home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1115 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 29740 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #75: 17 Jul 2009, 01:03 »

Også sørgeligt og trist Enevoldsen...

Slikkel som sagt er jeg blevet truet af indvandrer med køller, men det vidste sig at være en misforståelse...

Til Spezialized:
Det samme som Caspper siger...

Vh.Blackstone
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #76: 17 Jul 2009, 01:04 »

Jeg er aldrig blevet truet face-to-face, men det er da sket flere gange jeg har fået tomme trusler "Eow, hvis du viser dig herude igen så banker vi dig"

Kun én gang blev jeg truet, men det endte så med det var ham som fik tæsk. Han hed jacob. Han sagde at han ville tæske mig hvis jeg sagde mere om hans kæreste, som er en rigtig rundetrunte. Så jeg sagde til ham at hun var en rundetrunte som bollede 20 andre end ham, og så skubbede han til mig, hvorefter jeg bare tog fat i ham og kastede ham ned i en bænk og slog ham et par gange så tingene blev sat på plads, og så gik jeg min vej. Mere skete der ikke
.

Så ham vil jeg ikke kalde en trussel  Thumbs Up især ikke når han er et hoved mindre end mig.

Eow, bad-ass Caspper crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #77: 17 Jul 2009, 01:06 »

Mine to værste oplevelser skete ikke på egen krop, men på konens.

Vi har i en lang periode prøvet at blive gravide, og uheldigvis er det stadig ikke lykkedes. Vi valgte dog for ca. 1½ år siden for tage kontakt til en klinik (vi valgte at betale selv, fremfor at gå gennem kommunen). Når man får sådan et reagensglasforsøg (som kaldes i IVF-forsøg) får man en masse hormoner (konen fik dem selvfølgelig), og derefter får man taget æg ud, hvilket er ret smertefuldt. Senere får man dem så igen sat op. Efter 2 uger tager man så en graviditetstest, og har man ikke haft en blodning (menstruration) så er man næsten sikker på at være gravid.

1. gang gik der 12 dage, og så fik hun en blødning, og vi mistede barnet. Det var selvfølgelig hårdt, men vi var også klar over, at det kunne ske.

2. gang var klar den slemmeste. Det var aftenen før hun skulle tage prøven den følgende morgen. Vi var i rigtig godt humør, fordi det endelig så ud til at lykkedes. Lige inden vi går i seng, skal hun lige på toilet. Og pludselig hører jeg bare gråd uden fra badeværelses og nede i toiletet er det bare blodrødt. Det var virkelig et slag som gjorde vanvittigt ondt.

Men det er nok noget af det værste jeg har været ude for. Meget andet har jeg kunne se meget objektivt på. Folk dør - det kan jeg leve med. Nogle folk er nogle dumme svin - det kan jeg også leve med. Men jeg har svært ved at forstå, hvorfor det skal være så svært at få et barn, og når det så kikser på den måde 2. gange inden for 3 måneder så gør det sgu ondt.

Lyder rigtig slemt for jer. Det må sgu ikke være sjovt
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #78: 17 Jul 2009, 01:07 »

Eow, bad-ass Caspper crazy

Ja man  funny ej, men jeg tror alle havde gjort det samme hvis det var en person som var et hoved mindre end dig  Thumbs Up havde det været en med overarme på størrelse med.. noget stort.. så havde jeg nok bare løbet min vej Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #79: 17 Jul 2009, 01:08 »

Nu skal du ikke dømme folk efter højde
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #80: 17 Jul 2009, 01:09 »

Nu skal du ikke dømme folk efter højde

Havde du set ham, så ville du fuldstændig give mig ret i Smiley han er en lille splejs på højst 50 kg.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #81: 17 Jul 2009, 01:11 »

Ok... Kendte du ham i forvejen? Fordi hvad nu hvis han var en eller anden phykopat(staves)?
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #82: 17 Jul 2009, 01:12 »

Ok... Kendte du ham i forvejen? Fordi hvad nu hvis han var en eller anden phykopat(staves)?

En psykopat på 50 kg kan ikke være slem, men ja, jeg vidste godt han var en lille smartass. Smiley og han har fået tæsk maaange gange af alle mulige, som han har spillet smart overfor. Det kan ihvertfald ikke tælles på 2 hænder, hvor mange gange han har været på skadestuen med skader fra tæsk Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #83: 17 Jul 2009, 01:13 »

Ja men jeg kan huske at en af mine venner, som bliver kaldt for uslingen en gang sagde at det netop er de mindste, som er syge i hovedet og han var lille og syg i hovedet, så vidt jeg ved, men tog også en del stoffer, som gør folk syge i hovedet, man skal sgu holde sig fra det lort og jeg har prøvet det meste, de fleste stoffer på min egen krop...

Fuck den her tråd er blevet lang, jeg skrev mit 1. indlæg som nr. 2 i den her tråd...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 01:15 af Blackstone » Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #84: 17 Jul 2009, 01:14 »

Jeg er aldrig blevet truet face-to-face, men det er da sket flere gange jeg har fået tomme trusler "Eow, hvis du viser dig herude igen så banker vi dig"

Kun én gang blev jeg truet, men det endte så med det var ham som fik tæsk. Han hed jacob. Han sagde at han ville tæske mig hvis jeg sagde mere om hans kæreste, som er en rigtig rundetrunte. Så jeg sagde til ham at hun var en rundetrunte som bollede 20 andre end ham, og så skubbede han til mig, hvorefter jeg bare tog fat i ham og kastede ham ned i en bænk og slog ham et par gange så tingene blev sat på plads, og så gik jeg min vej. Mere skete der ikke.

Så ham vil jeg ikke kalde en trussel  Thumbs Up især ikke når han er et hoved mindre end mig.

Du er da godt nok sej at svine en pige til også tæve hendes kæreste.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #85: 17 Jul 2009, 01:15 »

Hvor et det trist at høre, at der er så mange der er nogle der har mistet en af sine forældre.
Specielt dig Søgaard. Kan slet ikke forestille mig et liv uden min mor, så det må have været hårdt, selvom du knap kendte hende.
Også trist for jer der har mistet jeres fædre, må virkelig også være noget pis. Har ikke et godt forhold til min far, så ved ikke hvordan et far/søn forhold føles, men trist for jer der har mistet nogle forældre. :/
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #86: 17 Jul 2009, 01:16 »

Det kunne have været en med sort bælte i karate...
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #87: 17 Jul 2009, 01:18 »

Ja men jeg kan huske at en af mine venner, som bliver kaldt for uslingen en gang sagde at det netop er de mindste, som er syge i hovedet og han var lille og syg i hovedet, så vidt jeg ved, men tog også en del stoffer, som gør folk syge i hovedet, man skal sgu holde sig fra det lort og jeg har prøvet det meste, de fleste stoffer på min egen krop...

Fuck den her tråd er blevet lang, jeg skrev mit 1. indlæg som nr. 2 i den her tråd...

Vh.Blackstone

Så længe de ikke er på svampe..
Du er da godt nok sej at svine en pige til også tæve hendes kæreste.

Nu kender du ikke hele historien bag Wink
Det kunne have været en med sort bælte i karate...

Jeg har stadig 17 cm mere længde end ham, og 20 kg ekstra. Men du har ret, han kunne jo godt kunne nogen syge tricks. Men jeg vidste at han ikke havde det Wink Han bruger sit liv på at gå rundt og provokerende andre og spille sej. sådan er han bare, trist trist.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #88: 17 Jul 2009, 01:19 »

Tilbage OT

Noget af det værste jeg har prøvet, var da jeg var i PARKEN til en superliga kamp hvor jeg havde fået billetter til i fødselsdagsgave, og det skulle selvfølgelig ramme at være den kamp mod Viborg, hvor den stakkels mand faldt ud over tribunen. Jeg havde plads ikke meget mere end 20 meter fra ham, jeg så det heldigvis ikke, men puha hvor var det ubehageligt da Magne Hoseth løb og pegede ud, og kampen blev afbrudt uden man anede hvad der skete. Da jeg kom hjem og fandt ud af hvad der egentlig var ske kunne jeg slet ikke forstå det. Det er virkelig ikke rart at vide, at man har været så tæt på en som døde på så tragisk hvis.
Selvfølgelig er den måde jeg følte, langt fra det samme som hvad hans familie var udsat for.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #89: 17 Jul 2009, 01:21 »

Han lyder lidt underlig
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010