home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 52678 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #180: 01 Aug 2009, 02:00 »

Hvorfor er det sjovt at de hele tiden skal bringes ind på banen? Jeg havde ikke forestillet mig at der var så mange der følte afsky til homoseksuelle, af den ene grund, at jeg ikke kan se hvad de gør galt - udover at jeg, ikke selvfølgelig, men I ved hvad jeg mener -- synes at bøssesex er ulækkert, men det har sku da intet med bøssemennesket at gøre. Så må man altså lige komme ud over den der grænse, at AD, man kan altså slet ikke klare ham den homoseksuelle, for tænk hvor han sidst har haft sjoveren oppe, puuh, den lugter sikkert stadig af prut -- eller hvad man nu tænker på, det er simpelthen for umodent. Nå. Men, altså, racisme er vel lidt det samme - det er en "speciel race" man simpelthen blot afskyr, om det er hudfarve eller seksuel orientering er vel i bund og grund ligemeget.
Jeg vil nu ellers mene at det er to VIDT forskellige ting, hvilket også gør at ikke alle er racister og bøsser Peace.. Det er fra person til person hva der er værst!

Men ja som jeg selv sagde.. Jeg ved da godt at bøsse mennesket sagtens kan være et godt menneske, og vi har en blomsterhandler i min by der er bøsse, og han er sku meget flink.. Det er jo ikke det jeg siger..

Det er bare tanken om at de stikker dilleren op i hinandens numse og kysser hinanden osv jeg slet ikke kan klare.. Fordi det ligger så fjernt fra hvor mine grænser går Peace.. Men at de godt kan være gode mennesker har jeg aldrig tvivlet på, så det må du rette mod andre Wink ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Gæst
 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #181: 01 Aug 2009, 02:04 »

Hva er der bevet af topic!!!!
- Kom gerne med historier om jeres første knald!

Tja, der er ikke noget specielt ved min første gang. Jeg var hjemme ved min daværende kæreste og da forældre var gået til ro gik vi til værks..

Noget helt andet er hvor skuffende man er.. I den alder (15 år tror jeg) går man jo og skaber store forventninger til ens sex debut, men man ender med at blive slemt skuffet. Det var for at sige det lige ud - dårligt, kedeligt og elendigt på en og samme gang.

Heldigvis bliver det bedre med tiden..   Hævet Øjenbryn
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #182: 02 Aug 2009, 18:55 »

Hva er der bevet af topic!!!!
- Kom gerne med historier om jeres første knald!

Jeg var vel ret sent på den i forhold til så mange andre.  For en 4 år siden da 9. klasse lakkede mod enden var der held i sprøjten. Som Guldbrand også nævner, så er 1. gang ikke noget specielt rent seksuelt - det er mest i drengenes omklædningsrum man får det til at lyde som det helt store Wink
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Enged
Gæst
 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #183: 02 Aug 2009, 19:43 »

Tja, der er ikke noget specielt ved min første gang. Jeg var hjemme ved min daværende kæreste og da forældre var gået til ro gik vi til værks..

Noget helt andet er hvor skuffende man er.. I den alder (15 år tror jeg) går man jo og skaber store forventninger til ens sex debut, men man ender med at blive slemt skuffet. Det var for at sige det lige ud - dårligt, kedeligt og elendigt på en og samme gang.

Heldigvis bliver det bedre med tiden..   Hævet Øjenbryn

Altså jeg synes nu ikke at min første gang var så dårlig og kedelig igen, da slet ikke kedelig, det var jo sindsygt spændende at være så tæt på et andet menneske for første gang.
Selvfølgelig bliver det med tiden meget bedre, øvelse gør mester er det perfekte ordsprog til sex!
Men helt så sløjt stod det ikke til for mig Peace
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #184: 02 Aug 2009, 19:47 »

Tja, der er ikke noget specielt ved min første gang. Jeg var hjemme ved min daværende kæreste og da forældre var gået til ro gik vi til værks..

Noget helt andet er hvor skuffende man er.. I den alder (15 år tror jeg) går man jo og skaber store forventninger til ens sex debut, men man ender med at blive slemt skuffet. Det var for at sige det lige ud - dårligt, kedeligt og elendigt på en og samme gang.

Heldigvis bliver det bedre med tiden..   Hævet Øjenbryn

fik du ikke udløsning første gang funny?
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #185: 02 Aug 2009, 20:32 »

Jeg væmmes så ekstremt ved tanken om 2 mænd der giver hinanden ind gennem bagindgangen. Jeg kan ikke danne mig et klammere billede inde i hovedet. (Sjovt nok kan jeg godt grine af et link som er blevet cencureret. tihi fnis )

Så bøsser er aldrig nogen jeg skal i tæt kontakt med hverken fysisk, psykisk, skriftligt, whatever. De skal bare blive væk.

Lad os nu lege at jeg var bøsse, så ville sådan en udtalelse da være perfekt for at jeg kunne springe ud, og tale for min sag om at bøsser er normale mennesker.
Dog ville jeg have svært ved at blive overbevist om det..

Jeg beklager (lidt) hvis jeg har stødt nogen homoseksuelle.
Er der én ting jeg ikke er, så er det homoseksuel. Smiley Så kan du tro hvad du vil ud fra det jeg siger.

EDIT: Back to topic. Jeg må ikke snakke udover topic mere Skuffet av av.  vil du diskutere videre, så send mig en pb..
Er ret sikker på, at du gør dem en tjeneste..  Jeg ville i hvert fald være glad, hvis jeg var bøsse! Smiley
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #186: 02 Aug 2009, 21:11 »

fik du ikke udløsning første gang funny?

Altså normalt er netop selve udløsningen det der går "galt" når man mangler "erfaring" pga. den kommer for tidligt.

For at sige det ligeud så har hans pik sku sikkert været på bristepunktet allerede fra første berøring!  funny
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Gungner
Gæst
 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #187: 02 Aug 2009, 21:17 »

Citat
For at sige det ligeud så har hans pik sku sikkert været på bristepunktet allerede fra første berøring!


Haha, I know the feeling Peace
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #188: 19 Aug 2009, 22:12 »



Haha, I know the feeling Peace

Vil sige at hvis manden ikke kunne få udløsning første gang, så er han min helt!
Må blank indrømme at min første gang var ovre langt før jeg havde håbet! Det gælder bare om at finde en ligeså utrænet så man ikke skuffer, det må være mit råd!

Her er i øvrigt en sjov guide til at masturbere! http://www.youtube.com/v/FWzOQTFwRBE
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #189: 20 Aug 2009, 21:07 »

Vil sige at hvis manden ikke kunne få udløsning første gang, så er han min helt!

Jeg var en af de typer der ikke kunne kommer første gang. Heller ikke 2.-5. gang. Jeg tror egentlig det må have været pga. nervøsitet.

Men det er faktisk ikke særlig sjovt, at ligge og pumpe, og så derefter må give fortabt. Det svarer vel til at onanere uden at få lov til at afslutte det. Ikke særligt fedt, vel?

Og pigen vil også helst have at man kommer.
Logged


rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #190: 20 Aug 2009, 21:31 »

altså min første gang var en smule skæg. for 4-5 år siden, midt i 8. klasse havde fundet ud af en pige som jeg dengang syntes var kilometer uden for min rækkevidde. hun var dog helt vild med mig. vi lå og kælede og hyggede hjemme ved hende og jeg kunne godt mærke at hun havde prøvet det før. tror aldrig jeg har været så liderlig som jeg var der. så for vi trækket tøjet af hinanden og jeg skal til at tage kondomet på. lige da jeg for på så kommer jeg, men redder den dog hurtigt ved at sige der var noget i vejen med kondomet. jeg for hentet et nyt og vi knalder løs Opstemt
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #191: 20 Aug 2009, 21:33 »

Helt enig med Spez - Jeg tilhører også den sidste gruppe og vi blev virkelig ved i 1-2 timer før der skete noget på den front. Det er faktisk ikke så tilfredsstillende - i ordets bogstaveligste forstand Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #192: 20 Aug 2009, 21:50 »

Gid man var bøsse, så ville det være meget nemmere at score Tunge
Logged


Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #193: 20 Aug 2009, 21:55 »

Gid man var bøsse, så ville det være meget nemmere at score Tunge
Så bliv det..
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At miste sin mødom
« Svar #194: 20 Aug 2009, 21:56 »

man blive det ikke bare misser
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010