home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#5] - It's all about making a career - [Pause]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [#5] - It's all about making a career - [Pause]  (Læst 10540 gange)
Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#3] - It's all about making a career
« Svar #30: 23 Jun 2009, 04:35 »

Sku et genialt assistent skifte Wink Og dejligt at du kører sejrene ind, en efter en Wink Det ligner allerede nu en sikker opryking, hvis ikke, så i hvert fald en play-off plads Smiley Og en giftig angriber du har Smiley KIU Quag! Wink

Jah det ser bestemt ikke skidt ud, men der er som sagt kun spillet 14 kampe i ligaen så alt kan nå ændre sig (7-9-13)  Wink Blev også overrasket over jeg kunne få den nye assistent til  Smiley ang. bomber kongen Andy Taylor er jeg bare glad for det sign. Han er for genial den mand.
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#3] - It's all about making a career
« Svar #31: 23 Jun 2009, 07:33 »

Må jeg høre hvad klubbens medie prognose var?
Igen fantastisk skrevet, og utrolig flot med alle de sejre Smiley
Logged


Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#3] - It's all about making a career
« Svar #32: 23 Jun 2009, 15:58 »

Må jeg høre hvad klubbens medie prognose var?
Igen fantastisk skrevet, og utrolig flot med alle de sejre Smiley

Er seedet 12'er. Så det går bestemt over alle forventninger.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#3] - It's all about making a career
« Svar #33: 23 Jun 2009, 21:04 »

Ja en bestemt lovende og interresant blog om et lille og ukendt hold, som klarer sig godt.
Jeg følger med og jeg ser frem til og glæder mig til næste update og de følgende updates, men spændende at se hvordan at det går.

Vh.Blackstone
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: It's all about making a career
« Svar #34: 24 Jun 2009, 14:43 »


Er Hr. Børgesson en "Wizard"?
Nederlag stadig et ukendt faktor...

Burscough har siden sidst været inde inde i en lang landholdspause, men har dog spillet 3 kampe. Den første kamp var mod Farsley som vi mødte på udebane i Setanta Shield. Farsley spillede en god kamp og resultatet 3-1 kan være misvisende. 1-1 stod der efter 90 minutters spil, så kampen skulle i overtid. I det 107. og 109. minut fik Burscough mål. Først fik Farsley lavet et uheldigt selvmål og bare 2 minutter scorede den inskiftede Craig Davies til slutresultat 3-1. En godkendt kamp af Farsley som var tæt på at sikre Hr. Børgesson hans første nederlag. Næste kamp var første 1. runde kampen i FA-Cuppen mod Woking fra Blue Square Premier. Ved halvleg var Burscough bagud med hele 2-0 og have spillet en katastrofal første halvleg. Der vides ikke hvad der er blevet sagt i pausen til Burscough tropperne, men det var helt sikkert ikke det samme hold som i første halvleg. I 69. minut reducerede topscorer Andy Taylor med sit 17 sæson mål i 22 kampe. Sidste års topscorer Jordan Stepien udlignede 1. minut før ordinær spilletid til 2-2 og Burscough havde vendt i truende nederlag, som nu så ud til at gå i overtid. Men få sekunder før dommeren fløjtede kampen scorede midtbane slæberen Michael Grogan en hans sjældne mål til 3-2, hvilket blev kampen resultat. Et fantastisk comeback hvor Burscough og Jonas viste at de også kunne spille i modgang. I næste runde af FA-Cuppen venter League-One holdet Leicester City, en enormt svær kamp er i vente for det succesrige hold. Næste kamp var i FA Carlsberg Trophy, en cup for alle Blue Square holdene. Her mødte Hr. Børgesson's tropper Hayes & Yeading som faktisk ligger i samme liga som Burscough men på sidste pladsen uden nogen sejre endnu. Sejr var heller ikke noget de kom til at smage i denne kamp som Jonas tropper sikkert vandt 2-0. I næste runde venter Weymouth fra Blue Square Premier, hvor de pt. ligger placeret som 8'er.  Næste kamp for Burscough er mod AFC Telford i ligaen, de ligger nr. 15.
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#3] - It's all about making a career
« Svar #35: 24 Jun 2009, 14:45 »

Ja en bestemt lovende og interresant blog om et lille og ukendt hold, som klarer sig godt.
Jeg følger med og jeg ser frem til og glæder mig til næste update og de følgende updates, men spændende at se hvordan at det går.

Vh.Blackstone

Altid lækkert med læsere, og kan da ikke skjule jeg er lidt stolt over det går så godt i spillet, bestemt over alle forventninger.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#4] - It's all about making a career
« Svar #36: 24 Jun 2009, 14:48 »

Rigtig gode kampe og godt læse stof, jeg er fast læser Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

cjensen94
Gæst
 
Sv: [#4] - It's all about making a career
« Svar #37: 24 Jun 2009, 15:50 »

Flotte resultater!
Skriften er helt i orden, og grafikken er jeg helt vild med Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#4] - It's all about making a career
« Svar #38: 25 Jun 2009, 18:28 »

Flotte resultater Wink Jeg glæder mig til at se om 1. pladsen bliver din i denne sæson Smiley KIU! Wink
Logged


Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#4] - It's all about making a career
« Svar #39: 25 Jun 2009, 18:44 »

Mange tak alle sammen  Wink Der kommer IKKE en update idag, da en bekendt som jeg har spillet fodbold med og kendt gennem en del år natten til idag, tragisk er død.  Græder Håber på forståelse...
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: [#4] - It's all about making a career
« Svar #40: 25 Jun 2009, 18:46 »

Mange tak alle sammen  Wink Der kommer IKKE en update idag, da en bekendt som jeg har spillet fodbold med og kendt gennem en del år natten til idag, tragisk er død.  Græder Håber på forståelse...
Fuld for forståelse!
FmF /FM er ikke det vigtigste i livet, så du kommer bare tilbage når du er klar igen! Smiley
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: It's all about making a career
« Svar #41: 27 Jun 2009, 15:15 »


Hr. Børgesson på vej mod gude-status?
Burscough skaber mirakler under danskeren..

AFC Telford var første modstander i ligaen i et stykke tid. Telford ligger lige over nedryknings-stregen, så nem kamp i vente for Jonas og hans tropper. Kampen endte 2-1 til Burscough, hvor de 2 farlige angribere Antonio Bryan og Andy Taylor scorede målene for Burscough. Næste kamp var i FA-Cuppens 2. runder mod Leicester City, her skulle der komme en overraskelse. Efter 6. minutter bragte topscorer Andy Taylor Burscough foran med 1-0 på flot kontra. I det 33. minut fik Leicester tilkæmpet sig et straffe og udlignede til 1-1. Der skulle gå 10. minutter igen før der skete noget. da den lånte højre back fra United Ritchie De Leat headede 2-1 føring i kassen. I anden halvleg øgede Djoumin Sangaré til 3-1 også med et flot hovedstødsmål. Leicester fik reduceret til 2-3 og var meget tæt på at udligne til 3-3 i overtiden, men sådan blev det ik, og endnu en flot sejr var i hus til Burscough. Bare 3 dage senere stod den igen på cup fodbold på Histon fra Blue Square Premier. Her endte kampen 1-1 i ordinær spilletid, og da der stod 2-2 efter tillægstiden, skulle kampen i straffe. Har var alle Burscough spillerne sikre, og da Histon havde brændte 1 forsøg var Burscough videre til kvartfinalen i Setanta Shield, hvor Rotherham fra Blue Square Premier venter. 2 kampen mere i ligaen er der blevet spillet siden sidst og her blev Stafford og Thurrock slået sikkert 2-0 og 1-0. Så stadig er Hr. Børgesson ubesejret, og i næste kamp venter Weymouth i FA Carlsberg Trophy cup, i FA-Cuppens 3. runde har man trukket Fulham, som spiller i Coca-Cola Championship.


« Seneste Redigering: 27 Jun 2009, 15:21 af Quagmire » Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: [#5] - It's all about making a career
« Svar #42: 27 Jun 2009, 15:19 »

Hold da kæft det kører da for dig!! Shockeret Ser utrolig godt ud. Thumbs Up
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#5] - It's all about making a career
« Svar #43: 27 Jun 2009, 15:51 »

Hold da helt op! Shockeret. Respekt, det må jeg sige!
Kanon grafik og flotte resultater.
Må jeg spørge, om du bruger en speciel taktik? Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#5] - It's all about making a career
« Svar #44: 27 Jun 2009, 15:54 »

Hold da helt op! Shockeret. Respekt, det må jeg sige!
Kanon grafik og flotte resultater.
Må jeg spørge, om du bruger en speciel taktik? Smiley

Bruger standard 4-4-2 jeg har tweaket med idéer fra Vondracek, Casppers & Cesc taktisk guides...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010