Go'dav!
Så kunne man jo passende introducere sig herinde. Faktisk har jeg været inde på denne dejlige side, rimelig længe. Det har dog været uden de mange indlæg, men det har jeg så fortrudt, og er de seneste uger blevet mere og mere aktiv.
For at tale om min FM - "karriere", begyndte det for forholdsvis mange år siden, hvor jeg fik fingerene i FM 2005, af min daværende fodboldtræner. Det spillede jeg et godt stykke tid, hvor jeg så gik lidt død i det. Derefter glemte jeg lidt spillet, men fik øjnene op for det igen, da 2008 udgaven kom på markedet, og har så spillet det siden.
Så lidt om mig selv. Jeg hedder jo logisk nok Sebastian Lyngsøe
, 15 år og er netop gået ud af Folkeskolen, rettere sagt, Taulov Skole, der ligger ca. 10 kilometer fra Fredericia. Selv bor jeg jeg lige udenfor byen Taulov, mere præcist, Højrup, der med et skud fra hoften kun har et par hundrede indbyggere, hvis det kan gøre det.
Så er jeg jo også glødende Barcelona - fan, og har været det siden 2003. Har været i byen 3 gange, og set et par kampe dernede. Skal måske derned, her i sommerferien
.
I min fritid, spiller jeg fodbold i en lokal klub (7 - mands >
, FM, kører lidt på min crosser, da jeg bor ude på landet og er lidt sammen med nogle venner.
Spørgsmål er mere end velkomne
.