home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Anbefalinger i FM2006
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Anbefalinger i FM2006  (Læst 40488 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Anbefalinger i FM2006
« Svar #45: 23 Nov 2005, 23:22 »

Ung brasiliansk keeper:

Bademesteren
Manager

« Svar #46: 03 Dec 2005, 20:44 »

wonderkid

AH
Gæst

« Svar #47: 03 Dec 2005, 21:54 »

wonderkid

Ja, han er lige lidt for vild João Moutinho.. Jeg havde ham i et kort spil, hvor han brillerede. Intet mindre end en fantastisk spiller Wink

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #48: 04 Dec 2005, 07:34 »

Er så noget uenig med AH der... Synes ikke engang han gjorde det til middel i sin tid hos mig.. Kan være jeg har været uheldig eller den anden vej rundt for AH Wink

R O T R

Bademesteren
Manager

« Svar #49: 16 Dec 2005, 11:15 »

Tim Cahill - AMC

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 17 Dec 2005, 15:20 »

Ham her, Muha  Djævel

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #51: 17 Dec 2005, 15:42 »

Så kommer jeg også lige med et ss

Arnor Angeli:

Spiller i Anderlecht fra spillets start.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 19 Dec 2005, 01:26 »

I mit projekt med Palermo har jeg fundet følgende talenter, som bør prøves..
De kan bruges i forskellige situationer.. Her følger navne, klubber og en kort beskrivelse Smiley

1. Magnus Ueland - Bryne
En kun 19 årig forsvarsklippe.. Han udviser stort potientiale, men mangler dog en del træning før han kan gøre sig gældende på 1. holdet..

2. Henning Hauger - Stabæk
Et virkelig lysende 20 årigt playmaker talent. Han mestrer både den centrale og offensive midtbane, og kan sagtens benyttes ind imellem, og vil kunne slå til i løbet af 2. eller 3. sæson..

3. Massimo Bonanni - Palermo
Kæmpe talent.. Bare 23 år, men alligevel et teknisk geni.. På trods af hans højde på 190 og dertil passende vægt, så er han usædvanligt let til bens, samtidig med at han har styrken både kropsligt og i hovedspillet.. En af de største fremtidsstjerner jeg har set..

4. Gabriel Tamas - Sparta Moskva (udlejet til Dinamo Bucharest)
Nyligt hentet forsvarstalent på blot 21 år.. Han har store evner i det defensive og mestrer flere pladser.. Han skal nok slå til..

5. Lucian Goian - Dinamo Bucharest
Befinder sig bedst på den defensive midtbane, men kan til nød gå ned i bagkæden.. Han arbejder hårdt og er samtidig en stærk defensiv spiller..

6. Alexandru Bãltoi - Dinamo Bucharest
En lille tæt boksspiller på 23 år fra Rumænien.. Han styrke ligger i hovedspillet, og hans arbejdsevner.. Desuden er han en sikker mand på straffespark.. Han bør få en masse kamptræning, så han kan præstere sit bedste, for når han gør det, så er han en farlig mand..

7. Bjarne K. Ingebretsen - Lyn
Bjarne er 18 år og har fornuftige egenskaber.. Med lidt træning kan han blive god.. Hans teknik er god for hans alder, men han er meget en all-rounder, som sagtens kan blive til noget stort..

8. Vidar Nisja - Bryne
Her er en af mine største favoritter.. Vidar har en ufattelig god teknik for en 18 årig.. Mandens førsteberøringer er fantastiske og hans driblinger kan sætte enhver.. Her er fremtidens Ronaldinho, ingen tvivl om det..

9. Samir Handanovic - Treviso
Man finder sjældent en bedre keeper end denne mand.. Han kan gå ind og tage ansvar med det samme..

10. Jukka Sauso - Örgryte
Denne forsvarsspiller er manden, der skal løfte arven efter Hyypia.. Han har et Agger'sk overblik, og styrer forsvaret i sikker stil.. Der er dog nogle få udfald, men det skyldes hans manglende rutine.. Hvis du giver ham chancen, så har du en sikker mand efter en sæsons tid..

11. Gianluca Sollami - Palermo
Her er en stor angriber i svøb.. Giv ham tid, og han vil blive en stjerne.. Han har allerede vist format for mit ungdomshold med 20 mål på 21 kampe, og han fortsætter..

12. Vlad Munteanu - Dinamo Bucharest
En af de helt store fund.. På min midtbane fungerer denne mand, med det kendte efternavn, i et rotationssystem med danske Lorentzen og de to er begge kæmpe talenter.. Vlad er en stor teknikker, og hans indlæg ligger præcist hver gang.. Han mangler dog hurtigheden, men han kompenserer fint med sine driblinger, og hans kreative løsninger.. Jeg vil gå så langt, som til at kalde ham den udviklede Nedved eller Beckham..

Håber i kan bruge dem..
Hver dog opmærksom på, at rumænerne skal have arbejdstilladelse i visse lande, men de er stadig eu'ere, så du kan hente en masse af dem til Italien..
Og for at være sikker på at de alle er med, så er det en fordel at hente alle spillere fra Rumænien, Norge og muligvis Italien..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #53: 03 Jan 2006, 15:27 »

Jeg var netop blevet manager i Brasilien, for Nautico, og skulle spille min første kamp. Jeg var lidt på bar bund, så jeg kiggede lidt på alle spillerne. Da jeg kom til angrebet fandt jeg denne lille sag:

http://img416.imageshack.us/img416/6243/claudio1wd.jpg

Da jeg så rykkede til Cadiz, og så hvor mange penge de havde (Det var ret mange Wink) ville jeg have ham her med. Så jeg købte ham, ganske billigt, og nu bomber han løs.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #54: 07 Jan 2006, 09:58 »

Nu smider jeg lige et par folk over fra min Newcastle blog...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #55: 08 Jan 2006, 02:36 »

Leighton "fucking" Baines  Djævel

Joao "maniac" Moutinho

(undskylder for manglende SS)

Go you Gunners!

Karla
Ynglingespiller

« Svar #56: 08 Jan 2006, 14:03 »

Han bomber for vildt  Shockeret. Og det er ikke engang fordi jeg har vundet stort, jeg har kun scoret mellem 2 og 5 kasser i de kampe han har spillet. Han har så stået for 3-4 stykker af dem  Thumbs Up Nice spiller.

Jeg ved forresten ikke om han er regen. Han starter i Metrostars i 2005.

Edit: Hmm, jeg kan ikke få billedet stort nok, nogen, der kan hjælpe?
« Seneste Redigering: 08 Jan 2006, 14:05 af Karla » Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 08 Jan 2006, 14:50 »

Jeg ved forresten ikke om han er regen. Han starter i Metrostars i 2005.

Det er han ikke. Han er der i hvert fald også i mit nyopstartet Dortmund-spil. Jeg kører uden den amerikanske liga og med stor database.

mvh,
mathias

Thore
Manager

« Svar #58: 12 Jan 2006, 21:48 »

Ham fik jeg ganske gratis  Shockeret

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst

« Svar #59: 12 Jan 2006, 22:51 »

Ham fik jeg ganske gratis  Shockeret
Det kan jeg godt forstå, for der er ingen Opstemt

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010