home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad ville DU gøre med Brøndby IF- Hvis.....
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvad ville DU gøre med Brøndby IF- Hvis.....  (Læst 4666 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Hvad ville DU gøre med Brøndby IF- Hvis.....
« : 13 Aug 2009, 18:57 »

Hey FM.
Jeg ved ikke om der er en tråd om dette, men kunne ikke finde noget da jeg søgte.

Denne tråd skal der ses helt væk fra Football Manager, så ved ikke om den er posted det rigtige sted Smiley
Nu til sagen.

Vi hører hele tiden kritik af Kent Nielsen og hans spillestil-filosofi og alle er trætte af ham. Og der er rigtig mange bud på hvordan man ville gøre det anderledes.
Forestil dig at Kent Nielsen bliver fyret og DU bliver sat i spidsen for Brøndby IF's superliga mandskab.

Hvilken stil ville i foretrække og indføre så man kunne få BIF tilbage igen. Du har nuværende BIF hold og stab og bruge.

Jeg ville indføre følgende system: 4-2-3-1

Stephan Andersen
Mikael Nilsson   Jon Jønsson  Max Von Schlebrugge  Thomas Rasmussen

Stefan Gislason  Samuel Holmén

Alexander Farnerud     Michael Krohn Dehli     Jan Kristiansen

Morten "Duncan" Rasmussen

Sub: Michael Tørnes (MM)
        Jan Frederiksen (FV)
        Mikkel Bischoff (FC)
        Daniel Wass (FH)
        Mike Jensen (DM + MC + OMC + OMH)
        Tobias Mikkelsen (OMH)
        Ousman Jallow (BO) / Martin Bernburg (Når han tiltræder)

Jeg ville spille bredt med Stefan Gislason/Michael Krohn Dehli som spilfordeleren der fordeler spillet ud på kanterne.
Lidt afhængigt af hvem vi spille imod ville jeg benytte Duncans hovedstødskraft til at spille op på også han forlænger den i dybden enten til en Krohn Dehli som løber eller en Samuel Holmén der søger det tomme rum foran feltet. Både Thomas Rasmussen og Mikael Nilsson skal komme i overlab i begge sider. Måske ala til da Michael Laudrup var træner.. Korte afleveringen helt fra forsvaret af op igennem midten fra starten af, også når spilfordeleren fik den skulle spillet bredes ud.

Indkøb: Egentlig er truppen jo god nok, jeg ville starte med at kigge efter en Venstre wing istedet for Jan Kristiansen som på ingen måde har imponeret mig endnu. Der ville jeg forsøge at hente Danny Olsen i FC Midtjylland eller en Thomas Enevoldsen i AAB eller måske en Kim Aabech i Lyngby.

Hva med jer? hvilken taktik ville i indføre? Smiley       

Zone 43
Manager

Sv: Hvad ville DU gøre med Brøndby IF- Hvis.....
« Svar #1: 13 Aug 2009, 19:10 »

Fodbold forummet ville være det rigtige sted, evt. Brøndby IF tråden. Mon ikke en fra crewet kan flytte tråden fra dens nuværende placering? :-)

Anyways; første og fremmest ville jeg skille med af med følgende spillere: Farnerud, Duncan, Tobi, Bischoff, Jan K., Elanga. Agger og Wass udlejes. Ind med Løvenkrands, Albrechtsen og så en tiltrædelse af Bernburg, da de nuværende angribere ganske simpelt ikke er gode nok.

Formation: 4-3-3
Stephan
Nilsson - Albrechtsen - Schlebrügge - Rasmussen
Jönsson
Holmén - Mike
Krohn-Delhi             Løvenkrands
Bernburg

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #2: 13 Aug 2009, 19:13 »

Ville spille :

Stephan Andersen

Nilsson, (købt en erstatning )måske Martin Albrechtsen Max , T.Rasmussen

Farnerud                 Holmen         Krohn-Dehli    Jan K.  måske købt en erstatning  ( danny olsen som du nævner ville være god)

Bernburg , så Nordstrand til den anden angrebsplads

Havde valgt at spille overkanterne med overlap og så engang imellem prøve med få boldberøringer at komme igennem midten så spille den i dybden til en af angriberne .

Sub ; Tørnæs
       J.Frederiksen
       Jallow
       Randrup
       Wass
       Jønsson
      Jan K hvis man købte en venstre fløj

Salg : Duncan, Elanga, Bischoff , Tobias Mikkelsen

Indkøb : Nordstrand , Danny Olsen

Vi skal alle være her.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Aug 2009, 19:17 »

Fodbold forummet ville være det rigtige sted, evt. Brøndby IF tråden. Mon ikke en fra crewet kan flytte tråden fra dens nuværende placering? :-)

Anyways; første og fremmest ville jeg skille med af med følgende spillere: Farnerud, Duncan, Tobi, Bischoff, Jan K., Elanga. Agger og Wass udlejes. Ind med Løvenkrands, Albrechtsen og så en tiltrædelse af Bernburg, da de nuværende angribere ganske simpelt ikke er gode nok.

Formation: 4-3-3
Stephan
Nilsson - Albrechtsen - Schlebrügge - Rasmussen
Jönsson
Holmén - Mike
Krohn-Delhi             Løvenkrands
Bernburg

Med vores nuværende bestyrelse så tvivler jeg på denne udskiftning, men ja ville være kanont med Løvenkrands og Albretchen.

Zone 43
Manager

« Svar #4: 13 Aug 2009, 19:35 »

Det sker næppe, men et drømmescenarie for mig. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

FCK88
Manager

« Svar #5: 13 Aug 2009, 19:49 »

Jeg ville fyre allesammen fordi jeg er FCK'er crazy (sorry for OT men den lå LIGE til højrebenet) Grin

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6: 13 Aug 2009, 20:12 »

Jeg ville stille sådan op:

Stephan Andersen
                               Nilsson-Albrechtsen(?)-Max-Thomas Rasmussen
                                                            Jon
                                                   Holmén-Sapara
                                  Krohn-Dehli                   Løvenkrands
                                                      Bernburg
Bænk:
Tørnes
Bischoff
Randrup/Jan F
Farnerud/Jan K
Jallow
Duncan
Gislason

Indkøb:
Albrechtsen eller en anden central forsvar
Bernburg (NU!!!)
Løvenkrands
Sapara
Champagnebold!

Salg:
Peter Madsen
Daniel Wass (leje)
Elanga
Tobias Mikkelsen
David Williams

Der er vidst det Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenMusalho
Gæst

« Svar #7: 13 Aug 2009, 20:47 »

Først og fremmest ville jeg sørge for, at spillerne vidste, hvad fodbold handler om! Der skulle bankes disciplin ind i dem, og jeg ville lære dem de helt simple regler f.eks. "15-minutters reglen" Smiley Så ville jeg se spillermaterialet igennem fra top til tå, for at se hvilke spillere der manglede! Men da det ikke er mig, der står for indkøb, er jeg nødt til at sætte en opstilling med de spillere, jeg har til rådighed. Derfor falder valget på en 4-4-2:

Andersen
Nilsson - Bischoff - Schlebrügge - Rasmussen
Farnerud - M. Jensen - Holmén - Krohn-Dehli
Jallow - Duncan

Jeg ville fortælle spillerne, hvordan de skal bevæge sig for hinanden (flytte deres store, tunge fødder), og hvordan de skal vinde fodboldkampe (hive nogle internationale metoder ind): De første 10 minutter skal de slagte alle (sådan set det meste af kampen), der bare tænker på at tage bolden fra dem! De skal fandme kæmpe for bolden, og ikke de der danske tilstande med klamme undskyldninger, svage tacklinger osv. Det handler ikke om at være en sød fyr på banen, men om at vinde..! Derefter vil jeg forsøge at få dem til at spille noget godt kombinationsspil, og så lære dem at hamre til bolden!
Thumbs Up

Og så vil jeg selvfølgelig tage en snak med ledelsen! Rullende Øjne

(alt det der bliver skrevet her i tråden er jo meget(!!!!) lettere sagt end gjort, men nogenlunde det jeg ville fokusere på, hvis jeg var træner.. Wink )

N17
Manager

« Svar #8: 13 Aug 2009, 21:26 »

Det er nemt at sige en masse ting om hvad man vil ændre osv. Men som BenM siger, så kan man ikke forvente indkøb - og slet ikke i en verden, hvor de spillere vi forventer mange gange er eftertragtet andre steder. Og der må vi indrømme, at pt. er Brøndby nok ikke første valget.

Derfor vil jeg, i min opstilling, tage udgangspunkt i hvad vi har nu + Bernburg.

Stephan Andersen
Mikael Nilsson, Stefan Gislason, Max von Schlebrügge, Thomas Rasmussen
Mike Jensen
Tobias Mikkelsen, Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén
Martin Bernburg, Morten Duncan Rasmussen

Begrundelse for spillervalg
Målmandsposten er der ikke megen tvivl om, selvom Stephan Andersen har lavet et par placeringsfejl på det sidste, så er han alligevel et niveau over Michael Tørnes, som jeg dog ville holde fast i som reserve og ikke var bange for at smide i kamp.

I firebackkæden er der en enkelt ændring i forhold til hvad mange andre ville vælge. Stefan Gislason er smidt ind ved siden af Max von Schlebrügge. Den islandske spiller har mange gode ting i forhold til at spille i midterforsvaret. Han er forholdvis hurtig, dog ikke på de første meter, han er rimelig boldsikker og laver ikke mange fejlafleveringer, og så er han hovedstødsstærk. Derfor ser jeg ham som den ideele makker pt. for Max. De andre er der ikke meget at sige om.

Midtbanen er tilgengæld ændret en del. På den defensive midtbane skal Mike Jensen ind og sætte sig igennem. Han har fat i mange af de rigtige elementer og er ikke bange for at sætte sig igennem samt lave de små professionelle frispark som mange er mødt til. På højrekanten træder Tobias Mikkelsen ind. Vi er simpelthen nødt til at benytte nogle spillere, der kan gå til baglinjen. Det kan Tobias Mikkelsen, hvis han ellers får chancen og kan holde sig skadesfri. I modsatte side har vi tidligere set, at Samuel Holmén kan sætte en mand af. Derfor så jeg ham gerne derude igen - og samtidig er han vigtig, når der skal genpresses. Centralt bliver det Michael Krohn-Dehli, der sammen med Mike Jensen skal bygge spillet op. Det kan selvfølgelig argumenteres for, at der kommer til at mangle noget fysik, men det tror jeg kan opvejes ved, at vi kommer til at være meget mere boldfaste.

I angrebet skal der mere fysik ind - og vi skal være farligere på indlæggene. Det bliver vi med begge de to angribere, som der er sat i front. Martin Bernburg er boldfast samtidig og kan tage dybdeløbene. Det kan være meget vigtigt, da vi også skal kunne true på omstillingsspillet.

Hvis der skal hentes spillere - og jeg kunne vælge det, så ville jeg vælge følgende spillere.
Forsvaret: Tore Reginiussen
Med de norske klubbers økonomi in mente, så bør det være muligt, at vi kan sikre os et par af profilerne i ligaen. Der kunne jeg godt se Reginiussen i klubben, hvis man ellers kan blive enige om de personlige forhold, da han tidligere har været jagtet af endnu større klubbern.

Midtbane: Erik Huseklepp
En spiller, igen fra Norge, der kan sætte sig direkte modstander. Det er, for mig at se, det vi mangler allermest af alt. Derfor kunne jeg godt tænke mig, at man kiggede mod en spiller som Huseklepp. Derudover ville jeg ikke være ked af, hvis man valgte at kigge lidt mere mod sydlandske spillere eller østeuropæere, hvor fodbolden virkelig kæmpes og spilles med hjertet.

Angrebet: --
Der må meget gerne hentes mere blod ind, men kom med noget anderledes - evt. en angriber der kan det uventede. Der måske samtidig kan dække en af kantpladserne.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 21:27 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Pepe
Gæst

« Svar #9: 13 Aug 2009, 21:31 »

Så er tråden placeret rigtigt Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #10: 13 Aug 2009, 21:38 »

Fantastisk flot læsning, trods jeg ikke er BIF-Fan, og dit valg med Gislason, er meget interessant....

Men... Huseklepp er så vidt jeg ved angriber Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #11: 13 Aug 2009, 21:43 »

Det første jeg ville gøre var at sætte Jan K, Gislason, og Peter Madsen samt Elanga på reserveholdet, for at symbolisere at middelmådighed ikke vil blive tolereret i klubben..

Dertil ville Duncan, Farnerud, MKD, og Jallow få at vide at de skulle hæve deres niveau BETRAGTELIGT for ikke at ryge samme vej.. Jeg ville gøre det klart for dem at jeg anser dem for at være dygtige fodboldspillere, men at de sku finde et helt andet niveau da en bærende kraft på et hold ikke ville virke..

Inden jeg ville begynde at træne holdet ville jeg lade dem se 2 videoer.. Først ville jeg lade dem se en video med 2-0 nederlaget til AaB, og derefter ville  de få lov at se en video med vores 3-0 sejr over fcm sidste forår.. Derefter ville jeg tage en lang snak med spillerne om hva forskellen på de to hold er, og hvad vi gjorde så meget mere rigtigt i den ene kamp kontra den anden, så virkeligheden om hvor ringe de var går op for dem!

Den første uge på træningsbanen skulle UDELUKKENDE bestå af pasningsøvelser med efterfølgende skudpå mål.. Jeg ser nemlig vores største problem i at vi ikke formår at kombinere med lidt fart før det går galt! Spillerne skal kunne matche alle hold i superligaen på pasningsspillet, og gerne overmatche alt fra 5 og ned efter!

Herefter ville jeg tage en lang konkret snak med den fysiske træner.. Jeg ville pointere meget kraftigt overfor ham at jeg ikke gider finde mig i den utroligt dårlige form vores spillere er i.. Dels har de ingen overskud til at tage de ekstra løb, og gøre de ekstraordinære ting som før en forskel!.. derudover taber vi gang på gang de fysiske dueller som følge af at jeg mistænker os for ik at træne godt nok i styrkelokalet.. Jeg vil ganske enkelt kræve at spillerne får mere muskelmasse så de har mere at stå i mod med!

Derudover ville jeg hente en kostvejleder til klubben der kunne sammensætte den perfekte kost.. Kost er meget vigtigt for en top top elite idrætsudøver, og jeg ville kræve at spillerne får den kost der gør at de kan præstere på højeste plan!

Træningen skulle være utroligt teknisk baseret når jeg havde holdet.. Det er vigtigt at samtlige spillere er i stand til at få en bold i fødderne og være i stand til at sætte manden foran dem af!
(det er svært at forklare helt nøjagtigt, for gider ik sidde her og lave et træningsskema!)

Dertil ville vi dagen inden hver kamp skulle se video af modstanderen, så vi får klarlagt deres styrker og svagheder helt præcist.. Hvor kan vi bryde igennem, er de fysisk stærke eller ej, har de hurtige eller små angribere, hvordan vil de muligvis gribe den her kamp an!.. Jeg ville sørge for at holder er helt forberedt på morgendagens modstander, sådan at de bagefter kan gå hjem og overveje hva de går ind til!

Taktikken på dagen skulle se sådan her ud
Stephan

Nilsson-Bischoff-Max-T.R

Mike Jensen

Holmen ----------Farnerud

MKD

Duncan-Jallow

Det er en opstilling som jeg mener giver os pondus fremme i feltet m
ed to strikere, det giver os en god og kreativ midtbane hvor alle kan få bolden i fødderme, og hvor man må kræve at alle arbejder tilbage i banen.

Løbemønstre, og andre ideer gider jeg ik fremføre, men denne opstilling gav os succes sidste efterår, og noget jeg helt sikkert vil sige giver os det igen!..

Men en ting er sikkert!.. Jeg ville ADRIG tillade at vi bakker.. Vi skal presse presse presse over hele banen!.. Vores største svaghed i dag er at vi aldrig fanger de andre i ubalance fordi vi konstant er bange for at presse højt!..

Indkøb:

Det vil jeg første afgøre når jeg er der, og kender markedet perfekt Smiley

Jeg har ret meget mere at tilføje, men det er sådan overordnet det jeg ville gøre Peace
« Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 21:48 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #12: 13 Aug 2009, 21:58 »

JS@ Gislason?! Han er først og fremmest ALT for langsom til at være forsvarsspiller.. Han er usikker i sine indgreb/laver enormt mange frispark.. Kan ærligt talt ikke se hvordan vi skulle kunne vinde med ham dernede Smiley Vi så for et par år siden, hvordan han blev udspillet PÅ KRYDS OG TVÆRS af Rawez Lawan og Gilberto M.. Hvordan skal det så ikke gå, når han står over for spillere som Ailton, Santin, Nordstrand osv? Hans teknik er ligeså god som min bedstemors, og jeg har ærligt talt næsten aldrig set ham spille en fremadrettet bold! Så den eneste, han kan spille til dernede, er Stephan, og det går ikke.. Han kan som midterforsvarer heller ikke føre bolden fremad, da han er for langsom og dårlig teknisk, noget som jeg synes er ret vigtigt som midterforsvarer! Vil langt hellere have Randrup, Jon eller Bissen dernede.. Ville faktisk næsten være mere rolig med Holmén dernede Grin

VK@ Utroligt så enig jeg er i dit indlæg Grin Ville helt klart også satse på at lære dem pasningsspil og så finde en, der kan give dem ordentlig fysisk træning, da vi IMO er langt bag de andre hold på de punkter! Især kosten er vigtig, den glemte jeg helt at nævne Shockeret Kan huske da Hamren startede i Rosenborg, hvor han så lavede havregrød til alle hver morgen.. Steffen Iversen tabte jeg-ved-ikke-hvor-mange overflødige kilo på to uger.. Helt sikkert en god idé, som flere spillerw (læs: Duncan og Jan K.) kunne have brug for!

Altid FCK
Manager

« Svar #13: 13 Aug 2009, 22:05 »

JS@ Gislason?! Han er først og fremmest ALT for langsom til at være forsvarsspiller.. Han er usikker i sine indgreb/laver enormt mange frispark.. Kan ærligt talt ikke se hvordan vi skulle kunne vinde med ham dernede Smiley Vi så for et par år siden, hvordan han blev udspillet PÅ KRYDS OG TVÆRS af Rawez Lawan og Gilberto M.. Hvordan skal det så ikke gå, når han står over for spillere som Ailton, Santin, Nordstrand osv? Hans teknik er ligeså god som min bedstemors, og jeg har ærligt talt næsten aldrig set ham spille en fremadrettet bold! Så den eneste, han kan spille til dernede, er Stephan, og det går ikke.. Han kan som midterforsvarer heller ikke føre bolden fremad, da han er for langsom og dårlig teknisk, noget som jeg synes er ret vigtigt som midterforsvarer! Vil langt hellere have Randrup, Jon eller Bissen dernede.. Ville faktisk næsten være mere rolig med Holmén dernede Grin

VK@ Utroligt så enig jeg er i dit indlæg Grin Ville helt klart også satse på at lære dem pasningsspil og så finde en, der kan give dem ordentlig fysisk træning, da vi IMO er langt bag de andre hold på de punkter! Især kosten er vigtig, den glemte jeg helt at nævne Shockeret Kan huske da Hamren startede i Rosenborg, hvor han så lavede havregrød til alle hver morgen.. Steffen Iversen tabte jeg-ved-ikke-hvor-mange overflødige kilo på to uger.. Helt sikkert en god idé, som flere spillerw (læs: Duncan og Jan K.) kunne have brug for!

Wauw din bedstemor er god Shockeret

For et år siden elskede i da ham?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager

« Svar #14: 13 Aug 2009, 22:06 »

Wauw din bedstemor er god Shockeret

For et år siden elskede i da ham?

Elskede hvem Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010