home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 797 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvad vil du gøre?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvad vil du gøre?  (Læst 4427 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Hvad vil du gøre?
« Svar #15: 07 Jul 2009, 01:12 »

Så vil jeg godt lige ændre mit ønske.
Vil ønske man fandt en kur mod svineinfluenza, da en af mine veninder har fået det.
Det er fandme ikke sjovt - man høre om det i nyhederne, og tænker ikke videre over det, men så rammer det en man elsker, også ryger man helt psykisk ned.

Med alt respekt, men er svineinfluenzaen ikke vildt overvurderet. Den dræber ikke flere end normale influenzaer, og de som omkommer af svineinfluenzaen er nyfødte og ældre mennesker - altså svækkede mennesker.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #16: 07 Jul 2009, 01:18 »

Med alt respekt, men er svineinfluenzaen ikke vildt overvurderet. Den dræber ikke flere end normale influenzaer, og de som omkommer af svineinfluenzaen er nyfødte og ældre mennesker - altså svækkede mennesker.

Præcis hvad jeg tænkte, inden min veninde fik det at vide.
Pisse overvurderet, det er jo bare influenza for fayn.
Men når det så rammer en man virkelig elsker højt, en som har hjulpet mig igennem så meget pis, en jeg virkelig stoler fuldt ud på, så skifter man fuldstændig mening. Kan ikke forklare hvor knust jeg er lige nu, og når min veninde har et meget svagt imunforsvar, gør det det ikke bedre.

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #17: 07 Jul 2009, 01:21 »

Jeg ville ønske mig et ur. Lyder intressant ikke? Opstemt

Ej det skulle være et magisk tids ur, som skulle stoppe tiden og spole frem og tilbage. f.x hvis man nu gør noget utrolig dumt, så lige spole tiden lidt tilbage. Og der skulle ikke være nogen begrengsing til hvor lang tid man kunne spole tilbage, men man kan ikke spole frem til døden Opstemt

Jeg tænker fandme tit over hvor fedt det ville være at have sådan et ur! En skam det kun er et ønske Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #18: 07 Jul 2009, 01:21 »

Jeg ville ønske at en der havde mere brug for ønsket ville få det. Jeg er tilfreds med mit liv og vil ikke ændre noget. Jeg vil hverken være verdens rigeste mand, verdens bedste fodboldspiller eller noget andet. Hvis nogen af delene skulle tilfalde mig, kommer det nok alligevel, hvis det er altså er meningen. Jeg tager livet som det kommer så har ikke behøv for at ændre noget på den måde.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #19: 07 Jul 2009, 01:25 »

Jeg ville ønske at en der havde mere brug for ønsket ville få det. Jeg er tilfreds med mit liv og vil ikke ændre noget. Jeg vil hverken være verdens rigeste mand, verdens bedste fodboldspiller eller noget andet. Hvis nogen af delene skulle tilfalde mig, kommer det nok alligevel, hvis det er altså er meningen. Jeg tager livet som det kommer så har ikke behøv for at ændre noget på den måde.

Utrolig smuk tanke Gerrarden.
Istedet for konstant at tænke på os selv, så lad folk med et dårligere liv komme foran i køen, og hjælp dem så godt du nu kan.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #20: 07 Jul 2009, 15:02 »

Jeg skriver mig med på den sammen med MichaelHarlev  Smiley

maaahhh-h-h-h

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 07 Jul 2009, 15:06 »

At jeg kunne flyve, hvis jeg sagde Le_Alarkte først. 

Det kunne virkelig være fedt!

(:

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010