|
bacigo
|
|
vil du gerne vide hvem der er på vej ud af klubben og dem der er solgt ?
Ja det ville være super lækkert:) Håber snart der nogle flere der hopper på vognen og laver et save med et svensk hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
ja okay så får du den: Daniel Moabeck til Molde: Fri Daniel Nordmark Til Öster: Fri Marcus falk Til Halmstad: 1 mio. Stefan Ihsakazi Til Rosenborg: 16 mio. Ilro Jari Til Reading: 6,5 mio. Denni Advic Til Halmstad: 1,2 mio. Joel Johansson Til Exter: 200 K. Elmin Kurbegovic Til Öregyte: 1,6 mio. Johan Karlsson Til Örebro: 200 K. Martin Ericsson Til Rosenborg: 7,5 mio. Det var det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bacigo
|
|
ja okay så får du den: Daniel Moabeck til Molde: Fri Daniel Nordmark Til Öster: Fri Marcus falk Til Halmstad: 1 mio. Stefan Ihsakazi Til Rosenborg: 16 mio. Ilro Jari Til Reading: 6,5 mio. Denni Advic Til Halmstad: 1,2 mio. Joel Johansson Til Exter: 200 K. Elmin Kurbegovic Til Öregyte: 1,6 mio. Johan Karlsson Til Örebro: 200 K. Martin Ericsson Til Rosenborg: 7,5 mio. Det var det  Du har da fået solgt ud ihvertfald  Tror Avdic kunne være blevet god og ishakiazi er også en klasse spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
ja men fik nu okay gode penge for ishakazi og har tilbudt kontrakt til Wiland !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
håber der er flere der snart vil spille i sverige det er underholdene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
så blev Johan Wiland sikret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bacigo
|
|
så blev Johan Wiland sikret
Lyder som et spændene og konkurrence dygtigt hold du er ved at skabe Kom wiland ikke oprigtigt fra elfsborg inden han tog til fck ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
jo hahaha så jeg får 1.2 millioner af transfer hvordan går det med dig og dit hold ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bacigo
|
|
jo hahaha så jeg får 1.2 millioner af transfer hvordan går det med dig og dit hold ?
hehe. Jeg har lige købt tre norske talenter da det er det eneste jeg har råd til  Torstein Andersen Aase, Jacob Falch Meidell, Bjørn Lidin Hansen. Derudover har jeg hentet to svnesker på fri. Alexander Mellqvist og Andreas tobiasson. Ikke noget der lige hæver klubben på et højere niveau, men forhåbentlig kan de indtjene nogle penge i fremtiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
jeg er mega overbevist om jeg vinder ligaen i år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
jeg laver sq et safe medd Göteborg nU!! 
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
er de ikke lidt for nemme at starte med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
hvorfor det :s?
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
de starter nok på en 1 plads gør de ikke ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|