home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At miste sin mødom
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: At miste sin mødom  (Læst 55388 gange)
-KNM-
Manager

Sv: At miste sin mødom
« Svar #60: 28 Jul 2009, 02:10 »

Hvad har du i mod franskmænd?
De er bøsser

Caspper
Manager

« Svar #61: 28 Jul 2009, 02:11 »

Ej ej ej, Caspper, det er da godt nok det dummeste jeg nogensinde har hørt, jeg håber at du en dag, når du er blevet meget klogere, kigger ind i denne tråd og skammer dig som ind i helvede ... det var da helt vildt så skræmmende dumt du kan udtale dig.
funny jeg tvivler.

Jeg tager selvfølgelig fejl her. Det xxxxx antal bøsser, der er i Danmark skal naturligvis gøre alt for at undgå dig. Det er deres pligt som bøsser - ellers kan de sgu da bare blive heteroseksuelle!

Ligesom det er din pligt at holde dig væk fra alle andre steder i Danmark end Østerbro så længe du er FCK-fan... Eller - du skal i hvert fald ikke nærme dig mig (dvs., hold dig gerne ovre på Sjælland, og hvis du så lige kunne tage en tur til Sverige, når jeg for en sjælden gang besøger København, så kunne det være helt perfekt.

På forhånd tak.

Du er sjov.

Enged
Gæst

« Svar #62: 28 Jul 2009, 02:11 »

Homoseksuelle, eller nok næremere homoseksuelle mænd bliver jo mødt med masser af fordomme, helt ærligt, hvad er der galt med dem? Rullende Øjne
Jeg har arbejdet sammen med to bøsser, og jo, de var da lidt 'mærkelige' og fimsede, men det gjorde dem ikke til dårligere kollegaer, og der var ingen grund til at se skævt til dem. De er jo mennesker ligesom dig og mig. Rullende Øjne
Jeg tror ikke rigtigt at der er nogen, andre end homoseksuelle selv, der bryder sig om tanken ved to mænd der har sex, men hvem siger at de bryder sig om tanken omkring en mand og en dame? Wink

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #63: 28 Jul 2009, 02:11 »

De er bøsser

Jeg er halv franskmand og jeg er da ikke bøsse?  Rullende Øjne

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 28 Jul 2009, 02:11 »

Ej ej ej, Caspper, det er da godt nok det dummeste jeg nogensinde har hørt, jeg håber at du en dag, når du er blevet meget klogere, kigger ind i denne tråd og skammer dig som ind i helvede ... det var da helt vildt så skræmmende dumt du kan udtale dig.

HAHA HVIS HAN HADER BØSSER HVAD SÅ? Kan da godt forstå han bliver skræmt af 2 mænd der gennempuler hinanden på mindre almindelig vis

KF
Landsholdsspiller

« Svar #65: 28 Jul 2009, 02:12 »

funny jeg tvivler.

Du er sjov.

Hvor er du ydmyg.

Jeg må dog påpege, at du tager fejl. Den sjove er dig.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 28 Jul 2009, 02:13 »

Jeg er halv franskmand og jeg er da ikke bøsse?  Rullende Øjne

Ergo 50 % bøsse til dig

Zulue
Manager

« Svar #67: 28 Jul 2009, 02:15 »

HAHA HVIS HAN HADER BØSSER HVAD SÅ? Kan da godt forstå han bliver skræmt af 2 mænd der gennempuler hinanden på mindre almindelig vis
Ja, så er der jo noget galt oppe i hovedet på ham, og det skal jeg ikke kunne sige om du kan, men det er da klart, hvis det ikke er det man er til, så er det ikke det man er til, men det sjove er, at Caspper sikkert ikke ville kunne kende forskel på en hetroseksuel og en homoseksuel mand, og han ville sikkert også godt komme - jeg ved det lyder utroligt - komme på talefod med sådan en engang.

søgaard
Gæst

« Svar #68: 28 Jul 2009, 02:15 »

Caspper: At være bøsse er jo ikke et handicap eller en belastning for personerne. Derimod skiller de sig ud fra flokken og er dem selv fremfor at leve et liv i skyggen og aldrig vil kunne leve sit liv fuldt ud. Engang var det forbudt at være bøsse, men nu er det ikke engang et tabu at snakke om og hvis du en dag kommer til USA, så vil du løbe skrigende væk, da de derovre slet ikke er så hemmelighedsfulde, som her i Danmark. Du ser sjældent bøsser gå hånd i hånd på gaden i Danmark. Og det gør de ikke af en grund. Fordi der er fjolser, som synes der er forkert og derfor kan finde på at banke dem, hvis de på den ene eller anden måde viser, at de er bøsse.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #69: 28 Jul 2009, 02:18 »

Casper det er jo ikke sådan, at hvis du møder en gay, så går han direkte hen og stikker pølsen op i dig vel?
Kan ikke se hvorfor de er så uhyggelige.. Huh

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 28 Jul 2009, 02:19 »

Casper det er jo ikke sådan, at hvis du møder en gay, så går han direkte hen og stikker pølsen op i dig vel?

så unge mand. sober tone

Caspper
Manager

« Svar #71: 28 Jul 2009, 02:20 »

Caspper: At være bøsse er jo ikke et handicap eller en belastning for personerne. Derimod skiller de sig ud fra flokken og er dem selv fremfor at leve et liv i skyggen og aldrig vil kunne leve sit liv fuldt ud. Engang var det forbudt at være bøsse, men nu er det ikke engang et tabu at snakke om og hvis du en dag kommer til USA, så vil du løbe skrigende væk, da de derovre slet ikke er så hemmelighedsfulde, som her i Danmark. Du ser sjældent bøsser gå hånd i hånd på gaden i Danmark. Og det gør de ikke af en grund. Fordi der er fjolser, som synes der er forkert og derfor kan finde på at banke dem, hvis de på den ene eller anden måde viser, at de er bøsse.

Jeg er da godt klar over det ikke er et handicap.
Men det er bare ikke den slags personer jeg gider at være sammen med Smiley og så er den ikke længere.

Og jeg ville sgu blive pisse forskrækket hvis en dag en fremmed mand tog mig på røven, fordi jeg afskyr virkelig sex mellem 2 mænd og det er nok mit største mareridt.
Så derfor skal jeg bare være så langt væk fra dem som overhovedet muligt.. Smiley og det er dem der skal holde sig væk fra mig, eller mig der skal holde sig væk fra dem er lige gyldigt. Jeg skal bare ikke have noget med dem at gøre.
Slut færdig Smiley

Niks, det er jeg godt klar over. Men tanken om det er meget meget væmmelig.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #72: 28 Jul 2009, 02:21 »

så unge mand. sober tone

Ehm?  Rullende Øjne

Niks, det er jeg godt klar over. Men tanken om det er meget meget væmmelig.

Det er vel ikke sådan at du brækker dig hvis du tænker på det?

Caspper
Manager

« Svar #73: 28 Jul 2009, 02:22 »

Ehm?  Rullende Øjne

Det er vel ikke sådan at du brækker dig hvis du tænker på det?

Nej, men hvis jeg af en eller anden grund får forestillet mig billeder af det, kan jeg få det rigtig dårligt. Fy for satan. 2 mænd sammen, niks.

Zulue
Manager

« Svar #74: 28 Jul 2009, 02:23 »

Caspper, hvad ville du gøre, hvis en af dine gode venner, din bror, hvis du har sådan en, eller bare en dreng du kendte, blev homoseksuel? Ville du så droppe al kontakten til ham?

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010