home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 892 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fremtidens SAS-liga 09
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidens SAS-liga 09  (Læst 14087 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #15: 08 Aug 2009, 11:55 »

Må man gætte nu? Og skal man bare skrive til dig?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #16: 08 Aug 2009, 12:04 »

Enevoldsen:

Ja, du fyrer bare løs med det samme Thumbs Up

Jeg har allerede modtaget 7 besvarelser, så man må sige at vi er godt igang Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #17: 08 Aug 2009, 12:11 »

Ok
Logged


emil5417
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #18: 08 Aug 2009, 12:35 »

Hvornår bliver der rettet?
Godt arbejde ...
Logged

Arsenal<3

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #19: 08 Aug 2009, 13:04 »

Jeg retter dem så snart jeg har modtaget og noteret dem ned. Men svarene får I først når måneden er forbi. Altså TIDLIGST 1. september, da dead-line for besvarelserne er 23:59 d. 31. august.

Så selvom det er noteret ned hvad de enkelte har 'vundet', så får I altså ikke resultaterne (altså hvor mange Freak$ i har vundet) før konkurrencen er færdig.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

emil5417
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #20: 08 Aug 2009, 13:12 »

Ok bare iorden..
Logged

Arsenal<3

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #21: 08 Aug 2009, 13:13 »

Får man af vide hvilke man har svaret rigtigt på?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #22: 08 Aug 2009, 13:22 »

Ja, det gør man, Enevoldsen.

Når jeg har fundet vinderne vil alle spørgsmålene + deres svar blive lagt op, og nedenunder vil der så stå hvem der fik hvilke spørgsmål rigtigt. Yderligere vil der komme en liste over hvem der har vundet flest penge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #23: 08 Aug 2009, 21:41 »

Jeg har svaret, men det er rene gæt da jeg aldrig har haft en FM-karriere længere end til 2012/2013 Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #24: 08 Aug 2009, 22:33 »

Det er jo heller ikke de samme resultater man får hver gang man spiller. Hvis jeg simulerede 50 år påny, så ville svarene jo ikke blive de samme Peace

Så selvom du spillede frem til 2058, så ville du ikke få det facit jeg har Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #25: 09 Aug 2009, 14:13 »

Jeg synes at dine spørgsmål er for upræcise. Ikke kun ved nedenstående, der er flere jeg godt kunne ønske var en smule mere specifikke. Men det må du tage op en anden gang, da du ikke rigtigt kan ændre spørgsmålene nu.

1.   I 2014 blev en nuværende personlighed i dansk fodbold udnævnt til landstræner for Danmark de følgende 10 år. Hvem?
- Kunne du ikke have skrevet om det var en træner, en spiller eller noget fra start, så man havde en chance for at gætte det?

13.   Andreas og Mads Laudrup har som bekendt en far som spillede på landsholdet. Hvor mange kampe fik de selv i
løbet af deres karrierer? (hver for sig, ikke tilsammen)
- Får man point for at være tæt på, eller hvad? Og her er det vel også med hvad de har spillet i forvejen, hvis de har spillet nogen.. Og hvis du har taget tallene fra "Historie" plejer der da ikke at være CL og Cup-kampe med, mener jeg. Så er det kun det fra historie, eller?

14.   Hvor mange gange lykkes det et dansk hold at vinde Champions League og UEFA Cup’en?
- Skal man gætte rigtigt ved begge, for at få gevinst?

21.   Hvilken klub har vundet den danske pokalturnering flest gange nogensinde?
- I de 50 år, eller også inden det?

25. Hvad er det laveste pointtal en klub vinder SAS-ligaen med i de 50 år?
Her kunne det både være afstanden fra 1. til 2. pladsen, eller antallet af point man ender med. Jeg går ud fra det sidste i min besvarelse.

Bonusspørgsmål
c) Hvor mange gange får Parken lov til at lægge stadion til en Euro League-finale, og hvilke(t) land(e) kom vinderen/vinderne fra?
-  Får man point for at gætte antallet af gange? Hvis ja, er det vel udnødvendigt at gætte på det andet. Hvis nej, kunne du skrive at PARKEN agerede finalestadion i (f.eks.) 4 finaler, og at man skulle gætte det andet. Det andet virker jo næsten umuligt at gætte, hvis der har været bare 2 eller flere finaler.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2009, 14:16 af DavidMadsen » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #26: 09 Aug 2009, 14:17 »

FUCK jeg har set forkert på spørgsmål 25. jeg troede at det var det laveste antal point for en nedrykker(Tror jeg)  Skuffet
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #27: 09 Aug 2009, 14:19 »

Så er min teori altså lige blevet bekræftet Tunge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #28: 09 Aug 2009, 14:21 »

Nej det var bare mig som var uopmærksom. Fuck jeg har skrevet 8  Tunge
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga 09
« Svar #29: 09 Aug 2009, 14:37 »

Jeg synes at dine spørgsmål er for upræcise. Ikke kun ved nedenstående, der er flere jeg godt kunne ønske var en smule mere specifikke. Men det må du tage op en anden gang, da du ikke rigtigt kan ændre spørgsmålene nu.

1.   I 2014 blev en nuværende personlighed i dansk fodbold udnævnt til landstræner for Danmark de følgende 10 år. Hvem?
- Kunne du ikke have skrevet om det var en træner, en spiller eller noget fra start, så man havde en chance for at gætte det?
Hvis jeg havde specificeret det mere, så tror jeg simpelthen at den var blevet for nem! Det er jo begrænset hvilke spillere og trænere der er realistiske til at blive landstrænere på så kort tid.

13.   Andreas og Mads Laudrup har som bekendt en far som spillede på landsholdet. Hvor mange kampe fik de selv i
løbet af deres karrierer? (hver for sig, ikke tilsammen)
- Får man point for at være tæt på, eller hvad? Og her er det vel også med hvad de har spillet i forvejen, hvis de har spillet nogen.. Og hvis du har taget tallene fra "Historie" plejer der da ikke at være CL og Cup-kampe med, mener jeg. Så er det kun det fra historie, eller?
Når jeg skriver at deres far spillede på landsholdet, så anser jeg det logik, at man skal gætte sønnernes antal af LANDSKAMPE. Den synes jeg faktisk gav sig selv. Men det skal jeg huske i fremtiden, hvis der kommer lignende spørgsmål. Dit kritik-punkt taget til efterretning. Der gives ikke point for at være tæt på, men til gengæld får man point for at gætte den ene af brødrenes kampe. Spørgsmålet er med andre ord todelt.

14.   Hvor mange gange lykkes det et dansk hold at vinde Champions League og UEFA Cup’en?
- Skal man gætte rigtigt ved begge, for at få gevinst?
Nej, sammenlagt. Hvor mange gange står der en dansk vinder på podiet i CL og UEFA Cup'en. Hvis der tre danske vindere af CL i løbet af de 50 år og fem danske vindere af UEFA Cup'en, så skal jeres svar være 8.

21.   Hvilken klub har vundet den danske pokalturnering flest gange nogensinde?
- I de 50 år, eller også inden det?
Det er IALT. Altså fra hele pokalturneringens historie og frem til 2058. Jeg mener at AGF har 9 sejre ved spilstart, så hvis vi siger at de vinder den 2 gange på de 50 år, så har de vundet den 11 gange. Så ja, den kræver at man kigger ind i spillet og tjekker listen over pokalturneringens vindere før man begynder at gætte. Det ligger også i ordet 'nogensinde' i spørgsmålet

25. Hvad er det laveste pointtal en klub vinder SAS-ligaen med i de 50 år?
Her kunne det både være afstanden fra 1. til 2. pladsen, eller antallet af point man ender med. Jeg går ud fra det sidste i min besvarelse.
Der er jeg uenig i. Det er for mig ganske klart, at der menes antallet af point vinderen ender med. Men det er taget til efterretning

Bonusspørgsmål
c) Hvor mange gange får Parken lov til at lægge stadion til en Euro League-finale, og hvilke(t) land(e) kom vinderen/vinderne fra?
-  Får man point for at gætte antallet af gange? Hvis ja, er det vel udnødvendigt at gætte på det andet. Hvis nej, kunne du skrive at PARKEN agerede finalestadion i (f.eks.) 4 finaler, og at man skulle gætte det andet. Det andet virker jo næsten umuligt at gætte, hvis der har været bare 2 eller flere finaler.
Spørgsmålet er todelt, og der gives både point for at gætte antallet af finaler OG for at gætte hvorfra holdene der vandt finalerne kom fra. Det skal jeg blankt erkende, at dette spørgsmål er svært, men jeg kan afsløre at det ikke er det spørgsmål folk har haft sværest ved at gætte

Dine kritik-punkter er som sagt taget til efterretning. Når det så er sagt, så er spørgsmålene lige til, hvis man læser dem ordentligt. 90 % af besvarelserne har været udfyldt korrekt, og de resterende 10% har læst et spørgsmål forkert. Pudsigt nok er det ikke i de spørgsmål du har fremhævet, at fejlene er sket. Med undtagelse af spørgsmål 25, hvor 2 har læst forkert. Men der vil jeg så sige, at folk må stå for egen regning.

Når der står: Hvad er det laveste pointtal en klub vinder SAS-ligaen med i de 50 år?, så mener jeg personligt det er tydeligt hvad det menes. Havde jeg ment afstanden til nr. 2, så havde jeg skrevet det Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010