home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1073 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Lidt hurtig hjælp:)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lidt hurtig hjælp:)  (Læst 1158 gange)
Cfg
Lilleputspiller
*

Lidt hurtig hjælp:)
« : 17 Jun 2009, 14:54 »

Hei.
For et års tid siden, læste jeg engang en tråd, på fmdanmark, om en der godt kunne tænke sig at starte et spil, hvor han ligesom "overtog" Arsene Wenger identitet, hvis det kan forståes sådan.  Har også læst nogle blogs, hvori at man læser at de spiller som Frank Rikjaard, Michael Laudrup osv.
Er det muligt at tage allerede eksisterende manager's, id. og derefter spille, som var man dem agtigt?

Det jeg godt kunne tænke mig, var et spil hvor jeg var Brian McClair (Man utd coach), og overtog et træner sædde, i evt. Newcastle. Er dette muligt?

Har prøvet selv at rodde med det, men kan ikke finde løsningen. Går ud fra det er noget med de "Unique ID's" man kan finde i editorern, og så sætter dem ind et eller andet sted? eller er jeg helt gal på den?

Håber det kan forståes, ellers skal jeg nok prøve at forklare det på en anden måde:)

På forhånd tak
-Mig.

Danielsen
Manager

Sv: Lidt hurtig hjælp:)
« Svar #1: 17 Jun 2009, 14:56 »

Det er bare at oprette en Manager, der i dette tilfælde hedder Brian McClair, og så tiltræde som Newcastle Manager

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Cfg
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 17 Jun 2009, 14:58 »

Jah, men så vil den "rigtige" Brian McClair, vel stadig sidde som coach i Man Utd ikke? Så der ligesom er to af dem samme. Og det syntes jeg ikke rigtigt jeg er interesseret i.

søgaard
Gæst

« Svar #3: 17 Jun 2009, 15:09 »

Jah, men så vil den "rigtige" Brian McClair, vel stadig sidde som coach i Man Utd ikke? Så der ligesom er to af dem samme. Og det syntes jeg ikke rigtigt jeg er interesseret i.
Slet den rigtige Brian McClair i editoren og så start et spil med den database, hvor du har slettet ham i, så er den "rigtige" der ikke længere Wink

Cfg
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 17 Jun 2009, 15:11 »

Okau, så det er slet ej muligt ligesom at overtage hans ID? så man ligesom får de faktuele informationer med? såsom hans tidligere karriere, han's erfaringer inden for trænerfaget osv med?

søgaard
Gæst

« Svar #5: 17 Jun 2009, 15:17 »

Okau, så det er slet ej muligt ligesom at overtage hans ID? så man ligesom får de faktuele informationer med? såsom hans tidligere karriere, han's erfaringer inden for trænerfaget osv med?
Nej, det er ikke muligt Smiley
I diverse blogs rundt på forummet, hvor de har navnene på store trænere, har de sikkert gjort samme nummer, som jeg beskrev i det tidligere indlæg Smiley

Cfg
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 17 Jun 2009, 16:22 »

Når, ærgeligt:) Jamen, så har jeg jo endnu en feature som jeg gerne så i FM09, at kunne spille, spillet som allerede eksisterende trænere:)

Cfg
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 17 Jun 2009, 20:00 »

mkay, jeg fulgte jeres råd, og gik ind og slettede Brian McClair i editoren, når jeg så vil starte et nyt spil og skal vælge "database" kan jeg ikke se den jeg selv har lavet. Nogle der har haft samme problem? og evt. ved hvad jeg har gjort forkert i forløbet måske?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010