home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 121627 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #435: 13 Jul 2009, 13:14 »

Whooo. Kommer updaten idag, så jeg kan se mig i FC Drømmeland?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #436: 13 Jul 2009, 13:17 »

Sejt, hvilket land kommer den klub fra funny
Fra Fantasilandet Tunge

Whooo. Kommer updaten idag, så jeg kan se mig i FC Drømmeland?
Den kommer nok i aften, ja. Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #437: 13 Jul 2009, 13:18 »

Fra Fantasilandet Tunge
Den kommer nok i aften, ja. Smiley

Kan du ikke prøve at skaffe den lidt tidligere?  Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #438: 13 Jul 2009, 14:39 »

Jeg har lige været ude og cykle en lang tur og sådan, så mens jeg gjorde det simulerede jeg videre,(så jeg har 2 updates "klar") - jeg har selvfølgelig gemt spillet d. 1 oktober, som er tidspunktet for næste update, og så i en fil ved siden af gået derfra og til februar.

Jeg kan allerede nu afsløre, at udover skiftet for 62,5 mio, som kommer i næste update, kommer der flere store transfers!! Shockeret
Det er vildt spændende at simulere frem ligenu, så jeg vil prøve at have næste update klar inden klokken 17! Og updaten efter den, kommer nok imorgen!
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #439: 13 Jul 2009, 14:41 »

Det lyder spændene, mon jeg har slået Kaká af holdet?
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #440: 13 Jul 2009, 14:43 »

Jeg glæder mig til updatsne! Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #441: 13 Jul 2009, 15:14 »

Aron: Med god grund. Jeg har ikke været så fascineret af at simulere frem i et spil, som jeg er lige nu. Smiley
Enevoldsen: Det har du ikke. Han spiller stadig fast, på trods af sine 30 år Smiley

- Mind mig lige på, at jeg skal have et SS med i update 15. Der er virkeligt et enestående hold! De er helt forfærdeligt gode på papiret Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #442: 13 Jul 2009, 15:15 »

Er det Milan du vil have et SS op af?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #443: 13 Jul 2009, 15:46 »

Jeg afslører desværre ikke noget, i må vente lidt på en update, og til imorgen med en endnu en..
Udover det skifte for 62,5 mio. som kommer idag, havde jeg overset endnu et stort skifte. Og det er også en yderst spændende update vi går i møde. Ligesom den der kommer imorgen!
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #444: 13 Jul 2009, 15:51 »

Når du skriver det bliver vi jo mere spændt, lad vær med at pine os...
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #445: 13 Jul 2009, 16:21 »

Præcis, Enevoldsen. Jeg er et geni, et ondt geni..

Jeg må sgu indrømme at vi er en lille smule "efter" den originale Din Vej. I den kommende update, ligger den største transfer stadig under 100 millioner, mens jeg på samme tidspunkt i etteren, lige var skiftet for 265 millioner til Arsenal, og havde spillet 21 landskampe, hvor 16 er det højeste i den kommende update fra min side. Dog er der en freak herfra der har scoret ligeså mange mål, som jeg havde den 1. oktober 2012 i Din Vej (1).

Mig fra det tidspunkt, der kommer en update fra lige om 15 minutter:
http://i54.photobucket.com/albums/g106/tveaksander/update%2021/david.png
« Seneste Redigering: 13 Jul 2009, 16:23 af DavidMadsen » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #446: 13 Jul 2009, 16:27 »

Bare blær dig, meget sødt gjort, bare fordi ikke alle udvikler sig lige så hurtigt som dig  Sur
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #447: 13 Jul 2009, 16:30 »

Jeg blærer mig ikke. Og ja, jeg er generelt sød Kys
- Og så kan jeg da lige sige, at i løbet af i hvertfald de næste par updates (af det jeg nu har set), nærmer i jer meget meget kraftigt!
Men nok spænding, billederne er snart klar, updaten kommer om et par minutter Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#14 - Din Vej 4.
« Svar #448: 13 Jul 2009, 16:31 »

Din Vej 4!
Update 14; Gang i den!
1. oktober 2012!


Der er endeligt kommet lidt gang i den igen, og i kan se frem til en yderst spændende update for nogles vedkomne – i denne update er der blevet handlet for små 200 millioner samlet. Også næste update tyder meget lovende!

Casper Andersen - Zone43
Casper ligner en spiller som har lovet evig troskab til Brøndby. I hvert fald er han stadig i klubben, men kunne efterhånden godt trænge til en lønforhøjelse! Han spiller stadig fast på vestegnen, selvom det er svært at bedømme, når sæsonen kun lige er startet. Brøndby er i Uefa Cuppens gruppespil, hvor de er i gruppe med Liverpool, Napoli og Vit. Setúbal, hvor Brøndby vandt første kamp mod Setúbal, og ligger nummer 1 i gruppen.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian har underskrevet en ny kontrakt med Nordsjælland, og han er ikke rygtet væk. Han bliver nok i klubben i et stykke tid endnu. I det mindste får han fast spilletid nu, i forhold til hans tid i Tyskland.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
På transfervinduets næstsidste dag, skiftede Mads RC Lens ud med italienske Napoli. Napoli spiller også europæisk, hvor man i Uefa Cuppen er i gruppe med Vit. Setúbal, Liverpool og Brøndby. Napolis første kamp endte 0-0 på Anfield, og man ligner et hold som går videre.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel spiller stadig i West Brom. hvor han gør det okay. Han er meget værdifuld for klubben, og er glad for at være i klubben. Han har fået debut på det spanske landshold, i en venskabskamp mod Wales, hvor Spanien vandt 4-1. Mikkel scorede til 3-1 efter blot 24 minutter.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron har spillet fast i Throttur gennem hele sæsonen, og er stadig jublende lykkelig for at spille fast i sin hjerteklub. Puha, hvor er perfekte kærlighedshistorier dog er sørgelige engang i mellem.. Især for Arons virkelige jeg.

Mads Sørensen - Macke
Han er forfærdeligt meget værd, får meget i løn, og har spillet 16 landskampe med 4 mål til følge. Mads spiller stadigvæk i Newcastle.

Artat Jumniu - tatii
Han får masser af spilletid i Randers, men han er rygtet til Nantes og Almeriá, bare for at nævne de største af hans beljere. Skifter han mon Randers ud med noget nyt snart?

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller lige p.t. venstre midt i FCK, ligesom han gør på Portugals ungdomslandshold. Men alligevel har han spillet back mest. Han tjener stadig kassen, og gør sig fortjent til det i Europa, hvor han og FCK endnu engang har kvalificeret sig til Champions Leagues gruppespil. I første kamp fik de 3-3 mod Villarreal, hvor en anden freak – Stefan Stokic – scorede for spanierne, i en kamp som i blev spillet på El Madrigal. FCK er også i gruppe med Fiorentina, og skotske Rangers.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Tja, Milan forlængede ikke hans kontrakt, og han spiller nu i skotske Celtic, hvor han tjener godt med penge. Celtic spiller i Champions League.. I gruppespillet er de i gruppe med Besiktas, Barcelona og Paris Saint-Germain. Første kamp blev tabt 3-0 på Camp Nou. Mathias er i øvrigt oppe på 12 landskampe.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc spiller fast i Brøndby, hvor han bomber i Cuppen og internationalt. Med det mener jeg i kvalifikation til Uefa Cuppen, hvor han hjalp sit hold til gruppespillet. På grund af hans fremragende målnæse, er han rygtet til Aston Villa, Newcastle, Nürnberg, Hoffenheim, Udinese og så videre! Spændende!

Stefan Stokic - FCK010
Stefan bomber i alt andet end ligaen, og i en landskamp mod Malta scorede han hattrick. Han har en yderst fornuftig statistik for landsholdet, med 12 kampe, hvoraf han har scoret i 8 af dem. Villarreal har kvalificeret sig til Champions Leagues gruppespil. I første kamp måtte de nøjes med 3-3 mod FCK, hvor en anden freak – Jes Manniche – spillede for københavnerne, i en kamp som i blev spillet på El Madrigal. Villarreal er også i gruppe med Fiorentina, og skotske Rangers.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Han bomber i Moskva, hvor han dog er skadet lige p.t. Han har fået endnu en kamp på landsholdet, hvor han blev skiftet ind. Selvom han er skadet, har de mange mål rygtet ham til Nürnberg. Det finder vi jo ud af om der er hold i, i løbet af januar.

René Rau - SoAP
Vores lille klubluder har skiftet endnu engang. Denne gang fra Fenerbahce, til spanske Valencia for hele 62,5 millioner kroner! Valencia med deres yderst slagkraftige hold ligger kun nummer 18 i La Liga, og René spiller fast på venstre back. Valencias gæld er nede på 350 millioner, og de er også med i Uefa Cuppens gruppespil. Her ligger man nummer 1 efter en 4-0 sejr over CSKA Sofia. De andre hold i gruppen er Nancy og Heerenveen. En nem gruppe for appelsinbyens hold.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik har skiftet Randers ud med Blackburn, for en sum på 23 millioner. Lige p.t. er han 3. valg i angrebshierakiet, hvor han dog alligevel får spilletid i Premier Leagues nuværende nummer 14.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mikkel er forfærdeligt meget værd, og ligner måske en spiller der er på vej til noget større end en 18. plads i Premier League. Der er dog ikke så meget at komme efter, da der ikke er nogen klubber som jagter ham.. Men hvem ved?

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar spiller stadig i Wien, hvor han scorer masser af mål internationalt. Klubben har kvalificeret sig til Uefa Cuppens gruppe B, hvor Wien ligger nederst med 1 point efter en uafgjort mod CFR Cluj.. Dog endte den anden kamp i gruppen også uafgjort, nemlig Leverkusen mod Dnipro. Begge kampe endte 1-1.

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Din Vej 4.
« Svar #449: 13 Jul 2009, 16:34 »

Det var da et godt skifte, blev jeg købt lige før Barca kampen eftersom jeg ikke har spillet ligakampe? Og gav de 24 mio for mig?

EDIT: Jeg har fået mit ynglings nummer Grin Og jeg er blevet nogenlunde hurtig  Grin
Logged


Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010