp i starten af spillet. Der vandt vi 3-0 uden det store besvær så here kræver jeg en sikker sejr. Mine forventninger er at ende blandt de to bedste, helst nr. 1. Vi har iøvrigt fået DKK 4,75Mio for at være nået til gruppespillet.
"Dræbergruppen" hvis man kan kalde den det må være Gruppe C da alle hold i gruppen har en change for at gå videre. Gruppen indeholder Leverkusen, AZ, Udinese, Bolton og St. Etienne.

2. Oktober 2005
Bundesligaen - HSV VS Herta BSC
Vi stiller igen op i samme opstilling som de sidste kampe. Jeg forventer en sejr i dagens kamp. Efter et kvarters spil fører vi 2-0. Guerrero stod for begge mål der blev scoret efter henholdsvis 2- og 13 minutter. Efter målene går kampen lidt i stå og der sker ikke mere i den halveg. I anden halveg styrer vi fuldstændig kampen. Det lykkedes os desværre ikke at scorer men Herta BSC scorer heller ikke og vi vinder fuldt fortjent.
2-0

5. August 2005
Bundesligaen - HSV VS Dortmund
Jeg tror det bliver en svær kamp men med vores gode form på det seneste tror jeg på en sejr. Vi stiller igen med samme opstilling, fordi vi stiller med stækeste mandskab, pånær en skadet Aílton. Vi kommer foran efter kun 5 minutters spil på mål af, mesteren til at lave mål tidligt i kampen, Guerrero. Efter 40 minutter får vi straffespark hvilket Lauth tager sig af. Han scorer sikkert halvegens sidste mål. 25 minutter inde i anden halveg scorer vores unge lejesvend S. Mac Donald og 8 minutter efter scorer van der Vaart også. Kort før tid får vi igen straffespark og denne gang er det Jacobsens tur til at scorer sikkert. Vi vinder en stor sejr over et Dortmund hold der ikek gad at give modstand idag.
5-0

15. Oktober 2005
Bundesligaen - Wolfsburg VS HSV
Rafael van der Vaart er blevet skadet op til dagens kamp, hvilket betyder at jarolim overtager hans plads på den offensive midtbane. Ellers ligner opstillingen sig selv. Efter 13 minutter løber Lauth fra forsvaret og scorer halvegens eneste mål. Vi styrer ellers resten af 1. halveg. Efter 66 minutters spil scorer Lauth sit andet mål i kampen, hvilket også bliver kampens sidste. Vi vinder fortjent.
0-2

I næste update kommer der bla. kampen mod Roma i UEFA Cuppen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #72: 27 Jun 2006, 12:57 »

Det går sgu godt for dig i det tyske. God gruppe i Uefacuppen. Der skal du kunne gå videre fra.

Må jeg få et SS af Guerrero stats. Jeg synes han gør det pragtfuldt.  Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #73: 27 Jun 2006, 13:12 »

Det går sgu godt for dig i det tyske. God gruppe i Uefacuppen. Der skal du kunne gå videre fra.

Må jeg få et SS af Guerrero stats. Jeg synes han gør det pragtfuldt.  Thumbs Up

Tak Smiley

Og der må du da godt. Her er Guerrero:

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #74: 27 Jun 2006, 13:25 »

Tak Opstemt

Det er også nogle gode stats han har.. Thumbs Up

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010