home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:28:13 Bubbles Blogkonkur... #18 - Danish Viking Wa...
09 Jun 2024, 20:52 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 126 Gæster Online.

Indlæg: 1132831 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Prepared
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Prepared  (Læst 6434 gange)
Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #30: 09 Jul 2009, 11:42 »

Bestemt en fin debut du har fået dig, pæne resultater. Kan godt lide dit sprog, og opsætningen er dejlig enkel.
Der er ikke de store grafiske overraskelser, men synes jeg er fint, det er jo sproget der er vigtigst!

Jeg er fast læser, håber du klare dig godt i denne sæson Smiley

KIU Thumbs Up
tusind tak Wink
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #31: 09 Jul 2009, 12:35 »


      Prepared
Aston Villa Football Club
        ★ ★ ★


OPSUMERING AF TRANSFERS
Juli 9 2009


Som bekendt var mit startbudget ikke det største til af starte med. Jeg kunne ikke hente de spillere som jeg ønskede allermest, men mit køb af Juan er jeg dog alligevel tilfreds med. Han har overtaget nummer 12 i truppen, og er en udmærket spiller som kan blive til noget stort, hvis han undgår skader, og bliver ved med af udvikle sit spil.
» Ind
28.7.08 Albín, Juan Ángel - 55mio.
« Ud
9.8.08 Dau, Thomas - Fri
12.8.08 Lowry, Shane - Leje
27.8.09 Baker, Nathan - Leje
31.8.08 Williams, Sam - Leje

Til fremtiden har jeg allerede en hel del nye spillere i tankerne. Jeg er hverken overbevidst om af det skal være unge eller ældre spillere, jeg ville hente de spillere som jeg personligt ville mene passer bedst til holdet, både som spiller, og som person.
Hvad angår salg for fremtiden, så regner jeg snart med af sætte John Carew på listen. Han er en okay spiller, men hans moral er dårlig, og hans attitude holder ikke. Han er i overskud, og jeg ser ikke noget godt i af beholde ham. Zat Knight får muligvis den samme skæbne.
Ønskeliste
Darijo Srna, Shakhtar Donetsk
Roque Santa Cruz, Blackburn
Cristián Zapata, Udinese
Ivan Rakitic, Schalke
Gareth Bale, Tottenham

Hvad der ellers kan glæde mig og ledelsen er klubbens gode økonomi, fortsætter det sådan kan jeg snart få udfyldt mine ambitioner om af skabe et komplet hold, hvis alt går vel. Et komplet hold der kan blande sig i toppen af Premier League.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2009, 12:38 af Skanse » Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #32: 09 Jul 2009, 16:05 »


        Prepared
        Aston Villa Football Club
        ★ ★ ★


LIGASTART
Juli 9 2009

Efter de useriøse venskabskampe var overstået begyndte alvoren. Premier League blev snart skudt igang, men før det skete, skulle Stabæk gæste os i Euro Vase Cup. Vi var naturligvis favoritter, og selvtilliden var høj efter den gode start. Men det første mål skulle man først finde i afslutningen af første halveg, Lars Fjeldvang stod bag det, i eget mål. Det sikrede os et udmærket udgangspunkt til anden halveg.
Stabæk havde mest af spillet på midtbanen og i forsvaret, hvor jeg havde valgt af stille højere op i banen og satse offensivt. Det blev en succes, og efter vi fik tilkendt et straffespark, kom Petrov på tavlen. Kampen endte 0-2 til os.

Nu blev det tid, vi skulle gæste West Brom. på egen bane. Kampen startede mildt ud sagt røvsygt, West Brom. havde mest boldkontrol, men det lod mig ikke gå på. Jeg troede, satsede, kald det hvad du vil på de offensive kræfter endnu engang. Måske var det mere held end forstand denne her gang, men "Gabby" nettede efter 64 minutters spilletid, og derefter var vi røvheldige. Men en sejr er en sejr, West Brom. kunne ikke udnytte deres chancer, og det kom til vores fordel.

I det næste opgør mødte i Newcastle, vi var inde i en god stime, og vi var endnu engang favoritter. Kampen startede op, og den mindede meget om den forrige. Hverken vi eller dem kunne komme til nogle ordenlige chancer, det provokerede mig, men der var intet af gøre. Efter et klumpspil nede i vores forsvar, blev bolden sparket ind på den uheldige synder, Carlos Cuéllar, som derefter blev noteret for et irriterende selvmål.
Det tydede på af det blev vores første nederlag, og det blev det også. Et resultat som vi kunne havde gjort meget bedre, det var ubeskriveligt provokerende.

De næste tre kampe bød på en Euro Vase Cup-kamp, og to Premier League-kampe. Stabæk var stadig modstanderen, og efter et nederlag til Newcastle blev det et positiv boost til hele holdet da vi vandt 3-1, på et mål af Heskey og to af Ashely Young.
Pompey var den næste modstander, og samtidig også favoritter til af vinde. Men journalisterne fik noget andet af skrive om, end forventet, da vi tog dem 2-0 på hjemmebane.
Dvs. fire sejre ud af fem, hvilket jeg er godt tilfreds med, indtil videre.



« Seneste Redigering: 09 Jul 2009, 16:15 af Skanse » Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #33: 09 Jul 2009, 16:11 »

Jeg må desværre indrømme at det nye design irriterer mig endnu mere. Kan du ikke lige prøve at sætte banneret og det med prepared ind midt i. Og det nedenunder (teksten "ligastart" + dato) ud vil venstre? Og så skal der være en linie mindre mellem billedet og "Prepared".
Jeg ved ikke om det hjælper, men det tror jeg. Har du forresten brugt min taktik i dine kampe? Tunge

KUTGW.
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #34: 09 Jul 2009, 16:18 »

Jeg må desværre indrømme at det nye design irriterer mig endnu mere. Kan du ikke lige prøve at sætte banneret og det med prepared ind midt i. Og det nedenunder (teksten "ligastart" + dato) ud vil venstre? Og så skal der være en linie mindre mellem billedet og "Prepared".
Jeg ved ikke om det hjælper, men det tror jeg. Har du forresten brugt min taktik i dine kampe? Tunge

KUTGW.
Sådan?

Har brugt dit forslag, men det er ikke det der har skaffet mig resultaterne fra de første kampe her, de allerede spillet før jeg startede bloggen. Var sådan cirka. i midten af sæsonen da jeg prøvede taktikken, og hvordan det gik? Ikke specielt godt, ikke specielt godt. Så jeg holder mig til den nuværende 4-4-2, som jeg også har haft størst succes med.
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Prepared
« Svar #35: 09 Jul 2009, 16:27 »

God update. Wink

Mht. det grafiske, så blev det meget bedre da den rullende tekst blev fjernet. Smiley
Gode resultater, lige bortset fra kampen mod Newcastle.

KIU.
Logged


xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #36: 09 Jul 2009, 17:33 »

Gode update, jeg er helt enig, det blev meget bedre efter topbanner og tekst kom ind i midten Smiley

KIU Thumbs Up
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #37: 09 Jul 2009, 17:39 »

Tak for det.

mht. bloggen regner jeg desværre ikke med af fortsætte med den. Lysten er der ikke rigtig, og ærligt talt er Aston Villa blevet lidt kedelig i lægden.
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #38: 09 Jul 2009, 17:40 »

Tak for det.

mht. bloggen regner jeg desværre ikke med af fortsætte med den. Lysten er der ikke rigtig, og ærligt talt er Aston Villa blevet lidt kedelig i lægden.
Okay, synd det lovede ellers fint Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #39: 09 Jul 2009, 18:57 »

Super god update, og en fantastisk blog du har lavet.

Enorm god tekst og grafik.

KUTGW  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt !!!!
Logged

(:

cjensen94
Gæst
 
Sv: Prepared
« Svar #40: 09 Jul 2009, 22:03 »

Læs indlæg 37 TM d:
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #41: 09 Jul 2009, 23:02 »

haha, godt obeseveret Theis, du da godt nok vågen :b
Logged

:-)

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Prepared
« Svar #42: 10 Jul 2009, 00:03 »

Sådan?
Ja, det ser jo super flot ud sådan. Så er der ikke noget galt mere.
Men nå, nu vælger du jo desværre at stoppe bloggen.. Jeg ser frem til flere blogs fra din side Tunge
KUTGW, engang i fremtiden.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010