home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2009
| | | | |-+  Det Italienske eventyr.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det Italienske eventyr.  (Læst 4091 gange)
Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Det Italienske eventyr.
« : 03 Aug 2009, 16:12 »

1. sæson:
Andria serie 2C/c


De fleste mener jeg rykker ned, men synes egentlig mit hold så okay ud til sæsonen. Havde et par gode spillere på lån. Derudover fandt mine scouts et par gode spillere især til midterforsvaret til at styrke mit hold. Fik bl.a. tilknyttet en angriber som jeg forventede mig meget af, men skuffede fælt gennem hele sæsonen.
Jeg var aldrig i nærheden af at rykke ned og faktisk flirtede jeg med play offs til oprykning. Det skete dog ikke og jeg sluttede på en meget tilfredsstillende og overraskende 6. plads.
Hvad angår cups var der ikke det store at skrive hjem om, vandt lidt og røg ud efter gruppen. Så overordnet set var det ganske godt.

Spillere ind: 5 (2 lån) - £0
Spillere ud: 2 - £1k
Liga: 6. plads - 52 point.

2. Sæson:
Andria serie 2C/c


Jeg besluttede mig at styrke midtbanen som jeg mente manglede lidt i forhold til året før. Derudover fik jeg også renset lidt ud i truppen kom af med nogle spillere som jeg ikke mente havde hvad der skulle til for at begå sig på det her niveau. Især mine kanter som endte med at vise deres værd gennem hele sæsonen stortset.
Da det kun var overskudsspillere som forlod mig og gode spillere som kom til viste holdet hvad de kunne og gik hele vejen til finalen om oprykning. Det glippede dog og jeg tabte med 1 mål, så det er samme division igen næste år. Dog ser det fornuftigt ud hvis jeg formår at holde sammen på holdet.
Hvad angår cups....så var det langt fra godt, floppede, så intet værd at berette der.

Spillere ind: 7 -£0
Spillere ud: 7 -£0
Liga: 2. plads tabte i opryknings finalen - 62 point

3. Sæson
Andria Serie 2C/c


Denne gang formåede jeg at få lidt penge til klubben ved salg af spillere. Heldigvis ikke nogle vigtige spillere som forlader mig, men pga. reglerne om antal spillere over 21 og 24 år blev jeg nødt til at rense lidt ud i truppen. Jeg føler dog det stadig var et slag kræftigt hold jeg fik stablet på benene inden sæsonen.
jeg sluttede for mig på en skuffende 3. plads i ligaen. Det skal dog siges at det udelukkende var pga. stærke konkurenter, så egentlig ikke nogen stor skuffelse. Gik ind i play off om oprykkelse med stor tiltro til mit hold da jeg havde fået en angriber i januar som scorede efter behag. De første semi finaler var gysere jeg gik videre udelukkende pga. jeg var seedet højere. Finalen startede ikke for godt for mig. Jeg tabte 1-0 på udebane hvorefter jeg håbede jeg kunne afgøre det selv på hjemmebane, jeg skulle vinde med 2 mål (pga. seedning). De score efter 10 minutter og det ser lidt sort ud...vi formår dog at vende det fuldstændig og score i det 93. min og vinder OPRYKNING til serie C1/b som jeg skal prøve kræfter med til næste sæson!

Spillere ind: 8 - £0
Spillere ud: 5 - £11k
Liga: 3. plads med OPRYKNING - 72 point

4. Sæson:
Andria serie 1C/b


WoW skiftede næsten hele holdet. Kom af med en masse spillere som ikke kunne klare det samt et par profiler som gerne ville væk efter at have gjort sig bemærket på holdet. Jeg hentede en del spillere ind, både til fremtiden men også til første holdet. Der skulle noget fornyelse for at kunne overleve.
Dog var niveauet overraskende lettere end forventet og forskellen var ikke så stor. Så kom aldrig i nærheden af nedrykning hvilket var til stor glæde for mig. Jeg endte på en 5. plads som gjorde jeg kom med i play offs til oprykning. Dog fik jeg mega smadder i semi finalerne, så oprykningen kom ikke i år, hvilket ikke var den store skuffelse. Ser frem til at udvikle holdet yderligere og presse på for oprykning næste sæson.

Spillere ind: 12 - £0
Spillere ud: 32 - £100k
Liga: 5. plads - 58 point.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det Italienske eventyr.
« Svar #1: 11 Jun 2010, 22:29 »

Spændende, held og lykke med næste sæson Smiley  hvor langt nede er det der, altså ligaen du er i
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010