home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  SebastianLyngsøe - "Barcaknejten"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: SebastianLyngsøe - "Barcaknejten"  (Læst 929 gange)
SebastianLyngsøe
Gæst
 
SebastianLyngsøe - "Barcaknejten"
« : 05 Jul 2009, 21:45 »

Go'dav!

Så kunne man jo passende introducere sig herinde. Faktisk har jeg været inde på denne dejlige side, rimelig længe. Det har dog været uden de mange indlæg, men det har jeg så fortrudt, og er de seneste uger blevet mere og mere aktiv.
For at tale om min FM - "karriere", begyndte det for forholdsvis mange år siden, hvor jeg fik fingerene i FM 2005, af min daværende fodboldtræner. Det spillede jeg et godt stykke tid, hvor jeg så gik lidt død i det. Derefter glemte jeg lidt spillet, men fik øjnene op for det igen, da 2008 udgaven kom på markedet, og har så spillet det siden.

Så lidt om mig selv. Jeg hedder jo logisk nok Sebastian Lyngsøe  Rullende Øjne, 15 år og er netop gået ud af Folkeskolen, rettere sagt, Taulov Skole, der ligger ca. 10 kilometer fra Fredericia. Selv bor jeg jeg lige udenfor byen Taulov, mere præcist, Højrup, der med et skud fra hoften kun har et par hundrede indbyggere, hvis det kan gøre det.
Så er jeg jo også glødende Barcelona - fan, og har været det siden 2003. Har været i byen 3 gange, og set et par kampe dernede. Skal måske derned, her i sommerferien Tunge.

I min fritid, spiller jeg fodbold i en lokal klub (7 - mands  >Smiley, FM, kører lidt på min crosser, da jeg bor ude på landet og er lidt sammen med nogle venner.

Spørgsmål er mere end velkomne  Opstemt.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010