home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Football Manager Live
| | |-+  Kategori: Blogs
| | | |-+  Helt Fra Bunden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Helt Fra Bunden  (Læst 125447 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #45: 08 Jul 2009, 10:50 »

Tak alle 3, det varmer sgu!  Kys

Fed blog, må jeg se SS af dit hold? Smiley

KIU. Wink

Truppen
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #46: 08 Jul 2009, 10:58 »

God ung trup.

SÅ lidt.  Wink
Logged

(:

Bimmand
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #47: 08 Jul 2009, 11:04 »

Dejligt at se 2 danskere i din klub Peace
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #48: 08 Jul 2009, 11:43 »



Vi kigger på klubbens talenter...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Frederikshavn FC har hele tiden haft nogle store talenter i truppen. Nu vil vi gå tæt på alle klubbens spillere der er under 23, og se på hvor gode de egentlig er... Vi tager dem en efter en, den bedste først. (I FML skal man som træner træne sig selv, altså gøre sig selv bedre. Man kan f.eks. gøre så man er bedre træner, bedre scout osv. Man kan dog også træne sit JP [Judging Potential], som gør man kan se stjerner efter deres potentiale. Jeg har JP4, og det højeste er JP5. Stjerner er fra 1-5, og kan også måles i halve).

10. Pelé
Pelé er klart klubbens største talent, og det at der allerede er 70 interesserede klubber siger vel alt, men vi skriver alligevel lidt mere. Han er fast starter på den defensive midtbane, med flest defensive pligter, men er også mand for nogle gode afleveringer eller et langskud rent offensivt. han har 2½ stjernet "kendthed" (efter hvor kendt han er, det går op til 5) hvilket er godt for en 22-årig. Han bliver nok ikke slået af lige foreløbigt.

5. Celso Ferreira Silva
Man havde aldrig troet at en blot 15-årig, ville indtage en back-plads i Frederikshavn FC, men Silva har overrasket alle, og er overraskende blevet sikker starter. Silva er en god offensiv back, som egentlig er bedst som wing-back, men da FFC ikke spiller med disse, må han tage til takke med en normal back. Joakim Larsen har store forventninger til den 1.85 meter høje back. Han er 1½ stjernet "kendthed", og 3 klubber er interesserede. han har 4½ stjernet potentiale.

4. Guillaume Borne
I det centrale forsvar har den 21-årige Borne gået hen og blevet en nøglespiller, og hans evne til at holde modstandere væk har vakt opmærksomhed i hele fodboldverdenen. Borne har sine styrker i det mentale, og det bruger han også rigtig godt. Han er fast mand, og han er gået hen og blevet 2 stjernet kendt, og er £85.000 værd (£20.000 mere end Jeppe Curth). 6 klubber er interesserede, og har 4 stjernet potentiale.

7. Ali Güzeldal
Güzeldal er fast mand som venstrekant og er den spiller i Frederikshavn FC med flest assists. Den driblestærke kant er 23 år og vejer blot 70 kg. Han er en af dem der har spillet flest kampe for FFC, og han har 3½ stjernet potentiale, og er 2½ stjernet kendt. Man har store forventninger til Ali, og han kan uden tvivl give gode penge til Joakim Larsen ved et eventuelt salg.

26. Diego
Ja, hvad kan man sige om Diego? Han er et kæmpe talent, men får ikke nok kampe til at udvikle sig optimalt. Han er driblestærk, og også rimelig hurtig. Den 18-årige kant/centrale midtbane er jagtet af 4 klubber, har 3 stjernet potentiale og er 1½ stjernet kendt.


husk... dette er FML og ikke FM09!
Alt i "()" er info om FML. JEG VIL MEGET GERNE MODTAGE NOGET FEEDBACK!; Tak.
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #49: 08 Jul 2009, 13:22 »

Først og fremmest vil jeg sige at det er en super fed blog, flot skrevet og pæn grafisk opsætning;)
Jeg har selv gået og spekuleret over om jeg skal købe FML, men jeg er lidt i tvivl om nogle ting, som jeg håbede du kunne hjælpe med at besvare.
Jeg er lidt i tvivl om jeg har nok tid til at bruge på spillet til at kunne klare sig i forhold til de andre hold, så ville høre hvor meget tid du tror der er nødvendigt at bruge på det? Og så ville jeg høre om hvad priserne er for spillet? - Er det ikke noget med at man kan vælge hvor lang en periode man vil betale for?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #50: 08 Jul 2009, 13:27 »

Først og fremmest vil jeg sige at det er en super fed blog, flot skrevet og pæn grafisk opsætning;)
Jeg har selv gået og spekuleret over om jeg skal købe FML, men jeg er lidt i tvivl om nogle ting, som jeg håbede du kunne hjælpe med at besvare.
Jeg er lidt i tvivl om jeg har nok tid til at bruge på spillet til at kunne klare sig i forhold til de andre hold, så ville høre hvor meget tid du tror der er nødvendigt at bruge på det? Og så ville jeg høre om hvad priserne er for spillet? - Er det ikke noget med at man kan vælge hvor lang en periode man vil betale for?

Betaling:
Du betaler for en tid, f.eks. 6 måneder, som koster ca. 350kr, og kan altid forlænges for samme pris, det købes og downloades på hjemmesiden.

Tid:
30 minutter er nok om dagen, men også mindre er nok...

Og tak fordi du synes om det Smiley
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #51: 08 Jul 2009, 13:31 »

Ok, mange tak for dine svar Smiley Men har lige et sidste spørgsmål. - Skiller det sig meget udfra det almindelige football manager, eller minder det meget om hinanden? Her tænker jeg mere på om det er meget mere avanceret end football manager?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #52: 08 Jul 2009, 13:37 »

Ok, mange tak for dine svar Smiley Men har lige et sidste spørgsmål. - Skiller det sig meget udfra det almindelige football manager, eller minder det meget om hinanden? Her tænker jeg mere på om det er meget mere avanceret end football manager?

Det er meget det samme, men jeg synes stadig det er 10 gange så fedt som det "almindelige", og jeg har siden købet ikke spillet fm09. Så det kan klart anbefales. Men det fede ved det, er det at man handler med andre, spiller med andre osv. Det er genialt Smiley
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #53: 08 Jul 2009, 14:00 »

Det er meget det samme, men jeg synes stadig det er 10 gange så fedt som det "almindelige", og jeg har siden købet ikke spillet fm09. Så det kan klart anbefales. Men det fede ved det, er det at man handler med andre, spiller med andre osv. Det er genialt Smiley

Ok  Smiley Det er også det som jeg finder virkelig fristende ved spillet! For mig lyder det virkelig spændende og overvejer stærkt at købe det, det eneste minus er det at man skal betale for flere perioder. Men tror jeg vil starte med de 6 måneder, og så må vi se derefter Wink Tak fordi du tog dig tid til at besvare mine spørgsmål Thumbs Up
Hvornår kommer næste update forresten?  crazy
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #54: 08 Jul 2009, 14:02 »

Regner med at den kommer senere idag, men er den ikke kommet før 18, kommer den først imorgen, eller seeeeeeent i nat Opstemt
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #55: 08 Jul 2009, 14:11 »

Hehe ok Opstemt Det bare i orden Wink
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #56: 09 Jul 2009, 19:46 »

Hva Yoggi. kommer der snart en update? Opstemt

Har forresten lige et spørgsmål mere... :-) Hvis nu man downloader spillet via deres egen hjemmeside, kan man så godt installere det flere gange, hvis det bliver nødvendigt?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #57: 09 Jul 2009, 19:49 »

Hva Yoggi. kommer der snart en update? Opstemt

Har forresten lige et spørgsmål mere... :-) Hvis nu man downloader spillet via deres egen hjemmeside, kan man så godt installere det flere gange, hvis det bliver nødvendigt?
Ved ikke om den kommer idag, da der ikke er så meget at skrive om. Hvis der ikke kommer idag, kommer der først en den 22. cirka, da jeg skal på ferie.

Ja da, du kan såvel downloade det nu uden du har købt hvis det er Smiley
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #58: 09 Jul 2009, 20:39 »

Nå ok, æv. Ellers meget spændende at følge med i so far Smiley Hehe, ok Opstemt Tak for svaret.
Logged

Mothi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #59: 12 Jul 2009, 14:33 »

Så har jeg købt FML for 6 måneder, vil virkelig værdsætte det meget, hvis du gad hjælpe mig med at komme godt i gang :-) Evt. med nogle gode råd og tips til en god start.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010