home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 988 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 55417 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: At miste sin mødom
« Svar #75: 28 Jul 2009, 02:23 »

Nej, men hvis jeg af en eller anden grund får forestillet mig billeder af det, kan jeg få det rigtig dårligt. Fy for satan. 2 mænd sammen, niks.

Underlig holdning Wink

søgaard
Gæst

« Svar #76: 28 Jul 2009, 02:23 »

Jeg kan så fortælle dig, at de fleste homoseksuelle i Danmark ikke tør, at tage dig på røven, da folk, som sagt kan finde på at gennemtæske dem pga. at de er bøsse. Min ven har fået tæsk en gang, hvor deres begrundelse var at han var bøsse. Netop derfor holder de fleste sig i skinnet, når de er i offentligheden og kun viser deres sande jeg frem i situationer, hvor der kun er folk, som de kender godt eller er i et selvskab, hvor det er accepteret.

Enged
Gæst

« Svar #77: 28 Jul 2009, 02:26 »

Caspper, hvorfor skulle der komme en mand hen og tage din på røven? Grin

plutonium
Manager

« Svar #78: 28 Jul 2009, 02:26 »

Har personligt intet imod homoseksuelle. En af mine favoritlærere i grundskolen var bøsse, og han var/er en fantastisk personlighed. Kender ikke én på min årgang fra grundskolen, der ikke kunne lide ham. Selv en af mine gamle klassekammerater der var flintrende homofob måtte indrømme, at Rune, som han hedder, var en flink fyr. Det betyder jo ikke at man lægger sig ind over kateteret og venter på at fire-toget banker ind bagfra!

Hvad folks seksuelle overbevisning er rager ikke mig, så længe de holder den for sig selv. I min verden er dominanssex en lige så skæv tanke, men hvad folk lyster er deres egen sag. Bare jeg ikke skal deltage.

Tror mange homofobe har den frygt, at en mand en dag skal lægge an på dem, hvad jeg også ville finde utroligt ubehageligt, fordi det er ubekvem situation. Men helt ærligt, så tror jeg homoseksuelle er ret så sikre i deres sag, når de gør sig tilnærmelser hos en af samme køn. Forestil jer den pinlige afvisning den homoseksuelle ville få, vis han/hun lagde an på en der var hetero! Det tror jeg vil gøre vildt ondt i sjælen, fordi det i forvejen er svært at være homoseksuel, med alle de fordomme der er.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Caspper
Manager

« Svar #79: 28 Jul 2009, 02:29 »

Caspper, hvad ville du gøre, hvis en af dine gode venner, din bror, hvis du har sådan en, eller bare en dreng du kendte, blev homoseksuel? Ville du så droppe al kontakten til ham?

Nu har jeg ingen biologiske brødre, og af de "bonus"(man kan så diskutere hvor meget bonus de er) brødre jeg nu har, dem ville jeg let kunne droppe kontakten med. Fordi de betyder nada for mig, og jeg har det ikke vildt godt med dem. Så i det tilfælde, ja.

Hvis min bedste ven gik ud og blev bøsse, så ville jeg nok stå i mit livs største dilemme som jeg ikke kan tage stilling til, med mindre at det rent faktisk skete (usandsynligt da han kommer sammen med en af byens lækreste Wink )

Jeg kan så fortælle dig, at de fleste homoseksuelle i Danmark ikke tør, at tage dig på røven, da folk, som sagt kan finde på at gennemtæske dem pga. at de er bøsse. Min ven har fået tæsk en gang, hvor deres begrundelse var at han var bøsse. Netop derfor holder de fleste sig i skinnet, når de er i offentligheden og kun viser deres sande jeg frem i situationer, hvor der kun er folk, som de kender godt eller er i et selvskab, hvor det er accepteret.

Nej, selvfølgelig kommer de ikke bare hen og tager dig på røven hvis de er bøsse. Men det kan ske.

Caspper, hvorfor skulle der komme en mand hen og tage din på røven? Grin

Fordi den er så lækker. Joke.

Min ven som var inde og se Brøndby - FCK på brøndby stadion(han er brøndby fan), blev taget på røven i pausen af en mand i læderjakke.
Jeg siger bare godt at det ikke var mig. Og min ven var faktisk også chokeret bagefter. Og det havde jeg satme også været.

Har personligt intet imod homoseksuelle. En af mine favoritlærere i grundskolen var bøsse, og han var/er en fantastisk personlighed. Kender ikke én på min årgang fra grundskolen, der ikke kunne lide ham. Selv en af mine gamle klassekammerater der var flintrende homofob måtte indrømme, at Rune, som han hedder, var en flink fyr. Det betyder jo ikke at man lægger sig ind over kateteret og venter på at fire-toget banker ind bagfra!

Hvad folks seksuelle overbevisning er rager ikke mig, så længe de holder den for sig selv. I min verden er dominanssex en lige så skæv tanke, men hvad folk lyster er deres egen sag. Bare jeg ikke skal deltage.

Tror mange homofobe har den frygt, at en mand en dag skal lægge an på dem, hvad jeg også ville finde utroligt ubehageligt, fordi det er ubekvem situation. Men helt ærligt, så tror jeg homoseksuelle er ret så sikre i deres sag, når de gør sig tilnærmelser hos en af samme køn. Forestil jer den pinlige afvisning den homoseksuelle ville få, vis han/hun lagde an på en der var hetero! Det tror jeg vil gøre vildt ondt i sjælen, fordi det i forvejen er svært at være homoseksuel, med alle de fordomme der er.

Det er mit største mareridt.

-LFC-
Manager

« Svar #80: 28 Jul 2009, 02:30 »

Hahahaha. Det her er for genialt. Jeg har aldrig hørt noget så langt ude. Bliver du stor af det der?

Vi sender bøsserne til fronten, folkens! Afsted med selvmordsbomber til Irak med jer!

Dernæst så sender vi alle, der stemmer DF til Siberien i undertøj - Adios!

Til sidst beder vi franskmændene tage en enkeltbillet til Mars!

Så er verden sgu et bedre sted.

P.S. Glemte sgu da lige, at alle dem, der vælger spansk frem for tysk kan få lov at leve af 8 år for gamle havregryn og sød mælk.
Så kan du passende snuppe 10 år, hvor du kan ligge på et tæppe uden på gaden!

Cesc
Gæst

« Svar #81: 28 Jul 2009, 02:31 »

Jeg har intet imod bøsser overhovedet, men man har altid denne der joke med sine venner om det. En anelse plat, men vi er jo forhelvede mænd - hår under armene, og abelyde i badet..

Folk synes jeg kører Casppers udtagelser noget om, og gør dem til noget de slet ikke er. Men sådan er dagens Danmark jo.. Ligesom det Søgaard nævner, hvilket i min bog er helt forkert. Møder jeg en bøsse i byen, vil jeg sgu' gerne stoppe op og snakke med ham om det. Ikke lægge an på ham (kun hvis jeg er rigtig fuld...), men bare lade ham fortælle om, hvorfor han blev det og sådan. Vil ikke have noget imod at få mere viden om det - kan jeg ikke se skader.

For ikke at blive misforstået, så er det dét med vold mod bøsser , som jeg ikke forstår. Mystisk grund, men viser lidt om nogen personer.

søgaard
Gæst

« Svar #82: 28 Jul 2009, 02:33 »

Bøsser er så sikre i deres sag, at de ikke vil gøre det efter en enkelt aften og slet ikke uden først at have sikret sig, at du også var homoseksuel. Så du kan roligt tage i byen også selvom der skulle være en bøsse på det diskotek. Frygten for at blive udstillet, som en freak er større end deres trang til at rage på drenge!. At din ven kommer sammen med en lækker pige er ingen forhindring. Min ven, som er bøsse har da både været i seng med en pige og har haft flere pigekærester før han sprang ud. Det gjorde han i øvrigt i en alder af 16.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #83: 28 Jul 2009, 02:35 »

Det kan da lige så godt ske at en gammel dame kommer hen og tager dig på røven, hader du også gamle damer? For sandsynligheden for det er omend højere end den er for at en homoseksuel ville tage dig på røven.

Hvorfor er en mand der er homoseksuel et dårligere menneske end dig?

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 28 Jul 2009, 02:36 »

fordi han går imod moder natur

Caspper
Manager

« Svar #85: 28 Jul 2009, 02:36 »

Bøsser er så sikre i deres sag, at de ikke vil gøre det efter en enkelt aften og slet ikke uden først at have sikret sig, at du også var homoseksuel. Så du kan roligt tage i byen også selvom der skulle være en bøsse på det diskotek. Frygten for at blive udstillet, som en freak er større end deres trang til at rage på drenge!. At din ven kommer sammen med en lækker pige er ingen forhindring. Min ven, som er bøsse har da både været i seng med en pige og har haft flere pigekærester før han sprang ud. Det gjorde han i øvrigt i en alder af 16.

Selvfølgelig er "chancen" der altid. Men jeg tvivler virkelig på at mine venner vil springe ud, ihvertfald efter hvad de siger om bøsser. Fordi der er bestemt ingen i min nærmeste vennekreds som ikke har én lille smule had til dem. Ellers er de da fulde af løgn, men det håber jeg godt nok ikke.

Ang. det med vold mod bøsser.
Jeg kan ikke lide bøsser, jeg vil ikke snakke med bøsser. Men jeg synes ikke at de skal have tæsk for det, og jeg kunne aldrig drømme om at tæske en anden mand, fordi at han var til mænd.
Men jeg vil bare heller ikke i kontakt med dem.

Det kan da lige så godt ske at en gammel dame kommer hen og tager dig på røven, hader du også gamle damer? For sandsynligheden for det er omend højere end den er for at en homoseksuel ville tage dig på røven.

Hvorfor er en mand der er homoseksuel et dårligere menneske end dig?

Citer mig for at jeg har sagt de er et dårligere menneske end mig.
Jeg har bare sagt at jeg ikke kan lide dem og ikke vil have noget med dem at gøre.
At de skal dø, at de er dummere, at de er grimmere eller at de er et dårligere menneske end mig har jeg ikke sagt noget om.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #86: 28 Jul 2009, 02:40 »

Du kan da prøve at svare på de to første linjer også Smiley

Nej, det har du ikke sagt. Men der må vel være en grund til, at du ikke kan være i nærheden af dem. Fordi første gang jeg mødte en bøsse der røvpulede han mig jo? Eller noget...

Det er jo dybt latterligt at tro, at en homoseksuel mand ville gøre noget som helst mod dig. Han er præcis ligesom dig uden på, at han så bare bedre kan lide mænd, hvad så? Hvorfor skal han ikke have chancen for at kende dig? Hvorfor kan du ikke åbne din horisont bare 2 cm., og finde ud af at vi skriver 2009 og at du ikke er 5 år længere..

Caspper
Manager

« Svar #87: 28 Jul 2009, 02:42 »

Du kan da prøve at svare på de to første linjer også Smiley

Nej, det har du ikke sagt. Men der må vel være en grund til, at du ikke kan være i nærheden af dem. Fordi første gang jeg mødte en bøsse der røvpulede han mig jo? Eller noget...

Det er jo dybt latterligt at tro, at en homoseksuel mand ville gøre noget som helst mod dig. Han er præcis ligesom dig uden på, at han så bare bedre kan lide mænd, hvad så? Hvorfor skal han ikke have chancen for at kende dig? Hvorfor kan du ikke åbne din horisont bare 2 cm., og finde ud af at vi skriver 2009 og at du ikke er 5 år længere..

Jeg ville da heller ikke have at en gammel dame skulle tage mig på røven.

Grunden til at jeg ikke kan være i nærheden af dem er, at de tænder på noget som jeg afskyr voldsomt. Så er det sagt kort og enkelt.

Zulue
Manager

« Svar #88: 28 Jul 2009, 02:44 »

Jeg afskyr matematik, og jeg har sku da også venner, som kan regne kvadratroden af 121,3 ud i hovedet - det kan umuligt være grunden til det? Jeg afskyr så mange ting, men så længe de ikke har tænkt sig at bruge deres tricks på dig, og ligepludselig proppe den op uden du opdagerne, så kan du jo ikke være bange for dem - som du helt tydeligt er. Det er ret patetisk, det er det eneste ord jeg kan finde der beskriver det.

Danielsen
Manager

« Svar #89: 28 Jul 2009, 02:45 »

synes godt nok denne samtale har taget en meget drastisk drejning

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010