home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  11 | My Only AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 11 | My Only AaB  (Læst 7299 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: 4 | My Only AaB
« Svar #15: 11 Jul 2009, 02:20 »

Jeg synes sgu' du er ved at bide skeer med de store!
Det er kvalitet og jeg fryder mig for vildt over din tekst. Hvis jeg må tale frit fra hjertet, så synes jeg at du er svaret på ballets dronning her på blogscenen for tiden. Det du leverer er hvert fald noget hvor du rammer alle tangenter helt perfekt, og det er sgu' tæt på, at dine tekster kan få vækket dyret forneden til live - hvert fald hos mig...

Super blanding af dine mange talenter - og ja, dig og blogs er vel som en knyttet næve til et blåt øje!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 | My Only AaB
« Svar #16: 11 Jul 2009, 02:25 »

Jeg synes sgu' du er ved at bide skeer med de store!
Det er kvalitet og jeg fryder mig for vildt over din tekst. Hvis jeg må tale frit fra hjertet, så synes jeg at du er svaret på ballets dronning her på blogscenen for tiden. Det du leverer er hvert fald noget hvor du rammer alle tangenter helt perfekt, og det er sgu' tæt på, at dine tekster kan få vækket dyret forneden til live - hvert fald hos mig...

Super blanding af dine mange talenter - og ja, dig og blogs er vel som en knyttet næve til et blåt øje!

Sikke en kommentar, du fyrer da virkelig de helt store superlativer af her til aften Wink Men så kan du glæde dig over, at der kommer endnu en update inden for de næste 5-10min Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Pepe
Gæst
 
Sv: 4 | My Only AaB
« Svar #17: 11 Jul 2009, 02:29 »

Du har virkelig fundet sprogblomsterne frem her til aften, Cesc! Hvilke metaforer Grin

Men Gerrarden, du har startet en rigtig fin blog, som jeg læser med på! Glæder mig til næste update Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: 4 | My Only AaB
« Svar #18: 11 Jul 2009, 02:30 »

Sikke en kommentar, du fyrer da virkelig de helt store superlativer af her til aften Wink Men så kan du glæde dig over, at der kommer endnu en update inden for de næste 5-10min Smiley

Jepper.

Er sgu' i godt humør her til aften, så I får bare lidt af mit ordforråd.. Min kam til mit hår eller hvad man siger, hende jeg deler hjerte med, kommer snart hjem fra ferie - så er sgu' i så dejligt humør!

Ser jeg frem til - mine arme hænger i vejret, og jeg hører englene synge hver gang du kommer med en opdatering!
Virkelig en storslået blog homie!
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: 4 | My Only AaB
« Svar #19: 11 Jul 2009, 02:31 »

Kan også kun beundre denne blog. Stilen er anderledes på en måde. Men det ser godt ud!

Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
5 | My Only AaB
« Svar #20: 11 Jul 2009, 02:34 »



| Supporteren.dk - AaB's uofficiele fansite |

| 07/07-08 - Travl uge |


Det er nu en uge siden at sommerens transfervindue åbnede, og fra dag et har der været uhyrer travlt på direktionsgangene i AaB. Allerede på vinduets første dag blev der holdt pressemøde på Energi Nord Arena, to markante forstærkninger var sikret til den Nordjyske trup. To unge stortalenter, Andres Vasquez og Michael Lumb, blev hentet for at skabe noget konkurrence i venstresiden, hvor Michael Jakobsen og Anders Due ellers ville havde været uden nogen form for kvalificeret konkurrence. Andres Vasquez er hentet i schweiziske FC Zürich, hvor svenskeren blot nåede at spille en enkelt sæson. Venstrekanten har en formidabel teknik og utrolig skarpe driblinger, og kan skabe det uventede, noget man mangler hos Due og netop derfor er de to et fremragende makkerpar i midtbanens venstreside. Lumb der er hentet hos ærkerivalerne AGF, er den meget alsidig back der uden tvivl vil få mange kampe i den kommende sæson.

De to følgende dage fulgte yderligere to indkøb, der begge blev offentliggjort på klubbens hjemmeside. Først blev Christian Keller hentet tilbage til Danmark fra norske Stabæk. Keller er købt til startopstillingen, da Siyabonga Nomvethe ikke kan klare at starte i hver kamp. Keller er en stærk og arbejdsivrig kant der har bestemt passer godt ind i AaB’s ånd. Dagen efter blev angriberen Martin Bernburg præsenteret. Den hurtige og forholdsvis kropstærke angriber er hentet i FC Nordsjælland hvor karrieren for alvor tog fart efter klubben købte ham i FC København. Bernburg kommer formentlig til at danne en skræmmende angrebsduo sammen med sidste sæsons topscorer, Jeppe Curth.

I dag, fire dage senere, blev de indtil videre sidste indkøb så officielt præsenteret. Der var tale om det svenske angrebstalent Robin Söder, der formentlig først om et år for alvor vil få muligheden for at slå igennem på førsteholdet, det forventes derfor at svenskeren i denne sæson enten vil blive lejet ud eller vil være en del af klubbens andethold. Det er dog langt fra tilfældet for Vadim Demidov, der er hentet i norske Rosenborg. Forsvareren der står overfor sit helt store gennembrud på landsholdet forventes at gå direkte ind i starteren. Demidov er stærk i alle spillet facetter, og menes at have kæmpe salgspotentiale.

Dermed er Anders Andersson indtil videre godt på vej mod den ønskede trup som han også udtalte efter de to seneste indkøb:

Med vores indtil videre seks indkøb er vi godt på vej mod at nå målet om en trup hvor både starteren og hans reserve er i topklasse. Vi mangler stadig enkelte indkøb, og især et af vores planlagte indkøb vil nok chokere mange, da det ikke lige er en position hvor det er åbenlyst at forstærke. Vores ambitioner er imidlertid steget, og derfor skal alle mulige svagheder elimineres
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5 | My Only AaB
« Svar #21: 11 Jul 2009, 02:44 »

Lækkert, lækkert. Du skriver rigtig godt, men de andre har vel nærmest taget ordet. Og klubben gør det kun endnu bedre. Thumbs Up

Hvor meget smed du efter Bernburg?

Keep it up! Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 | My Only AaB
« Svar #22: 11 Jul 2009, 02:46 »

Lækkert, lækkert. Du skriver rigtig godt, men de andre har vel nærmest taget ordet. Og klubben gør det kun endnu bedre. Thumbs Up

Hvor meget smed du efter Bernburg?

Keep it up! Smiley

Kig i bloggens aller første indlæg. Der er en oversigt over alle handler. Men kan da afsløre her han det var lige under 10mio Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
6 | My Only AaB
« Svar #23: 11 Jul 2009, 02:59 »



| 13/07-08 |


Karim bliver langt fra glad, det har du forhåbentligt taget med i dine overvejelser?" spurgte Allan der sad uroligt i den magelige stol i det lille kontor. Anders nikkede til Allan og svarede ham; Jeg er helt klar over at han vil være ubestridt førstevalg, men desværre, har han ikke kvaliteten til at være defensiv styrmand, vi er simpelthen nød til at tage den her chance. Bliver han helt umulig giver vi ham fri mulighed for at skifte til vinter – Allan tænkte sig om nogle få sekunder, inden han anerkendende nikkede i accept.

Anders bar tydeligt præg af den seneste periodes travlhed; senest havde det været forhandlingerne med Brøndby om Daniel Wass, der først i går endelig kunne skrive under på kontrakten. Kent Nielsen havde ikke været meget for at slippe ham, men Wass var tidligt i forløbet blevet overtalt, og var ikke til at rokke i sit ønske om et skifte. Anders kiggede intenst på computerskærmen. På den lille bunke teknologi lå alle hans tanker om holdet, alle rapporterne på spillere som han havde haft talentspejdere ude og kigge på, og vigtigst af alt, alle hans kontakter rundt om i fodboldverdenen.

Det var netop en af disse, der var ved at muliggøre en handel, der ville hæve overliggeren i truppen, og gøre defensiven til den måske bedste i Danmark. Anders tænkte på hvad hans gamle træner i Blackburn havde sagt; Et forsvar er afhængig af dets målmand, uden en god målmand, er forsvaret intet værd. Ander havde bidt mærke i dette, og agtede at følge det. Netop derfor var han sikker på, at det ville være bedst at tage tyren ved hornene, og sætte Karim af holdet. Han vidste dog samtidig, at Stenild endnu ikke havde niveauet til at tage pladsen.
Den norske klub havde meldt flere andre klubber, at de ikke var interesserede i at sælge, men det gode forhold til spillerens agent havde gjort, at han havde gjort den ekstra indsats der skulle til, for at klubben ville indlede forhandlinger.  Anders gabte let og smilte for sig selv. Lynge ville i morgen kunne meddele og de havde fået ham. Om det hele var lykkedes, om det sidste led nu ikke længere kunne betragtes som det svageste.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
7 | My Only AaB
« Svar #24: 11 Jul 2009, 20:29 »



| Supporteren.dk - AaB's uofficiele fansite |

| 15/07-08 - Klar til sæsonstart |


Den uventede handel er nu en realitet. AaB har hentet en ny målmand som forventes at overtage pladsen mellem stængerne for Nordjyderne. Manden der fremover skal agere sidste skanse for de regerende mestre, er islændingen Árni Gautur Arason. Han er hentet i den norske klub Odd Grenland, og der er store forventninger til ham:

Med Árni har vi nu ligaens bedste målmand. Han bliver utrolig vigtig i vores målsætning om at genvinde mesterskabet, og samtidig komme videre i Europa. Hans kvaliteter er uomtvistelige og samtidig bliver han kæmpe internationale rutine meget vigtig for os udtalte Anders Andersson om købet.

Arason har indtil nu repræsenteret det islandske landshold hele fireogtres og spillet mange kampe i Champions League, hovedsageligt for Rosenborg hvor han spillede i fem år mellem 1998 og 2003. Efter hans første tid i Norge tog han til England hvor Manchester City stod klar med en kontrakt. I løbet af hans ene sæson i klubben nåede han blot tre kampe, men formåede alligevel at efterlade et stort aftryk. Dette var i en kamp mod Tottenham på White Hart Lane i FA Cuppen, hvor han leverede en fantastisk dobbeltredning i en situation hvor Spurs ellers kunne havde bragt sig foran 4-1, efterfølgende vendte City kampen og vandt 4-3 i hvad der har været beskrevet som et af de største comebacks i FA Cuppens historie.

Arason er dog ikke den eneste der er kommet til AaB. Klubben har også hentet Jens Berthel Askou i tyrkiske Karimpasa. Det forventes at Askou skal kæmpe med Lasse Nielsen, Steve Olfers og Michael Beauchamp om pladsen ved siden af Vadim Demidov i det centrale forsvar.
Med fem dage til sæsonpremieren mod Randers FC på udebane forventes det ikke at der kommer flere handler i denne omgang. Opstarten har været fremragende for AaB, klubben har således vundet fem ud af seks venskabskampe og har haft en samlet målscore på 18-5.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2009, 01:00 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

cjensen94
Gæst
 
Sv: 7 | My Only AaB
« Svar #25: 11 Jul 2009, 21:12 »

Fantastisk, mine øjne er så opslugt af teksten at der ikke er brug for grafik eller andre finurligheder Opstemt
Du har desværre enkelte småfejl, men ikke noget der ændre det overordnede billede af bloggen Smiley
BTW. Fantastiske køb?!
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7 | My Only AaB
« Svar #26: 11 Jul 2009, 21:16 »

super blog KIU! Jeg savner dog lidt grafik, men det gør du op med ved at skrive helt fantastisk! er det muligt at få et ss af arnason?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
8 | My Only AaB
« Svar #27: 13 Jul 2009, 02:11 »



| Supporteren.dk - AaB's uoffiecielle fansite |

| 07/08-08 - Forrygende start |


AaB har haft en meget hektisk sommerpause, og derfor var der også rigtig mange der stillede store spørgsmålstegn ved holdet, inden starten på den nye sæson af SAS Ligaen.  Dog har der internt i klubben været en tyrkertro på egne evner, og det har tydeligt kunnet mærkes i udmeldinger fra klubbens side, hvor en top-3 placering og en semifinale i pokalturneringen er målene for sæsonen, mens man blot ønsker at gøre en god figur for dansk fodbold i Champions League. Holdet har indtil videre spillet fem kampe, og har derudover overraskende foretaget flere ændringer i truppen.

Transfers
AaB kunne d. 24/7 meddele, at man havde solgt brasilianeren Cacá til OB efter at have modtaget et tilbud man ikke kunne afslå. Få dage senere blev det så meddelt at Steve Olfers også forlod klubben til fordel for Nottingham Forrest. Hurtigt blev der dog hentet erstatninger for de to solgte spillere. Erling Knudtzon blev hentet i norske Lyn, og den hurtige kant er formentlig købt som udviklingsspiller. Derudover har klubben købt den amerikanske forsvarsspiller Clarence Goodson og den svenske angriber Ken Fagerberg.

SAS Ligaen
Der er spillet tre kampe, og indtil videre kan man kun være tilfreds. Syv point er skrabet sammen og dermed indtager Nordjyllands flagskib fra start toppen af tabellen. De forsvarende danske mestre har indtil videre imponeret med sprudlende offensivt spil. Første kamp var på udebane mod Randers FC, hvor AaB allerede efter to minutter kom bagud på et fantastisk langskudsmål af Bédi Buval. Det til trods sikrede Jeppe Curth og Vadim Demidov en sikker 1-2 føring ved pausen. Efter halvleg fortsatte AaB det gode spil og punkterede hurtigt alt spænding da Jeppe Curth øgede til 1-3 efter fem minutter. Med elleve minutter tilbage kunne indskiftede Ronnie Schwartz cementere sejren med sit mål til 1-4. En uge bød AC Horsens op til dans på Casa Arena, en traditionelt svær udebane. Det holdt stik og AaB sikrede sig først tre minutter før tid det ene point på mål af Jeppe Curth, efter at Mads Rieper havde bragt Horsens foran en halv time tidligere.
Senest spillede holdet mod Brøndby IF på hjemmebane. Inden kampen var der en del ballade og treogtyve blev anholdt ligeligt fordelt mellem AaB- og Brøndby tilhængere. På tribunerne vandt AaB dog klart, mens kampen på banen straks var langt mere tæt. Ved halvleg første Brøndby 1-2 på mål to mål af Peter Madsen mens Martin Bernburg stod for AaB’s mål. I anden halvleg tog Ken Fagerberg dog fandt, svenskeren der spillede sin første kamp for AaB efter at have været småskadet efter ankomsten til klubben, scorede to gange i anden halvleg og sikrede dermed en vigtig sejr over ærkerivalerne fra Djævleøen.

Champions League
I Champions League har AaB også været i aktion. Med samlet 8-1 mod makedonske Rabotnicki venter der nu AaB en langt større udfordring i form af ukrainske Shakhtar Donetsk. Bookmakerne har Shakhtar som forholdsvis klar favorit, men de danske aviser afslår bestemt ikke muligheden for en lille dansk overraskelse. Vinder AaB er de med i hatten når der trækkes lod til Champions League gruppespillet, taber de, ryger de videre til første runde af UEFA Cuppen.


Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 | My Only AaB
« Svar #28: 13 Jul 2009, 02:18 »

Super update, fremragende indkøb, specielt Fagerberg plejer jeg at have succes med. Held og lykke i CL Smiley

Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: 8 | My Only AaB
« Svar #29: 13 Jul 2009, 02:44 »

Endnu engang en god update, men jeg tvivler nu på at Aab fansne vandt på tribunerne(v. BIF) Wink

Edit: Indlæg nr. 1000, så er nu Landsholdsspiller Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Jul 2009, 02:46 af cjensen94 » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010