home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Spanske Real Valladolid
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Spanske Real Valladolid  (Læst 27431 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Spanske Real Valladolid
« : 01 Aug 2009, 21:49 »

Velkommen til en ny blog fra min side. Jeg har ikke meget erfaring med spansk fodbold, og jeg håber på et succesfuldt og spændende ophold i Valladolid, et hold med potentiale og spændende spillere i mine øjne. Opdateringerne i bloggen vil være delt op i dage, og I vil ikke se to datoer i samme opdatering.

Jeg håber, at I vil nyde, hvad jeg skriver.


1.7.2008
Spanske Real Valladolid C.F., S.A.D. kunne i dag præsentere mig som deres nye manager. I første omgang vil kontrakten - som er værd en ugeløn på £4.300 - gå indtil slutningen af denne sæson, men jeg satser stærkt på, at det den kontrakt vil blive forlænget efter sæsonen.

Selvom klubben er spået en 17. plads i ligaen, tror jeg på, at vi kan ende i midten af tabellen, og det fortalte jeg bestyrelsen. Det betød, at jeg fik et transferbudget på godt £400.000. Et budget der dog kan forstørres med hjælp fra lønbudgettet. Og jeg er sikker på, at jeg kommer til bruge disse budgetter, selvom klubben helt klart har deres profiler. Valladolid råder over den 34-årige angriber Víctor, to hurtige fløjspillere i Jonathan Sesma og Pedro León, Alváro Rubio som midtbanegeneral og ikke mindst målmand Sergio Asenjo, som jeg håber, at vi formår at holde i klubben, da han går en stor, stor fremtid i møde. Truppen har brug for en venstre back, en central forsvarsspiller og midtbanespiller, og jeg satser stærkt på at have hentet en af hver, inden sæsonen skydes i gang.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #1: 01 Aug 2009, 22:26 »

5.7.2008
Kun fem dage var gået, da min første investering kom på plads. Som sagt syntes jeg, at truppen manglede tre spillere, og i dag blev det første skridt ud af de tre taget. Fabio Celestini skrev nemlig under på en to-årig kontrakt. Hans nu tidligere arbejdsgiver, Getafe, krævede £750.000 for deres arbejdshest, og det var jeg tilfreds med. Celestini har ikke sine forcer i offensiven, og med de egenskaber han har i form af hans utrættelighed, arbejdsomhed og kløgtighed har jeg også i sinde at bruge ham som skrældemand.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #2: 01 Aug 2009, 22:44 »

Fin start du, Kan ekstrem godt lide klubvalget, og som du også selv nævner så råder du over en meget god kantspiller - Pedro Leon..
Skal nok prøve at følge med..

KIU
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #3: 01 Aug 2009, 23:05 »

12.7.2008
En uge efter klubbens første indkøb i denne sæson blev det andet skridt taget. Argentinske Matías Cahais skiftede Boca-trøjen ud med Valladolids lyserøde, og det gjorde han for £1.400.000. Cahais er en habil forsvarsspiller, der, selvom han allerede nu viser talent, bestemt ikke er færdigudviklet. Jeg håber stærkt på, at han vil udvikle sig i hans tid i klubben.

I øvrigt måtte klubbens nigerianske angriber, Bartholomew Ogbeche, tage den vej og ud af svingdøren. For £500.000 gav vi ham lov til at skifte til franske Stade de Reims.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #4: 02 Aug 2009, 13:06 »

30.8.2008
Efter godt og vel halvanden måned uden stor transferaktivitet, skete der endeligt noget, da den brasilienske back, Ronny, dagen før første ligakamp blev hentet i portugisiske Sporting for næsten to millioner pund. Takket være salg af Javier Baraja, Carlos Lázaro samt en udlejning af Justo Villar kunne vi købe den teknisk stærke venstre back. Dermed forløb transfervinduet præcis, som jeg havde håbet på i og med, at det blev til indkøb af en venstre back, en central forsvarsspiller og en central midtbanespiller. Jeg kunne nu stille mig tilfreds med truppen, som dagen inden ligastart så således ud:

Målmænd: Alberto, Sergio Asenjo
Højre backs: Pedro López
Venstre backs: Alberto Marcos, Óscar Sánchez, Ronny
Centrale forsvarsspillere: José Antonio García Calvo, Luis Prieto, Nano (leje), Iñaki Bea, Matías Cahai
Højre fløjspillere: Marcos Aguirre (leje), Pedro León
Venstre fløjspillere: Damián Escudero (leje), Jonathan Sesma
Centrale midtbanespillere: Vivar Dorado, Haris Medunjanin, Álvaro Rubio, Fabián Canobbio
Angribere: Víctor, Henok Goitom (leje), Pedro Oldoni (leje), Kike
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #5: 02 Aug 2009, 13:34 »

31.8.2008 - Mallorca vs. Valladolid
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Så gjaldt det min første betydningsfulde kamp for Valladolid, og med en optakt, hvor vi var særdeles overlegne med fem sejre i fem venskabskampe, var selvtilliden i top, og jeg rådede over en ganske tilfredsstillende trup. Der var debut til alle af de tre nye skikkelser, og et point syntes at være indenfor for rækkevidde.

Det startede fint med et hovedstød på overliggeren efter få minutter af den 33-årige forsvarsspiller, Calvo. Kampen var meget jævnbyrdig, men forskellen var heldigvis, at når vi havde chancer, var de større, end når Mallorca kom frem til afslutninger. Antallet af chancer var dog ikke stort, men i løbet af opgøret kom vi frem til to åbne chancer, bl.a. en mere på træværket, mens værterne ikke havde nogen store målchancer. Derfor var det frustrerende, at vi endte med at tabe kampen på lidt af et langskudsmål fra Mallorcas Nunes. Vi fik kun et point med hjem fra Mallorca, hvilket var lidt af en skuffelse. Spillerne fik dog ros for deres gode indsats.
1-0 (Nunes 66)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #6: 02 Aug 2009, 14:25 »

14.9.2008 - Valladolid vs. Villarreal
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Medunjanin; Víctor

Efter en pause med landsholdsfodbold var det igen tid til ligakamp - denne gang imod Villarral, der jagter Champions League-fodbold i denne sæson, hvorfor det næppe ville blive en svær kamp. Jeg gjorde holdet opmærksom på mange af deres profiler, såsom Rossi, Cazorla og Senna i håbet om at hente point. Desværre startede det ikke, som jeg havde håbet, og Rossi kunne efter otte minutter bringe gæsterne i front efter et hjørnespark, hvor Asenjo ikke så godt ud. Men der blev svaret imponerende godt igen af mine spillere, og efter et par chancer fik min højre fløj, Pedro León, fuldt fortjent udlignet efter 21 minutter på et flot og hårdt skud fra kanten af feltet. Som imod Mallorca var det også os, der havde de store chancer i dette opgør, og kort før pausen kom der endnu en scoring, der fik de 20.000 tilskuere på Nuevo José Zorilla op at stå - denne gang fra venstre fløjen. Men det var igen Pedro León, der imponerede ved at sætte sin mand og slå et præcist indlæg, der ikke krævede den store anstrengelse fra Sesma. Efter pausen fortsatte holdet med at holde Villarreal fra chancer, men offensiven var heller ikke så skarp som i første halvleg. Spillerne ydede en fremragende indsats, og kampen blev vundet med 2-1.
2-1 (León 21, Sesma 45+1 - Rossi 8)
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #7: 02 Aug 2009, 14:46 »

Rigtig fine updates du kommer med. De er korte og nemme at læse. Dit seneste resultat imod Villarreal er rigtig flot! - Bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå.
Savner bare lidt grafik i dine updates (et topbanner eller billed), selvom teksten naturligvis er det vigtigste. Fint arbejde med bloggen indtil videre! KIU Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #8: 02 Aug 2009, 14:51 »

Rigtig fine updates du kommer med. De er korte og nemme at læse. Dit seneste resultat imod Villarreal er rigtig flot! - Bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå.
Savner bare lidt grafik i dine updates (et topbanner eller billed), selvom teksten naturligvis er det vigtigste. Fint arbejde med bloggen indtil videre! KIU Thumbs Up

Mange tak, mange tak.

Desværre får du ikke noget grafik i denne blog. Jeg vil holde det så simpelt som aldrig før. Håber det vil tilfredsstille dig.

Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #9: 02 Aug 2009, 14:56 »

Mange tak, mange tak.

Desværre får du ikke noget grafik i denne blog. Jeg vil holde det så simpelt som aldrig før. Håber det vil tilfredsstille dig.

Smiley
Også helt i orden, men hvis du holder den meget simpel, så synes jeg du skal beskrive lidt mere en kun dine kampe. Så skal du have fansene, kulturen og generele til vedrørende klubben ind over. Så man ikke køre død i at læse om dine kampe. Ikke fordi at du ikke skriver godt, men bliver lidt for ensformet hvis du køre bloggen helt på samme måde.
Håber du forstod hvad jeg mener. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #10: 02 Aug 2009, 15:03 »

Også helt i orden, men hvis du holder den meget simpel, så synes jeg du skal beskrive lidt mere en kun dine kampe. Så skal du have fansene, kulturen og generele til vedrørende klubben ind over. Så man ikke køre død i at læse om dine kampe. Ikke fordi at du ikke skriver godt, men bliver lidt for ensformet hvis du køre bloggen helt på samme måde.
Håber du forstod hvad jeg mener. Smiley

Jeg er helt enig, og sker der noget væsentligt udenfor banen, har jeg også tænkt mig at fortælle det. Jeg havde sådan set også forventet, at der ville ske mere over sommeren. Regner med flere opdateringer over næste sommer - og generelt.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #11: 02 Aug 2009, 15:05 »

Jeg er helt enig, og sker der noget væsentligt udenfor banen, har jeg også tænkt mig at fortælle det. Jeg havde sådan set også forventet, at der ville ske mere over sommeren. Regner med flere opdateringer over næste sommer - og generelt.
Okay, lyder godt, jeg følger med Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #12: 02 Aug 2009, 15:05 »

21.9.2008 - Recreativo vs. Valladolid
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Canobbio; Víctor

Canobbio havde fået chancen på den offensive midtbaneplads i stedet for Medunjanin til vores tredje kamp i ligaen imod Revreativo, som havde lagt ud præcis som os: Med en sejr og et nederlag.

Med to hjørnesparksscoring er i første halvleg fra Recreativo viste vi for anden kamp i træk svaghed overfor dødbolde. De to mål kom fra samme spiller, og det var bestemt ikke acceptabelt, da det skulle blive rigtig svært at komme tilbage. Efter pausen blev det bedre, men vi formåede ikke at udnytte vores chancer, og det endte med en 2-0-sejr til værterne, der fortjente alle tre point. Jeg frygter, at der kan gå mange kampe, før vores første sejr på udebane kommer, og der er bestemt noget at arbejde med.
2-0 (Bouzón 6, 32)
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #13: 02 Aug 2009, 15:14 »

Spændende Smiley

Er helt sikkert fast læser.
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanske Real Valladolid
« Svar #14: 02 Aug 2009, 15:30 »

24.9.2008 - Valladolid (16) vs. Racing (14)
Line-up: Asenjo; López - Ronny - Calvo - Cahais; Celestini - Rubio; León - Sesma - Canobbio; Víctor

Víctor havde ikke imponeret på toppen i de første kampe, og i dagens kamp imod Racing fik han sidste chance for at vise sine egenskaber, ellers ville Goitom være førstevalget i de kommende kampe. Desværre udnyttede han ikke sin chance, og allerede i pausen blev han skiftet ud til fordel for Goitom. Han gjorde dog heller ikke nogen stor forskel, og kampen var en meget begivenhedsfattig en, hvor der aldrig kom en åben chance, hvilket var en stor skuffelse. Holdet lignede slet ikke det, der slog Villarreal med en overbevisende præstation, og derfor blev det kun til et point.

Oven i nedturen pådrog en af vores stjerner, Álvaro Rubio, en skade, der vil holde ham ude i fire uger.
0-0
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010