home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Alltime allstar soccer team + allstar team 2006
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Alltime allstar soccer team + allstar team 2006  (Læst 8079 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Alltime allstar soccer team + allstar team 2006
« Svar #15: 14 Jun 2006, 17:07 »

Miroslav Klose - Luca Toni

Ronaldinho - Michael Ballack - Michael Essien - Kaka

Marcell Jansen( Rullende Øjne) - Carles Puyol - Gabriel Heinze - Emmanuel Eboue

Victor Valdez

kkgaucho
Gæst

« Svar #16: 14 Jun 2006, 17:09 »

Hvis du tænker dig godt om, finder du ud af at det er den præcise startopstilling for champions League finalen mod Bayern.. Men ja, bare for sjov, mener det ikke seriøst, ellers havde jeg heller ikke sat Blomquist ind.. Eller Nicky Butt for den sags skyld..
Hvis jeg tænker mig godt om? Det kan enhver sgu da se..
Giggs dur som regel heller ikke på højrekanten, men fuck hvor er han nice i venstre side..

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #17: 14 Jun 2006, 17:09 »

Gennem tiderne:

Målmand: Yashin

Forsvar: Baresi, Beckenbauer, Maldini

Midtbane: Cruyff, Redondo, Maradona, Puskas

Angreb: Gerd Müller, Pelé, Rush

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 14 Jun 2006, 17:24 »

Tjaa... Xavi har været skadet ca. et halvt år, og alligevel, er han fast mand på landsholdet, som har spillet bedst ved dette VM indtil videre. Det er da klasse..
At Cafu har siddet på bænken er jo en åbenlys fejl. Milan har jo heller ikke ligefrem vundet noget denne sæson. Man kan altid regne med ham..
Adriano er en klasse angriber. Det er korrekt at han har manglet noget humør i sit spil, men jeg ser ikke nogen bedre end ham. Henry, Shevchenko og alle de andre er jo ikke ligeså træfsikre som han er - de dur jo ikke når det virkleligt gælder. Her tænker jeg både på CL-finalerne og VM indtil videre. Eller er jeg helt galt på den?

Det er selvfølgelig smag og behag, men at Xavi stadig er på landsholdet, er jo pga. hans evner, når han er bedst og ikke på det seneste, da han jo, som du nævner, har været skadet.
Ja, det var helt klart en fejl fra Milans side, at de brugte Jaap Stam på højrebacken i stedet for Cafu, men alligevel har Cafu, fordi han sad på bænken, ikke kunnet bevise ret meget.
Den sidste er jeg så uenig med dig i. Når Adriano er bedst, er han en angriber af høj klasse, men det har han så til gengæld heller ikke været på noget tidspunkt i denne sæson.

kkgaucho
Gæst

« Svar #19: 14 Jun 2006, 17:38 »

Det er selvfølgelig smag og behag, men at Xavi stadig er på landsholdet, er jo pga. hans evner, når han er bedst og ikke på det seneste, da han jo, som du nævner, har været skadet.
Ja, det var helt klart en fejl fra Milans side, at de brugte Jaap Stam på højrebacken i stedet for Cafu, men alligevel har Cafu, fordi han sad på bænken, ikke kunnet bevise ret meget.
Den sidste er jeg så uenig med dig i. Når Adriano er bedst, er han en angriber af høj klasse, men det har han så til gengæld heller ikke været på noget tidspunkt i denne sæson.
J
Jeg tror vi ser på drømmeholdet 2006 med forskellige briller. Der er jo forskel på, hvem der ER bedst, og hvem der har GJORT det bedst...

United-styrer
Gæst

« Svar #20: 14 Jun 2006, 17:40 »

J
Jeg tror vi ser på drømmeholdet 2006 med forskellige briller. Der er jo forskel på, hvem der ER bedst, og hvem der har GJORT det bedst...

Det er så nok der, forskellen ligger. Jeg havde bare fået det indtryk, at du vurderede efter, hvem der var bedst netop nu, altså mht. form o.l., men snakker vi reelle evner, er det jo en helt anden sag :-)

cm-master
Gæst

« Svar #21: 14 Jun 2006, 17:43 »

Nu kan jeg se at i allesammen har Ronaldinho, på jeres nutidshold, jeg mener dog han er meget overvuderet.
Det er rigtigt nok at Ronaldinho kan alt muligt med en bold, men hvor bliver han af i de store kampe? Nu tænker jeg på CL finalen og VM finalen.

CMM

kkgaucho
Gæst

« Svar #22: 14 Jun 2006, 17:53 »

Det er så nok der, forskellen ligger. Jeg havde bare fået det indtryk, at du vurderede efter, hvem der var bedst netop nu, altså mht. form o.l., men snakker vi reelle evner, er det jo en helt anden sag :-)
Reelle evner. Har formuleret mig forkert, så... Sor-ry. Men er du så enig nu? Oder wissen wassen..?

kkgaucho
Gæst

« Svar #23: 14 Jun 2006, 17:54 »

Nu kan jeg se at i allesammen har Ronaldinho, på jeres nutidshold, jeg mener dog han er meget overvuderet.
Det er rigtigt nok at Ronaldinho kan alt muligt med en bold, men hvor bliver han af i de store kampe? Nu tænker jeg på CL finalen og VM finalen.

CMM
Det var for sjov, ikke?

cm-master
Gæst

« Svar #24: 14 Jun 2006, 18:05 »

Det var for sjov, ikke?

Nej.

CMM
« Seneste Redigering: 14 Jun 2006, 18:07 af cm-master » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #25: 14 Jun 2006, 18:06 »

Reelle evner. Har formuleret mig forkert, så... Sor-ry. Men er du så enig nu? Oder wissen wassen..?

Ja, så er jeg mere enig i hvert fald. Dog er der selvfølgelig altid visse pladser, jeg ikke er helt enig i, men sådan vil det jo altid være :-)

Zone 43
Manager

« Svar #26: 14 Jun 2006, 18:44 »

Mit 2006 hold

Målmand : Casillas

Venstreback : Zambrotta
Højreback : Cicinho
Midterforsvar : Cannavaro
Midterforsvar : Terry

Defensiv midtbane : Vieira
Offensiv midtbane : Kaka
Centralmidtbane : Ballack
Centralmidtbane : Lampard

Angriber : Villa
Angriber : Toni

CMM

Lige mine ord Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #27: 14 Jun 2006, 19:01 »

Det bedste hold i øjeblikket:

Målmand: Iker Casillas

Højre back: Paulo Ferreira
Venstre back: Gabriel Heinze
Centerforsvar: Fabio Cannavaro
Centerforsvar: John Terry

Højre midtbanespiller: Joaquin
Venstre midtbanespiller: Arjen Robben
Central midtbanespiller: Steven Gerrard
Central midtbanespiller: Michael Ballack

Forward: David Villa
Forward: Wayne Rooney

United-styrer
Gæst

« Svar #28: 14 Jun 2006, 19:05 »

CMM

Så du vurderer, om Ronaldinho skal være med eller ej, efter to kampe?

Jeg har altid sagt, at Ronaldinho er for usynlig i mange perioder af kampene, og derfor mener jeg heller ikke, han er verdens bedste. Men på et hold over det bedste lige nu, er han i mine øjne selvskrevet.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2006, 19:02 af United-styrer » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #29: 15 Jun 2006, 14:15 »

CMM

Jeg tror du er faldet i søvn inden Barcelona og for den sags skyld også når Brasillien spiller,
men du betegner måske ikke en VM kvartfinale som en vigtig kamp eller hvad Huh

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010