home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 948 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  (PCM) Glædestråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: (PCM) Glædestråden  (Læst 32941 gange)
patrick J
Manager

(PCM) Glædestråden
« : 07 Jul 2009, 19:59 »

Her kan vi glæde os over resultater osv. som har med Pcm at gøre.

Fyr løs  Thumbs Up

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager

Sv: (PCM) Glædestråden
« Svar #1: 07 Jul 2009, 20:12 »

Jeg kan selv starte.
Jeg har lavet mit eget hold, kun bestående ag danskere og 4 dårlige udlændinge, grundet mangel på penge. Men det går F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Matti vinder utrolig meget og Chris Anker og Fuglsang gør det også kanon, og vinder nogle løb i ny og næ!

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #2: 07 Jul 2009, 20:15 »

Jeg kan selv starte.
Jeg har lavet mit eget hold, kun bestående ag danskere og 4 dårlige udlændinge, grundet mangel på penge. Men det går F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Matti vinder utrolig meget og Chris Anker og Fuglsang gør det også kanon, og vinder nogle løb i ny og næ!

Det lyder godt!

Jeg prøvede også at lave sådan et hold, men det gik simpelthen ikke, så er det nogen speciel taktik du bruger?

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #3: 07 Jul 2009, 20:16 »

Har lige vundet Touren to år i træk med Schleck-brødrene. Første år med Fränk, andet år med Andy. Andet år vandt jeg til med alle trøjer:
Den gule førertrøje: Andy Schleck
Den grønne pointtrøje: Fabian Cancellara
Den prikkede bjergtrøje: Alejandro Valverde
Den hvide ungdomstrøje: Andy Schleck
Holdkonkurrencen: Team Saxo Bank

Og for at det ikke skal være løgn, vandt jeg også Vuelta a España med Valverde i anden sæson, så det må siges at have været et godt år for Saxo Bank.

patrick J
Manager

« Svar #4: 07 Jul 2009, 20:17 »

Det lyder godt!

Jeg prøvede også at lave sådan et hold, men det gik simpelthen ikke, så er det nogen speciel taktik du bruger?
nej altså med taktik hvad mener du så? Jeg kører på normal sværhedsgrad, hvis det gør nogen forskel Wink

patrick J
Manager

« Svar #5: 07 Jul 2009, 20:18 »

Har lige vundet Touren to år i træk med Schleck-brødrene. Første år med Fränk, andet år med Andy. Andet år vandt jeg til med alle trøjer:

Og for at det ikke skal være løgn, vandt jeg også Vuelta a España med Valverde i anden sæson, så det må siges at have været et godt år for Saxo Bank.
Det var da lidt vildt! Hvem har du mere hentet udover Valverde? og hvordan kan du nå at spille 2 år?! Wink

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #6: 07 Jul 2009, 20:19 »

nej altså med taktik hvad mener du så? Jeg kører på normal sværhedsgrad, hvis det gør nogen forskel Wink

Altså med om du stikker af lige i starten og prøver at tage den med hjem, eller om du prøver at samle feltet og så når der er 5-10 km igen, så tager du et angreb?

patrick J
Manager

« Svar #7: 07 Jul 2009, 20:21 »

Altså med om du stikker af lige i starten og prøver at tage den med hjem, eller om du prøver at samle feltet og så når der er 5-10 km igen, så tager du et angreb?
Jeg vinder mange af de små løb. Hvilket gør mine sponsors overlykkelige! jeg holder aldrig hjem i et udbrud, hvor jeg angriber fra start. Matti vinder tit spurten Wink

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Jul 2009, 20:22 »

Det var da lidt vildt! Hvem har du mere hentet udover Valverde? og hvordan kan du nå at spille 2 år?! Wink
Jeg har hentet Thomas Løvkvist, Edvald Boasson Hagen, Tom Boonen, Thomas Dekker og nogle ungdomsryttere.
Grunden til at jeg har nået at spille 2 år er at jeg spiller uafbrudt. Faktisk er jeg godt i gang med tredje sæson hvor det også går fantastisk.

søgaard
Gæst

« Svar #9: 07 Jul 2009, 20:23 »

Måske skulle du overveje, at spille på en højere sværhedsgrad? For det lyder til, at du har lidt for nemt ved det Wink

patrick J
Manager

« Svar #10: 07 Jul 2009, 20:24 »

Jeg har hentet Thomas Løvkvist, Edvald Boasson Hagen, Tom Boonen, Thomas Dekker og nogle ungdomsryttere.
Grunden til at jeg har nået at spille 2 år er at jeg spiller uafbrudt. Faktisk er jeg godt i gang med tredje sæson hvor det også går fantastisk.
Det er da et helt vanvittigt hold du har så!!  Shockeret Du må jo vinde ALT! Kunne jeg ikke be om SS af Fuglsang, Dominik Eberle, Matti og Chris anker? Hvis du altså hat tid og vil  Thumbs Up

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #11: 07 Jul 2009, 20:27 »

Måske skulle du overveje, at spille på en højere sværhedsgrad? For det lyder til, at du har lidt for nemt ved det Wink
Faktisk synes jeg ikke, det er helt nemt. Nogle gange bliver mine ryttere sat med flere minutter på en bjergetape, og de sejre jeg har vundet i Tour de France, har jeg heller ikke vundet med mere end 2 minutter

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #12: 07 Jul 2009, 20:27 »

Det er da et helt vanvittigt hold du har så!!  Shockeret Du må jo vinde ALT! Kunne jeg ikke be om SS af Fuglsang, Dominik Eberle, Matti og Chris anker? Hvis du altså hat tid og vil  Thumbs Up
De kommer lige om lidt. Hvordan er det man ligger sine screenshots ind i PCM-mappen?

patrick J
Manager

« Svar #13: 07 Jul 2009, 20:28 »

De kommer lige om lidt. Hvordan er det man ligger sine screenshots ind i PCM-mappen?
Der kan jeg ikke hjælpe, jeg plejer bare at gemme dem i "billeder" Smiley

Tavares
Manager

« Svar #14: 07 Jul 2009, 20:28 »

Jeg er da også kommet til Sæson nr. 2 Peace
Jeg har også lige et par forsinkede.
1. Er som sagt Liquigas, og i Giroen det første år, endte jeg 1-2-4, men Pelizotti som vinder, Nibali 2'er og Kreuziger 4'er.
2. Har nu kørt TDF to gange, og begge gange har Kreuziger vundet den hvide trøje, og er endt 3'er begge gange.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010