home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:49:54 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 19:27:36 Bubbles Blogkonkur... #15 - Danish Viking Wa...
05 Jun 2024, 13:52 Wester Jr. Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23323
  1 Bruger, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132824 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: sizukawilliam7
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Udvikling af unge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Udvikling af unge  (Læst 14279 gange)
kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #30: 22 Jul 2009, 21:52 »

Hvilket hold spiller du med når du kan tillade dig at bruge talenterne i så tidlig alder? Hvor mange stjerner er de vurderet til af trænerne? Bruger du  x<2-3 stjerner?

Jeg er F.C Barcelona
Jeg er i 2020
Alle mine trænere, træner 6-7 stjerner.. Smiley
Jeg kan tillade mig at bruge dem som jeg har lyst til?, jeg rykker dem bare op på førsteholdet ?.. det kan man med alle hold.. og hvis jeg ikke rykker dem op, giver jeg dem bare en ny kontrakt "Første hold", så de træner med førsteholdet, men beholder dem stadig på U19-holdet, så de får spilletid dernede, men træner heroppe Smiley..


Altså mit største unge talent lige pt. han er 18 år gammel, og ser ud til at blive bedre end Aguero og messi.. han er virkelig klasse Smiley
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #31: 22 Jul 2009, 21:56 »

Jeg er F.C Barcelona
Jeg er i 2020
Alle mine trænere, træner 6-7 stjerner.. Smiley
Jeg kan tillade mig at bruge dem som jeg har lyst til?, jeg rykker dem bare op på førsteholdet ?.. det kan man med alle hold.. og hvis jeg ikke rykker dem op, giver jeg dem bare en ny kontrakt "Første hold", så de træner med førsteholdet, men beholder dem stadig på U19-holdet, så de får spilletid dernede, men træner heroppe Smiley..


Altså mit største unge talent lige pt. han er 18 år gammel, og ser ud til at blive bedre end Aguero og messi.. han er virkelig klasse Smiley

træner de med første holdet hvis man sætter dem på reserve holdet?
det vidste jeg sgu ikke Opstemt
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #32: 22 Jul 2009, 21:58 »

træner de med første holdet hvis man sætter dem på reserve holdet?
det vidste jeg sgu ikke Opstemt

Det gjorde jeg sgu heller ikke Opstemt
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #33: 22 Jul 2009, 22:01 »

Det gjorde jeg sgu heller ikke Opstemt

Gå ind i spilleren, tilbyd ham en ny kontrakt.. så kan i vælge imellemn
Nøglespiller / Førstehold / Lovende talent osv... der vælger i at give ham en kontrakt "Første hold", så kan i sagtens bruge ham under U19-holdet eller reserverne.. han træner bare med "første holdet", hvis han får den kontrakt Wink og giv ham gerne en stor dejlig løn.. så Wink

EDIT: hvis i har en spiller på U19 holdet i gerne ser får spilletid for U19-holdet stadig pga. han ikke er god nok til jeres A-hold, så gå ind og giv ham den kontrakt "Første hold", så træner han med jeres første hold, og får bedre træning..


håber det hjalp jer lidt Smiley
« Seneste Redigering: 22 Jul 2009, 22:03 af kagemix » Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #34: 22 Jul 2009, 22:05 »

her har i en spiller som jeg gjorde det samme med dengang han var ung.. da han var 17 der trænede han med første holdet, men spillede for U19 holdet, så blev han god nok til at være på mit første hold, og der har han spillet fast mand længe..

Nu er jeg jo i 2020,
tjek hans stats som de er nu Wink
http://img12.imageshack.us/img12/6125/celihueta.png
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #35: 22 Jul 2009, 22:09 »

Gå ind i spilleren, tilbyd ham en ny kontrakt.. så kan i vælge imellemn
Nøglespiller / Førstehold / Lovende talent osv... der vælger i at give ham en kontrakt "Første hold", så kan i sagtens bruge ham under U19-holdet eller reserverne.. han træner bare med "første holdet", hvis han får den kontrakt Wink og giv ham gerne en stor dejlig løn.. så Wink

EDIT: hvis i har en spiller på U19 holdet i gerne ser får spilletid for U19-holdet stadig pga. han ikke er god nok til jeres A-hold, så gå ind og giv ham den kontrakt "Første hold", så træner han med jeres første hold, og får bedre træning..


håber det hjalp jer lidt Smiley

Jeg vidste det godt Thumbs Up det tror jeg de fleste gjorde det var derfor at jeg skrev det Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #36: 22 Jul 2009, 22:11 »

Jeg vidste det godt Thumbs Up det tror jeg de fleste gjorde det var derfor at jeg skrev det Smiley

ahh ironi Wink fair nok..
ville sådan set bar hjælpe hvis nu i ikke vidste det ,)

men jeg er satme stolt af mit eksempel.. bortset fra at han vil væk pga. han har opnået alt i klubben ^^
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #37: 22 Jul 2009, 22:12 »

ahh ironi Wink fair nok..
ville sådan set bar hjælpe hvis nu i ikke vidste det ,)

men jeg er satme stolt af mit eksempel.. bortset fra at han vil væk pga. han har opnået alt i klubben ^^

Hehe det er fair nok Grin har også selv fået at vide at jeg ikke fatter ironi men det er jeg nu ikke enig i  ticked off
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #38: 22 Jul 2009, 22:14 »

Hehe det er fair nok Grin har også selv fået at vide at jeg ikke fatter ironi men det er jeg nu ikke enig i  ticked off

haha  funny
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #39: 22 Jul 2009, 22:35 »

Gå ind i spilleren, tilbyd ham en ny kontrakt.. så kan i vælge imellemn
Nøglespiller / Førstehold / Lovende talent osv... der vælger i at give ham en kontrakt "Første hold", så kan i sagtens bruge ham under U19-holdet eller reserverne.. han træner bare med "første holdet", hvis han får den kontrakt Wink og giv ham gerne en stor dejlig løn.. så Wink

EDIT: hvis i har en spiller på U19 holdet i gerne ser får spilletid for U19-holdet stadig pga. han ikke er god nok til jeres A-hold, så gå ind og giv ham den kontrakt "Første hold", så træner han med jeres første hold, og får bedre træning..


håber det hjalp jer lidt Smiley
WTF - dén har jeg aldrig hørt før! Hvilke spillere mener du træner sammen? Træner decent youngsters og hot prospects så sammen? og backup og squad rotation, eller er squad rotation med sammen med importent og key players?
Har aldrig tænkt på at de 2 nederste træner sammen - plejer at have mine talenter som hot prospect for the future.. Det kan da godt være jeg skal prøve at sætte dem lidt op i hierarkiet  Smiley Ikke mindst for at prøve - det kan vel ikke gå helt galt andet end utilfredshed med manglende spilletid  Grin
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #40: 22 Jul 2009, 22:51 »

WTF - dén har jeg aldrig hørt før! Hvilke spillere mener du træner sammen? Træner decent youngsters og hot prospects så sammen? og backup og squad rotation, eller er squad rotation med sammen med importent og key players?
Har aldrig tænkt på at de 2 nederste træner sammen - plejer at have mine talenter som hot prospect for the future.. Det kan da godt være jeg skal prøve at sætte dem lidt op i hierarkiet  Smiley Ikke mindst for at prøve - det kan vel ikke gå helt galt andet end utilfredshed med manglende spilletid  Grin

du skal ikke rykke dem op så de "SPILLER" med første holdet.. du skal bare give ham en ny kontrakt "Første hold / first team" istedet for hot prospect for the future...
hvis du gør det.. træner han med dem fra første holdet, han spiller stadig med reserverne.

Så de/talentet, får stadig spilletid ved U19 holdet, men træner bare med de store drenge Wink
« Seneste Redigering: 22 Jul 2009, 22:53 af kagemix » Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #41: 22 Jul 2009, 22:56 »

du skal ikke rykke dem op så de "SPILLER" med første holdet.. du skal bare give ham en ny kontrakt "Første hold / first team" istedet for hot prospect for the future...
hvis du gør det.. træner han med dem fra første holdet, han spiller stadig med reserverne.

Så de/talentet, får stadig spilletid ved U19 holdet, men træner bare med de store drenge Wink
En kontrakt er vel ikke nødvendig - er det ikke nok at ændre "squad status"?
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #42: 22 Jul 2009, 23:03 »

En kontrakt er vel ikke nødvendig - er det ikke nok at ændre "squad status"?

Nej, hvis du vælger at ændre "squad status" spiller han jo kampe med første holdet, så bliver han utilfreds pga. ingen spilletid.

Jeg synes bare du skal nøjes med at give dem den nye kontrakt der., "first team", så de kun træner med dit første hold, så bliver de meget hurtigere gode, og så når de er sådan "okay", i en alder af 16-18.. kan du vel godt ændre "squad status".. (:
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #43: 22 Jul 2009, 23:10 »

Nej, hvis du vælger at ændre "squad status" spiller han jo kampe med første holdet, så bliver han utilfreds pga. ingen spilletid.

Jeg synes bare du skal nøjes med at give dem den nye kontrakt der., "first team", så de kun træner med dit første hold, så bliver de meget hurtigere gode, og så når de er sådan "okay", i en alder af 16-18.. kan du vel godt ændre "squad status".. (:
Han spiller da ikke nødvendigvis kampe for 1. holdet - dét vælger jeg jo selv. Kan ikke se forskellen - andet end han får (mulig) lønforhøjelse. Når jeg tænker lidt over det, så gælder det vel om at sætte dem på nogenlunde dét niveau de er på, dvs de ringeste træner sammen (u-holdet), dem i periferien træner sammen (reserveholdet) og 1. holdet + stjernerne træner sammen (1. holdet). Og så en gang i mellem lade nogle af de unge stortalenter komme op og snuse en gang i mellem; og når de er gode nok blive deroppe...
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af unge
« Svar #44: 22 Jul 2009, 23:18 »

Han spiller da ikke nødvendigvis kampe for 1. holdet - dét vælger jeg jo selv. Kan ikke se forskellen - andet end han får (mulig) lønforhøjelse. Når jeg tænker lidt over det, så gælder det vel om at sætte dem på nogenlunde dét niveau de er på, dvs de ringeste træner sammen (u-holdet), dem i periferien træner sammen (reserveholdet) og 1. holdet + stjernerne træner sammen (1. holdet). Og så en gang i mellem lade nogle af de unge stortalenter komme op og snuse en gang i mellem; og når de er gode nok blive deroppe...

Så får du sku da aldrig talenter Wink eller bar min mening.. jeg ser min ass.managers anbefalinger af spillerne fra U19-holdet ,tager de yngste med de bedste anbefalinger, og giver dem en "første holds" kontrakt så de træner med første holdet, de bliver total syge i en ung alder Wink .. men de spiller stadig 1 sæson eller lidt mere med U19 holdet så jeg kan se dem an Wink.. og så når de er rigtig syge og har fået masser af spilletid på første holdet, sælger jeg dem for mange milioner.. Wink
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010