home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Football Manager Live
| | |-+  Kategori: Blogs
| | | |-+  Helt Fra Bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Helt Fra Bunden  (Læst 125426 gange)
DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #30: 26 Jun 2009, 19:23 »

Haha, det bliver godt nok spænende at følge :-)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #31: 26 Jun 2009, 19:32 »

Tak til begge, er meget beæret over at nogle gør opmærksom på mit arbejde.

David: Han er okay, ingen tvivl om det, og nej jeg gider ikke fortælle om mine kampe, da det fortiden kun er træningskampe, og jeg spiller omkring 50 om dagen, så venter til at ligaen går i gang.

(det skal siges at jeg endnu ikke er i et forbund endegyldigt.
Selv tak, fordi du holder os opdaterede Tunge
- Men okay. Men du skal da også være velkommen til at skrive om kampe på et tidspunkt!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #32: 06 Jul 2009, 22:49 »



Flere handler...

Endnu en handel er røget ind hos Frederikshavn FC, denne gang indgik man en aftale med den danske Emil Axelsen om Mikkel Thygesen, hvorimod man selv skule smide spillere den anden vej. HELE 8 spillere røg den anden vej, og iblandt dem var den ellers nyindkøbte Mame Biram Diouf, som man egentlig gerne havde set blive. Men han fik ikke tiltrængt spilletid, og er tilset dette netop hos Emil Axelsen og co. Marc Nygaard var også en del af aftalen, da han ikke var kommet i gang med karrieren i Joakim Larsens tropper.

Med i handlen om Thygesen skulle man også sende den daværende førstekeeper af sted, derfor var man nødsaget til at handle ind der også. Dette blev ikke svært, og man hentede den sveske Andreas Isaksson på en fri transfer (han kostede 150.000, plus 10*hans løn, som man skal når man handler med spillere på fri transfer).

Back-ups skulle der også til, (da en klub skal have mindst 16 spillere for at få fulde indgifter) og det kom der så, 2 af slagsen. Først ville man hente en defensiv midtbane, som erstatning for Pelé hvis han bliver småskadet. Her hentede man så Bakaye Traoré, for halvdelen af hans værdi (som er minimum). Fin handel for FFC.

Den anden back-up skulle blive brasiliansk og ung. Navnet er Diego, men lad det ikke forvirre, da det ikke er den SINDSYGE af dem. Han er 18 år, og en fin dribler, men skal lære meget for at blive fast mand. Han kan blive en fin spiller med noget træning. Så det bliver spændende, han er ligesom Traoré købt for halvdelen af hans værdi, og har allerede mange pile frem (som er resultat for god træning, og kampe).

Sæsonen er netop startet, og jeg valgte at tage i forbundet Primetime Football Association, da min foretrukne var fuld. Et fint forbund med mange hold, og gode muligheder (PFA er et forbund for dem der spiller mest om aftenen).

Frederikshavn FC ligger fortiden nummer 286/1004, og klubben er i gang med en god udvikling.


husk... dette er FML og ikke FM09!
Alt i "()" er info om FML.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #33: 06 Jul 2009, 22:54 »

Spændende blog, man lærer faktisk også noget af den  Tunge
Godt sat op også.

KUTGW Opstemt

Ps. kan du huske vores skænderi funny

Logged

(:

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #34: 06 Jul 2009, 22:56 »

Spændende blog, man lærer faktisk også noget af den  Tunge
Godt sat op også.

KUTGW Opstemt

Ps. kan du huske vores skænderi funny



Tak for de rosende ord, det varmer helt bestemt!

Selvfølgelig kan jeg det Opstemt
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #35: 06 Jul 2009, 22:58 »

Fint hold du har bygget op indtil videre, hvor Thygesen vel nok går hen og bliver omdrejningspunktet! Thumbs Up

Det er ikke mange FML blogs man ser her på siden, men denne er helt klart det bedste bud på hvordan sådan en blog skal laves!
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #36: 06 Jul 2009, 23:00 »

det er mig han har købt thygsen af Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #37: 06 Jul 2009, 23:03 »

Fint hold du har bygget op indtil videre, hvor Thygesen vel nok går hen og bliver omdrejningspunktet! Thumbs Up

Det er ikke mange FML blogs man ser her på siden, men denne er helt klart det bedste bud på hvordan sådan en blog skal laves!

Tudsind tak for de rosende ord!

Og Thygesen bliver vigtig, og klubbens fans og medierne har allerede nævnt ham som den største spiller der har trukket trøjen over hovedet.

Men tak igen!

det er mig han har købt thygsen af Opstemt


Ja, tak for handlen!
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #38: 06 Jul 2009, 23:07 »

Tak for de rosende ord, det varmer helt bestemt!

Selvfølgelig kan jeg det Opstemt

Hehe, så lidt.

Godt nok  funny
Logged

(:

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #39: 06 Jul 2009, 23:46 »

Nu får du den kommentar du gerne vil have Peace

Bloggen som sådan er flot, det hele er godt skrevet, opsætning og grafik er udmærket. Du skaber en god historie og forstår samtidig at forklare hvad FMl går ud på, så man til dels kan følge med i spillet. Dog er det ikke min kop te stadig, men historien er bestemt spændende Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #40: 08 Jul 2009, 00:13 »

Har lige læst alle updates, og det er sgu meget spændende at følge en FML blog, hvor man også virkelig får følelsen at det bliver bygget op fra bunden, dog meget hurtigt, som jeg dog synes er helt fint. Jeg har ingen klager over hverken, sproget, grafikken og opsætningen som jeg synes flyder rigtig godt! Synes bare du skal fortsætte sådan her, det kører på skinner for dig!

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #41: 08 Jul 2009, 00:49 »



De første "vigtige" kampe...

Så har man i Frederikshavn FC set de første glimt af de vigtige kampe, da ligaen nu er gået i gang, og det samme er de mange cups. Som sagt var Frederikshavn FC meldt ind i PFA (Primetime Football Association) og da dette IKKE er et af de hardcore forbund, skal man på en sæson kun mødes 2 gange, og der er 20 hold i en qual (Da dette er første sæson skal man i hvert forbund spille i kvalifikation, for at se hvem der skal spille i den bedste række osv.).

Frederikshavn FC har nået at spille 9 kampe, og ligger på en 3. plads, hvor både nummer 1 og 2 har spillet flere kampe, og har i de 9 kampe skrabet 15 point sammen, hvilket vel er godkendt. Bernburg ligger fortiden nummer 3 på topscorerlisten, imens Thygesen ligger nummer 9.

Cuppen er som sagt også kommet i gang og det er gået fint, i PFA Cup er man videre til 2. runde, efter at have slået Andy Rovers i en kamp hvor man skulle ud i forlænget spilletid. Det startede godt og efter 22 minutter kunne Joakim Larsens favorit Pelé bringe FFC foran med 1-0. I det 35. minut skulle der dog udlignes, og det var Andy Rovers' Julinho som stod for den scoring. Der skete ikke rigtig mere, og kampen skulle ud i forlænget. Her viste FFc klasse, og topscoreren over topscorerne i klubben MARTIN BERNBURG scorede atter engang et vigtigt mål. (Der er 80 hold med i PFA, og det samme i PFA Cup. For at vinde cuppen gives der 261.000, hvilket er et virkelig flot beløb, hvis man derimod ryger ud i 1. runde, giver det "kun" 31.000).

Finanserne i klubben er efter en ellers noget sløj start, kommet på rette køl igen, og kører på skinner, og man får pluspenge hver dag (midnat engelsk tid, da spillet opdateres der). Så det er super. Man har haft i planerne at udbygge stadion fra de 7.000 til noget mere, men da fansene allerede er utilfredse med at der ikke bliver fyldt er dette udskudt til længere fremme i fremtiden. (det koster ca. 100.000 til 150.000 at udbygge med 1.700 mennesker, altså kan man i stedet købe 2 spillere af Bernburgs kaliber.


husk... dette er FML og ikke FM09!
Alt i "()" er info om FML. JEG VIL MEGET GERNE MODTAGE NOGET FEEDBACK!; Tak.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #42: 08 Jul 2009, 09:40 »

Det ser jo helt fint ud med det hele, og somsagt er det spændende med en 'anderledes' blog, så bare fortsæt! Thumbs Up
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #43: 08 Jul 2009, 10:06 »

Ser stadig rigtig godt ud.

Det er nu lidt spændende at følge sådan en FML blog  Tunge

KIU Opstemt
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #44: 08 Jul 2009, 10:19 »

Fed blog, må jeg se SS af dit hold? Smiley

KIU. Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010