home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Valencia
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver Valencias topscorer i denne sæson?
David Villa
- 12 (80%)
Fernando Morientes
- 0 (0%)
Mista
- 1 (6,7%)
Valeri Bojinov
- 2 (13,3%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Valencia  (Læst 9560 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Valencia
« Svar #45: 14 Jun 2006, 15:21 »

Hejsa Meelo...

Tillykke med titlerne i din først sæson som manager for Valencia, stærkt gået  Thumbs Up

Dejligt at se klubben helt til tops.

MeeLo
Gæst

« Svar #46: 14 Jun 2006, 22:39 »

Tak for lykønskningerne! Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #47: 15 Jun 2006, 22:54 »

Sæsonoptakt

Årets spiller valgt af vores fans blev Fernando Morientes.

Derudover har jeg fået styr på økonomien. Vi har nemlig fået 430 mio. kr. i tv-rettigheder, hvilket giver os et overskud på 365 mio. kr. Ud fra de tal har bestyrelsen regnet ud at jeg skulle have 180mio. kr. til indkøb.

Jeg har fået Marco Di Vaio hjem fra Monaco, hvor han i sidste sæson var på en låneaftale. Der var ikke plads til ham i truppen, derfor solgte jeg ham til Fiorentina, hvilket indbragte 35 mio. kr. til klubben. Derudover har jeg heller ikke kunne finde plads til Gonzalo De los Santos, efter købet af Mascherano. Derfor har jeg solgt ham til Villarreal for 16 mio. kr. Brasilianske Edu har heller ikke fundet sig til rette i klubben, og er nu blevet solgt til franske Lyon for 32 mio. kr.

Derudover fik jeg også det unge talent Silva tilbage. Han spiller på venstrekanten, hvilket gjorde at der ikke var plads til Mario Ignacio Regueiro, så han blev solgt til Espanyol for 28 mio. kr.

Jeg skrev tidligere at jeg har skrevet kontrakt med den unge venstreback Filipe fra Brasilien. Her får I lige et screenshot af hans egenskaber. Meningen er at han skal udvikle sig yderligere Smiley

Derudover har jeg været i Brasilien, for at se på den argentinske midtbanespiller Javier Mascherano. Han imponerede mig meget, og fik mig til at byde 102 mio. kr. på ham, som hans klub accepterede. Derefter har jeg succésfuldt forhandlet en kontrakt igennem med ham. Han er udtænkt til at konkurrere med Albelda om pladsen på den defensive midtbane.

Jeg har også købt lidt til fremtiden. I kender ham alle. Det er Sherman Andrés Cárdenas, som jeg har skrevet kontrakt med. Denne knægt er nu 16 år, og jeg måtte betale lidt over 5 mio. kr. i dispensation for at skrive kontrakt med ham. Cárdenas vil nok hovedsageligt spille for B-holdet i denne sæson, og måske nippe lidt til førsteholdsfodbold i tilfælde af skader fra Viana og Aimar. Her er et screenshot:

Til sidst har jeg købt en målmand, da Cañizares er ved at være oppe i årene og Butelle ikke lever op til forventningerne. Jeg har købt Espanyols målmand Carlos Kameni, der kommer fra Cameroon. Jeg udfyldte Kamenis frikøbsklausul på 67,5 mio. kr. og han vil helt sikkert starte inde de fleste kampe.

Her kan I så se hvordan truppen ser ud, og hvordan startopstillingen formentligt vil være, hvis jeg kan være fri for skader og karantæner.

Albelda vil starte inde, indtil Mascherano beviser at han er manden der skal være blandt de startende 11. Der er ligeledes stor konkurrence i angrebet mellem David Villa, Morientes, Mista og Bojinov, og der vil det nok handle om hvem der kommer bedst fra start.

Til sidst har vi jo lidt af et luksusproblem på venstrekanten. Der har vi både Vicente og Silva som begge to er unge og yderst talentfulde. Dog tror jeg at Vicente vil spille hovedparten af kampene, hvor Silva så vil tage over for at afbelaste lidt.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #48: 15 Jun 2006, 23:15 »

Spændene hold, stadig en stor del af holdet fra det gamle Valencia mandskab Smiley

At du sætter legenden Cañizares af er jeg ikke tilfreds med! Kameni skal vinde zamora trofæet for at gøre det godt igen Wink

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

MeeLo
Gæst

« Svar #49: 15 Jun 2006, 23:16 »

Spændene hold, stadig en stor del af holdet fra det gamle Valencia mandskab Smiley

At du sætter legenden Cañizares af er jeg ikke tilfreds med! Kameni skal vinde zamora trofæet for at gøre det godt igen Wink

Hehe, Cañizares har været plaget af skader, så jeg tør ikke bruge ham som førstevalg. Så vil jeg hellere have Kameni i form over hele sæsonen.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #50: 15 Jun 2006, 23:21 »

Hehe, Cañizares har været plaget af skader, så jeg tør ikke bruge ham som førstevalg. Så vil jeg hellere have Kameni i form over hele sæsonen.

Arh....Så lad gå Wink

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

MeeLo
Gæst

« Svar #51: 15 Jun 2006, 23:23 »

Tak skal du ha'  Kys

MeeLo
Gæst

« Svar #52: 16 Jun 2006, 11:00 »

20. august 2006
At. Madrid - Valencia (Supercopa Leg 1)
Grundet Albeldas skade, startede Mascherano inde på den defensive midtbane idag. Og han gjorde et godt indtryk. Efter 29 minutter scorede han på en ripost fra Bojinovs skud der ramte stolpen. Han blev da også bedømt til 8 efter første halvleg, men måtte desværre dale til 7 ved slutfløjt. Det var kampens eneste mål.
0-1

23. august 2006
Champions League grupperne trukket
Så er der trukket grupper til Champions League, og min gruppe ser således ud:

Bayern München
Valencia
Dinamo Kiev
Wisla

Den ser ikke yderligere svær ud, læg mærke til Dinamo Kiev som jeg krøllede sammen i UEFA Cup finalen! Wink

25. august 2006
Valencia - Juventus (UEFA Super Cup)
I denne kamp, var alle mine angribere skadet, bortset fra Bojinov. Heldigvis kunne Angulo til nøds spille som angriber, men selvfølgelig skulle han også blive skadet. Han nåede heldigvis at score et mål inden. Bojinov scorede sig også et mål, men Ibrahimovic scorede også et par mål for sig selv. Det resulterede i forlænget spilletid, hvor Angulo blev skadet som jeg havde brugt alle mine udskiftninger. Derfor måtte jeg spille med 10 mand resten af tiden indtil straffesparkskonkur rencen, hvor Juventus desværre gik hen og vandt.
2-3 P

28. august 2006
Valencia - At. Madrid (Supercopa Leg 2)
Selvom Mista er begyndt at træne med igen, kunne han ikke deltage i kampen. Det gjorde at jeg blev nødt til at hente Corradi op fra B-holdet. Han blev dog hurtigt træt, så derfor røg Aimar derop mens Viana kom ind på den offensive midtbane. Midt i anden halvleg fik At. Madrid et straffespark, men Kameni borede sig fast på førsteholdet med en redning. Senere scorede Aimar med et lop over Leo Franco.
1-0

9. september 2006
Tenerife - Valencia
Årets første ligakamp på Tenerife, blev ligeså let som på papiret. Mista scorede allerede efter 12 minutter på et hovedstød efter et indlæg fra Rufete på højrekanten. Senere scorede Bojinov på en friløber og til sidst fik Aimar straffespark som han omsatte til mål. I anden halvleg scorede vi ikke flere mål, dog er jeg lidt skuffet over at vi lod Tenerife score.
1-3

13. september 2006
Valencia - Dinamo Kiev (Champions League)
Jeg havde set meget frem til denne kamp, efter vores storsejr i UEFA Cup finalen. Dog blev det ikke til en ligeså stor sejr, men vi fik da slået fast at vi stadig er langt stærkere end dem. Eksempelvist scorede Bojinov to mål, mens Villa scorede et enkelt.
3-1

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #53: 16 Jun 2006, 11:32 »

Hey MeeLo!

Nu har jeg lige læst bloggen igennem, tillykke med de 2 titler. Godt klaret!

Du har jo fået et ganske fornuftigt hold som nok skal klare sig godt. Men spørgsmålet er om du kan genvinde det spanske mesterskab igen!

Jeg tænkte på om du ikke kunne skrive hvilken runde og kamp det var. F.eks:

Valencia - Dinamo Kiev (Champions League, gruppespillet. Kamp 4)

Så der er lidt overblik over det Opstemt

Men ellers en super blog!

Et spørgsmål til, når du nu laver billede af din holdopstilling. Er det et SS som du så klipper i eller hvordan laver du kun selve banen ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

MisterFCK
Gæst

« Svar #54: 16 Jun 2006, 12:06 »

Fed blog Meelo Thumbs Up

og tillykke med pokalerne Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #55: 16 Jun 2006, 23:04 »

Hey MeeLo!

Nu har jeg lige læst bloggen igennem, tillykke med de 2 titler. Godt klaret!

Du har jo fået et ganske fornuftigt hold som nok skal klare sig godt. Men spørgsmålet er om du kan genvinde det spanske mesterskab igen!

Jeg tænkte på om du ikke kunne skrive hvilken runde og kamp det var. F.eks:

Valencia - Dinamo Kiev (Champions League, gruppespillet. Kamp 4)

Så der er lidt overblik over det Opstemt

Men ellers en super blog!

Et spørgsmål til, når du nu laver billede af din holdopstilling. Er det et SS som du så klipper i eller hvordan laver du kun selve banen ?

Men spørgsmålet er om du kan genvinde det spanske mesterskab igen!
- Selvfølgelig kan jeg da det! Wink

Jeg tænkte på om du ikke kunne skrive hvilken runde og kamp det var. F.eks: - Det kan vi sikkert godt finde ud af! Smiley

Er det et SS som du så klipper i eller hvordan laver du kun selve banen ? Jeg indsætter det i paint som normalt, derefter tager jeg det der rektangulære værktøj til markere det jeg vil have. Derefter trykker jeg ctrl+c, ctrl+n, ctrl+v, og så gemmer jeg! Smiley

@MisterFCK: Tak og tak! Smiley
« Seneste Redigering: 16 Jun 2006, 23:07 af MeeLo » Logged

MeeLo
Gæst

« Svar #56: 17 Jun 2006, 21:13 »

17. september 2006
Cádiz - Valencia
I denne kamp var Pablo Aimar helt i topform. Hans afleveringssuccés må være noget nær 100%, og ovenikøbet scorede han også selv et mål. En anden der også kunne score var højrekanten Rufete. Hugo Viana blev desværre udvist, men det gav ikke den store betydning for kampen.
0-2

23. september 2006
Valencia - Villarreal
Dette blev en rigtig gyser. Morientes scorede allerede efter 4 minutter og kort efter kunne Aimar score på et straffespark. Derefter scorede Villarreal to mål, af Cazorla og Riquelme. Kort før pausen scorede Bojinov sejrsmålet. I anden halvleg røg Villa ind til fordel for Morientes, men udrettede ikke det store, 60 minutter inde i kampen skiftede jeg så Bojinov ud med Mista som gik direkte ind og scorede det sidste mål.
4-2

26. september 2006
Bayern München - Valencia (Champions League, gruppespillet. Kamp 2
Denne kamp var jeg meget spændt på. Den kunne gå begge veje, men jeg vidste at jeg helt sikkert kunne slå Bayern. De kunne dog også slå mig. Jeg var heldig at Lucio blev udvist efter ca 30 minutter, så mine angribere fik lidt mere plads. Midt i anden halvleg lykkedes det så Mista at score et mål og kort efter blev Hargreaves også udvist. Det kom der dog ikke flere mål ud af.
0-1

1. oktober 2006
Valencia - Real Sociedad
Morten Skoubo var ikke blandt Real Sociedads trup i denne kamp, det var til gengæld Nihat der scorede et mål mod os og blev matchvinder. Heldigvis havde vi en skarp David Villa med i vores trup der kunne score hele to mål.
2-0

4. oktober 2006
Getafe - Valencia
Mista har vist sig som en rigtig god backup for David Villa som til denne kamp var ude med en lille skade. Det beviste han ved simpelthen at score et hattrick. Udover hans hattrick kom unge Bojinov også på måltavlen sammen med Güiza fra Getafe.
1-4

14. oktober 2006
Valencia - Barcelona
Så var tiden kommet til at tage imod Barcelona. Hugo Viana fik ret tidligt i kampen en friløber, som han sikkert skød forbi Victor Valdés til 1-0. Kort før pausen udlignede Edmilson, til 1-1 på et hovedstød ved et hjørnespark. Senere i anden halvleg viste Mista(højre) igen sin klasse. Han var med eftersom Villa ikke var blevet helt klar endnu, og fortsat gjorde han krav på en plads blandt de startende 11.
2-1

Dusty78DK
Manager

« Svar #57: 17 Jun 2006, 21:17 »

Rigtig gode resultater - specielt mod Barca og Bayern. Sådan!  Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #58: 17 Jun 2006, 21:22 »

Rigtig gode resultater - specielt mod Barca og Bayern. Sådan!  Smiley

Jo tak. Holdet bliver mere og mere stabilt. Sidste år havde jeg store problemer mod specielt Barca, men det lader til at vi kan styre dem nu. Smiley Men det kan stadig nå at gå den anden vej i løbet af sæsonen  crazy

MisterFCK
Gæst

« Svar #59: 22 Jun 2006, 14:22 »

Kommer der ikke snart mere herfra Smiley Jeg venter ticked off

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010