home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Mine spillere blev dårlige
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mine spillere blev dårlige  (Læst 1405 gange)
NickTregub
Juniorspiller
**

Mine spillere blev dårlige
« : 02 Jul 2009, 14:14 »

18. Juni 2010 skete det. Aner ikke hvorfor, men det undrer mig godt nok. Alle mine talentspejdere og trænere havde hidtil været enige om at hver og en spiller min trup var af særlig klasse, og ville være ledere i SAS-Ligaen for et hvilket som helst hold. Jeg er Brøndby. Men ud af et blev de dårlige. Nu synes alle mine trænere at mene, at mine spillere kun er udmærkede/gode. En enkelt spiller er faktisk bare fornuftig. Hvorfor?!?! Alle mine spillere er hver og en den bedste på sin position i SAS-Ligaen... Jeg kan ikke forstå, hvorfor trænerne nu påstår, at de blot er udmærkede?! Og indkøb, som de før betegnede som klassespillere, der burde signes uanset omkostningerne, er nu kun gode indkøb?! For fanden da, et godt indkøb beder da ikke om 2 millioner om måneden?!
HJÆLP MIG! Det irriterer mig virkelig.

Nok kan vi tabe, men Brøndby IF vil aldrig kunne besejres.

tubbe93
Førsteholdsspiller

Sv: Mine spillere blev dårlige
« Svar #1: 02 Jul 2009, 14:23 »

18. Juni 2010 skete det. Aner ikke hvorfor, men det undrer mig godt nok. Alle mine talentspejdere og trænere havde hidtil været enige om at hver og en spiller min trup var af særlig klasse, og ville være ledere i SAS-Ligaen for et hvilket som helst hold. Jeg er Brøndby. Men ud af et blev de dårlige. Nu synes alle mine trænere at mene, at mine spillere kun er udmærkede/gode. En enkelt spiller er faktisk bare fornuftig. Hvorfor?!?! Alle mine spillere er hver og en den bedste på sin position i SAS-Ligaen... Jeg kan ikke forstå, hvorfor trænerne nu påstår, at de blot er udmærkede?! Og indkøb, som de før betegnede som klassespillere, der burde signes uanset omkostningerne, er nu kun gode indkøb?! For fanden da, et godt indkøb beder da ikke om 2 millioner om måneden?!
HJÆLP MIG! Det irriterer mig virkelig.

Når det er den 18. juni er det fordi det er en ny sæson, hvis klubbens reputation stige, og de spillere som var verdensstjerner i din trup før, bliver ikk dårligere, men da klubben kan hente bedre spillere vil de ikk få syv stjerner !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #2: 02 Jul 2009, 14:27 »

Så det betyder altså bare at min klub er blevet bedre? Kom også i semi i uefaen, det kan være, at det er det, der gør udslaget... Røg 70 pladser op internationalt. Fire pladser over FCK nu. Havde en lidt sløj første sæson ...
Men det er altså kun positivt?
Synes bare ikke, at der er dukket bedre spillere op når jeg søger, og når jeg henter talentspejderrappor ter på spillere, som jeg ikke kunne få før, kan jeg stadig ikke få dem (Snakker om gode, men realistiske køb. Ikke Cronaldo og sådan)
« Seneste Redigering: 02 Jul 2009, 14:34 af NickTregub » Logged

fc-hansen
Manager

« Svar #3: 02 Jul 2009, 14:44 »

men det kan have noget at gøre med klubbens forventninger. Dine scouts bedømmer truppen udfra havd ambitionerne er, og hvis de er steget markant, ja så mener dine scouts nok bare at der skal noget bedre til, for at du har ligeså gode chancer for at få succes med dine målsætninger som sidste år.....

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #4: 02 Jul 2009, 14:51 »

men det kan have noget at gøre med klubbens forventninger. Dine scouts bedømmer truppen udfra havd ambitionerne er, og hvis de er steget markant, ja så mener dine scouts nok bare at der skal noget bedre til, for at du har ligeså gode chancer for at få succes med dine målsætninger som sidste år.....
Men det er jo komplet latterligt, når jeg tydeligvis ikke kan signe bedre spillere (eller har råd), og de spillere jeg før kunne signe som klassespillere slet ikke er bedre end normen nu? :S  Så er jeg rimelig fuckd...

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 02 Jul 2009, 15:46 »

dine spillere er jo ikk blevet dårligere, det er bare dine trænere/talentspejdere der mener du burde finde bedre hvis du skal ha det bedste af det bedste !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #6: 02 Jul 2009, 15:53 »

dine spillere er jo ikk blevet dårligere, det er bare dine trænere/talentspejdere der mener du burde finde bedre hvis du skal ha det bedste af det bedste !
Men hvad hvis det er stort set umuligt at finde bedre? Så skal jeg ud og betale 50 millioner pr spiller -_-

fc-hansen
Manager

« Svar #7: 02 Jul 2009, 15:57 »

Men hvad hvis det er stort set umuligt at finde bedre? Så skal jeg ud og betale 50 millioner pr spiller -_-
ja det er du nødt til, hvis du vil udvikles som klub. kvalitet og pris går hånd i hånd, så hvis du vil have bedre spillere, så må du smide den ekstra sum på bordet....

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DavidMadsen
Manager

« Svar #8: 02 Jul 2009, 16:03 »

Det har slet ikke noget at gøre med, hvor gode spillerne og for den sags skyld klubben er.
Når du kigger på vurderingen af dine spillere (hvor mange stjerner de får) er det vurderet ud fra klubben sæson mål. Altså, at vinde SAS Ligaen, eller at få en midterplacering. Hvis de alle får f.eks. 7 stjerner hvis du skal få en midterplacering, betyder det at din stab (dine ansatte) mener at de nemt ville kunne opnå en midterplacering. Hvis de samme spillere så kun får 3 stjerner hvis du skal vinde ligaen, mener din stab bare, at du får svært ved at vinde ligaen med de spillere. Hvis du ikke forstår det, skriver du bare.

EDIT: Også når du scouter spillere, er det talentspejdernes vurdering, ud fra de forventninger bestyrelsen har (altså dine sæson mål) om at vinde ligaen, vinde uefa cuppen eller hvad målene nu er. Om de er gode nok til, hvad der kræves af dem.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2009, 16:06 af DavidMadsen » Logged

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #9: 02 Jul 2009, 16:20 »

Det har slet ikke noget at gøre med, hvor gode spillerne og for den sags skyld klubben er.
Når du kigger på vurderingen af dine spillere (hvor mange stjerner de får) er det vurderet ud fra klubben sæson mål. Altså, at vinde SAS Ligaen, eller at få en midterplacering. Hvis de alle får f.eks. 7 stjerner hvis du skal få en midterplacering, betyder det at din stab (dine ansatte) mener at de nemt ville kunne opnå en midterplacering. Hvis de samme spillere så kun får 3 stjerner hvis du skal vinde ligaen, mener din stab bare, at du får svært ved at vinde ligaen med de spillere. Hvis du ikke forstår det, skriver du bare.

EDIT: Også når du scouter spillere, er det talentspejdernes vurdering, ud fra de forventninger bestyrelsen har (altså dine sæson mål) om at vinde ligaen, vinde uefa cuppen eller hvad målene nu er. Om de er gode nok til, hvad der kræves af dem.
Ah, forstår det godt nu så. Men sidste år skulle mit hold jo også vinde mesterskabet (sæsonmål) og der havde de alle de dejlige stjerner.. og får man ikke adgang til bedre spillere når man som klub også har klaret sig bedre?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010