home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Angriberes placering ift højre/ventre fod?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angriberes placering ift højre/ventre fod?  (Læst 1199 gange)
Adolf Hustler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Angriberes placering ift højre/ventre fod?
« : 19 Aug 2009, 09:56 »

Hey jeg har et sikkert tåbeligt spørgsmål, men jeg har aldrig selv spillet fodbold og har derfor grublet over følgende problematik, siden jeg i sin tid opdagede football manager på min c64  Smiley  - og nu efter 20 års spillen manager, har jeg så valgt at bide i det sure æble og stille spørgsmålet og derved udstille min uvidenhed. Here it goes;

Hvis man spiller en 442 og har en venstrebenet og en højrebenet angriber. I hvilken af de to centrale angrebspladser, skal de placeres ift hvilken fod de er bedst med?

På forhånd tak Cool
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angriberes placering ift højre/ventre fod?
« Svar #1: 19 Aug 2009, 10:00 »

der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.. Smiley er ikke sikker men ville tro at højrebenet i venstre side og omvendt mit bedste gæt da det er nemmere at afslutte så ... Smiley
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Angriberes placering ift højre/ventre fod?
« Svar #2: 19 Aug 2009, 10:29 »

Jeg plejer at have en højrebenet i højre side og(hvis det er muligt) en venstrebenet i venstre side.
Det mener jeg giver størst mulighed for at brede spillet ud på kanterne.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Angriberes placering ift højre/ventre fod?
« Svar #3: 19 Aug 2009, 15:05 »

Hey jeg har et sikkert tåbeligt spørgsmål, men jeg har aldrig selv spillet fodbold og har derfor grublet over følgende problematik, siden jeg i sin tid opdagede football manager på min c64  Smiley  - og nu efter 20 års spillen manager, har jeg så valgt at bide i det sure æble og stille spørgsmålet og derved udstille min uvidenhed. Here it goes;

Hvis man spiller en 442 og har en venstrebenet og en højrebenet angriber. I hvilken af de to centrale angrebspladser, skal de placeres ift hvilken fod de er bedst med?

På forhånd tak Cool
I min verden er det et spørgsmål om hvor lang tid du har til at afslutte. Hvis du er presset og skal afslutte hurtigt synes jeg det er vigtigst at sparke med venstre i venstre side og ditto i højre. Hvis du er alene og har tiden synes jeg det modsatte er det bedste - da du derved lettere kan placere bolden i kassen (inderside).

Nogle vil nok hævde man jo "bare" kan skyde med yderside, men man kan jo ikke placere på samme måde med yderside  Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010