home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1313 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Hvorfor er mit hold så ustabilt???
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvorfor er mit hold så ustabilt???  (Læst 1609 gange)
Marlyk
Lilleputspiller
*

Hvorfor er mit hold så ustabilt???
« : 29 Jun 2009, 00:06 »

Hej. Som overskriften nok siger så har jeg virkelig brug for stabilitet på mit hold. Jeg forstår ikke så svingende mine præstationer kan være gang på gang. Det er til at blive sindssyg over. Jeg spiller som Mangotsfield United i mit nuværende spil, jeg er rykket op i League One efter 5 sæsoner, men er nu igang med min 3. sæson heroppe. Jeg har kørt en flad 4-4-2 med lidt tweaking selvfølgelig, og min taktik har jo bevist at den virker i de første sæsoner, eftersom jeg er rykket op 3 gange på 5 år. - Hvad kan skyldes den sindssyge ustabilitet som mit hold pludselig er rendt ind i ? jeg har ligaens klart stærkeste hold på papiret, så jeg forstår det ikke rigtigt. alle snakker engelsk, alle blender godt sammen, alle har god moral, og har ikke købt for mange spillere(så det er heller ikke derfor), men alligevel taber jeg gang på gang på gang kampe som jeg skulle vinde sikkert. og smider 3-0 føringer væk.

Nogen smarte idéer uden at jeg skifter opstilling?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Hvorfor er mit hold så ustabilt???
« Svar #1: 29 Jun 2009, 00:21 »

Måske er din teamtalk ikke god nok? Smiley

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #2: 29 Jun 2009, 00:22 »

Hvordan er din holdånd? Har dine spillere ordenlig motivation?

Marlyk
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 29 Jun 2009, 00:39 »

tak for jeres hurtige svar!

Min teamtalk er jo som den hele tiden har været, så jeg kan ikke se at det skulle være dér problemet ligger. det ville i hvert fald virke underligt :s

min holdånd? min squad harmony bar er næsten i top, og som jeg skrev så blender alle spillerne godt sammen i truppen Smiley

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #4: 29 Jun 2009, 00:44 »

Men prøv at tjekke dine spillers motivitation

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5: 29 Jun 2009, 00:44 »

Der er jo også noget med at det kan påvirke truppen negativt, hvis du bliver ved med at sige de samme ting til dem hele tiden!? Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #6: 29 Jun 2009, 01:03 »

For det første er du nødt til at skifte taktik Wink IA'en læser den efter noget tid, og så har den svært ved at virke. Derudover skal du ikke sige det samme hele tiden, da det virker demoraliserende.

Marlyk
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 29 Jun 2009, 01:04 »

Simze: hvad mener du helt præcis når du siger jeg skal tjekke deres motivation? min team talk feedbacks? deres determination? eller?

Kongesoennen7: det har du helt ret i, men på mine team talk feedbacks er der ikke noget negativt at bemærke, men måske den ku være bedre i positiv retning for der er næsten altid kun et par af mine spillere som bliver motiveret, resten står der bare "nothing specific noted" ved måske den ku være bedre, kan man finde en guide til team talk?

Lige en anden ting, mit hold har været stærkt plaget af skader de seneste to sæsoner(jeg får mindst en skade i hver kamp og sammenlagt har jeg vel haft 50+ skader på førsteholdet årligt sammenlignet med de andre år hvor det var omkring 20-25 skader), og som sagt så opstår skaderne oftes under mine kampe, noget jeg kan gøre?

BenMusalho
Gæst

« Svar #8: 29 Jun 2009, 01:05 »

Tror det har noget med din træning at gøre Smiley Prøv at sæt træningsintensitete n lidt ned, så det ikke er helt så hårdt.

Marlyk
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 29 Jun 2009, 01:10 »

BenMusalho: Tak for svarene. det ku være jeg sku prøve det ja, kampene er så tæt i forvejen, især når man spiller 2-3 cups oveni ligaen :S

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010