home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23532
  0 Brugere, 1021 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Ramonnub
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Hjælp til Billeder.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til Billeder.  (Læst 1875 gange)
NickHeine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Hjælp til Billeder.
« : 04 Jul 2009, 22:39 »

Nogen der gider forklare mig hvordan man lægger et billede en i en blog? Altså i tekst? Er rimelig dum til alt det her Opstemt.

- Og evt. en der gider forklare hvordan i gør sådan så når i lægger et SS ind, Så skriver i bare teksten, fx. "Liga" så trykker man på den og så kommer der et billede af ligaen, i stedet for der står alt det der med imageshack... osv .. ?

- nogen der kan hjælpe?
Logged

Hala Madrid!

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til Billeder.
« Svar #1: 04 Jul 2009, 22:45 »

- Sådan der.

Eller sådan her:

http://i43.tinypic.com/24gkjyr.jpg
Det samme billede Peace

SÅ bare gå ind under Citer og se hvordan jeg har gjort Peace
« Seneste Redigering: 04 Jul 2009, 22:48 af Theis Mørup » Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til Billeder.
« Svar #2: 04 Jul 2009, 22:47 »

Der er der i hvert fald 3 forskellige muligheder..

Ved ikke om der er flere  Huh  Wink

Men håber det var OK hjælp.
Logged

(:

NickHeine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til Billeder.
« Svar #3: 04 Jul 2009, 22:52 »

Der er der i hvert fald 3 forskellige muligheder..

Ved ikke om der er flere  Huh  Wink

Men håber det var OK hjælp.

Den nederste måde, der hvor du skriver en tekst, i stedet for det der tinypic.. hvordan gør du?
Logged

Hala Madrid!

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til Billeder.
« Svar #4: 04 Jul 2009, 22:54 »

Du går bare ind på tinypic og uploader der.

Det er skide nemt. - Altså når først du er derinde!  Wink
Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til Billeder.
« Svar #5: 04 Jul 2009, 22:55 »

Nåå, ups,  Sorry..

Du går først ind på tinypic, uploader .. Og så kopierer du den sidste linie der er ud af de fire,
Derefter indespærer du den som jeg har gjort på: Det samme billede Peace
Logged

(:

NickHeine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til Billeder.
« Svar #6: 04 Jul 2009, 23:03 »

Nåå, ups,  Sorry..

Du går først ind på tinypic, uploader .. Og så kopierer du den sidste linie der er ud af de fire,
Derefter indespærer du den som jeg har gjort på: Det samme billede Peace

Kan du ikke vise via. et SS?
Logged

Hala Madrid!

cjensen94
Gæst
 
Sv: Hjælp til Billeder.
« Svar #7: 04 Jul 2009, 23:14 »

Glimrende guide.

Citér mig for at se hvordan jeg har gjort med linket.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010