home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1370 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fremtidens SAS-liga 09
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidens SAS-liga 09  (Læst 14423 gange)
plutonium
Manager

Fremtidens SAS-liga 09
« : 07 Aug 2009, 22:58 »

Antal tilmeldte pr. klokken 18:40 8/8-09: 23
Så er det tid til endnu en omgang 'Fremtidens SAS-liga'. Der er udarbejdet 25 spørgsmål om ligaen, og 5 spørgsmål der dækker resten af fodboldverdenen. Som det var tilfældet i de oprindelige 'Fremtidens...'-konkurrencer, så skal svarerne sendes til en i crewet. I denne omgang er det så undertegnede, plutonium, jeres besvarelser skal sendes ind til.

Hvert rigtigt svar på hovedspørgsmålene vil udløse en præmie på 1.000 freak$, mens hvert rigtigt svar på bonusspørgsmålene vil udløse en præmie på 10.000 freak$.

Held og lykke med besvarelserne Thumbs Up

HOVEDSPØRGSMÅL

1.   I 2014 blev en nuværende personlighed i dansk fodbold udnævnt til landstræner for Danmark de følgende 10 år. Hvem?

2.   Hvor mange (og hvilke) medaljer vandt Danmark ved OL i løbet af de 50 år?

3.   Hvilken klub vinder SAS-ligaen flest gange?

4.   FCK måtte flere gange en tur ned i 1.division. Hvor mange gange måtte de sig selv som nedrykkere fra
SAS-ligaen?

5.   I 2008/2009 sæsonen blev der scoret 24 mål af en spiller. Dette blev rekord hele 17 år frem. Men hvem var
denne spiller?

6.   Hvilken klub opnåede FLEST gange at blive SAS-ligaens mest svinske mandskab? (bedømt på gule og røde kort)

7.   Hvilken spiller er den ældste der har optrådt for et SAS-liga mandskab i løbet af de 50 år? (ved spilstart
(2008/2009) spiller han for et 2. Divisionshold)

8.   Hvilken nuværende landsholdsspiller bliver med 35 år og 187 dage den ældste spiller der har spillet en
Landskamp for Danmark i de 50 år?

9.   Hvor mange kampe er den spiller, der har spillet flest landskampe, noteret for?

10.   Hvilken nulevende spiller kunne i 16 år bryste sig af at være den mest scorende for Danmark nogensinde?

11.   Hvor mange nuværende spillere er at finde på ’Overall Best Eleven’-listen? (de bedste landsholdsspillere fra den
50-årige periode) (bænken inkluderet)

12.   Hvilken spiller blev i 2013 den dyrest handlede spiller mellem to danske klubber nogensinde? En rekord der holdt
helt frem til simulationens ende?

13.   Andreas og Mads Laudrup har som bekendt en far som spillede på landsholdet. Hvor mange kampe fik de selv i
løbet af deres karrierer? (hver for sig, ikke tilsammen)

14.   Hvor mange gange lykkes det et dansk hold at vinde Champions League og UEFA Cup’en?

15.   Hvor mange klubber, der ved spilstart IKKE er i SAS-ligaen når at vinde ligaen?

16.   Hvor mange SAS-ligaklubber er at finde i den bedste danske række i samtlige 50 år? (altså hvor mange klubber
rykker ikke ned på noget tidspunkt af simuleringen)

17.   Allerede nu snakkes der om, at Thomas Helveg er en gammel mand. Men hvilken sæson blev hans sidste,
hvorefter han blev Assistenttræner for OB resten af sin karriere?

18.   Hvilken klub er indehaver af rekorden for største salg til en udenlandsk klub nogensinde?

19.   I sæsonen 2037/2038 vandt en klub SAS-ligaen med hele 77 point. Hvilken?

20.   Hvor mange FORSKELLIGE klubber har spillet i SAS-ligaen i de 50 år? (klubber fra spilstart er inkluderet)

21.   Hvilken klub har vundet den danske pokalturnering flest gange nogensinde?

22.   I 2009/2010 spillede AGF og Aab mod hinanden i pokalfinalen. I de simulerede 50 år blev denne finalekamp den
med flest mål. Hvad endte kampen, og hvem vandt?

23.   Hvad blev resultatet af den kamp med flest scorede mål i SAS-ligaen i løbet af de 50 år?

24.   Hvilken klub er i besiddelse af det største stadion i 2059? Og hvor mange tilskuere kan det indeholde?

25.   Hvad er det laveste pointtal en klub vinder SAS-ligaen med i de 50 år?

Bonusspørgsmål

a)   Hvilken klub vinder Champions League FLEST gange i løbet af de 50 år?

b)   Hvor mange forskellige klubber vinder Euro League’en i løbet af de 50 år?

c) Hvor mange gange får Parken lov til at lægge stadion til en Euro League-finale, og hvilke(t) land(e) kom
vinderen/vinderne fra?

d)   Hvilken klub får flest sølvmedaljer i Premier League i de 50 år?

e)   Hvad bliver den største transfersum mellem to klubber i de 50 år?
« Seneste Redigering: 08 Aug 2009, 18:38 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

cjensen94
Gæst

Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #1: 08 Aug 2009, 02:37 »

Har i/du bare været på ferie indtil 2050 eller sådan?

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 08 Aug 2009, 02:56 »

Fatter ikke en brik Huh

plutonium
Manager

« Svar #3: 08 Aug 2009, 03:01 »

cjensen:
Ja, jeg har været på ferie frem til 2058 crazy
Så har jeg så løbende taget notater til spørgsmålene.

Vis mig Basso:
Der er formuleret i alt 30 spørgsmål. Formålet er så at brugerne skal forsøge at gætte dem. Besvarelserne sendes til mig over pb. De første 25 spørgsmål er fokuserede på dansk fodbold, mens de sidste 5 er om europæiske turneringer. For hvert rigtigt svar af de første 25 spørgsmål får man 1000 ekstra til sin FM Balance når konkurrencen er overstået, og for de sidste 5 får man 10.000. Det er som sådan meget lige til.

Du giver de bud du mener giver bedst mening, og så sender du dem til mig

Hvis der er noget helt konkret du er i tvivl om, så skriv endelig! Det er kun godt at få ryddet al tvivl af vejen Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kasperbp12
Manager

« Svar #4: 08 Aug 2009, 08:30 »

Rigtig fedt at der er kommet en ny af de her konkurrencer! Men har lige et enkelt spørgsmål: Spiller du med opdatering sådan at Djiby Fall for eksempel er i Lokomotiv Moskva? Smiley

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 08 Aug 2009, 09:33 »

Er overskriften ikke lidt misvisende ? Jeg kan da finde 7 spørgsmål blandt de 25, som ikke er sasliga realaterede, men derimod landshold. Udover det, så synes jeg det er en spændende konkurrence, som de foregående også har været Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Erzael
Manager

« Svar #6: 08 Aug 2009, 09:57 »

Rigtig fedt at der er kommet en ny af de her konkurrencer! Men har lige et enkelt spørgsmål: Spiller du med opdatering sådan at Djiby Fall for eksempel er i Lokomotiv Moskva? Smiley

Kunne jeg også godt tænke mig at vide Thumbs Up

kasperbp12
Manager

« Svar #7: 08 Aug 2009, 10:03 »

Kunne jeg også godt tænke mig at vide Thumbs Up
Hehe Grin For det giver da måske et svar på et af spørgsmålene Wink

plutonium
Manager

« Svar #8: 08 Aug 2009, 10:06 »

Jeg kørte med patch 9.0.3, altså den seneste fra SI. Hvem der så er skiftet kan jeg ikke huske crazy

Men altså, det er med den seneste officielle patch fra SI.

Er overskriften ikke lidt misvisende ? Jeg kan da finde 7 spørgsmål blandt de 25, som ikke er sasliga realaterede, men derimod landshold. Udover det, så synes jeg det er en spændende konkurrence, som de foregående også har været Smiley

Jeg kan godt se din pointe, men det lyder ikke så godt med 'fremtidens danske fodbold' eller 'dansk fodbold i fremtiden'. Men dit kritikpunkt er taget til efterretning i fremtiden! Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #9: 08 Aug 2009, 10:11 »

Du kunne kalde det : Fremtiden i dansk fodbold ? ?

Vi skal alle være her.

plutonium
Manager

« Svar #10: 08 Aug 2009, 10:25 »

Synes jeg heller ikke lyder videre fantastisk, må jeg indrømme Peace

Men som sagt, så er det taget til efterretning, og selvom jeg ikke personligt (med tryk på personligt) mener overskriften er det vigtigste, så vil jeg da have større fokus på det i fremtiden, i fald jeg skulle komme til at stå for flere konkurrencer af samme art.

Men det er dejligt at I stiller spørgsmålstegn ved det! Det viser interesse Peace

sindsygt
Gæst

« Svar #11: 08 Aug 2009, 10:33 »

Altså vi skal gætte hvem der fx. blev udnævnt som landstrænder for Danmark i 2014? Smiley

plutonium
Manager

« Svar #12: 08 Aug 2009, 10:35 »

Ja, lige præcis Peace

sindsygt
Gæst

« Svar #13: 08 Aug 2009, 10:37 »

Så der er ingen steder vi har mulighed for at finde svaret? Rent gæt?

-Så tror jeg, jeg forstår det Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #14: 08 Aug 2009, 10:47 »

I har ikke andre muligheder, end at gå ud fra jeres egen intuition Wink

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010