home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Football Manager Live
| | |-+  Kategori: Blogs
| | | |-+  Helt Fra Bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Helt Fra Bunden  (Læst 124461 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Helt Fra Bunden
« : 22 Jun 2009, 10:19 »



Jeg har efterhånden spillet FML i godt og vel 4 måneder, og min nuværende server er ved at dø. Jeg skifter derfor imorgen til en anden, hvis alt går efter planen. Jeg har altid haft tanken om at jeg kan have en blog kørende om min klub, som jeg starter helt fra bunden, og helt fra starten af serveren.

Jeg håber på at jeg kan motivere nogle af jer, og evt. få nogle trofaste læsere, som evt. synes om mit værk, tak for det, og velkommen til min blog, regn med første update imellem tirsdag-torsdag.

Klubben kommer nok til at hedde Frederikshavn FC, da Frederikshavn er min hjemby...

///Yoggi
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #1: 22 Jun 2009, 10:31 »

Hvilken liga skal du så spille i?
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #2: 24 Jun 2009, 13:05 »



En klub er født...

Klubben Frederikshavn FC blev ved middagstid den 23. Juni oprettet, men blev alligevel først registreret morgenen den 24. Juni, pga. sløseri blandt de ansatte.

Rygter:
Marc Nygaard, £14.000
Atiba Hutc, £90.000
Jorge Martínez, £140.000
Michael, £45.000
Gabriel Muresan, £14.000
Lasse Nielsen, £14.000
Martin Bernburg, £30.000
Jan Koller, £16.000
Brian Ching, £18.000
Hvilke spillere der fremover kommer til at hærge Frederikshavn Stadium, som fortiden har plads til 7040 tilskuere er stadig uvist, men flere og flere spillere rygtes til klubben. Det menes ikke at Joakim Larsen pga. hans danske nationalitet vil gå dybt i det danske marked, men derimod gå efter det bedste af det bedste der er at finde, for de små penge man nu har til rådighed.

Man har nemlig (blot) £500.000 til rådighed, og efter at man har godkendt sit hold, som max. må koste £500.000 må man få et underskud på i alt: £100.000. For at sammenligne koster en spiller som Atiba Hutchinson £90.000.




Hvilket fodboldforbund holdet slutter sig til er stadig uvist, men det siges at han vil gøre meget for at komme i samme forbund som 2 af hans familiemedlemmer, som også har sluttet sig til "skab din egen klub"-klubben.

Den mest ideelle ville have været XFA (Xtreme Football Assosiation), men da denne er fuld må man skride til andre muligheder, hvor PFA (Primetime Football Assosiation) stadig er med ledige pladser.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #3: 24 Jun 2009, 15:35 »

er der overhovedet interesse for en FML-blog Smiley?
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #4: 24 Jun 2009, 15:40 »

JO, det er meget fedt indtil nu  Opstemt

Fed Grafik og sådan   Thumbs Up

Følger indtil videre med  Smiley
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #5: 24 Jun 2009, 15:42 »

Rigtig fed blog, du skriver godt.
Tilgængæld er jeg ikke vild med dit topbanner for at sige det mildt.
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #6: 24 Jun 2009, 15:43 »

Jeg må indrømme jeg ikke vil læse med Smiley Selvom du som regel laver gode blogs er en FML-blog for mig svær at følge med i, da man ikke kender modstanderne og hele setup'et omkring savet - Men hvis du laver en fantastisk blog ender det nok med at man ikke kan holde sig væk hvis du hæver dit skriftlige niveau en smule Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #7: 25 Jun 2009, 14:37 »



Spillere er fundet...

Så har Joakim Larsen valgt spillerne ud, og det blev disse 11 som er forudset en start-11 plads indtil videre. Da man havde valgt disse havde man nemlig ikke mange penge tilbage, og var derfor nød til at købe "klovne" til bænken.

Den ultimative stjerne på Frederikshavn FC er Pelé, som kostede ca. halvdelen af det beløb (£500.000) som man havde til rådighed. Man satsede dog på at han kan bære holdet, hvilket er noget af et sats, da han stadig kun er 22 år gammel. Pelé er defensiv midtbane, og har både defensive og offensive styrker, hvilket har sået tvivl om man skal sætte ham op på en mc, i stedet for dmc.

Joakim Larsen ser ud til at ville spille en 4-1-2-2-1, med 4 forsvarere, 1 defensiv midtbane, 2 centrale midtbaner, 2 offensive kanter og 1 boksspiller.

Det er et okay hold, men det menes allerede nu at man er på jagt efter en ny angriber, da Marc Nygaard er ved at være godt oppe i årene, og måske ikke kan spille meget mere... Om der kommer nogle eller om der bare kommer nogle er uvist, og Joakim Larsen er ikke frisk på at give nogle kommentar om lige netop dette, men vi får ham til at snakke om sit nuværende hold.

Joakim Larsen siger:
"Ja, nu har vi fået samlet et hold, med spillere til hver enkel plads, og jeg er fint tilfreds, selvom jeg selvfølgelig havde andre spillere i kikkerten også, som der enten blev taget, eller fundet for lette. Men jeg er tilfreds med udbyttet, og jeg fokusere lige fortiden kun på at gøre holdet bedre, og lære dem min måde at spille fodbold på, hvilket kan blive svært i starten, og koste nogle dumme resultater.

husk... dette er FML og ikke FM09!

Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #8: 25 Jun 2009, 14:43 »

Udmærket ...

Følger ikke med mere pga. Jeg syntes ikke  denne blog lever op til mine forventninger  .. Desværre..

Ps. Hvad er FML  ?  Wink
Logged

(:

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #9: 25 Jun 2009, 14:44 »

Football Manager Live
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #10: 25 Jun 2009, 14:52 »

TM, den er også i den katagori ?
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #11: 25 Jun 2009, 14:58 »

Jeg synes faktisk at dette er mere spændende, end blogs om diverse storhold og større midterhold, hvor man altid ved hvad der sker. Der bliver købt nogle stjerner, klubben vinder titler osv. Faktisk er LLM blogs og dette noget af det mest interessante. Selvom man godt kan følge blogs om sine favorithold.
KIU, jeg følger med lige for tiden Smiley

- Ikke for genialt, Theis. Der står at den ligger i Blogs, under FML.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #12: 25 Jun 2009, 15:00 »

Jeg synes faktisk at dette er mere spændende, end blogs om diverse storhold og større midterhold, hvor man altid ved hvad der sker. Der bliver købt nogle stjerner, klubben vinder titler osv. Faktisk er LLM blogs og dette noget af det mest interessante. Selvom man godt kan følge blogs om sine favorithold.
KIU, jeg følger med lige for tiden Smiley

- Ikke for genialt, Theis. Der står at den ligger i Blogs, under FML.

Og du har forstået det er FML ikke Wink? det skal du jo lige vide Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #13: 25 Jun 2009, 15:21 »

Kunne en moderator ikke lige slette alle disse indlæg? Smiley
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Helt Fra Bunden
« Svar #14: 25 Jun 2009, 15:22 »

Ja, nu glemte jeg helt at kommenterer, da der var lidt "problemer", men jeg synes også helt klart at du skal forsætte denne blog, og lærer os der ikke ved så meget om FML om det. synes topbannert er FLOT.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010