home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Guitar Hero
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Guitar Hero  (Læst 4105 gange)
SebastianLyngsøe
Gæst

Guitar Hero
« : 17 Jul 2009, 23:31 »

Nå. Her på det seneste, har jeg oplevet at der nu er nogle GH-spiller herinde.
Ved ikke om der er mange der bliver ved med spillet, men nu har jeg oprettet en tråd om det fantastiske spil, hvor vi kan diskutere spillet, og dets forskellige sang, osv. Thumbs Up

SebastianLyngsøe
Gæst

Sv: Guitar Hero
« Svar #1: 17 Jul 2009, 23:34 »

Så kan jeg jo starte med lidt spørgsmål.
Hvilket spil spiller I, og hvilken konsol? Også hvilken sværhedsgrad?  crazy

vesperGT
Manager

« Svar #2: 17 Jul 2009, 23:48 »

Nu har jeg lige haft Shaft herhjemme til noget opvarmning til i morgen, hvor det store guitar hero træf afholdes hos pluto..... jeg sidder på en Wii og har world udgaven af spillet.... efter vi startede på easy gik vi op på medium og sluttede på hard...... Det var satme svært, men det gik da nogenlunde Opstemt

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #3: 17 Jul 2009, 23:50 »

Fedt nok, Vesper. Spiller selv GH:3 og 4, og så Metallica udgaven. Spiller på en PS3, og på hard. Men kan størstedelen af sange på expert.
Peace

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #4: 18 Jul 2009, 00:45 »

GH: Metallica
Tuesday's Gone//Lynard Skynard, 394,296 point. 95%, Expert
Kunne have været meget bedre. crazy

plutonium
Manager

« Svar #5: 18 Jul 2009, 01:02 »

Jeg har spillet GH meget on/off igennem siden GH2's udgivelse. Da jeg først prøvede det hos en ven, gik jeg ud og købte GH1 og GH2 + 2 guitarer, og så var jeg ellers igang. Når jeg så siger at jeg har spillet on/off så menes der, at jeg kan få nogle flips, hvor jeg spiller GH uafbrudt (stort set) i en måned, og så rører jeg det ikke igen i et halvt år. Derfor er jeg aldrig blevet en rigtig god guitarist. Jeg har stort set altid spillet medium, men når op på en god stabil 'hard'-spiller i løbet af mine flips. Nu har jeg så planer om at holde mit guitar hero ved lige, da jeg nu har mikrofon-stativ. Dermed kan jeg få øget udfordring ved at synge og spille samtidig. Ikke at der ikke er udfordringer i guitaren alene (er jo ikke i nærheden af expert crazy), men når der er større mulighed for variation med mikrofonen, så holder interessen sig frisk længere Peace

Jeg afslutter ALDRIG sange på medium under 96 %, mens jeg på hard som regel får 90+, men nogle sange kan jeg så slet ikke komme igennem. Jeg har dog det evindelige problem, at der går 'skuespiller' i den når jeg er sammen med venner, dvs. at jeg står og danser imens jeg spiller (crazy) hvilket gør at min score falder en del. Det der med at multitaske er en disciplin man skal øve sig på!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vesperGT
Manager

« Svar #6: 18 Jul 2009, 06:08 »

Jeg har spillet GH meget on/off igennem siden GH2's udgivelse. Da jeg først prøvede det hos en ven, gik jeg ud og købte GH1 og GH2 + 2 guitarer, og så var jeg ellers igang. Når jeg så siger at jeg har spillet on/off så menes der, at jeg kan få nogle flips, hvor jeg spiller GH uafbrudt (stort set) i en måned, og så rører jeg det ikke igen i et halvt år. Derfor er jeg aldrig blevet en rigtig god guitarist. Jeg har stort set altid spillet medium, men når op på en god stabil 'hard'-spiller i løbet af mine flips. Nu har jeg så planer om at holde mit guitar hero ved lige, da jeg nu har mikrofon-stativ. Dermed kan jeg få øget udfordring ved at synge og spille samtidig. Ikke at der ikke er udfordringer i guitaren alene (er jo ikke i nærheden af expert crazy), men når der er større mulighed for variation med mikrofonen, så holder interessen sig frisk længere Peace

Jeg afslutter ALDRIG sange på medium under 96 %, mens jeg på hard som regel får 90+, men nogle sange kan jeg så slet ikke komme igennem. Jeg har dog det evindelige problem, at der går 'skuespiller' i den når jeg er sammen med venner, dvs. at jeg står og danser imens jeg spiller (crazy) hvilket gør at min score falder en del. Det der med at multitaske er en disciplin man skal øve sig på!

Opstemt

Tavares
Manager

« Svar #7: 18 Jul 2009, 09:32 »

Har selv GH: World Tour og spiller det ligesom Pluto on/off.. Jeg spiller på Medium (Hard kan jeg nogenlunde), men jeg har stadig ikke fået en 100 % endnu. Jeg har dog haf 5-6 99%, hvor jeg har misset enten den sidste / anden sidste linje, eller hvad det nu hedder. Mister altid koncentrationen når jeg mangler de sidste 30 sekunder, fordi jeg tror, jeg for en gangs skyld klare den. Tunge

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Don Abramovich
Manager

« Svar #8: 18 Jul 2009, 10:39 »

Haha. Jeg spiller GH:3 på easy Skuffet Jeg er rimelig vild på easy, men når jeg skal have den anden knap med går det helt galt.

motZ
Gæst

« Svar #9: 18 Jul 2009, 10:51 »

Jeg har GH: World Tour og spiller i øjeblikket på medium. Købte det for lidt siden og kom ret hurtigt op på medium efter at have startet på easy. Synes World Tour er ret fedt med en masse fede sange i og jeg synes det er ret godt at det ikke kun er heavy rock sange der er med i. Godt med nogen lidt forskellige sange i. Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #10: 18 Jul 2009, 10:57 »

Har GH 3 på Xbox, og spillede det en del da jeg fik, men nu spiller jeg det stort set kun hvis jeg er sammen med nogle venner. Men jeg tror, at når min Xbox kommer tilbage fra reparation skal jeg købe World Tour. Da jeg spillede det regelmæssigt, spillede jeg på Expert, hvor jeg vist kun manglede at klare 2-3 sange for at have gennemført alle sange. Har Blandt andet fået 100% på Expert i 'Sunshine Of Your Love'..

plutonium
Manager

« Svar #11: 18 Jul 2009, 11:24 »

Jeg har GH: World Tour og spiller i øjeblikket på medium. Købte det for lidt siden og kom ret hurtigt op på medium efter at have startet på easy. Synes World Tour er ret fedt med en masse fede sange i og jeg synes det er ret godt at det ikke kun er heavy rock sange der er med i. Godt med nogen lidt forskellige sange i. Smiley

Jeg elsker også track-listen i World Tour! Den går rent ind hos mig, hvorfor jeg også var nødt til at investerer i et mikrofon-stativ, så jeg kan synge og spille samtidig Peace

Også de downloads der er at vælge er fede! Johnny af Di-Rect, 54 74 90 2010 af Stiller Sportsfreund, Old Time Rock And Roll af Bob Seger for ikke at tale om de to Bruce Springsteen sange! GH3 havde en lidt for heavy track-list i mine øjne, hvor jeg synes GH1 og GH2 var bedre. Men ingen af dem slår World Tour!

Men er der nogen der har erfaringer med GH Greatest Hits? Jeg overvejer seriøst at anskaffe det, men ville for en god ordens skyld høre om der var nogen der evt. havde det og kunne anbefale det?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #12: 18 Jul 2009, 12:21 »

Jeg elsker også track-listen i World Tour! Den går rent ind hos mig, hvorfor jeg også var nødt til at investerer i et mikrofon-stativ, så jeg kan synge og spille samtidig Peace

Også de downloads der er at vælge er fede! Johnny af Di-Rect, 54 74 90 2010 af Stiller Sportsfreund, Old Time Rock And Roll af Bob Seger for ikke at tale om de to Bruce Springsteen sange! GH3 havde en lidt for heavy track-list i mine øjne, hvor jeg synes GH1 og GH2 var bedre. Men ingen af dem slår World Tour!

Men er der nogen der har erfaringer med GH Greatest Hits? Jeg overvejer seriøst at anskaffe det, men ville for en god ordens skyld høre om der var nogen der evt. havde det og kunne anbefale det?
Hedder det ikke GH: Smash Hits? Nej, har det godt nok ikke, men det burde da være godt nok, da det indeholder mange sange fra de tidligere spil. Synes også at sangene i World Tour er fede nok, og min klare favorit er, Hotel California med The Eagles. Den sang er virkelig genial! Prøvede spillet og sangen første gang, da jeg spillede det ovre ved min fætter på en PS2. Spillede det hele fredagen og lørdagen, og blev meget hurtigt bidt af det. Derefter gik der ikke lang tid før jeg måtte have det på min PS3. Først fik jeg GH: Legends of Rock, som virkelig også var et fedt spil. Så fik jeg Metallica udgaven, og så World Tour.
I øjeblikket prøver jeg på at få HC på 100% på expert, hvor jeg vist har fået 98%! Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 20 Jul 2009, 10:30 »

Noget af det første jeg gjorde da jeg flyttede herover, var at investere i et TV, en Xbox 360 og Guitar Hero-pakken med hele svineriet - god underholdning indtil vi fik installeret internet og Sky tv i hytten!

Jeg spiller Guitar Hero: World Tour og Guitar Hero: Metallica (dog mest sidstnævnte efter jeg har fået det), og på guitaren kommer jeg aldrig højere op end medium. Jeg klarer de fleste numre til 95-100%, men på Hard skal man vist til at bruge den sidste orange knap - og det er jeg simpelthen for spasserfingret til at kunne finde ud af! Opstemt

På trommerne lagde jeg ud på medium, og er så småt ved at bevæge mig over på hard. Det går fint i de fleste numre i World Tour, men i Metallica-udgaven må jeg sande at det som oftest kun er de stille numre som Nothing Else Matters, The Unforgiven o.lign. jeg kan spille på hard uden at det går helt galt... Smiley

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #14: 20 Jul 2009, 10:51 »

Noget af det første jeg gjorde da jeg flyttede herover, var at investere i et TV, en Xbox 360 og Guitar Hero-pakken med hele svineriet - god underholdning indtil vi fik installeret internet og Sky tv i hytten!

Jeg spiller Guitar Hero: World Tour og Guitar Hero: Metallica (dog mest sidstnævnte efter jeg har fået det), og på guitaren kommer jeg aldrig højere op end medium. Jeg klarer de fleste numre til 95-100%, men på Hard skal man vist til at bruge den sidste orange knap - og det er jeg simpelthen for spasserfingret til at kunne finde ud af! Opstemt

På trommerne lagde jeg ud på medium, og er så småt ved at bevæge mig over på hard. Det går fint i de fleste numre i World Tour, men i Metallica-udgaven må jeg sande at det som oftest kun er de stille numre som Nothing Else Matters, The Unforgiven o.lign. jeg kan spille på hard uden at det går helt galt... Smiley
Lyder fedt, g00n. Måske er du med på lidt online battle i GH: Metallica?  Opstemt

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010