home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Evisu
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Evisu  (Læst 64829 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #15: 28 Jan 2007, 01:47 »

Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #16: 28 Jan 2007, 01:51 »

Har I nogen idé om, i hvilke butikker man kan finde evisu jeans i københavn og omegn? Synes aldrig jeg har set nogle på Strøget, eller i diverse indkøbscentre.  Huh

prøv http://www.groundstyle.com det er en rigtig fed hjemmeside med Evisu bukser

ved at de har 3 par men det er bedre end ingenting
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Evisu
« Svar #17: 28 Jan 2007, 01:58 »

Logged

Practise makes Perfect!

Trend-Tr
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #18: 08 Mar 2007, 17:45 »

Evisu er kun for folk med forholdsvis "rige" familier.
Alle der synes at Evisu er et grimt mærke har bare ingen smag for mærker. Og hvem i al verden er så umoderne og sige at Burberry og Evisu er nogle grimme mærker.
Det er sikkert bare fordi du ikke selv har nogle! Har selv 4 par Evisu bukser til 1700-2400,- pr/stk.
Evisu er nok et af de mest "respek givende" mærker jeg kender. Hver gang man ser en med Evisu bukser på, forbinder man det med en person med stil, og røven fuld af penge. Desuden, hvis man bare kender lidt til mærker så lægger man straks mærke til at en person har Evisu bukser på. Og der ser helt vildt fedt ud hvis man går 2-3-4 personier ved siden af hinanden med forskellige slags Evisu bukser på.

Det er sikkert lang tid siden at denne forum tråd blev oprettet men nu kan man få Evsiu i Quint - som nu har fået vildt mange Evisu bukser og T-shirts, så kan du få dem i Samsøe Samsøe, øverst i "Illum" på strøget. Og sidst men ikke mindst i den "nye" EVISU BUTIK på en sidegade på strøget Smiley

Så fat det, Evisu er et nice mærke!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Evisu
« Svar #19: 08 Mar 2007, 17:54 »

Evisu er kun for folk med forholdsvis "rige" familier.
Alle der synes at Evisu er et grimt mærke har bare ingen smag for mærker. Og hvem i al verden er så umoderne og sige at Burberry og Evisu er nogle grimme mærker.
Det er sikkert bare fordi du ikke selv har nogle! Har selv 4 par Evisu bukser til 1700-2400,- pr/stk.
Evisu er nok et af de mest "respek givende" mærker jeg kender. Hver gang man ser en med Evisu bukser på, forbinder man det med en person med stil, og røven fuld af penge. Desuden, hvis man bare kender lidt til mærker så lægger man straks mærke til at en person har Evisu bukser på. Og der ser helt vildt fedt ud hvis man går 2-3-4 personier ved siden af hinanden med forskellige slags Evisu bukser på.

Det er sikkert lang tid siden at denne forum tråd blev oprettet men nu kan man få Evsiu i Quint - som nu har fået vildt mange Evisu bukser og T-shirts, så kan du få dem i Samsøe Samsøe, øverst i "Illum" på strøget. Og sidst men ikke mindst i den "nye" EVISU BUTIK på en sidegade på strøget Smiley

Så fat det, Evisu er et nice mærke!

Med din sidste linie "Så fat det, Evisu er et nice mærke," bekræfter du jo bare mit billede af folk, der går med Evisu (den kan du så tænke lidt over....)
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #20: 08 Mar 2007, 18:10 »

Evisu er kun for folk med forholdsvis "rige" familier.
Alle der synes at Evisu er et grimt mærke har bare ingen smag for mærker. Og hvem i al verden er så umoderne og sige at Burberry og Evisu er nogle grimme mærker.
Det er sikkert bare fordi du ikke selv har nogle! Har selv 4 par Evisu bukser til 1700-2400,- pr/stk.
Evisu er nok et af de mest "respek givende" mærker jeg kender. Hver gang man ser en med Evisu bukser på, forbinder man det med en person med stil, og røven fuld af penge. Desuden, hvis man bare kender lidt til mærker så lægger man straks mærke til at en person har Evisu bukser på. Og der ser helt vildt fedt ud hvis man går 2-3-4 personier ved siden af hinanden med forskellige slags Evisu bukser på.

Det er sikkert lang tid siden at denne forum tråd blev oprettet men nu kan man få Evsiu i Quint - som nu har fået vildt mange Evisu bukser og T-shirts, så kan du få dem i Samsøe Samsøe, øverst i "Illum" på strøget. Og sidst men ikke mindst i den "nye" EVISU BUTIK på en sidegade på strøget Smiley

Så fat det, Evisu er et nice mærke!

du har ret, du har ret Trend-tr  Thumbs Up

fedt at se herinde at der er nogle der godt kan lide Evisu og ja Evisu er verdens dyreste bukser den rekord kan D & G ikke engang slå!  Wink

kan du sige mig Trend-tr HVOR Evisu butikken ligger, det kunne fandme være fedt at kigge ind i den og der ville jeg måske også købe et par Evisu Opstemt

Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Evisu
« Svar #21: 08 Mar 2007, 18:12 »

Evisu er kun for folk med forholdsvis "rige" familier.
Alle der synes at Evisu er et grimt mærke har bare ingen smag for mærker. Og hvem i al verden er så umoderne og sige at Burberry og Evisu er nogle grimme mærker.
Det er sikkert bare fordi du ikke selv har nogle! Har selv 4 par Evisu bukser til 1700-2400,- pr/stk.
Evisu er nok et af de mest "respek givende" mærker jeg kender. Hver gang man ser en med Evisu bukser på, forbinder man det med en person med stil, og røven fuld af penge. Desuden, hvis man bare kender lidt til mærker så lægger man straks mærke til at en person har Evisu bukser på. Og der ser helt vildt fedt ud hvis man går 2-3-4 personier ved siden af hinanden med forskellige slags Evisu bukser på.

Det er sikkert lang tid siden at denne forum tråd blev oprettet men nu kan man få Evsiu i Quint - som nu har fået vildt mange Evisu bukser og T-shirts, så kan du få dem i Samsøe Samsøe, øverst i "Illum" på strøget. Og sidst men ikke mindst i den "nye" EVISU BUTIK på en sidegade på strøget Smiley

Så fat det, Evisu er et nice mærke!

Evisu bukser er så nasty!

Der er jo ingen stil over det? "WOW, jeg har en malet stribe bag på mine bukser!" Shockeret
Sygt..

For det meste er det endda fx de useje HG'ere, no offense, men der er sgu mange mærkelige typer der (ikke at alle er det), der går med disse bukser. Sådanne personer skal jeg sgu ikke forbindes med, det er da helt sikkert!

Nå, men jeg har heller aldrig været til alt det syggo-gangsta-style der - eller jo, da jeg var 10 - så, det er bare min mening!

Med din sidste linie "Så fat det, Evisu er et nice mærke," bekræfter du jo bare mit billede af folk, der går med Evisu (den kan du så tænke lidt over....)

God pointe! Det er fuldstændig det samme jeg mener!
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Evisu
« Svar #22: 08 Mar 2007, 18:13 »

Desuden til det der med røven fuld af penge - så kender jeg ingen af dem der har Evisu bukser, der har røven fuld af penge. Nej, tværtimod Grin
Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #23: 08 Mar 2007, 18:21 »

LOL hvor kan jeg grine af dem der synes, at Evisu er cool Peace. Det er jo bare ganske almindelige manstream overprize bukser.. Hvad er det fede i et par bukser, hvor der er en stribe eller en måge på røven? Vil nærmere kalde det heldigt at den måge nemt kan falde af Peace.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Evisu
« Svar #24: 08 Mar 2007, 18:22 »

Tror McD har betalt en stor sum, for at få deres logo bag på de bukser! Shockeret
Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #25: 08 Mar 2007, 18:24 »

Tror McD har betalt en stor sum, for at få deres logo bag på de bukser! Shockeret

Ja, det har squ ikke været billigt  Shockeret
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Evisu
« Svar #26: 08 Mar 2007, 18:25 »

Nej, men de får da tjent nogle penge på det alligevel. Mange unge er åbenbart så ville med McD, at de gerne vil betale overpris for et par bukser, bare for at reklamere for McD!
Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #27: 08 Mar 2007, 18:27 »

Nej, men de får da tjent nogle penge på det alligevel. Mange unge er åbenbart så ville med McD, at de gerne vil betale overpris for et par bukser, bare for at reklamere for McD!

Hvorfor stjæler de ikke bare den der McD-kasket som McD-medarbejdere har?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Evisu
« Svar #28: 08 Mar 2007, 18:28 »

Hvorfor stjæler de ikke bare den der McD-kasket som McD-medarbejdere har?
Eller skiltet med Mågen..?Opstemt Det kunne være grinern..Tunge
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Evisu
« Svar #29: 08 Mar 2007, 18:28 »

Den er ikke hip nok, tror jeg ikke. Dengang JÉG var barn.....
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010