home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 55489 gange)
Enged
Gæst

Sv: At miste sin mødom
« Svar #150: 28 Jul 2009, 21:42 »

Det er nu også mere sikkert at kende de lukkede bøsser..

Mht. topic, så vil jeg ikke fortælle videre om hvordan jeg mistede min mødom eller hvor, men jeg kan fortælle at pigens kusine på 6 år vadede ind under akten.
'
Grin Fuck hvor priceless! Det er jo en klassehistorie om første gang Grin

Min egen første gang er der sgu ikke rigtig så meget at skrive hjem om, stille og roligt i en seng, ekstremt vildt Rullende Øjne
Dog er jeg selv og min eks blevet forstyrret utallige gange af hendes hunde! Det er sindsygt irriterende at der lige pludselig kommer en hund ind, også står den bare der og glor! Så bliver man nødt til at stoppe og lukke den ud jo Skuffet

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #151: 28 Jul 2009, 21:49 »

Så vil jeg da lige smide et råd til Cassper.
Tag ned på København Bibliotek og "Lej en bøsse" som man kan i anledning af World Outgames. Der kan du sikkert få aflivet mange af dine fordomme.

Her efter vil jeg også erklærere mig enig med størstedelen af flokken som er uenig med Casper. Man kan ikke afskære folk grundet deres sexualitet. De hopper for gudsskyld ikke op på dig, og humper løs. Du hopper vel heller ikke op på den første og bedste pige?

^^ Nu er du lidt kedelig, er du ikk ?  Rullende Øjne
- Er heller ikk enig med Casper.. Men jeg respekterer altså hans holdning.. At han ikk har samme holdning, som så mange andre, er der altså bar ikk noget at gøre ved.. Sådan er det bare.. Man har hver sine holdninger, og det er smag og behag.. Smag og behag kan ikk diskuteres, for man blir ikk enige.. Sådan er det bar.. Jeg kan ikk se et problem i at han har det på den måde.. Han understreger selv at han også tager stor afstand fra vold mod homoseksuelle.. Må man nu ikke hade noget eller nogle længere..? Vil skyde på at der er mange herinde der inderligt hader politiet.. Og det er nok ligemeget om de er til kvinder, mænd, eller græshopper for den sags skyld.. Lær og lev med det.. Vi er alle forskellige, og gudskelov for det..!! Så længe han holder sit had for sig selv, og ikk render og sviner folk, eller ligefrem overfalder dem, så kan jeg ikk se det store problem..

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #152: 28 Jul 2009, 21:52 »

Dog er jeg selv og min eks blevet forstyrret utallige gange af hendes hunde! Det er sindsygt irriterende at der lige pludselig kommer en hund ind, også står den bare der og glor! Så bliver man nødt til at stoppe og lukke den ud jo Skuffet

Haha ja jeg er da også blevet forstyrret af både hunde, katte, forældre og svigerforældre, joggere og en gut der kiggede på os ud af sit vindue... Jeg vælger måske ikke de heldigste tidspunkter Opstemt
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 21:54 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

cjensen94
Gæst

« Svar #153: 28 Jul 2009, 21:53 »

Simonob: Wink

Enged
Gæst

« Svar #154: 28 Jul 2009, 21:59 »

Joggere simpelthen Grin
Det lyder som om du er lidt af et friluftsmenneske Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #155: 28 Jul 2009, 22:00 »

Joggere simpelthen Grin

Man skal jo udvide sin horisont Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #156: 28 Jul 2009, 22:00 »

Joggere simpelthen Grin

Skal man ikke også have frisk luft hver dag ? Og, mig bekendt, mellem 30 og 60 minutters motion ? Det kan man vel lige så godt kombinere lidt ?  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #157: 28 Jul 2009, 22:02 »

Må man nu ikke hade noget eller nogle længere..?

Nej. Mindre hate, mere love. Kys

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #158: 28 Jul 2009, 22:05 »

Nej. Mindre hate, mere love. Kys

Vidste der ville komme svar på netop den linie !  Thumbs Up
- Men held og lykke i din drømmeverden Opstemt

Enged
Gæst

« Svar #159: 28 Jul 2009, 22:07 »

Man skal jo udvide sin horisont Opstemt
Dét er korrekt!

Nu jeg tænker over det så har jeg også været beskuet af nogen folk som grillede på deres terrasse. Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #160: 28 Jul 2009, 22:08 »

Det er nu også mere sikkert at kende de lukkede bøsser..

Mht. topic, så vil jeg ikke fortælle videre om hvordan jeg mistede min mødom eller hvor, men jeg kan fortælle at pigens kusine på 6 år vadede ind under akten.
Grin

Til begge dele. Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #161: 28 Jul 2009, 22:09 »

Dét er korrekt!

Nu jeg tænker over det så har jeg også været beskuet af nogen folk som grillede på deres terrasse. Skuffet

Lidt dumt at ligge på deres græsplæne, hvis de griller på terrassen. Så er du sku selv ude om, at de kigger lidt. Grin

Enged
Gæst

« Svar #162: 28 Jul 2009, 22:14 »

Lidt dumt at ligge på deres græsplæne, hvis de griller på terrassen. Så er du sku selv ude om, at de kigger lidt. Grin
Det gjorde vi sgu da heller ikke Tunge
Det var til afslutningsfest på efterskolen, i Skibby d.v.s ude på landet, på en gård hvor vi så går lidt væk og ind et mindre buskads, hvor man dog godt kunne se ind, da vi så er færdige ser vi så at ca. 300 meter over marken er der nogen der står og griller og kigger over på os, jeg tror endda at der var to af dem som klappede Opstemt men det var lidt svært at se på den afstand.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #163: 28 Jul 2009, 22:16 »

Hahaha nice.. Jeg har så også gjort det til et halbal hvor vi gik lidt væk derfra og hen ved siden af en tennisbane.. Da vi så var i fuld gang (stående) fandt vi ud af at der gik en sti ca. 30 meter derfra hvor der gik børn og voksne - heldigvis opdagede de os ikke Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #164: 28 Jul 2009, 22:33 »

Vidste der ville komme svar på netop den linie !  Thumbs Up
- Men held og lykke i din drømmeverden Opstemt

Wink
Er godt klar over, der altid vil være had til enten det ene eller andet. Forstår bare ikke, hvorfor der hades bare for at hade, som jeg opfatter Casppers holdning til bøsser. Skal man så også hade svenskere, for at hade dem? Se positivt på det, jo flere bøsser der er, jo flere tøser er der os andre. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010