home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Anbefalinger i FM2006
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Anbefalinger i FM2006  (Læst 40490 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Anbefalinger i FM2006
« Svar #75: 26 Jan 2006, 14:43 »

Leandro Gioda.

Fantastisk og billig forsvarsspiller, som samtidig er omkring 20 år.

Jeg kan desværre ikke tage SS lige nu, men han har omkring 18-20 i alle forsvarsattributter (markering, tackling, hoppe, hovedspil) og omkring 10 i hurtighed/acceleration.

Han kan blive spillets bedste forsvarsspiller.

Metsu1
Manager

Sv: Anbefalinger i FM2006 (Til HawkinZ)
« Svar #76: 26 Jan 2006, 15:13 »

Hejsa

Hvor meget gav du for Roger, da du købte ham??

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #77: 26 Jan 2006, 15:30 »

Puha... Jeg skulle ned og rode i min blog for at finde beløbet da jeg ikke gad at starte FM ... Han kostede mig £7mio. Du kan se indlægget hvor jeg køber ham her

Fandt lige et SS af ham i min blog der dog er lidt gammel, men han er da nogenlunde god allerede dér, han er dog blevet VÆSENTLIGT bedre nu! Jeg tager et SS af ham i min næste Newcastle blog update, så du kan se et nyt af ham Smiley Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager

« Svar #78: 26 Jan 2006, 17:24 »

Her er han så, fyren der gør det værd at spille i Australien:

Ja, den er god nok, det er manden, der slog sine folder i Viborg for ikke så længe siden, er nu endt i sit hjemlands bedste klub. Hvorfor helvede skilte de sig af med ham???

Okay, måske bliver han ikke topscorer i Manchester United, Chelsea eller en anden topklub, men han er stærk, hurtig og kan score både med hoved og fødder. Jeg vil anbefale ham til alle i SAS-ligaen eller den engelske 1. divison. Eller måske endda hvis du er Wigan eller et andet af de mindre hold fra Premier League.

MEN jeg har ikke selv købt ham til et andet spil endnu.

Hans værdi er £110.000 eller cirka 1.25 millioner kroner, hvilket er usandsynligt billigt for en spiller med hans evner. Men jeg mener at han kun var sat til £60.000 da jeg startede spillet.

I hvert fald kan han nok fåes relativt billigt, hvis man køber ham fra starten af i spillet. Men det kræver nok at du loader australske spillere ind i dit spil.  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #79: 26 Jan 2006, 21:51 »

Roger er en af de bedste et spillet, jeg glæder mig til at se hvad du har fået ham trænet op til.

Jeg synes dog ikke spillerne stiger så meget i værdi, selvom de spiller en kanon sæson.

Forresten HawkinZ, så er din Newcastle blog for fed.  Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #80: 27 Jan 2006, 19:19 »

Roger er en af de bedste et spillet, jeg glæder mig til at se hvad du har fået ham trænet op til.

Jeg synes dog ikke spillerne stiger så meget i værdi, selvom de spiller en kanon sæson.

Forresten HawkinZ, så er din Newcastle blog for fed.  Wink

Nu er han jo kun 24 år, så jeg har ikke nået så langt i udviklingen af ham endnu Smiley Desuden har jeg ikke et træningsprogram kun til ham, så indtil videre træner jeg ham ikke til at matche hans ultimative potentiale. Men her er et SS af ham

Han er da ikke værst Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #81: 27 Jan 2006, 20:09 »

Jeg har lige fået ham til HSV, men måtte slippe 100.000.000 for ham. Han scorede dog i sin debut og blev MOM, så det tegner virkelig godt  Wink.

Glæder mig til at høre mere om ham i din Blog, som jeg vil følge meget nøje fra nu af.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #82: 27 Jan 2006, 20:12 »

Heh, jamen tak... Han er også god, og pga. snakken, har jeg lige lavet et personligt træningsskema til ham, og til de andre stamspillere i min trup Smiley Så lad os håbe at de udvikler sig sådan som jeg prøver Wink

Metsu1
Manager

« Svar #83: 27 Jan 2006, 23:15 »

Held og lykke med dit spil, har lige mistet V.D.Vaart i mit HSV i 9 måneder med et smadret korsbånd.

Jeg nåede dog at købe Gaston Fernandez i River og han ser ud til at blive rigtig god, bare lige for at vende tilbage til tråden omkring anbefalinger i FM2006. Derfor har I 20.000.000 dkr. tilovers, så tjek ham ud, han er en super offensiv spiller.  Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #84: 28 Jan 2006, 10:52 »

Nu køber jeg ham sgu også til Liverpool! :b Han har en frikøbsklausul på £9,5 mio. - så det byder jeg.

Metsu1
Manager

« Svar #85: 28 Jan 2006, 11:04 »

Du kan roligt byde £9,5 million for Roger, han er alle pengene værd

Metsu1
Manager

« Svar #86: 05 Feb 2006, 11:14 »

Her er Roger fra mit HSV-spil, der nu er blevet til et Chelsea spil  Grin

Det skal lige siges, at dette er uden diverse træningsskemaer, han kører bare på generelt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #87: 05 Feb 2006, 12:37 »

Ja, han er ved at være ret god!  Cool  Thumbs Up

Læg mærke til antallet af mål, assists og avr. rat.

Metsu1
Manager

« Svar #88: 05 Feb 2006, 14:33 »

Ja, han er for syg....

I HSV var han også ca. god for 1 mål pr. kamp. Man kan da vist rolig begynde at kalde ham den nye Ronaldo!!

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #89: 05 Feb 2006, 19:57 »

tag HUGE database og søg efter wonderkid whoshington eller os er det Whosington?
Kan ikke huske , længe siden jeg har spillet med stor database.. Men Tjeck ham ud, han er godt nok kun 15, så man kan ikke købe ham før han er 18 da han er fra Brasillien, men med de tal han har som 15 årig, er det bestemt en dreng som man skal holde godt øje med i spillet..

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010