home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 55420 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: At miste sin mødom
« Svar #105: 28 Jul 2009, 10:32 »

Hehe for en underholdende tråd Wink

Jeg forstår skam godt Caspper, da jeg i mine tidlige teenageår (13-16 år) selv led af både homofobi og var mega "mørkeræd". Men jeg er heldigvis vokset fra det og fundet ud af, at både bøsser og negere også er mennesker på ligefod med alle andre. Jeg har selv en rigtig god ven som er bøsse og han har da aldrig nogensinde lagt an på mig, eller hvis han har, så har jeg været for dum til at opdage det Wink Bøsser er ikke farlige, tværtimod skal du være glad for dem Caspper. De optager ikke de tøser, som du skal ud at jagte, selvom de er rigtig gode til at skabe kontakt til det modsatte køn. Hvis du havde en homoseksuel ven, så ville du vide, at de har mange pige venner, så der er jo mange gode muligheder i, at have en bøsseven Wink

Jeg siger bare, man skal ikke hade/afsky andre mennesker fordi man er bange for at blive smittet med den frygtede bøssesygdom, den smitter sgu ikke. Det er lidt det samme som med de møkeræde folk der går rundt, negere smitter heller ikke af...

Jeg tror og håber for dig Caspper, at det bare er en fase du skal igennem og at du senere finder ud af, at alle mennesker er lige Smiley

Til sidst vil jeg lige komme med et citat fra min kammerats far, som han kom med til min kammerats 18 års fødselsdag i sin tale under middagen:

"Man er IKKE en mand - før man har prøvet begge dele!"

Et 17 1/2 år gammelt citat, som jeg aldrig nogensinde vil glemme Wink
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 10:38 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #106: 28 Jul 2009, 10:58 »

Øhm da jeg skrev indlægget mente jeg at en dreng gav en pige den bagfra, jeg er
overhovedet ikke bøsse, kan ikke holde det ud. Jeg har dog ikke noget imod det så længe jeg ikke skal se på eller være med.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

N17
Manager

« Svar #107: 28 Jul 2009, 11:10 »

Må erklære mig enig med størstedelen herinde. Det er virkelig slemt det som Caspper bliver ved med at nævne. At han hellere vil skære tætte bånd over end at være ven med en bøsse, det er sgu'da slemt. Ved godt, at han skriver det vil være et af hans største dilemmaer, men med den holdning han har til tingene, så ville han jo gøre det, hvis han skal følge sit eget princip.

@US: Du ville ikke gå i bad med en bøsse. Nej måske ikke jer to bare, men hvad hvis han spillede på jeres fodboldhold? Hvad ville du så gøre? Jeg ville da heller ikke gå i bad med en fyr bare mig og ham, men var vi i en fodboldklub, så kan jeg ærlig talt ikke se det store problem, da det nok ikke er fordi han vil forsøge noget der Wink

Måske Caspper skulle droppe alt holdsport - for hans verden bryder da helt sammen, hvis en af dem springer ud som bøsse på et tidspunkt! Derudover, Caspper, så er det da ingen garanti, at din bedste ven ikke bliver bøsse bare fordi han nu er sammen med en af byens lækreste. Mange har jo haft pigekærester i mange år - og ender sjovt nok ofte med mange af de lækreste Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #108: 28 Jul 2009, 11:18 »

Uden at være homofobisk eller noget, så kan jeg sige at hvis en af mine bedste venner sprang ud af skabet, så ville det uhjælpeligt ændre vores forhold/venskab. Jeg ville ikke vende ham ryggen og droppe kontakten, men jeg kan ikke sige mig fri for at det ville ændre tingene. Det kan jeg sku ikke og JEG tror at Caspper har det på samme måde.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #109: 28 Jul 2009, 11:24 »

da jeg var 10 år var jeg homofobisk. Men jeg kan da godt være venner med en bøsse nu ''tror jeg''.
Men ligesom Caspper to mænd der gør det hårdt bagfra er sq for klamt.

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

verdenskrig
Manager

« Svar #110: 28 Jul 2009, 13:34 »

Jeg er lidt i tvivl om, hvem du bakker op. Hvis du bakker Caspper op, så er du nok den eneste. En racist ville heller ikke få et jubelkor i ryggen, og Casppers indlæg er for mig at se udtryk for en irrationel og fordømmende tankegang. Jeg ville heller ikke gå i bad med en bøsse og ville være noget befippet, hvis en af mine bedste venner sprang ud som homoseksuel. Men dertil og så til afsky ... der er lang vej.

Jeg fatter bare ikke hvorfor folk skal grave i den mening som caspper har.. Det er ikke forbudt at være fordømmende overfor bøsser..

Jeg fatter ikke hvad man helt præcist får ud af den slags debatter, som i har kørt her!.. Ingen af jer kender manden, hvorfor kan man ikke bare være ligeglad..

Jeg må ærlig talt erkende at jeg heller ikke kan fordrage bøsser.. Syntes det er hamrende klamt når to mænd kysser og har sexuel omgang osv.. Min fordom overfor dem er bare ikke så slem som casppers, men det er hans mening og seriøst

Tror i selv han skifter sin mening efter det her  Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #111: 28 Jul 2009, 13:39 »

Nej, VK. Det er slemt, at man kan have afsky folk, der er anderledes end en selv saa vildt. Det er rystende, intet mindre.

Det er helt grotesk. Det er fair, at man ikke bryder sig om boesser, negere eller franskmaend, men at vise saa stor intolerance og afsky er bare helt i hegnet. Man er NOEDT til at acceptere andres tilstedevaerelse, og isaer boesser er der jo ikke nogen grund til direkte at afsky. Bevares - de faerreste synes tanken om to maend, der er sammen seksuelt er vanvittigt ophidsende, men det er tanken om dyresex sgu da heller ikke... Men lad nu bare folk have deres seksuelle praeferencer, religioese overbevisninger osv.

At kunne acceptere andre mennesker paa trods af forskellighed er en grundlaeggende egenskab for at kunne begaa sig i vores moderne samfund.

Nå overså lige dit indlæg Smiley

Ja men vi er da ikke uenige.. Jeg syntes også man skal acceptere at folk er her!.. Men jeg fatter bare ikke hva man helt præcist får ud af sådan en debat hvor folk kører en person i sænk, fordi han har en mening som går langt ud fra hvad andre mener!

Ingen siger at casppers mening er god, men uanset hvor ultifreds man kan være, vil han næppe ændrer den, og jeg tvivler på at nogle herinde kender ham hvorpå jeg ik forstår at man kan blive så forarget..

Jeg spørger omvendt bare hva man har fået ud af alt det her Peace ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #112: 28 Jul 2009, 13:44 »

Nå overså lige dit indlæg Smiley

Ja men vi er da ikke uenige.. Jeg syntes også man skal acceptere at folk er her!.. Men jeg fatter bare ikke hva man helt præcist får ud af sådan en debat hvor folk kører en person i sænk, fordi han har en mening som går langt ud fra hvad andre mener!

Ingen siger at casppers mening er god, men uanset hvor ultifreds man kan være, vil han næppe ændrer den, og jeg tvivler på at nogle herinde kender ham hvorpå jeg ik forstår at man kan blive så forarget..

Jeg spørger omvendt bare hva man har fået ud af alt det her Peace ?

Det var da et hjernedoedt indlaeg.

Om han aendrer sin holdning eller ej er jo irrelevant. Grundlaget for at vaere paa et debatforum er jo at debattere. Er der en holdning, du ikke er enig i, saa debatterer du. Hvorfor debatere du normalt i BIF-traaden?

Du aendrer jo fx heller aldrig nogensinde mening ligeyldigt, hvor langt ude at svoemme du er... men folk debatterer jo ogsaa med dig anyway.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #113: 28 Jul 2009, 13:49 »

Jeg synes sgu, at når der er en der har en holdning der er så langt ude, så skal han sgu have det af vide. Hvis Caspper havde sagt det samme om sorte, så havde folk sgu ikke undret sig over andres kraftige reaktioner. Og det er kun fordi at det er socialt accepteret ikke at kunne lide bøsser, men ikke accepteret ikke at kunne lide sorte. Hvad er forskellen? Begge er diskrimination, og begge holdninger er så langt ude at jeg ikke fatter det.

Visby
Ynglingespiller

« Svar #114: 28 Jul 2009, 13:49 »

Om han aendrer sin holdning eller ej er jo irrelevant. Grundlaget for at vaere paa et debatforum er jo at debattere. Er der en holdning, du ikke er enig i, saa debatterer du. Hvorfor debatere du normalt i BIF-traaden?

Du aendrer jo fx heller aldrig nogensinde mening ligeyldigt, hvor langt ude at svoemme du er... men folk debatterer jo ogsaa med dig anyway.

Det kan diskuteres hvor meget debat de er over nogle af de indlæg der kommet.. Vil mene at nogle af dem går mere ud på at hakke folk med andre meninger ned end at debattere deres mening..

Det er nok også det vedenskrig forsøger at pointere..

Fc København !

verdenskrig
Manager

« Svar #115: 28 Jul 2009, 13:53 »

Du kan bare ikke lade være. Evigt og altid dum og høre på Smiley

Men folk debatterer jo denne sag fordi de bliver stødt over hans mening.. Og jeg fatter ikke, og har aldrig forstået hvad man får ud af en disk hvor man tager en person mod alle og så bare angriber hans mening!..

Hvis det nu skete på et nogenlunde niveau ville det være noget andet, men der kommer jo ikke andet end hjernedøde indlæg og underlige spørgsmål, og hurtigt dårlig stemning.. Hvad vil man helst præcist få ud af denne debat andet end dårlig stemning?

Hvilket du er så genial til at fremelske.. Igen med dette indlæg.. Du er simpelthen for dum til at fatte at man godt kan udlade dårlig tone!.. Ufatteligt, men sådan er det jo med dig Huh

Jeg synes sgu, at når der er en der har en holdning der er så langt ude, så skal han sgu have det af vide. Hvis Caspper havde sagt det samme om sorte, så havde folk sgu ikke undret sig over andres kraftige reaktioner. Og det er kun fordi at det er socialt accepteret ikke at kunne lide bøsser, men ikke accepteret ikke at kunne lide sorte. Hvad er forskellen? Begge er diskrimination, og begge holdninger er så langt ude at jeg ikke fatter det.

Jeg håber ik det indlæg var til mig, for jeg har ikke sagt hans mening er god?.. Men han har det som han har det, og det fremelsker intet godt at folk skal stille alle mulige underlige spørgsmål til den!. Spørgsmål som man ikke kan besvare! Det eneste folk ønsker i denne debat er jo at udstille ham.. Det er i hvertfald mit indtryk!

Det kan diskuteres hvor meget debat de er over nogle af de indlæg der kommet.. Vil mene at nogle af dem går mere ud på at hakke folk med andre meninger ned end at debattere deres mening..

Det er nok også det vedenskrig forsøger at pointere..

Just præcis! Jeg mener ikke de ting der er kommet frem forsøger at fremelske debat, men mere at hakke på caspper!

Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #116: 28 Jul 2009, 13:56 »

Det er det VK. (:

Hvordan havde du reageret hvis folk havde sagt præcis det samme, men debatten bare var om sorte i stedet for bøsser. Var du så blevet forarget over os, som du er nu (og sig ikke at du ikke er det)?

Gosser
Manager

« Svar #117: 28 Jul 2009, 14:01 »

Love is in the air! (VK <3 KF).

verdenskrig
Manager

« Svar #118: 28 Jul 2009, 14:02 »

Det er det VK. (:

Hvordan havde du reageret hvis folk havde sagt præcis det samme, men debatten bare var om sorte i stedet for bøsser. Var du så blevet forarget over os, som du er nu (og sig ikke at du ikke er det)?

Forarget Rullende Øjne.. Jeg spørger hva man får ud af den her debat?.. At jeg ikke fatter  i gider grave i denne sag er så bare mig, men det er jo ikke grund til at være forarget over nogle.. Ik for mit vedkommende Smiley

Love is in the air! (VK <3 KF).

tjaaa har jo ellers lovet g00n at droppe mit livs kærlighed! Skuffet

Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #119: 28 Jul 2009, 14:05 »

Det er sgu da klart, at han skal have et par verbale "slag" når hans mening er så langt ude. Alt andet havde da været skuffende. (:

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010