|
Marc2705
|
|
ja endelig! tilbudt et job! (:
Klubben: Fc Zwolle Division: Eerste Divisie (hollands anden bedste!) Transferbudget: 635.000,- Lønbudget: 231.000,- Medieprognose: Nummer 4, men de ligger lige nu, nr. 20 med 7 point i 11 kampe!.
Kontraktstart: 15/10-2008 Kontraktudløb: 30/6-2010 Løn: 9.750,- om ugen.
endelig!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Jun 2009, 15:54 af Marc2705 »
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Så er mit eventyr startet, og som jeg forudså ville jeg blive så fanget at en blog er lavet, hehe  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
På 2 dage har jeg fundet mig en klub:D - Valgt faldte Madureira, i den 3 bedste række i Brasillien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Du satte dig vist ikke som serie-6 spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Jeg har Emerson!:D - Ham der har spillet i Porto, Middlesbrough, Deportivo og At. Madrid:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roslev3
|
|
Der er ingen der kan slå min Ortega med 86 lanskampe for Argentina 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
Du satte dig vist ikke som serie-6 spiller  det kunne jeg ikk! jeg kunne kun sætte mig som den anden Dårligste. Halvtids Pro. tror jeg det er!
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
det kunne jeg ikk! jeg kunne kun sætte mig som den anden Dårligste. Halvtids Pro. tror jeg det er!
Du ødelægger hele konceptet... Ej hehe, han er en fin spiller... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quagmire
|
|
Bognor Regis Town FCBognor Regis Vs. Brighton 0-5 Bognor Regis Vs. Gloucester 2-1 Folkstone Vs. Bognor Regis 1-1 Forventet nederlag i første kamp men 4 mål i først halvleg er for meget. Oprejsning med sejr og skuffende at jeg ikke vandt over Folkstone.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Tror også jeg starter sådan en karriere i løbet af sommerferien. Kan man egentlig ende i danmarksserien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Tror også jeg starter sådan en karriere i løbet af sommerferien. Kan man egentlig ende i danmarksserien?
- Nej desværre ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Første Kamp: Madureira 3 - 2 Desportiva 3x Fábio Oliveira 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Sig mig, går computeren ikke forb*ndet langsomt med alle de ligaer? Det er det der afholder mig fra at prøve det her  Det kører fint her. Det går ikke forb*andet langsomt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rolighed99
|
|
Sig mig, går computeren ikke forb*ndet langsomt med alle de ligaer? Det er det der afholder mig fra at prøve det her  Det er vel et spørgsmål om hvor god en computer man har..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|