home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #1 - Atleti
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #1 - Atleti  (Læst 2481 gange)
søbyen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
#1 - Atleti
« : 19 Jul 2009, 15:45 »




ATLETICO FYRER AGUIRRE!
2/7. 2008



Atletico Madrid har i dag valgt at ophæve samarbejdet med den anerkendte træner Javier Aguirre, Fyringen er lavet på baggrund at han ikke har ført Atl. Madrid til noget specielt, mens han har styret holdet. Mexicansk fødte Aguirre har tidligere styret det Mexicanske landshold, og han virkede helt rund på gulvet, da journalisterne ringede til ham efter pressemødet. Det kom da også som et chok for den spanske presse, da Atletico i pressemeddelelsen ophævede samarbejdet med Aguirre. Der er stadig endnu ingen oplysninger om hvem der skal overtage trænerhvervet efter Aguirre. men man har indkaldt til pressemøde senere på ugen, for at præsentere den nye træner.


Mange spekulationer er gjort, hvor mange prominente navne er blevet sat i spil, om hvem den nye træner skulle være. Det mest vanvittige lyder på at Rafael Benitez skulle sagt op i Liverpool for at overtage trænerhvervet hos Atletico, til et af de mere seriøse bud, omhandler Luis Aragones, som er manager i klubben Fenerbache, skulle overtage rollen som Vicente Calderon, endnu et overilet bud er at Frank Riijkaard skulle overtage efter sin kontrakt med Barcelona, udløb sidste sommer. En ting er dog ret sikkert, det bliver virkligt spændende at følge udviklingen i Madrids næst største klub i den næste sæson,  ligemeget hvem der kommer til roret.




Dette er min første blog! så hvis i ville hjælpe mig med fx. bedre opsætning, så skriv! også hvis i har et godt navn til bloggen!

« Seneste Redigering: 19 Jul 2009, 15:48 af søbyen » Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #1: 19 Jul 2009, 15:47 »

eftersom jeg selv vil starte med atletico håber jeg din blog vil give mig gejsten Opstemt
Logged


Ben92
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid - ?
« Svar #2: 19 Jul 2009, 15:48 »

Spændende. Er stor Atletico fan så vil helt klart kigge med her. Indtil videre ser det rigtig godt ud, specielt grafikken. Glæder mig til mere!
Logged

søbyen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #3: 19 Jul 2009, 15:49 »

eftersom jeg selv vil starte med atletico håber jeg din blog vil give mig gejsten Opstemt
Det håber jeg da også jeg kan Smiley

Spændende. Er stor Atletico fan så vil helt klart kigge med her. Indtil videre ser det rigtig godt ud, specielt grafikken. Glæder mig til mere!
Mange tak Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #4: 19 Jul 2009, 15:50 »

Hold kæft et lækkert topbanner! Virkelig lækkert.
Godt skriftligt, og som sagt super grafisk.
Følger helt sikkert med her!
Thumbs Up
Logged

søbyen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #5: 19 Jul 2009, 15:51 »

Hold kæft et lækkert topbanner! Virkelig lækkert.
Godt skriftligt, og som sagt super grafisk.
Følger helt sikkert med her!
Thumbs Up
Syntes mit topbanner sucks Opstemt Men tak Opstemt
Logged

søbyen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #6: 19 Jul 2009, 15:54 »


KLUBLEGENDE OVERTAGER EFTER AGUIRRE!
5/7. 2008

Atletico Madrid har overrasket en hel del her til sommer, blandt andet udskiftningen af træner Javier Aguirre. De fleste folk bliver nok mere overrasket over den næste nyhed! Klublegenden, Christian Søby kommer til at stå i spidsen for de røde og hvide spaniolere. Søby er kun 32 år gammel, Men han kender til presset i en klub som Atletico da han selv har spillet der i 6 år inden en rædsom skade, satte en stopper for midbanegeneralen, som endda nåede at blive anføre i en alder af 23. Søby menes da også at have den fulde opbakning fra bestyrelsen i Atletico, og flere bestyrelses medlemmer har også udtalt, at de var sikker på at Søby var den rigtige til posten. Søby han virkede også rigtigt glad for at få chancen da han udtalte sig til pressen, efter han blev præsenteret.


Flere store spillere som Marek Hamsik, Zhirkov og Kuzmanovic er allerede sat i forbindelse med Atletico.
Desuden forventes det at Søby rydder gevaldigt op i truppen til næste sæson. Truppens vel nok bedste spiller Sergio ’Kün’ Agüero udtalte også at han glædede sig til at se, hvad Christian Søby kunne gøre med det nuværende Atl. Madrid hold.       
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #7: 19 Jul 2009, 16:05 »

Dette her ser allerede godt ud! Grafikken er udsøgt Peace Følger klart med.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #8: 19 Jul 2009, 16:16 »

Ser stadig godt ud. Er dog ikke den store fan, af folk som 'ansætter' sig selv som manager, men det ændre ikke, at jeg stadig følger med. Glæder mig til at læse om dine kommende indkøb, hvor jeg også håber der er lidt mere tekst.
Logged

søbyen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #9: 19 Jul 2009, 16:18 »

Ser stadig godt ud. Er dog ikke den store fan, af folk som 'ansætter' sig selv som manager, men det ændre ikke, at jeg stadig følger med. Glæder mig til at læse om dine kommende indkøb, hvor jeg også håber der er lidt mere tekst.
Jeg laver da også mere tekst på de næste  Rullende Øjne det er bare lidt svært når der ikke er noget at skrivve om Skuffet
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #10: 19 Jul 2009, 16:27 »

Jeg laver da også mere tekst på de næste  Rullende Øjne det er bare lidt svært når der ikke er noget at skrivve om Skuffet
Ser frem til det. Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #1 - Atleti
« Svar #11: 19 Jul 2009, 16:35 »

Det ser jo rigtig godt ud det her... Rigtig god grafik..

KIU Thumbs Up
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010