home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1371 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Skins?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Skins?  (Læst 3221 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller

Skins?
« : 29 Jun 2009, 23:29 »

Heey, jeg har et problem.
Jeg kan ikke få skins til at virke, altså jeg har downloadet dem som all files og udpakker dem så med Winrar og det bliver til en mappe jeg ligger ind i Skins, men jeg kan ikke finde dem inde i spillet?
Nogen der kan hjælpe?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dicki
Gæst

Sv: Skins?
« Svar #1: 29 Jun 2009, 23:32 »

Du skal fjerne fluebenet ved Brug skincache og sætte flueben ved genindlæs altid skin ved bekræft, og derefter bekræft nede i hjørnet hvis du har gjort det kan jeg ikke hjælpe dig :d og så skulle de gerne komme op på den liste skins
« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 23:34 af Dicki » Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2: 29 Jun 2009, 23:39 »

Jamen nu blev al tekst bare hvidt!

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #3: 29 Jun 2009, 23:43 »

Jeg ville gerne ha hurtig hjælp da det er irreterene at se på!

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Dicki
Gæst

« Svar #4: 29 Jun 2009, 23:45 »

Prøv at geinstallere det

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5: 29 Jun 2009, 23:46 »

Nej så mister jeg jo mine gem!

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Dicki
Gæst

« Svar #6: 29 Jun 2009, 23:47 »

Ikke spillet, men skinet Opstemt

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #7: 30 Jun 2009, 00:02 »

Det virker stadig ikke, altså jeg ligger skinet på skrivebordet hvor jeg så ligger det ind i Winrar og udpakker det, så bliver det til en mappe, som jeg så ligger ind i skins mappen, men den ligger ikke inde i spillet?
Skal man gå ud og ind i spillet eller hvad?

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #8: 30 Jun 2009, 00:30 »

Er der ikke en der kan hjælpe please?

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

tturbo1
Manager

« Svar #9: 30 Jun 2009, 00:30 »

tturbo1
Manager

« Svar #10: 30 Jun 2009, 00:32 »

Det virker stadig ikke, altså jeg ligger skinet på skrivebordet hvor jeg så ligger det ind i Winrar og udpakker det, så bliver det til en mappe, som jeg så ligger ind i skins mappen, men den ligger ikke inde i spillet?
Skal man gå ud og ind i spillet eller hvad?
Hvis du henter den ned på skrivebordet og pakker den ud der, hvad hedder den mappe så du pakker ud???

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #11: 30 Jun 2009, 00:36 »

Det samme som skinet

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #12: 30 Jun 2009, 00:43 »

Nu prøver jeg igen og jeg har smidt den på skrivebordet og sagt Open With og valgt Winrar, programet åbenes så og jeg kan trykker udpak til, men hvad skal man så trykke når den der ting kommer op?

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #13: 30 Jun 2009, 00:45 »

Nu prøver jeg igen og jeg har smidt den på skrivebordet og sagt Open With og valgt Winrar, programet åbenes så og jeg kan trykker udpak til, men hvad skal man så trykke når den der ting kommer op?
Hvilken ting?
Hvis det er der, hvor det står hvor du vil udpakke det henne, skal du bare vælge det sted du gerne vil have mappen til at ligge Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #14: 30 Jun 2009, 00:49 »

Det virker stadig ikke!
Jeg har fået den hvide skrift væk ved at vælge FM2008 skin

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010