home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 55429 gange)
Enged
Gæst

Sv: At miste sin mødom
« Svar #90: 28 Jul 2009, 02:45 »

Jeg ville da heller ikke have at en gammel dame skulle tage mig på røven.

Grunden til at jeg ikke kan være i nærheden af dem er, at de tænder på noget som jeg afskyr voldsomt. Så er det sagt kort og enkelt.
funny funny funny

Hvad så med folk der tænder på tis og bæ-sex? Folk der tænder på at få en finger i røven, hvad ved jeg, de må heller ikke komme i nærheden af dig, hvis disse to eksempler ikke huer dig selvfølgelig.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #91: 28 Jul 2009, 02:47 »

Jeg ville da heller ikke have at en gammel dame skulle tage mig på røven.

Grunden til at jeg ikke kan være i nærheden af dem er, at de tænder på noget som jeg afskyr voldsomt. Så er det sagt kort og enkelt.

Hader du så også alle gamle damer, og undgår kontakt med dem?

Hvad så med sadister og masochister og hvad det ellers hedder af sjove ting. Hvad med folk der godt kan lide at få et blow-job, hvorfor er de bedre?

Caspper
Manager

« Svar #92: 28 Jul 2009, 02:48 »

Hader du så også alle gamle damer, og undgår kontakt med dem?

Hvad så med sadister og masochister og hvad det ellers hedder af sjove ting. Hvad med folk der godt kan lide at få et blow-job, hvorfor er de bedre?

Hvorfor kører du den så langt ud?
Jeg har sagt jeg ikke forstår, og at jeg afskyr mænd der tænder på andre mænd. Det har intet med gamle damer, pis eller lort at gøre.  Thumbs Up

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #93: 28 Jul 2009, 02:50 »

Jeg afskyr matematik, og jeg har sku da også venner, som kan regne kvadratroden af 121,3 ud i hovedet - det kan umuligt være grunden til det? Jeg afskyr så mange ting, men så længe de ikke har tænkt sig at bruge deres tricks på dig, og ligepludselig proppe den op uden du opdagerne, så kan du jo ikke være bange for dem - som du helt tydeligt er. Det er ret patetisk, det er det eneste ord jeg kan finde der beskriver det.

Fy for satan! De skulle skydes Wink

Men skal vi ikke bare lade det hele ligge?
Casper er åbenbart homofob, og det må vi jo så bare leve med.
Vi kommer jo ALDRIG videre i denne diskution..

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #94: 28 Jul 2009, 02:51 »

Jeg forstår dig bare virkelig ikke. Smiley

Kan ikke se problemet. Jeg er helt igennem heteroseksuel, men jeg har sgu intet mod bøsser, så længe de ikke leger kispus med min chiliring.

Caspper
Manager

« Svar #95: 28 Jul 2009, 02:52 »

Jeg forstår dig bare virkelig ikke. Smiley

Kan ikke se problemet. Jeg er helt igennem heteroseksuel, men jeg har sgu intet mod bøsser, så længe de ikke leger kispus med min chiliring.

Der er vi to jo bare forskellige med vores holdninger.
Vi er begge to 100% heteroseksuelle hankøn. Du har ikke noget imod bøsser. Det har jeg, og sådan er verden jo bare skruet sammen.

Der er sikkert også nogen ting du afskyr helt vildt, men som jeg heller ikke forstår at du gør.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #96: 28 Jul 2009, 02:56 »

Kun hvis du elsker blegselleri!

Caspper
Manager

« Svar #97: 28 Jul 2009, 02:58 »

Kun hvis du elsker blegselleri!

Jeg synes det er super lækkert..

Godnat  Thumbs Up

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #98: 28 Jul 2009, 04:13 »

Jeg giver Caspper ret i alt.

Jeg hader bare, at hver eneste gang jeg går i byen, og står i baren, så kommer der altid, en eller anden mand hen og tager mig på røven. De der bøsser ejer nemlig ingen situationsfornemmel se, ligesom hæmninger er et ukendt begreb.

Og det værste er jo rent faktisk, at når de så først har klappet en lige i numsen, så er man jo kun 2 sekunder fra at blive analvoldtaget, og når man først dertil, så er det slut. Man er nemlig blevet smittet med bøssepest, hvilket gør at man skal vaske sig ualmindelig meget for ikke selv at blive bøsser.

Ovenstående er selvfølgelig irono for dem som ikke lige forstod det, og for at være helt ærlig, så kan jeg blive rystet over folk intolerance over for folk der er anderledes end en selv.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 04:52 af Spezialized » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #99: 28 Jul 2009, 04:45 »

Hold kæft hvor er det slemt at læse om den manglende respekt der er for en holdning, der går i mod flertallets i denne sag Huh..

Pinligt!.. Jeg syntes tråden er fin nok, men den har taget en skidt drejning, ud fra det jeg har læst.. Er det bare mig der syntes det?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #100: 28 Jul 2009, 04:56 »

Nej du er bestemt ikke den eneste VK.
Den er vel blevet lidt racistisk hvis man kan sige det sådan. Smiley

Danielsen
Manager

« Svar #101: 28 Jul 2009, 04:58 »

Nej du er bestemt ikke den eneste VK.
Den er vel blevet lidt racistisk hvis man kan sige det sådan. Smiley

Kunne ikke være mere enig, den er skisme  blevet lidt racistisk over for Homoerne

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

vesperGT
Manager

« Svar #102: 28 Jul 2009, 08:06 »

Så lad mig spørge dig om dette, caspper - som jeg kan læse mig til IKKE er blevet spurgt om endnu?

Du hader bøsser, vil ikke være i selskab med dem osv..... Hvad så med en transseksuel? De har da bryster som du kan fokusere på? Wink

Eller er dette bare en form for vanskabninger, der som i Hitlers tid, bare skulle have 15 9mm kugler i skallen?

Er det heller aldrig gået op for dig at, fik du nu en homoseksuel ven, så ville han ikke gøre noget, hvis du sagde at han IKKE skulle prøve på at lægge an på dig?

Din holdning - som mange andre har været inde på - er fornærmende overfor homoseksuelle mennesker..... Apropos bøsser: Har du så også noget imod 2 lesbiske? Eller er det i din verden bare kinky som ind i helvede at se på 2 tøser der giver hinanden oralsex? Huh

KF
Landsholdsspiller

« Svar #103: 28 Jul 2009, 09:40 »

Hold kæft hvor er det slemt at læse om den manglende respekt der er for en holdning, der går i mod flertallets i denne sag Huh..

Pinligt!.. Jeg syntes tråden er fin nok, men den har taget en skidt drejning, ud fra det jeg har læst.. Er det bare mig der syntes det?

Nej, VK. Det er slemt, at man kan have afsky folk, der er anderledes end en selv saa vildt. Det er rystende, intet mindre.

Det er helt grotesk. Det er fair, at man ikke bryder sig om boesser, negere eller franskmaend, men at vise saa stor intolerance og afsky er bare helt i hegnet. Man er NOEDT til at acceptere andres tilstedevaerelse, og isaer boesser er der jo ikke nogen grund til direkte at afsky. Bevares - de faerreste synes tanken om to maend, der er sammen seksuelt er vanvittigt ophidsende, men det er tanken om dyresex sgu da heller ikke... Men lad nu bare folk have deres seksuelle praeferencer, religioese overbevisninger osv.

At kunne acceptere andre mennesker paa trods af forskellighed er en grundlaeggende egenskab for at kunne begaa sig i vores moderne samfund.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst

« Svar #104: 28 Jul 2009, 10:23 »

Jeg er lidt i tvivl om, hvem du bakker op. Hvis du bakker Caspper op, så er du nok den eneste. En racist ville heller ikke få et jubelkor i ryggen, og Casppers indlæg er for mig at se udtryk for en irrationel og fordømmende tankegang. Jeg ville heller ikke gå i bad med en bøsse og ville være noget befippet, hvis en af mine bedste venner sprang ud som homoseksuel. Men dertil og så til afsky ... der er lang vej.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 10:25 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010