home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Rate mit talent 09!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 105 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent 09!  (Læst 166549 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Rate mit talent 09!
« Svar #390: 08 Feb 2009, 21:18 »

Enig med plutonium igen, og da du er Barcelona, Frederik, vil jeg ikke hente ham til. Han mangler virkelig meget mentalt, før jeg vil kalde ham fantastisk. Han er helt klart et spændende talent, men Juve kræver vel en del for ham - og det tror jeg ikke han bliver værd. Det er en fin spiller til et midterhold, men hvis du sammenligner ham med Rodrigo eksempelvis, så kan han intet.

Nej tak, da du er Barcelona.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #391: 08 Feb 2009, 21:28 »

I mine øjne skal han forbedre sig over hele linien. Fysisk er han ikke noget særligt, mentalt mangler han en del og teknisk har han nogle vildt gode spidskomepetencer, men mangler altså en del før jeg ville kalde ham et stortalent. Afhængigt af hvad klub man er, selvfølgelig.

Jeg er FC Barcelona. Jeg kan selvfølgelig godt se at han er vand i forhold til mange af de talenter der bliver vist herinde. Men jeg har haft stor succes med videreudviklingen af mine spillere. Og jeg satser på at han virkelig vil være god i fremtiden. (:

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #392: 08 Feb 2009, 21:29 »

Min talentjagt har været meget omfattende op til anden sæson, og jeg har haft omkring 1000 spillere inde over min ønskeliste, og han har altså været en af de bedste (:

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #393: 08 Feb 2009, 21:32 »

Uha, der er et par stykker Opstemt

Starter fra bunden Wink

Juan: Backup til Akinfeev, måske førstehold senere hvis jeg ikk finder andre.

Xabier Gurpegi: Reserve til back pladserne og i midten, bruges helst i midten pga. hurtighed.

Craig Skinner: Håber på han bliver stor, en af de eneste englændere på holdet desværre.

Henry Agu: Førstehold, en af stammerne i det solide forsvar.

Liam Collins: Den anden af de 2 englændere på holdet, kan kun selv sige verdensklasse.

Christian Panico: Den næste solide defensive midtbane, lige nu backup for Leon.

Corrado Bollini: Solid backup til mine fløje, blir nok førstevalg senere.

Casper Søgaard: Danmarks nye store stjerne, han appelerer virkelig til en startplads. Men er desværre 2. valg.

Idris Turgut: Solid midtbane, førstevalg på posten. Gør det upåklagelidt.

Maximo Viera: Måske næste stjerne på midten, i stedet for Vukcevic.

Jesper Aslan: Danmarks nye skarpretter! Han scorer, desværre 2. valg.

Rate hvis i har tid  crazy

Cesc
Gæst

« Svar #394: 08 Feb 2009, 21:32 »

Du mangler ham ikke lige nu Inferno, hold øje på markedet, til januar eller næste sommer, kan du godt finde en bedre. Hold fokus på markedet efter talenter, og du vil finde en bedre. Det er jeg helt sikker på, for der kommer så mange gode newgens i dette spil..

anders l
Lilleputspiller
*

« Svar #395: 08 Feb 2009, 21:33 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Fbm24817.jpg

håber han bliver fast spiller på mit FANTASTISKE Arsenal hold Peace

RATE

Arsenal!

Bakary Sagna!

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #396: 08 Feb 2009, 21:37 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Fbm24817.jpg

håber han bliver fast spiller på mit FANTASTISKE Arsenal hold Peace

RATE

Hvis han havde været defensiv midtbane havde han været perfekt næsten, men han er undskyld sproget fandme god.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #397: 08 Feb 2009, 21:38 »

Du mangler ham ikke lige nu Inferno, hold øje på markedet, til januar eller næste sommer, kan du godt finde en bedre. Hold fokus på markedet efter talenter, og du vil finde en bedre. Det er jeg helt sikker på, for der kommer så mange gode newgens i dette spil..

Det kan sagtens være, at jeg kan finde en bedre om et stykke tid. Men det er altid en fordel at have konkurrence på pladserne; også på ungdomsholdet. Det er jo heller ikke fordi, at han er mit stærkeste kort. Men derimod blot ham jeg jagter for tiden.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #398: 08 Feb 2009, 21:39 »

Jeg måtte give 117 mio dkk for Rodrigo. Og han er netop udset til at skulle erstatte Kolo Toure, som er gået hen og blevet 33 år. Jeg forventer at Rodrigo skal danne forsvarsduo med Cristian Zapata, som jeg hev med fra Udinese, da Arsenal kontaktede med efter jeg havde ført Udinese til mesterskabet.

I øvrigt arbejder jeg også på at hente vidunderdrengen, Rudolf Schütze, som jeg i sin tid hentede til Udinese. Jeg hentede ham for 20 mio dkk i Aachen, som 16-årig. Lige efter mit skifte til Arsenal, prøvede jeg selvfølgelig at få ham med, men Udinese forlangte vanvittige 415 mio dkk for ham. Her små 8 måneder senere har de slækket en del på priskravet, og jeg har fået accepteret et tilbud på 62,5 mio dkk
http://i265.photobucket.com/albums/ii219/niklaslarsen/5RudolfSchtze.png
« Seneste Redigering: 08 Feb 2009, 21:50 af Woodfarm » Logged

anders l
Lilleputspiller
*

« Svar #399: 08 Feb 2009, 21:39 »

Hvis han havde været defensiv midtbane havde han været perfekt næsten, men han er undskyld sproget fandme god.

Mange tak Opstemt

er der ikke nogen der har et forslag til hvordan man kan arbejdstilladelse til spillere som er i klubben men ikke har det?

Arsenal!

Bakary Sagna!

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #400: 08 Feb 2009, 21:44 »

GraZiaZ har kigget på dine talenter, og må ærligt indrømme at det er en pose blandede bolcher. Nogle af dem er ganske udemærkede, men der er også nogen imellem der virkelig ikke er noget værd. Hvordan går det ellers med dit hold?

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #401: 08 Feb 2009, 21:45 »

GraZiaZ har kigget på dine talenter, og må ærligt indrømme at det er en pose blandede bolcher. Nogle af dem er ganske udemærkede, men der er også nogen imellem der virkelig ikke er noget værd. Hvordan går det ellers med dit hold?

Ligger pt nr 1, vandt PL sidste sæson samt FA, 2'er sæsonen inden med Uefa cup og liga oveni.

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #402: 08 Feb 2009, 21:46 »

Tillykke, det er godt skulderet. Men synes virkelig du skal have sorteret lidt i dine talenter

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #403: 08 Feb 2009, 21:47 »

Tillykke, det er godt skulderet. Men synes virkelig du skal have sorteret lidt i dine talenter

Hmm, sys egentlig kun der er 2 der er til skraldespanden?

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #404: 08 Feb 2009, 21:54 »

Panico og de 3 øverste synes jeg bestemt ikke er noget og skrive hjem om hvis du ligger i toppen af ligaen, men så længe de gør det godt så er det vel fint

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 105 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010